באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אנחנו היינו תחנה עבור רבים שעברו לאנגליה או ריאל. כרגע אנחנו אולי עוד עדיפים בצורה כזו או אחרת על צ'לסי או יונייטד במפגש ישיר, אבל המגמה הזאת יכולה להשתנות מהר מאוד. לבה רואה שלא מגיעים עוד חיזוקים כמו שהוא היה מקווה שיגיעו בזמן שהאנגליות בדרך להשקיע המון העונה ולחזור לקדמת הבמה. גם בלי כל זה, קסם ללא מעט כוכבים שלנו גם ככה להנות מהחשיפה באנגליה או ספרד ולא "לקבור" את הקריירה כולה בגרמניה.. זה הרי ברור שלבה לא ישאר אצלנו למשך כל שיא הקריירה שלו. אם לא הקיץ אז בקיץ הבא (לא מוצא סיבה שיתעקב עם זה, באמת שלא). לא מפתיע אותי שהוא מיצה את הזמן שלו אצלנו וגם בגרמניה בכלל ורוצה תחנה נוספת שתקדם לו את המותג. מעבר לריאל או לאנגליה ימתגו אותו עוד יותר.
     
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כדאי לו מאוד להפסיק את משחקי ה"לא טוב לי" כי זה יפגע רק באווירה איתו בקבוצה בעונה הבאה. אם כל הסיפור הזה יגמר עכשיו אז יחליקו לו את זה, אבל אם לא, הולכת להיות עונה לא נעימה עבורו. ילחמו עליו במועדון כמו שנלחמו על ניסיונות הרבה יותר אינטנסיבים של ריברי לעזוב. תצטרך לבוא הצעה ממש חלומית כדי שיתנו לו ללכת כבר הקיץ וזה לא יקרה. הוא איתנו לעונה הקרובה ויותר טוב לכולם אם זה יחלוף בטוב.
     
    Lebron ו-muller אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהד באיירן אבל הגישה הזו מאוד מאכזבת אותי. לבאנדובסקי נחשב לשחקן שעבר הרבה בכדורגל ותמיד הפגין ווינריות ורצון לנצח. לא יודע אם הוא מנהיג אבסולוטי במלוא מובן המילה אבל דווקא בקיץ קצת מטלטל עבור באיירן לאחר הפרישה של פיליפ להאם שהיה כוח גדול, העובדה שזו הייתה עונה פחות טובה וגם צ'אבי אלונסו זה חיסרון - ציפיתי ממנו להיות הפנים של באיירן מינכן החדשה. אף-אחת לא 'לקחה לה' את המשבצת של אחת משלוש הקבוצות הטובות בעולם ואנחנו בסה"כ בחודש יוני. האנגליות הן לא יותר 'מרעשי רקע' כבר הרבה שנים.
    גם אם אנצ'לוטי מתנהל באופן רדום לעתים - כל המבנה הניהולי של באיירן - רומינגהה ואחרים - כל-כך בוערת בהם התשוקה לנצח והרצון לזכות בתארים ככה שבאיירן לא תתחיל את העונה בעצלתיים, אין לי ספק בכך.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אולי לבנדובסקי מבין שחלון ההזדמנויות לזכייה בצ'מפיונס קצת נסגר. אמנם אי אפשר לדעת כלום אבל לי לפחות יש תחושה שהדור שעכשיו סיים (לאם) או בדרך לסיום (רובן וריברי) היה ראוי לעוד גביע ופוספס מאלף ואחת סיבות. עכשיו צריך קצת לבנות מחדש, האנגליות חוזרות ובענק עם הסכמי זכויות שידור שגורמים לכך שאסטון וילה מקבלת יותר מבאיירן, והספרדיות לא מאבדות מכוחן והוא רוצה את הגביע עם האזניים הגדולות. אם יילך אני מקווה שנקבל עליו המון כסף כי עם איך שהשוק השתגע סכום של 70-80 מליון יורו לא כזה מופרך (בזמנו ריאל הציעה לדורטמונד 80 ונדחתה). מה שכן אם זה הולך לקרות עכשיו אז שיקרה מהר כי נצטרך להביא מישהו אחר ובמהירות.
     
  5. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    לא חושב שהוא רוצה לעבור.
    אולי לריאל, אף קבוצה אחרת לא תהווה שדרוג מקצועי או תגדיל את סיכויו לזכות בצ׳מפיונס ואני לא רואה את זה קורה ( ריאל לא תשלם את הסכומים שבהם נשחרר אותו בשביל להוציא את בנזמה מההרכב ).
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני בהחלט אבין אם הוא רוצה לעבור.
    בסופו של דבר באיירן 'תקועה' בגרמניה. זה שם אותה במצב שבו או שזוכים בצ'מפיונז והעונה היא הצלחה, או... סתם עוד עונה. אפילו עם דאבל וחצי גמר צ'מפיונז (שבפועל זה עונה מעולה) - זה לא הישג מיוחד ואף סופרסטאר לא יקבל על זה הערכה בקנה מידה עולמי.

