באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא התכוונתי לעניין אולרייך בשטוטגארט. התכוונתי לקדירה ועוד כמה שברחו בחינם (או בגרושים לעומת ערכם) כי לא האריכו להם חוזה בזמן ונשארו איתם לעונה האחרונה בחוזה. התכוונתי ללבנדובסקי ואובמיאנג (עליו לפחות מצאו מי שישלם) ועוד אחרים בדורטמונד. התכוונתי לגורצקה (ואולי מאייר) בשאלקה ועוד רבים וטובים. למה הקבוצות האלה לא ידעו לשמור על כוכבים שלהם והגיעו איתם למצב שזהו. עונה אחרונה לחוזה טכבר מאוחר לפתות אותם.
    באמת אני שואל את עצמי (וכל הכבוד להנהלה) איך זה ששוער שמחוזר ע״י המון קבוצות רציניות עכשיו שיכול ללכת בסוף העונה בחינם (ועם היכולת שהוא מציג מי לא ירצה לקפוץ עליו וישלם לו משכורת טובה כי אין צורך בדמי העברה) והוא יודע שאם ישאר בבאיירן יהיה שוער מחליף, איך הוא מאריך חוזה? מה עשו בהנהלה? ולמה שטוטגארט, שאלקה ודורטמונד לא הצליחו עם שחקנים שלא היו מיועדים לספסל?
    סתם אם נלך לקדירה. נכון, הוא גדול על שטוטגארט בכמה מידות וברור שהוא ירצה לעזוב לריאל או יובה. אבל למה לא שנתיים וקצת לפני סוף החוזה, כשכבר ידוע להם מה יש להם ביד, ההנהלה לא שידרגה לו את השכר באופן משמעותי והאריכה את החוזה. ואז אם הוא הולך לפחות מקבלים כסף טוב. למה לחכות לרגע האחרון. גם לשחקן יש אינטרס להאריך את החוזה שנתיים ו לפני תום החוזה. בתקופה כזו ארוכה הסיכון שלו להיפצע או לירידה ביכולת יותר גדולים אז גם לו כדאי להבטיח חוזה ארוך יותר בתנאים טובים.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קדירה, לא הלך בחינם ושנה לפני שעזב אף האריך את חוזהו כדי ששטוטגארט תקבל עליו תגמול הולם.
    אבל בהרבה מקרים ידידי, השחקנים לא רוצים פשוט. שאלקה נלחמה להאריך לגורצקה את החוזה כבר שנה שעברה, הוא לא רצה.
    ההשוואה לבאיירן שוב לא במקום, יש עשרות דוגמאות של שחקנים שיודעים שהם עוברים מסטטוס בנקר בהרכב בקבוצה בינונית לספסל של קבוצת צמרת ועדיין עושים את זה.
    אולרייש ללא הפציעה של נוייר היה עוזב, אבל עכשיו שבכל פינה בסבנר שטרסה מוקירים אותו ושאפילו נשיא המועדון מתחיל ללקק לו, היה ברור שהוא ישאר.
    חוץ מזה שסוון בחור מדהים, ששוב אני אישית מאד אוהב.

    ד"א מאד לא אהבתי את העליהום שהיה עליו בשטוטגארט שעזב. זה לא הגיע לו.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בלי קשר לעובדה שאולי בהנהלה של באיירן באמת מתנהלים בצורה טובה יותר משאר המועדונים, קשה להתעלם מהעובדה שהם ה-מועדון עבור שחקנים שמצטיינים בבונדסליגה, גרמנים וזרים. שחקן יכול לסרב להאריך את החוזה שלו בשטוטגארט או שאלקה כי הוא יודע שאם הוא יהפוך לשחקן חופשי הוא לא יתקשה למצוא מועדון באותו קליבר (במקרה הרע), ובמקרה הטוב הסיטואציה הזו יכולה להוות מקפצה מבחינתו לבאיירן או לקבוצה בכירה יותר באירופה (מאטיפ לליברפול למשל). שחקנים שאפתניים באמת לא רואים בקבוצות האלה תחנה סופית, בטח לא כשיש את באיירן עם האפיל המטורף וקבוצות אחרות ביבשת שמסוגלות לשלם המון המון כסף. מבאיירן יש מעט מאוד מקומות שאפשר להתקדם, אם בכלל, כך שלשחקנים יש הרבה מה להפסיד מאי-חתימה על חוזה. בדרך כלל אם הם הגיעו עד לשם, כנראה שינסו להישאר כל עוד ירצו אותם בסביבה.
     
