באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לגבי ההגנה:
    - אלאבה בעיני לא אחד משלושת המגנים השמאליים הטובים בעולם כיום (כנראה רביעי, שלושת הראשונים ברזילאים), אבל בכל מקרה לבאיירן אין אפשרות ריאלית להשיג מישהו טוב ממנו, ולדעתי היא ממש לא צריכה לחפש מגן שמאלי חדש, אלא אם ברנאט רוצה לעזוב והיא צריכה גיבוי אחר.
    - קצת מצחיק שהומלס עכשיו נחשב (ובצדק) לטוב יותר מבואטנג, כשלפני שנתיים היה קונצנזוס (גם כן, בצדק) שבואטנג אחד מהבלמים הטובים בעולם והומלס נחשב לבלם לא ממש יציב. על בואטנג קצת קשה לסמוך עכשיו, היכולת שלו בעונה האחרונה כששיחק (ממה שראיתי ושמעתי) לא היתה מבריקה והוא פצוע הרבה, אבל בכל זאת - הוא עד לפני שנה היה הבלם הכי טוב בגרמניה בפער די גדול, וכשיש גם את הומלס, זולה ומרטינס באיירן ממש לא צריכה בלם.
    - קימיש כמגן ימני זה סיכון, אבל בהיעדר אפשרויות ריאליות אחרות (אולי סמדו?) זו האפשרות הטובה ביותר שיש לבאיירן לדעתי. כנראה שכדאי להביא עוד מישהו שיוכל לשחק בעמדה הזו, כי רודי וראפיניה הם לא גיבויים אולטימטיבים, אבל לא מדובר ברכש של 50 מ׳.

    גנאברי:
    רכש מוזר, לפני חצי שנה הייתי זורם אבל מאז הוא יותר הזיק מתרם לברמן (פרטים אצל @נעם). השאלה להופנהיים נראית לי תפורה על כולם.

    דור, אני לפעמים נתפס על משפטים מסוימים... בכל זאת, אתה רוצה להסביר?
     
    Lebron ו-ויאם אוהבים את זה.
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ואפשר להזכיר גם את השמועות לפיהן טוליסו מליון קרוב לחתום בבאיירן. ברגע הראשון ״למה עוד קשר?״, אבל סאנשש אולי בדרך החוצה (השאלה/מכירה), אלונסו פרש, קימיש כנראה ישחק כמגן ואם אני צריך להמר, יש סיכוי לא רע שזו תהיה העונה האחרונה של וידאל במינכן (חוזר ללברקוזן כמובן ;)).
     
  3. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    ורק לחשוב שהוא אפילו לא תורגל במשך עונה שלמה לעמדת המגן הימני (למעט משחק או שניים למיטב זכרוני) כדי לדעת עד כמה קריטי להביא מישהו לעמדה או לרוץ איתו לפחות עד פגרת החורף.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מקבל את הצורך במגן, אבל אם להגיד את האמת - בליגה כנראה שלא יהיה איום אמיתי על באיירן, וגם מגן ימני פחות טוב לא ישנה את זה. מה שצריך להיות השיקול הוא בעיקר אם יש אפשרות להביא מישהו שבטווח הקצר יהיה עדיף על קימיש וכך בוודאות הסיכויים של הקבוצה בליגת האלופות ייפגעו בצורה מועטה ככל האפשר (לדוגמה, דני אלבס לפני שנתיים). אני לא חושב שיש מישהו כזה, ולכן אני מצפה מבאיירן לבנות על קימיש כמגן הפותח לאורך העונה ולקנות מישהו שיוכל לגבות אותו במידה והוא יתברר ככישלון מוחץ/יפצע.

