באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות מקומאן. יש לו מהירות אולי אבל קבלת ההחלטות שלו לא טובה והוא בטח לא סקורר. מחליף ראוי לצמד הווינגרים הוותיקים של באיירן הוא בטח לא. כנראה שיש סיבה שגם פסז' וגם יובנטוס ויתרו עליו. אולי אני מגזים, אבל אני מאמין שנראה אותו באיזה סטוק סיטי בעוד כמה שנים.
    עדיין אני חושב שבאיירן פייבוריטית לאליפות. ניצחון במשחק העונה עוד חודש והביטחון יחזור.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נראה לך נדב שיש סיכוי להיינקס? הלוואי (וכן, אני זוכר שבקרתי אותו כשמונה...). אולי הוא הפתרון, הוא בעצמו הודה שאם פפ לא היה מגיע בזמנו הוא היה ממשיך (למרות שמראש הודיע בעונת 2012-3 שזו עונתו האחרונה). הפרישה שלו מאימון נראית שונה משל היצפלד, שכל העניין עלה לו בבריאות ולכן היה חייב להוריד קצב. היינקס לא נראה סובל בסוף ואולי יש לו עוד מה לתת.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היינקס לדעתי מאמן גדול שבמשך רוב השנים היה רק 'קרוב', 'ליד', שנה לפניכן הוא היה הגיבור הטראגי עם התבוסה בגמר הגביע, איבוד האליפות לדורטמונד וגם ההפסד הביתי והאכזרי לצ'לסי שהייתה קבוצה הרבה-הרבה פחות טובה. אני שמח שדווקא הוא חתום על הטרבל ההיסטורי של באיירן מה שגאונים כמו פפ או היצפלד, שעיצב את באיירן שאני 'גדלתי עליה' כקבוצת הגנה מפלצתית עם אוליבר קאן, אפננברג ואחרים - לא הצליחו. זה יכול להיות קאמבק מעניין אם וכאשר.

    לגבי עניין הקיצוניים - אין תחליף לרובן וריברי, לפני שכריסטיאנו ומסי הפכו ממש לחלוצים ועוד היו ימים ששיחקו בצדדים, כל אחד בצורה אחרת - טענתי שרובן וריברי זה הדבר שהכי קרוב אליהם, מה גם שהזן הזה של קשרי הכנף הולך ונעלם(רובן תמיד היה חותך לאמצע אבל ריברי היה גם דריבליסט עצום). כל שחקן אחר שהיה מגיע להיכנס לנעליים שלהם היה אוכל קש בדרך. לדעתי דוגלאס קוסטה קיבל שנתיים וזה די והותר, לא עשה את קפיצת המדרגה, הוא שחקן מאוד לא ורסטילי ולחצי עונה טובה בהתחלה לא היה המשך. קומאן בגדול חיי על המשחק ההוא נגד יובה ב-2016, אבל הוא כל-כך צעיר, כולה בן 21, כך שאני מבין מדוע המשיך.

    אני כלל לא בטוח שבאיירן תשמר את שיטת המשחק ההיא. אני לא פוסל יהלום עם חאמס מתחת למולר ולבאנדובסקי למשל.
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    אתה לא מגזים בכלל, מדובר בבלוף אחד גדול.
    נכון, הוא מהיר, יש לו דריבל וצעד ראשון טובים, אבל כמוהו יש מספיק, מנטלית הוא חלש, אינטלגנציית המשחק שלו נמוכה ומכאן נגזרת כמו שאמרת קבלת ההחלטות - הבנאדם לא מסוגל להכניס כדור אחד טוב לרחבה, באיירן זאת קבוצה שמסתמכת על אינטלגנציה בשליש האחרון של המגרש וקומאן הוא ההפך הגמור מזה.

