באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    חאמס לא לרמות האלה. לא של באיירן, לא של ריאל ולא של אף אחת מהגדולות. הבחור איטי מאוד, חלש פיזית, לא יכול לחשוב מהר, לא מסוגל לשחרר כדור מהר (חייב כמה וכמה נגיעות בכדור לפני שהוא מוסר), לא יכול לשחק במקומות צפופים ותחת לחץ. הוא צריך משחק עומד, שיש לו הרבה מקום פנוי מסביבו ואז הוא יכול לחלק כדורים. אין את הפריווילגיה הזו ברמות האלה. מזכיר לי את וולדרמה רק ביותר יפה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בבאיירן כבר אמרו אתמול - "לא נשלם 42 מיליון יורו על שחקן שלא משחק"(רומינגהה) בעוד אולי הנס אמר - "זה תלוי בקובאץ'". לבאיירן יש אופצייה לרכוש אותו עד ה-15 ביוני.

    אני די הופתעתי מהמהלך עצמו כאשר שחקן ברמה הזו מגיע בהשאלה, כמובן שלא בגרוש וחצי אבל עדיין. אין ספק שחאמאס איטי מדיי וזו הבעייה הגדולה שלו, אבל זה היה הימור לא רע. ומן הסתם שהוא בכושר הרבה פחות טוב, ב-2014/15 הוא לא ממש ניצח לריאל מדריד משחקים גדולים אבל היה חלק מהתקפה משומנת והוא מסוגל לבשל ולכבוש מכל מקום. אני לפחות חשבתי שבזמן שצירפו אותו יש כוונה לשנות משהו בבאיירן מבחינת סגנון המשחק והאגפים אבל חאמס יכול לבוא בטענות רק לעצמו.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הוא אכן יכול לבשל מכל מקום (לכבוש בקושי ראינו) אבל זה בתנאי שיש לו מספיק זמן להתכונן ולחשוב וכל מה שצריך. בגרמניה אפילו הקבוצות הקטנות לא נותנות את המרחב והזמן האלו. ככה שגם אם באיירן ירצו לשנות את השיטה של שני ווינגרים, לא חאמס הוא הפתרון.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום שאחרי - באיירן מינכן:

    מולר:"אף אחד לא האמין שנשיג את דורטמונד". וגם: השיאים ולבאנדובסקי והאם אוליבר קאן יחזור למועדון?


    [​IMG]

    באיירן מינכן מוכיחה שלעולם אסור להספיד אותה. הקבוצה של ניקו קובאץ' ניצלה היטב את ההפסד של בורוסיה דורטמונד ביום שישי והגיבה עם ניצחון חוץ ענק 1:5 על בורוסיה מנשנגלדבאך. בתזמון מצוין השיגה באיירן את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלה העונה, השוותה את מספר הנקודות לזה של דורטמונד המוליכה והיא כעת מפגרת אחריה רק בשל הפרש שערים פחות טוב (31+ לעומת 29+), כשבעוד חודש היא תארח אותה למשחק העונה בבונדסליגה (ב-6 באפריל).

    המשחק אתמול לא רק החזיר את באיירן חזק למאבק האליפות, אלא גם אפשר לה לנפץ מספר שיאים. השער הרביעי, זה של סרג' גנאברי, היה השער ה-4000 של באיירן מינכן בבונדסליגה והיא כמובן הקבוצה היחידה שמחזיקה ברקורד כזה.

    גם החלוץ רוברט לבנדובסקי, שכבש צמד, רשם שני ציוני דרך: עם שער הליגה ה-195 שלו בבונדסליגה הוא השתווה לקלאודיו פיסארו הפרגוואי בן ה-40 וכעת שניהם חולקים יחד את תואר השחקן הזר עם הכי הרבה שערים בגרמניה. 74 משעריו כבש החלוץ בבורוסיה דורטמונד ובבאיירן מינכן יש לו 121, כשרק בשבוע הבא יגיע ל-150 הופעות בונדסליגה בקבוצתו החדשה. כמוכן, לבנדובסקי התנתק מחלוץ העבר הגרמני רולאנד וולפארט והוא הכובש השלישי בטיבו בהיסטוריה של באיירן במשחקי הליגה.

    גם בתקשורת הגרמנית חגגו את ההצגה של האלופה. 'שני שערי בזק!', נכתב ב-'בילד' לאחר המשחק, אותו באיירן הכריעה למעשה כבר אחרי 11 דקות. "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו עד כה", סיכםקובאץ', שלא מזמן חרב הפיטורים ריחפה מעל צווארו. "תפסנו את דורטמונד והכל פתוח, אבל מאבק האליפות יהיה קשה".

