באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שום דבר על מסיבת העיתונאים ההזוייה של המועדון?
    FC BOLLYWOOD IS BACK
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לגמרי לא מתרגש משני הנצחנות האחרונים. עדיין לא נראינו טוב. והם דווקא עלולים להיות בעוכרינו. מישהו עוד יכול לחשוב שאנחנו משתפרים. ההתקפה עדיין תקועה. רובן היה נוראי (הכי נוראי שאי פעם ראיתי אותו) בשני המשחקים. חאמס לא מוצא את עצמו בעמדה בצד ימין ליד רובן. תאיגו (עם עזרה מגנאברי (שהיה מצויין) אבל בטח יאבד את המקום לריברי כשזה יחלים) סוחב את משחק ההתקפה לבד. הומלס עדיין נראה לא טוב.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אחרי שעמדנו כשווים מול שווים במיינץ עמדנו גם כשווים מול שווים גם נגד האימפריה מהליגה הרביעית. יופי של עבודה.
    אני חושב שלא צריך להיות גאון כדי להבין שקובאץ׳ נכשל במשימה שלו (רם אם יזכה בדאבל). אין קבוצה. רק אוסף של שחקני. אין שיטה. אין שליטה. אין הרתאה. אין בניה.
    לפני שבוע אנצ׳לוטי אמר שאין שום שינוי בין הקבוצה שלו לפני שנה לבין זו של היום. צודק לחלוטין. אולי אפילו אפשר להגיד שהקבוצה הלכה אחורה.
    צריך להתחיל לחפש את המחליף. חבל שניצחנו את וולפסבורג ומיינץ.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מה אומרים, קובאץ' יאמן בקלאסיקר שבוע הבא?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לדעתי לא, מקרה אנצ׳לוטי הראה שבבאיירן יודעים לערוך את השינויים בזמן.

    מצד שני האם ההחלטה לא לעשות רכש בקיץ לא התבררה כטעות?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן לא אוהבת לפטר מאמנים בפזיזות אבל לפעמים זו ההחלטה הנכונה. חשבתי שקובאץ' מתאים, מאמן שעשה עונה גדולה, מעין סוג של רס"ר שיידע להחזיק קצת את הכוכבים. אני מזכיר שגם פליקאס מאגאת' שהביא שני דאבלים לבאיירן - פתח לא טוב. 4 נצחונות בלבד ב-8 המחזורים הראשונים בבונדסליגה כולל תבוסה 4:1 מול לברקוזן. העניין שאז בחדר ההלבשה היה רק את קאן, באלאק ומקאיי בעלי האגו והמעמד. אני חושב שתהליך חילופי הדורות מתעכב מכל מיני סיבות. הפציעות של קומאן למשל, הכישלון של רנאטו סאנצ'ז וקצת אהבה נוסטלגית לרובן וריברי. מעניין לדבר על איזה פרופיל של מאמן מתאים לבאיירן. לא כל אחד יכול לאמן שם. קלינסמן נכשל והלך הביתה. אנצ'לוטי היה טוב ואז לא. ואן-חאל עזב בטעם מר.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בקלאסיקר כן. אחריו? זה תלוי בדורטמונד. אם לדורטמונד יש שכל הם יתנו לנו את המשחק ככה שאי אפשר יהיה לפטר אותו ואז האליפות שלהם מובטחת.

    אני חושב שגורלו נחרץ ורק מחכים לתירוץ. הפסד לדורטמונד ופער של 7 נקודות זה בהחלט תירוץ טוב. והאמת זה גם המעשה הנכון.