    מעבר לזה, הוא כבר כמה שנים אצלכם. מעבר זה מרענן, זה הזדמנות לאתגר חדש (מלך השערים בPL הרבה יותר מאתגר ממלך השערים בבונדסליגה), זה הזדמנות לחוזה חדש ומפנק יותר וזה הזדמנות להצטרף לכוח משמעותי אחר באירופה. אין לו הרבה להפסיד.
     
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    חוזה עד 2021 ואין סעיף שחרור. לא רואה שום סיבה שההנהלה תסכים למכור אותו. גם עבור הצעה נדיבה ביותר. פשוט אין חלוצים כאלה בשוק.


    באיירן נמנעה במשך תקופה ארוכה משחקן אחד שמרוויח מעל השאר. עם זאת, בלית ברירה ובעקבות ההערכה הרבה אליו, לאבנדובסקי הפך להיות השחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר, וגם בפער די ניכר. על פי הראיונות של לאבנדובסקי העונה לתקשורת, הוא מרגיש השחקן של הקבוצה. לכן, הבכי והנהי על משחק סיום העונה בו הוא 'הפסיד' את תואר מלכות השערים, והטענה שהשחקנים ואנצ'לוטי לא התאמצו עבורו, רק מחזקים את ההנהלה שבחרה באיזון משכורות. יחד עם זאת, גם בגישה הזו מתגלים פגמים, היא הפסידה לנו את קרוס. וכמו כן, היא מקשה מאוד על העברה של אלכסיס סאנצ'ס.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    Confederations Cup: Das muss Carlo Ancelotti von Joachim Löw lernen -
    Fussball -
    Bild.de


    כתבה ב"בילד" על כך שקרלו יכול ללמוד מיוגי לב בכל הקשור לקימיש, שמקבל במה גדולה בנבחרת ופחות אצל קרלו. עכשיו, כשמדברים שאולי גם רנאטו סאנצ'ז יעזוב אחרי קוסטה יהיה בלתי נסבל אם נאבד גם את קימיש. עם כל הכבוד למאמן גם להנהלה צריכה להיות מילה. מאמן היום פה ומחר במקום אחר ואנו יכולים להשאר עם פספוס גדול אם נוותר על כל הצעירים הללו שצריכים להעביר אותו לדור שאחרי רובן וריברי.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לפי פרסומים חאבי מרטינז עם רגל וחצי בסיטי. בבאיירן עשו "פרוייקט 2021" להחתמת שלד לטווח ארוך, ובמסגרת הפרוייקט החתימו עד 2021 את מולר, בואטנג, לבנדובסקי, מרטינז ואולי עוד. בנתיים לבנדובסקי עושה קולות שרוצה לעזוב ומרטינז כנראה גם בחוץ. במצב כזה חייבים לקבוע עבורם תג מחיר גבוה כי חתומים על חוזים ארוכי טווח והקבוצה בנתה עליהם. להוציא כמה שיותר ממי שקונה אותם.
     
  10. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    מצער שחצי קבוצה רוצה לעזוב. כפי שכתב נדב פה מקודם בסיכום העונה, מצב כזה של שחקנים שרצו לעזוב או דיברו על עזיבה עוד לא חווינו כלכך הרבה זמן. עוד מעט רק רובן וריברי יהיו מרוצים. אשרינו.
     
  11. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    ריברי אף פעם לא מרוצה ;)

    יש המון אמת בדברים של נדב. הרגישו בהמון חודשים אצלנו בקבוצה ירידה גדולה במוטיבציה של השחקנים, היינו כבויים לא מעט פעמים וזה חבל. חילופי המאמנים בהחלט הורגשו. בכל זאת תמיד יש סיכוי שנצא מהקיץ הזה מחוזקים בקאדר. ההנהלה יודעת להביא לשחקנים, לעשות משא ומתן ולתת ביטחון לאלו שמנסים להחתים. כל החתמה גם מכניסה מוטיבציה לשחקנים הקיימים בסגל ונותנת תקווה שהתהליך הוא בכל זאת להתקדם.
     
    ויאם אוהב/ת את זה.
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    קומאן נעצר בחשד שהיכה בת זוגו. נקווה לטוב...
     
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לפחות הגיע לה?
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צ'לסי הגישה בקשה על בואטנג. אם נמצא תחליף הולם אין לי בעיה שיילך. השאלה כמובן האם נמצא. אני לא מרגיש שניתן לסמוך עליו כמו פעם והכושר המעולה שהיה בו במונדיאל 2014 לא חזר כל כך מאז. פרסומים אומרים שוראן לא מרוצה בריאל, אולי נוכל להביאו במקומו.
     
  15. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    וראן הוא בלם העתיד של ריאל מדריד, ועכשיו בצוותא עם ראמוס הבמה שלו כשפפה עוזב... לא רואה את ריאל מדריד מוותרת עליו
     
מצב נושא:
הנושא נעול.