    כידוע באיירן רודפת אחרי אליפות שביעית ברציפות והמאמן משוכנע: "יש לנו את המוטיבציה והלהט לעשות זאת". הקשר תומאס מולרשיודע דבר או שניים על המגרש בו באיירן בדרך-כלל מתקשה, הוסיף: "אני לא זוכר שניצחנו כאן בכזו קלות בעבר את מנשנגלדבאך. בחורף אף אחד לא היה יכול להאמין שנתפוס את דורטמונד, אבל אנחנו בטוחים בעצמינו".

    בנוסף, לאוהדי באיירן מחכות בשורות טובות, כנראה. לפי 'בילד', אוליבר קאן בדרך חזרה למועדון. בעיתון דווח אתמול על פגישה חשאית בין נשיא המועדון אולי הנס וסגנו לבין שוער העבר ואגדת המועדון, אוליבר קאן שאישר שקיבל הצעה לחזור למועדון, והוא עשוי לשמש כחבר מועצת המנהלים החל מינואר הבא. "אני בהחלט יכול לראות את זה קורה, אבל לא יכול להרחיב", אמר קאן שמאז פרישתו התעסק בעיקר בפרשנות. קאן כזכור שיחק בבאיירן 14 שנים בין 1994 ועד 2008, זכה עם הקבוצה ב-22 תארים והוא שני רק לסאפ מאייר האגדי במספר משחקיו בקבוצה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן מודחת משמינית גמר ליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2010/11. היא תתרכז בניסיון לזכות באליפות נוספת בבונדסליגה(שביעי ברציפות). בתחילת החודש הבא היא תארח את בורוסיה דורטמונד למשחק העונה. כמה נקודות:

    [​IMG]

    - כבר הרבה שנים שבבאיירן לא התעמתו עם המצב הזה, אני חושב שהמשוואה ברורה - אם קובאץ' לא זוכה באליפות הוא הולך הביתה. הוא משלב צעירים אבל קשה לי לחוות עליו דיעה כמאמן.
    - לבאנדובסקי אמר לאחר המשחק: "שיחקנו הגנתי מדי, לא לקחנו סיכונים". אני חושב שהוא הכישלון הגדול ביותר ברמה האישית בשלב שמינית הגמר להוציא את סנטיאגו סולארי. היה מלך שערי שלב הבתים, חיכו לגול שלו במשחק גדול, והתירוץ שמולר לא משחק - לא תופס.
    - בת'רד בפורום קטלו את חאמס ובצדק, באיירן לא תשאיר אותו אצלה, מעבר לכך לריאל מדריד הוא בטח לא יחזור לאור הקאמבק של זידאן. הוא הולך לרדת בדרגה מה שנקרא, אלא אם כן תהיה פראיירית באנגליה. אולי היה יכול להתאחד בנאפולי עם אנצ'לוטי.
    - באופן כללי, אם ליברפול חסרת ביטחון ובכושר הגרוע ביותר שלה העונה, מצליחה לנצח את באיירן באליאנץ' ארנה בלי יותר מדי מאמץ - זו בעייה. ראיתי באיירן פשוט לא מפחידה, לא מאיימת, לא מרתיעה. רובן פצוע כל הזמן, גם מולר לא שיחק, האווירה במגרש, לא יודע.
     
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני חושב שגם עם אליפות קובאץ' צריך ללכת הבייתה. כמעט כל מאמן יכול לזכות עם באיירן באליפות, אבל היכולת הכללית בסך הכל לא מספיקה למעט משחקים בו אנחנו דורסים בגלל יתרון אדיר בסגל מול קבוצות חלשות (זו פחות חכמה). הוא בסך הכל מאמן נחמד ולא יותר מזה. אנחנו צריכים קצת יותר מרק נחמד.

    חאמס צריך ללכת ועל מולר אסור לבנות ולכן הרכש הראשון צריך להיות בקשר האמצע ההתקפי. לבה גם קצת מאכזב אבל הוא תמיד טוב יותר כאשר קשר האמצע מתפקד, אם זה מולר או מישהו אחר. על מולר אני לא בונה אז צריך להביא מישהו לעמדה כדי שההתקפה תתחזק ולבה יפרח.
     
  7. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    בהמשך לדברים שאמר הנס על כך שבאיירן תשקיע בקיץ כמו שמעולם לא עשתה, וכבר יש דיווחים שעסקת הרננדז נסגרה, ושאתלטיקו תקבל 80 מיליון יורו עבור הבלם/מגן.
    מדווח גם שהצעה דומה הוגשה לליל הצרפתית עבור פפה.