    גם אני חשבתי שקובאץ׳ מתאים. אבל מה שטוב לקבוצה עם כמו פרנקפורט לא מתאים לבאיירן. בטח לא עם סגל כזה. בבאיירן אי אפשר לקבל יכולת דלה אפילו אם יש נצחונות. בבאיירן אי אפשר לקבל סגנון כזה (בבאיירן דורשים דריסה של קבוצות קטנות כמו אתונה, קבוצה מהליגה הרביעית, פרייבורג וכו׳ ולא התגוננות כמו שראינו בכמה משחקים העונה). בבאיירן יש דרישות שמעבר למשחק (במקרה של העונה זה חילופי דורות) וגם את זה אין.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אני לא חושב שצריכים לחכות ל-'תירוץ מספיק טוב', הפסד לדורטמונד לא גומר את העונה אבל לא צריך לסמוך על קאמבק כמו העונה שעברה. זה מקרה מאוד-מאוד-מאוד שונה אבל אני רציתי שריאל מדריד תפטר את לופטגי לפני הקלאסיקו עוד, ובגלל התוצאות. כמובן שהסגל של באיירן טוב יותר. כן, אני יודע מה ה-DNA והדרישות של באיירן והכדורגל השנה לא טוב. אני אומר שחלק מהשחקנים שהיו אמורים לרענן את הסגל ולבצע את חילופי הדורות - לא מספיק טובים - רנאטו, או נפצעו - קומאן, ויש מקרים שזה קרה בגלל המאמן. באיירן צריכה ריענון קצת גדול יותר לדעתי.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גם כשקומאן וטוליסו וגנאברי וגורצקה וסאנצ׳ס היו בריאים רובן וריברי הם ששיחקו. אי אפשר לרענן קבוצה כשאתה לא משחק. אי אפשר להוכיח את עצמך ולהשתפר על הספסל. ולא רק זה כל פעם שהם הוחלפו (אפילו במשחק כבר גמור לטובת באיירן) המאמן התנצל בפניהם ועוד לעיניי כל העולם.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה האמת כשאני מסתכל על זה ככה, אני חושב שרק בברצלונה ידעו לחתוך בזמן את הכוכבים הגדולים. אין שם שחקנים שסחבו כמה עונות מיותרות. רונאלדיניו הפך לבליין ולמרות אינסוף רגעי קסם - ביי ביי, אתה במילאן. גם דקו נבעט בזמן, אפילו אטו עזב אחרי עונה אדירה בטרבל. ובשאר הקבוצות? רוני איחר את הרכבת לארה"ב בשנתיים, מילאן סחטה את המיץ עד הסוף ועברה עונות קשות. רוצה לומר: זו לא 'מחלה' רק של באיירן מינכן הריספקט הזה לכוכבי על. אני גם חושב שרק העונה רובן נראה באמת חלש ועייף וצפוי. מבחינתי כשהוא מבשל מצד ימין בהרמה לרחבה זה רק 'במקרה' - כי לא הצליח לחתוך לאמצע ולבעוט(כמובן שאני צוחק). אגב, נקודה למחשבה: מי אמר שבאיירן צריכה לחפש להם יורשים? מי אמר שהיא חייבת לשחק עם קשרי כנף שזה סגנון שלאט-לאט נעלם?(למרות שרובן וריברי בערך ב-50% מהמקרים חותכים לאמצע). אני חושב שבאיירן צריכה לשחק עם חאמס. הוא הכי קרוב אליהם במספרים, הוא מגוון ויש לו הכל חוץ ממהירות.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראשית, דווקא באיירן היא לא הבעיה בפרידה מרובן וריברי והמעבר לדור הבא. דווקא המועדון הציב את העניין הזה כאחת המשימות שהוטלו על המאמן עוד לפני תחילת העונה. הבעיה היא בקובאץ'.
    הוא מטעמיו בחר להמשיך לבנות את הקבוצה העונה עליהם.
    אפשר לטעון שלא באשמתו קומאן נפצע, אבל גם כשקומאן היה בריא וגנאברי בריא הוא העדיף את רוברי (ואפילו כתבתי על זה בתחילת העונה כשהקבוצה עוד נראתה טוב). (מה גם שכמו שכתבת אפשר גם לשחק בלי קיצונים). כאמור,
    אחת המטרות המוצהרות העונה (ולכן אין צורך לחכות לסוף העונה כדי להגיד שקובאץ' נכשל) הייתה זו. כמובן שיש עוד מטרות אבל גם בהן אנחנו רואים שהוא לא עומד כבר עכשיו.
    שנית, אתה צודק מאה אחוז. אין חובה על משחק עם שני קיצונים. יש מספיק שיטות ודרכים לשחק. וכמובן שגם כאן האחריות על קובאץ'. הוא הולך עם הראש בקיר בשיטה שלא עובדת (בעיקר מפני שאין לו את הכלים בשבילה. מה לעשות רוברי לא מספיק טובים לעשות את העבודה הזו). וגם בעניין חאמס הוא טועה. הוא מציב אותו פעם אחרי פעם במקום שלא מתאים לו. בצד ימין כקשר מרכזי. בין קיצוני לבין החלוץ והקשר האחורי. וחאמס לא מוצא את עצמו. דווקא השבת הוא פתח בצד שמאל והיה יחסית סביר. אבל כל שאר הקבוצה לא מצליחה לשחק (ולא בגלל שכל השחקנים שכחו כדורגל, אלא כי קימיש, למשל, לא גרזן ורובן באגף (כמו שהוא והשיטה נראים) זה סתם בזבוז של שחקן ולמעשה משחקים עם שחקן פחות) אז גם חאמס לא היה להיט גדול.

    הדיונים האלה מזכירים לי את תחילת העונה שעברה. בבאיירן יש בוסים שמבינים כדורגל ומבינים ניהול (ורואים מה קורה בחדר ההלבשה או עם אישתו של תומאס מולר) והם רק מחכים להזדמנות כדי לשנות.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2018/11/05/internacional/1541429689_937712_1541429873_noticia_normal.Xxx

    ב-AS הספרדי כתבו בהתבססות על ה-'קיקר הגרמני' שיש כמה שחקנים שלא יכולים לראות את קובאץ' ואפילו 'מחרימים' אותו, משהו שמתחיל להזכיר את ימיו האחרונים של קרלו אנצ'לוטי בתפקיד. מדובר בגרעין הקשה והוותיק של המועדון אם תרצו. מדובר בתומאס מולר(אשתו העבירה ביקורת על המאמן ברשתות החברתיות) אריאן רובן(השלים 5 משחקים מלאים בלבד מה-13 בהם שיחק) ופראנק ריברי וגם מאט הומלס. השחקנים טוענים שקובאץ' עקשן לגבי מערך ה-4-1-2-2-1 ואין לו שום תוכנית ב'. לפי העיתון, לארבעת השחקנים האלה יש מוטיבצייה מאוד נמוכה לשנות את המצב הנוכחי והם מחכים לפיטוריו. פתיחת העונה הנוכחית של באיירן, 20 נק' מ-30 אפשריות - היא הגרועה ביותר שלה מאז 2010/11.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אם אכן כמו שנדב אומר המועדון רק מחכה שהמשבר יראה יותר "משברי" כדי שיפטרו אותו, אז פה דווקא הקודקודים לא פועלים נכון. עבורנו כבר המצב עכשיו הוא משהו שלא מוכנים לקבל במועדון וכבר יש את ההילה לפיטורים. הם לא צריכים לחכות לאף אחד ולשום תירוץ כדי להוציא את זה לפועל, להפך, הם מזיקים למועדון כל רגע נוסף שהם מחכים ויהפכו בכך את העבודה של המאמן הבא לקשה קצת יותר. לשם מה?
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    יש מצב ל#סבוטאז׳ ביום שבת?
     
  15. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    תנגב את הריר מהשפתיים, מה אנחנו נראים לך פ.צ. קלן :D