    ראפיניה צפוי להישאר בקבוצה? ובתור מה?
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק לחלוטין ראוליטו: מי שהניח את היסודות לבאיירן של היינקס היה ואן חאל: בתקופתו באיירן היתה שנייה רק לברצלונה עם אחוזי החזקת כדור בצ'מפיונס ושיחקה עם שאיפה לשלוט בקצב, לתקוף ולהיות אטרקטיבית. אני ביקרתי בזמנו את הסגנון הדומה לזה של פפ כי בתקופתו השיטה הזו כבר התיישנה ולמדו לשחק מולה ולא יצא ממנה כבר כלום (ולראיה צמד משחקי חצי הגמר מול ריאל, בו באיירן שלטה בכדור ללא עוררין גם בספרד וגם בגרמניה ולא יצא מזה כלום) אבל ב-2010 השיטה היתה עדיין בשיאה (עם זכיות של ברצלונה ב2009 ו2011) כך שואן חאל בהחלט היה החלוץ שלה בבאיירן. ואן חאל גם לקח את באיירן לראשונה אחרי שמונה שנים אל מעבר לרבע הגמר והיה מרחק 90 דקות מטריפל הסטורי (למרות שלדעתי לא היתה לנו אז קבוצה שהיתה שווה גביע אירופה).

    ריברי הובא בזמנו אחרי חיזורים רבים ונסיעה מיוחדת של אולי הנס למארסיי כדי לשכנעו להגיע. כבר בעונה הראשונה קבל שחקן השנה בגרמניה ולוקה טוני, שהובא גם הוא, היה מלך השערים. אבל ריברי לבד לא מסוגל היה לקחת את באיירן לגבהים הדרושים ללא רובן, שהגיע ב2010. המשחק הראשון בא שיתפו פעולה היה נגד וולפסבורג במינכן כשריברי פתח ורובן הוכנס כמחליף וזה היה קונצרט של כדורגל. מטרת הצמד הזה היתה הבאת באיירן לטופ האירופי וכמה סמלי היה שבגמר 2013 ריברי היה זה שבשל לרובן את השער ששם את גביע אירופה בארון שלנו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן של ואן-חאל הייתה קבוצה עם מס' שחקני על כמו רובן, ריברי, שוונשטייגר למשל ועוד והיא הייתה זקוקה לשיפוץ, שידרוג. כשהיא שיחקה נגד מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר אז ב-2010 לא ראו בה פייבוריטית, דווקא אולי בקבוצה של פרגוסון, באיירן עברה פחות או יותר על הקשקש(מהפך מאוחר בגרמניה, האדום של רפאל בגומלין והגולאסו של רובן). אני מאוד שמח שרובן אגב הוריד את התווית השטוית הזו של 'הלוזר'.
    בימים האחרונים נודע שבאיירן התחזקה בקיצוני חדש, מזל טוב. לדעתי זה אומר חד וחלק שדוגלאס קוסטה בדרך החוצה בעוד קומאן יישאר, רובן בוודאות וגם ריברי אני מניח ישחק עוד עונה. השאלה שלי היא לגבי המחיר, קצת תמוה ששחקן שרשם עונה כזו גדולה בגרמניה עולה רק 8 מיליון יורו.
     
  7. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    למרות שורה סטטיסטית טובה נעם כתב כבר שקבלת ההחלטות שלו לא משהו...
     
  8. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    טוליסו אצלנו.
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    לא מכיר אותו, מקווה שישדרג את הקישור.

    זה אומר שבאיירן יורדים מגורצקה לפחות לשנה הקרובה, וזה אחרי התחושה שהייתה לפני חודש וחצי שהוא סגור בבאיירן.
     
  10. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    אם כבר תמוה למה ביירן קנו אותו...
    עד כמה שראיתי הוא די הפציץ בתחילת העונה, אבל לא ממש עזר לברמן שהיו בתחתית(מעניין לדעת ש-8 מ-11 שעריו היו בהפסדים/תיקו).
    בסיבוב השני ברמן הפציצו כשהוא לא בהרכב, בין השאר בגלל פציעה, ובתקופה הזו הקבוצה שיחקה הרבה יותר שוטף מאשר איתו.
    בלי קשר, לא מחזיק ממנו יותר מדי, תחושה כזו שהוא יגמור כמו מרקו מרין, הולטבי ודומיהם.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נקווה שטוליסו אכן ישדרג הקישור אבל זה עדיין לא השם הגדול שמחכים לו. לא חייבים כל הזמן לקנות כמובן (מחקרים נראים שקבוצות יציבות מבחינת סגל מצליחות יותר. בספרד לברצלונה וריאל הסגלים שרצים יחד פחות או יותר הכי הרבה זמן והתוצאות בהתאם. יש מי שאומר שברצלונה כשלה השנה בגלל רכש לא קטן שהובא בקיץ האחרון) אבל עדיין מצפים לאיזה וורלד-קלאס שינחת, בטח כשהגדולות האחרות ביבשת מפלרטטות עם שמות חמים.