    וזה לא שהוא לא קיבל הזדמנויות - הוא קיבל מספיק, והתפוקה שהוא מספק על המגרש עלובה, הוא פשוט לא ברמה של באיירן. כמו שאמרתי - אם הוא היורש של ריברי, לבאיירן לא יהיה מה למכור ברמות הגבוהות.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    אגב הרבה אנשים שיבחו את ההנהלה ואת פפ על חילופי הדורות, דיברו על סגל יותר טוב מבעונת הטרבל, אבל אני פשוט לא רואה את זה. כשמסתכלים על הצעירים שבאו, פרט לקימיש (שעם כל הכבוד הוא עדיין רחוק מאוד מלאהם וגם לו יש עוד הרבה מה להוכיח), אף אחד מהם עדיין לא עמד בציפיות שתלו בהם ולא מצליח להיכנס לנעליים הגדולות של הותיקים. אבל האכזבה הכי גדולה מבחינתי זה ללא ספק תיאגו שלא הצליח למלא את החלל שהשאירו קרוס ושווייני, וזה למרות שהוא לדעתי יותר מוכשר מהם.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שכל אחד מאלה שבאיירן צירפה, כולל גצה - מדובר בשחקני רכש שהגיעו אחרי הרבה מאוד מחשבה. באותה נק' זמן כל אחד מהם הגיע בצדק, אבל נכון שהם לא עמדו בציפיות אם כי על טיאגו דווקא אמרו בעונה שעברה שהוא השתפר, קודם כל הוא יותר בריא והיה מעורב גם בגולים ובישולים. משוונשטיגר שציינת - היו חייבים להיפרד כי הוא התחיל לשפוך לאגר. אני דווקא מעריך קבוצות שיודעות לחתוך בזמן, לא צריך להגיע למצב כמו מילאן של אז.

    רבות דובר על באיירן ופיטורי אנצ'לוטי, הומלס התראיין אחרי המשחק אתמול ואמר - "דיברו עליי כאילו רצחתי את המלך" בעוד חלק מהשחקנים הגיבו מסביב. אני רוצה להחזיק אצבעות שריברי לא סובל מפציעה קשה כי הוא לא ילד וזה עצוב. מעבר לזה, כדאי לשים לב לדברים של דימיטאר המאן, שחקן עבר של באיירן וכיום פרשן:
    "בשבילי, דוד אלאבה הוא הסימפטום של כל הקבוצה. הוא שוב היה קטסטרופה היום. הוא היה פצוע ועכשיו הוא שוב משחק, אבל הוא באמת משקף את באיירן ב-12 החודשים האחרונים. הכושר שלו ורמת המשחק שלו מפחידים, הוא הצל של השחקן שהיה לפני חמש או שש שנים. אני לא רואה בכלל קבוצה בבאיירן כרגע".
    אם אלונסו הגיע ופשוט הזדקן ונחלש פיזית עם הזמן(שיחק יותר ממה שפפ חשב שישתמש בו), ורובן וריברי סובלים מפציעות - אז דויד אלבה בגיל שאמור להיות בשיא הקריירה והוא חושך כבר שנה שלמה וזה מוזר, כאילו הוא שבע לחלוטין ואין לו חשק לכדורגל. אפשר לקבל חודש-חודשיים או אפילו שלושה לא טובים אבל זה כבר הרבה זמן לא זה. די רך בהגנה ובהתקפה הוא וריברי פעם היו עושים חיים משוגעים בכנף וזה כבר לא זה.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מהדברים של המאן הייתי מדגיש שני דברים "משקף את באיירן ב - 12 החודשים האחרונים" ו"לא רואה בכלל קבוצה בבאיירן כרגע". דרך אגב, דברים שאמרתי, פחות או יותר, כבר החל מנובמבר שנה שעברה.
     
  8. דקו Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/04
    הודעות:
    1,551
    לייקים שהתקבלו:
    8
    מוזר שאין עדיין מנהל חדש לבאירן...
    חשבתי שאולי הנס ימהר למנות מישהו..
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    ברור שהיה צריך להיפרד משוויינטייגר, אבל מה שאני אומר שלא הצליחו למצוא לו תחליף ראוי עדיין. אלונסו הגיע לקראת סוף הקריירה במקומו, ואחרי פרישתו נראה שרמת האינטלגנציה במרכז המגרש ירדה פלאים, במיוחד כשתיאגו עסוק בלנמנם ולמסור כדורים אחורה במקום להיות המוח היצירתי בחלק ההתקפי.