    באיירן התחילה גם בשיחות ראשוניות עם לבאנדובסקי על הארכת החוזה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשרובן וריברי אומרים שלום, על מולר אי אפשר לסמוך כשחקן הרכב, הבסיס שהוביל את הקבוצה להצלחות ענק כבר עייף ושבע ובאיירן מודחת מליגת האלופות בלי מאבק אמיתי(אפילו בבתים לא הרשימו) ואין מאמן מעולה בנמצא - זה הזמן למהפכה יותר מתמיד. לוקאס שחקן יציב והוא צעיר אבל זו עסקה מיותרת. אם כבר דה ליכט למשל שזו עמדה קריטית יותר. אגב אני עדיין סקפטי לגבי השתוללות של באיירן. רק נזכיר שהשחקן היקר בהסטוריה שלה הוא חאבי מארטינז..
     
  9. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אני לא יודע מה יש לך להיות בספק לגבי זה, כשגם במועדון אומרים שזה יקרה וגם ברור לנוכח הסיטואציה שזה מה שיקרה.
    לבאיירן יש הרבה כסף ובקיץ ימשיכו להצעיר את הסגל ולשפר אותו.
    כבר הביאו את פבאר, הרננדז נראה סגור בסכום כסף גדול ונראה שיש דיבורים רציניים על ניקולאס פפה. אני יכול לראות את באיירן שופכת די בקלות 200 מיליון בקיץ.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה רשמי! לוקאס הרננדס יגיע בקיץ בתמורה ל-80 מליון יורו! המגן הצעיר של אתלטיקו יחתום עד 2024 וינשל את חאבי מארטינז מתואר "שחקן הרכש היקר בהסטוריה של באיירן" כשהמועדון משלם את סעיף השחרור שלו. המגן הודה לאתלטיקו על רגעים נפלאים ואמר שזו ההחלטה הקשה והחשובה בחייו.

    מפתיע שדווקא על שחקן בעמדה כזו (לוקאס מהיר, חזק ויציב, מגן לעשר שנים, ועדיין) - באיירן משתוללת. יש עמדות הרבה יותר דחופות לחיזוק מה גם שדויד אלבה ישנו גם אם ירד בכושרו. אני מבין שגנבארי וקומאן יקודמו עוד אבל באיירן צריכה עוד רכש.
     
  11. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה לא רק הרכש הכי יקר שלנו אלא גם אחת העברות הכי יקרות לעמדה הזאת במגרש ברמה הבינלאומית. זה המון כסף עבור מגן.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני די בטוח שמדובר במגן היקר בהיסטוריה. מבין כלל שחקני ההגנה שני אולי רק לואן דייק (וגם בזה אני לא בטוח כי אין לי כוח כרגע להמיר פאונד ליורו).

    זה אשכרה כמעט כפול מההעברה הכי יקרה של באיירן עד היום (נדמה לי טוליסו ולא מרטינז)
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה אכן טוליסו שקצת שכחתי ממנו(41.5 מליון יורו בעוד חאבי מארטינז עלה 40 מליון יורו) ואגב הוא חזר להתאמן השבוע ובראיון לקיקר אמר שהוא יוכל לשחק באמצע אפריל ושהוא בטירוף לחזור אבל אסור לו להיות פזיז והציטוט הגדול:"בזמן הפציעה הרגשתי כמו אסיר בבית כלא, הייתי אומלל".

    בהתחשב בכך שפאברד גם צורף בהרבה כסף אז מעניין אם קימיך ישחק כקשר במרכז בשטמה ללהאם ומה שלאב מתחיל לעשות בנבחרת ועד כמה באיירן תשקיע בקישור ההתקפי ובחלוץ. אי אפשר להיות בטופ של אירופה רק עם ילדים ולנוכח הכושר של נוייר(מזל טוב, חוגג 33) כבר אין לה יתרון משמעותי על אחרות באף עמדה במגרש חוץ מ..קימיך.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    80 מיליון על מגן? איך אומרים-המעבורת איבדה קשר עם בסיס האם
     
  15. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    אין שום מגן ששווה כל כך הרבה כי ההשפעה שלו על המשחק מעצם התפקיד שלו לא כזו גדולה (בטח כשזה מגן לא התקפי). אם מייעדים לו בלם, אני בספק אם הוא יכול להשפיע על הגנה כמו ואן דייק (שהוכיח שהוא שווה את הסכום).