    Rosner אוהב/ת את זה.
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה שאתה אומר זה נכון לגבי שחקן שזו העונה האחרונה שלו בחוזה. אבל שחקן שיש לו עוד שנתיים וחצי חוזה, גם אם הוא בשטוטגרט אפשר לדאוג להארכת חוזה. לשחקן כזה יש ממה לדאוג. אם הוא הולך כשיש שנתיים לחוזה אז אין בעיה הוא ילך למועדון גדול יקבל שידרוג במשכורת וגם ילך במחיר טוב והמועדון ירוויח. כולם מרוצים. אבל בשלב הזה גם לשחקן יש אינטרס להאריך את החוזה מעבר למה שנשאר. כמובן בתנאי שמשדרגים לו את השכר. ככה הוא יהנה משכר גבוה יותר, ועדיין כשתבוא הצעה ממועדון גדול יותר, אם הוא באמת יהיה מבוקש, גם המועדון ירוויח. ובנוסף הוא גם מבטח את עצמו. הוא יודע שיש לו תקופה ארוכה להרוויח טוב, גם אם חס ושלום יפצע קשה או ירד ביכולת. לעומת זאת אם יש לו שנתיים וחצי חוזה והוא לא מסכים להאריך בתנאים טובים מעבר לתקופה הזו הוא לוקח סיכון של פציעה קשה או ירידה ביכולת - שאז לא יוכל לעבור לקבוצה גדולה ולא לקבל שידרוג בשכר גם אצלו במועדון. הוא יכול למצוא את עצמו במצב שהוא בסוף השנה הלפני אחרונה (בשנה האחרונה הוא כבר בד"כ דיי סגור עם חוזה חדש ואז גם אם הוא נפצע זה לא אסון מבחינתו (ראה מקרה גונדוגן) ולסבול פציעה קשה או ירידה חדה ביכולת ואז כבר אף אחד לא ירצה להמר עליו, לא מועדון מבחוץ ולא המועדון שלו. במקרה הטוב מבחינת השחקן המועדון שלו יאריך לו את החוזה אבל באותם התנאים. במקרה הרע גם זה לא. לדוגמא, האם מועדון גדול היה מוכן לפני 5 חודשים להמר על מרקו רוייס ולתת לו חוזה ענק? לא.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, זה נכון גם לגבי שחקן שיש לו שנתיים בחוזה.
    כמו לבנדובסקי דאז שהאריך את החוזה בדורטמונד בעונה אחת עם הסכם ג'נטלמני שעונה אחרי זה הוא עוזב.
    זה הכדורגל לטוב או לרע...
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אתה הצגת את היתרונות האפשריים בהארכת חוזה כזו (ביטוח מפני פציעה או ירידה ביכולת), אבל צריך להציג גם את החסרונות: ככל שהחוזה ארוך יותר, המועדון שמחזיק בשחקן מקבל יותר כוח, יכול להתעקש להחזיק השחקן למשך יותר זמן או לדרוש מהקבוצות המעוניינות סכום כסף גבוה יותר.
    כמו כל דבר בחיים, אין פה ארוחות חינם וזה הטרייד-אוף.

    חשוב גם לציין שהקבוצות האלה שציינת כן מאריכות חוזים לחלק גדול מהשחקנים, פשוט לא לשחקנים הבולטים ביותר, וזה הגיוני. שחקנים ברמה מסויימת מחליטים שהטרייד אוף של סיכון לירידה ביכולת שווה את האפשרות להשתחרר יותר בקלות או בחינם בעוד שנה או שנתיים. אני בטוח שהשחקן העשירי או ה-15 בסגל של שאלקה חותם על חוזה שניה אחרי שמציעים לו בגלל הסיכונים שציינת, אבל לגורצקה יש שיקולים אחרים.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נדיר מאוד (אני לא זוכר מקרה) שקבוצה בינונית ואפילו יותר מבינונית הצליחה להחזיק בכוח שחקן שרצה לעזוב לאחת האריות למרות שהיה לשחקן חוזה לטווח ארוך. לפחות הקבוצה קיבלה פיצוי נאות ולא הפסידה אותו בחינם. גצה ודמבאלה לעומת לבנדובסקי. נוייר וסאנה לעומת גורצקה. גומז לבאיירן בזמנו.
    אפילו ברצלונה לא הצליחה להחזיק בניימאר שכל כך רצה ללכת.
    כן שום דבר לא מוחלט בחיים ואין תמיד. אבל אפשר לצמצם סיכונים.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לקבוצה הבינונית בוודאי שיש אינטרס להאריך את החוזה, אם לא בשביל להחזיק אותו אז בשביל הפיצוי הנאות. אבל לשחקנים עצמם אין בהכרח אינטרס לחתום על חוזה כשנשארו להם שנתיים בשאלקה או שטוטגארט. הם יודעים שבמצב החוזה הנוכחי יותר קל להם לעזוב. אתה מדבר על חשש מפציעות או ירידת יכולת, אבל אני בטוח שזה לא הדברים שהזיזו לגורצקה כשהחליט לא לחתום על חוזה חדש.
    זה שונה לחלוטין מהמצב של באיירן, שם לשחקנים כן יש אינטרס להישאר כמה שיותר.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כשנשארו שנתיים לחוזה זה כבר הרבה יותר בעייתי לקבוצה והאינטרס של השחקן הולך ופחות. הקבוצות צריכות לשבת על הארכות חוזה עוד לפני כן. וכאן הרבה קבוצות בגרמניה נכשלו.
    ושוב. הכל מדובר על בדרך כלל. חריגים יש תמיד.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באמת? אני זוכר שכתבת אחרי ההדחה מול ברצלונה שלמרות מכת הפציעות היתה לך תחושה שניתן היה להוציא יותר ואתה מאוכזב. ולגבי אתלטיקו: לפרק את הצמד היעיל דאז, לבה-מולר, ששניהם כבשו בצרורות בצ'מפיונס דווקא בקלדרון, בו שער חוץ היה נותן לך הרבה אוויר לנשימה? "חיזק" הקישור על חשבון מולר וקבל גול די בהתחלה-מעניין שלשטות הזאת לא קורים טעות. דווקא ההופעה המצוינת של מולר בגומלין, למרות החטאת הפנדל, מראה איך המאמן המתחכם הזה עלה לנו בעלייה לגמר.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שצריך להיזהר עם הנתונים האלה, אנחנו מכירים את הנפשות הפעולות בבאיירן - טיאגו שחוזר עכשיו אחרי היעדרות ארוכה, אריאן רובן וריברי שגם בגיל צעיר יותר היו שחקנים שנוטים להיפצע - בעיקר ההולנדי, ועוד ועוד ועוד. אנצ'לוטי אמנם לא היה נותן את כל הזמן שבעולם, אבל דווקא אצלו, אולי צירוף מקרים - בייל למשל, שהוא בהחלט בקטגורייה שציינתי - רשם את העונה הפורייה-ארוכה שלו בקריירה עם 49 משחקים. באיירן צריכה את כולם בריאים עוד קצת זמן, לעבר רבע הגמר, כי ב-1/8 היא קיבלה הגרלה נוחה מאוד.