    תיאגו היה טוב בחצי הראשון של העונה שעברה, בחצי ובמיוחד בשליש האחרון הוא נחלש מאוד. הוא לא עקבי וזה בעיה גדולה עבבור באיירן.

    אני אוהב את אלאבה אבל המאן צודק לגביו. כבר תקופה שהוא לא מתפקד, הוא חור הגנתי והרבה שערים נכבשים בגללו.
    אני לא מחזיק מברנאט יותר מדי, אבל כשהוא יחזור מפציעה צריך לתת לו הזדמנות להתחרות עם אלאבה בתקווה שזה יעורר אותו.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  10. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    מצב השחקנים שציינו כאן למעלה הם אכן עובדות, אבל צריך לחשוב למה. אנצ'לוטי היה כדור שינה לכולם וזה אוטומטית מביא לצניחה ביכולת. אין לדעת אם אלבה, תיאגו ואחרים יראו ככה אצל מאמן אחר. אם מאמן לא משתמש נכון בשחקנים שלו אז בטח שתהיה ירידה אצלם ולכן שאלת ה-'למה' הם נראים כמו שהם נראים הכי רלוונטית כאן.

    יש סיבות להאמין שמאמן שיעבוד טוב יותר יחזיר חיים לקבוצה וכמה שחקנים יראו אחרת לגמרי בטווח של זמן יותר קצר משחושבים.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    אלאבה בירידה עוד לפני שאנצ'לוטי הגיע.

    תיאגו דווקא היה בתקופה הכי טובה שלו בבאיירן בתקופת אנצ'לוטי בחצי הראשון של השנה שעברה, הוא קיבל ממנו את המפתחות להוביל את הקישור ולא התמיד ביכולת.
    במשך 3 שנים אצל פפ, מאמן שביקש אותו במיוחד, שהאמין בו ונתן לו הרבה קרדיט הוא היה רחוק מלהרשים, נכון שהוא סבל מפציעות אבל הוא שיחק מספיק ופשוט אכזב, וגם פפה התייאש ממנו ולקראת סוף הקדנציה שלו העדיף את אלונסו המזדקן בהרכב והוריד אותו לספסל. אם הוא היה סתם שחקן חסר כישרון לא הייתה לא אכזבה ממנו, אבל דווקא בגלל שהוא כל כך מוכשר אני מצפה ממנו להרבה יותר.

    אין ספק שאנצ'לוטי נכשל ולא הצליח להוציא מהשחקנים את המיטב, אבל אי אפשר לבוא בטענות רק אליו. איפה האחריות של השחקנים? תיאגו, קומאן ואלאבה משחקים באותן עמדות ששיחקו אצל פפ, רק בגלל אנצ'לוטי הם לא טובים? האם אין מקום לבוא בביקורת גם אליהם?
    ואיפה האחריות של ההנהלה ששחררה ווינגר ולא הביאה אחד אחר במקומו? יש כאן בעיה מערכתית שהיא גדולה הרבה יותר מאנצ'לוטי, באיירן קבוצה מזדקנת ולא מצליחה למצוא פתרונות לשחקנים שפרשו או שבשולי הקריירה.

    עוד דבר - עם כל האהבה שלי למולר, אני חושב שלפי איך שהוא נראה בשנה וקצת האחרונות הוא צריך לרדת לספסל וחאמס צריך לתפוס את מקומו. חאמס מוכשר יותר, יצירתי יותר, עם בעיטה טובה יותר, שחקן של מספרים, הגיע הזמן לתת לו לרוץ כמה משחקים. הוא הוכיח מול שאלקה שהוא ראוי להזדמנות הזאת.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ב-'וואלה ספורט' המשיכו עם קצת מאחורי הקלעים בבאיירן מינכן והפעם הביאו את הציטוט של אריאן רובן:"האימונים של הבן שלי יותר רציניים מאלו של אנצ'לוטי"| בעיתון דיברו גם על המחנאות בחדר ההלבשה: בצד אחד ניצבים טיאגו אלקנטרה, חאבי מרטינס וחאמס רודריגס, "הספרדים", שעל פי "קיקר" זכו ליחס מועדף מהמאמן. בצד השני קבוצת שחקנים שמובלת על ידי פרנק ריברי וג'רום בואטנג, שחבריה הרגישו מקופחים|