    ובנתיים כדי להתחמם יתקיים בחודש הבא טורניר אאודי המסורתי במינכן. הייתי בו פעם-תענוג: יש שמות גדולים והקהל מגיע בהמוניו. השנה יכבדו המעמד לצד באיירן גם אתלטיקו, ליברפול ונאפולי.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  12. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    אתה מתכוון לאלכסיס?

    נ.ב.
    לא יודע כמה טוליסו משדרג את הקישור,
    לא מבין למה ההתעקשות לא לשחק עם חאבי קשר אחורי ווידאל וטיאגו לידו.
    [אולי בגלל שבשיטת המשחק הנוכחית (וכמובן בשל פפ) חייבים קשר אחורי הרבה יותר טכני כי מניעים כדור הרבה יותר (והעונה גם הקשרים לידו משחקים יותר עמוק)
    יחסית לאיך ששיחקנו עם יופ ].
    נ.ב.
    איזה "נ.ב." ארוך יצא לי...
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני חושב שחאבי כבר לא יחזור יותר להיות קשר. אלו מסוג השינוי עמדות בקרירה שבדרך כלל לא ראו את הכיוון ההפוך לאחר מכן. כמו מגנים כך גם קשרים הגנתיים שמאבדים קצת מהמהירות או שמחליטים שהמהירות שלהם לא מספקת אבל משחק ההגנה עדיין ממש טוב ועוברים להיות בלמים (בדרך כלל גם מוצלחים). לדעתי הוא עשה פחות טעויות משאר הבלמים שלנו העונה כך שיחסית הצליח לנו. עכשיו מגיע קשר מהיר, גם מהיר יתר מאלונסו ומגוון יותר. הרעיון מה מנסים לחזק כאן בסך הכל ברור. אני לא מכיר את טוליסו מעבר לזה ויכול רק לקוות שזה יצליח גם ברמה הביצועית.
     
    Uli Hoeness ו-muller אוהבים את זה.
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    אני לא מסכים שחאבי הוא בלם יותר טוב מהומלס או שהיה יותר טוב ממנו השנה, להומלס הייתה עונה מצוינת, מחאבי לעומת זאת זכורות לי לא מעט טעויות כולל קריטיות במאני טיים (הקריטית ביותר מול ריאל כמובן). גם האיטיות שלו בעייתית מאוד לשיטה של באיירן עם קו ההגנה הגבוה, צריך לפחות בלם אחד מהיר במצב כזה והוא והומלס לא מספיק מהירים כדי לשחק ביחד.

    חאבי הוא אופציה טובה כבלם לרוטציה אבל לא כבאנקר, צריך לראות איך בואטנג חוזר מפציעה ולקוות שזולה ישתלב בהצלחה.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    יש חדשות לגבי שוער שני? כי שטארקה ואולרייך לא ממשיכים. שוער שני יכול להיות קריטי: נוייר נפצע ברבע הגמר השנה ותארו לכם שהיינו עוברים ונשארים בלעדיו לחצי הגמר ואולי לגמר. שוער שני זה מלכוד: מחד קשה להביא מישהו מעולה כי אם הוא מעולה הוא רוצה לשחק (בבאיירן גם אין מסורת של רוטציית שוערים עם הגביע למשל כך ששוער שני לא רואה הרבה מגרש אם בכלל), מאידך הוא צריך להיות איכותי כי יכול להיות שייקרא לדגל ברגעים קריטיים של העונה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.