    אגב, נוויר הרבה מאוד זמן בחוץ וטר-שטגן בבארסה מגלה יכולת פנטסטית, הוא תמיד שם בשביל הקבוצה העונה, כמו בקלאסיקו למשל. לא יהיה פשוט לנוויר לחזור לקבל את אפודת השוער לפני המונדיאל.
     
  13. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    טר שטגן בהחלט בעונה מדהימה, הכי טובה שלו בקריירה. עם זאת, כולם כולל טר שטגן עצמו אומרים שנוייר הוא השוער הראשון בלי עוררין. נוייר הקפטן של גרמניה. בכדורגל ובכדורגל נבחרות בפרט היררכיה ברורה היא מפתח חשוב להצלחה ולדנימיקה קבוצתית מוצלחת. נוייר כשיר - נוייר משחק.

    נכון, החזרה של נוייר מתארכת. תחילה חשבו שעכשיו (ינואר-פברואר) כבר יחזור לשחק. למעשה הוא רחוק מזה - כרגע הוא רק לומד ללכת שוב בשאיפה לחזור לרוץ בשבועות הקרובים. כמו כן, אף אחד לא מפרסם תאריך חזרה משוער כי: א. פשוט לא יודעים וב. לא רוצים להלחיץ.
    היינקס בדיוק דיבר על זה לפני וולפסבורג והוא מאמין שנוייר יחזור לשחק עד סוף העונה. וכמו עם תיאגו, אם הוא לא יהיה כשיר ב100% הוא לא יחזור.


    בשיקטאש מפחדים להיזרק מאירופה ולא מכרו לאוהדים שלהם כרטיסים למשחק במינכן. לטורקים עונש הרחקה על תנאי אחרי ההתפרעויות בליון בעונה שעברה, והם החליטו לא לקחת סיכונים.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/02/21/15192151615922.Xxx

    באיירן כאמור פירקה 5:0 את בשיקטאש במשחק הראשון ב-1/8 הגמר וזה היה הניצחון הכי גבוה שלה במשחק הראשון בנוק-אאוט בגביע אירופה. גם העובדה שהתורכים שיחקו רוב הזמן בעשרה שחקנים לא מורידה מההישג. בכלי התקשורת בארץ יכולתם בטח לקרוא את הנתונים הנפלאים הנוספים מהמשחק אמש כמו הריצה של לבאנדובסקי, העובדה שמולר כובש בכל עונה ב-1/8 הגמר וגם קומאן הכפיל כנראה את מס' השערים שלו בצ'מפיונס.
    אבל מי שעלה רק במחצית השנייה ולא ממש היה חלק מהחגיגה זהו אריאן רובן שזעם - "אם אגיד את מה שאני מרגיש עכשיו - אני מחר אצל רומינגהה במשרד על הבוקר".

    לדעתי זה משחק צ'מפיונס גדול ראשון בו רובן כשיר והוא פותח על הספסל(מדבר על הנוק-אאוט, כי העונה נגד פ.ס.ז בחוץ הוא היה בריא). אני גם מחזיק מרובן וחושב שהוא חייב להיות על המגרש, אבל את ריברי לא שמעתי מתרעם ככה ואחרי 5:0 אז אין לו קייס. מעניין אם זו סערה בכוס מים, מניח שהתקשורת מנפחת.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    FC Bayern: Jupp Heynckes spricht nach dem 5:0 gegen Besiktas Klartext