    אני חושב שמוטב לו רובן היה נשאר עם קצת קלאסה ומוותר על הציטוט המביך הזה, גם אם כן, קרלו היה המאמן שלך שנה וקצת, תכבד אותו, אנצ'לוטי השיג דבר או שניים בכדורגל, בשביל מה צריך ללכלך עליו עכשיו? אגב, מולר מסריח אתה דשא עוד מהיורו וכששחקן כל-כך גדול נראה כל-כך רע יש גם לו אשמה במצב מן הסתם. גם כשהוא פותח בהרכב ומשחק זה עדיין לא זה. אחרי 7 שנים גדולות מותר למולר לדומם מנוע פתאום, זה קורה לכל שחקן שהוא לא רונאלדו או מסי, אבל אולי נפילת מתח הייתה מתרחשת גם עם פפ, אותו אחד שסיפסל אותו בחצי הגמר נגד אתלטיקו איי-שם.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, קודם כל מה שרובן אמר לא היה לעיתון. הוא פנה אל ההנהלה עם הדברים האלה. עוד לפני שאנצ'לוטי פוטר. היו לו (ולעוד כמה שחקנים) תלונות להנהלה על האימונים של אנצ'לוטי והצוות שלו. טענו שהאימונים קלים מידי ולא רציניים. אמנם הציטוט של רובן חדש ולא שמענו אותו עד אתמול. אבל על תלונות של השחקנים כמו שציינתי כבר שמענו מזמן. גם בעונה שעברה.

    לגבי מולר. אם זה היה רק מולר היית צודק. אבל אלאבה, בואטנג, מולר, קוסטה, קומאן, סאנצ'ס (שני האחרונים היו ממצטייני היורו בדיוק חודש לפני שאנצ'לוטי בא), וידאל ואולי שכחתי עוד מישהו או שניים, כל אלו חוו ירידה דרסטית ביכולת שלהם על המגרש בעונה שעברה. אז זה לא בעיה שלהם. הבעיה נמצאת במקום אחר. אולי במזוזות, אולי במאמן.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנצ'לוטי לא מאמן מתנ"ס ולמרות שהוא ידוע בתור אחד שמחבק את הכוכבים אני לא חושב שהוא כמו יצחק שום 'קחו כדור - שחקו'. בכל-מקרה אפשר לדבר עם המאמן לפני שניגשים להנהלה, ולדעתי חבל שזה 'הודלף' החוצה בכל-מקרה. לצד התשוקה הבלתי-נגמרת על המגרש, רובן חסר קלאסה וסטייל בהתבטאויות שלו בתקשורת לאורך השנים בלי קשר, זו דעתי.
    אני מסכים איתך שהרבה שחקנים לא נראים בכושר טוב בבאיירן מינכן, אבל בוא נגיד שלפחות לפי התזה שלי, ככל שהשחקן הוכיח יותר לאורך כל הדרך - כך אני מצפה ממנו ולעתים מוכן לנקות את המאמן. כך שלציין את מולר שרשם כמה עונות אדירות, לצד ילדודס כמו קומאן(תמיד אמרנו שהוא מוכשר אבל אף-אחד לא אמר עם סימן קריאה שהוא יהיה ריברי הבא) או רנאטו שרשם חצי עונה טובה במכלול - זה לא נכון.
    מדברים על היעדרות של ריברי למשך חודשיים-שלושה ואני מקווה שבזה העניין יסתכם, אבל צריך לזכור שהוא מסיים חוזה בסיום העונה ואולי כאן זה נגמר. האמת שיהיה אפשר להבין את באיירן מקצועית במידה וכן(אני זוכר אגב ציטוט מאוד מחמיא של ריברי על אנצ'לוטי, הרי פפ התעלם מפראנק, וריברי אמר שהוא חזר ליהנות מכדורגל ושהוא מעולם לא הבין את גוארדיולה). בכל-מקרה רשימת שחקנים אדירה שציינת כאן - היא יכולה רק לעלות למעלה עכשיו.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    אז לשחקנים אין אחריות בכלל ליכולת שלהם על המגרש מדי שבוע? זה אך ורק על המאמן?