בהיעדר בופון האם מסתמן לו משבר שוערים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏19/11/08.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    http://www.uploadfileyou.com/files/h4ygj1ffir57i14asp1q.Xxx

    דוני ברומא, רוביניו בג'נואה, הנדנוביץ' באודינזה, ז'וליו סזאר באינטר הם רק קצה המגמה שכבר ממזמן מתפשת בכל רחבי איטליה, שוערים זרים והרבה נוטלים את האפודות והכפפות של האיטלקיות. לאחרונה ג'אנלואיג'י בופון נפצע לתקופה ארוכה מה שהיווה לא רק ליובנטוס מכה קשה אלא גם לנבחרת האיטלקית. האזורי ספגו מכה נוספת כאשר מרקו אמלייה שוערו המחליף של בופון נפצע אף הוא וכך נותרה איטליה בסוג של משבר שוערים. האמנם באמת יש משבר שוערים?

    על משבר השוערים לכאורה מדברים כבר באוויר לא מעט לאחרונה באיטליה ומחוצה לה, גם בופון דיבר לאחרונה בנושא וכשהתבקש לנקוב בשם אחד שהוא רואה בו כיורשו העתידי החליט דווקא לנקוב בשם מפתיע, מרקטי הצעיר של קליארי. בופון טען שהוא המוכשר שבצעירי השוערים האיטלקים ושהוא משוכנע שמרקטי יגיע רחוק.

    לאורך השנים נודעה איטליה בשם שחקני ההגנה והשוערים שניפקה, בעשור הקודם עוד הרוב האיטלקי בין הקורות היה מכריע אבל עם העונות הזרים הולכים ומשתלטים. בכירי השוערים האיטלקים היום הם כריסטיאן אביאטי שהוחזר בלית ברירה כמעט מגלות ממושכת אבל הוא ממזמן כבר לא נחשב לפקטור ברמה הלאומית, אליארדי שממזמן לא רואה דקות, בסמפדוריה נמצאים שלושה איטלקים שנאבקים על האפודה הראשונה אם זה קאסטליני, מירנטה וגם וינצ'נזו פיורילו שהושווה על ידי התקשורת האיטלקית כ"בופון" הבא כאשר הצטיין עם הנבחרת הצעירה עד גיל 19 וכשלקח מאינטר את האליפות עם סמפדוריה בפרימברה וכמובן שלא נשכח גם את מי שהיה עד לאחרונה התקווה הגדולה אבל כרגע דורך במקום במדי ברשיה בסריה B אמיליאנו ויויאנו.

    אז האם בכלל יש משבר כזה? האם ההייפ מוגזם סביב פציעתו של בופון והאם בכלל סכנה למעמדו של בופון כשוער הבכיר של האומה האיטלקית לפחות בשש השנים הבאות?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/11/08
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יהיה מוזר לראות את נבחרת איטליה בלי שוער מצוין בשער , בלי קשר לעידן בופון התרגלתי לכך שלאיטלקים תמיד יש שוער טוב (אני אישית הערצתי את טולדו שלא קיבל מספיק הזדמנויות בנבחרת לדעתי).
    אבל יש לכם את בופון לעוד כמה שנים טובות ומדי פעם אפשר לבדוק את היורשים במשחקי ידידות או במקרים כאלו של פציעה , אגב מי עומד לשחק בידידות הקרוב ?

    מקסימום אפשר לאזרח אחד מהזרים...
     
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    בתקופה הנוכחית טולדו הוא המתאים להחליף את בופון, אני לא רואה שוער איטלקי אחר יותר טוב או יותר מנוסה ממנו.
    בשנים הקרובות אין לנו ממה לדאוג כי בופון יכול לשחק עוד 5 שנים לפחות בנבחרת, וב5 השנים הללו אני מאמין שייצא שוער שאפשר לסמוך עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/08
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לדעתי המצב לא נורא כל כך בהשוואה למדינות אחרות וחוץ מספרד, אני לא רואה אף נבחרת שרמת השוערים שלה מתקרבת לזאת של איטליה. כנראה שהורגלנו לחילופי דורות חלקים בין פאליוקה, פרוצי, אנטוניולי, טולדו ובופון. חוץ מזה עדיין מוקדם לוותר על שני הרומאים שנמצאים בגיל צעיר יחסית לשוערים ובעלי יכולת להמשיך להתקדם ולהשתפר.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני אשקר אם אני אגיד שהכל נראה ורוד ויפה ושיש לנו עומס בעמדה הזאת. העניין הוא שאני גם אשקר אם אני אגיד שאני מודאג. בסוף 2006, חששו ודיברו באיטליה על המצב של הבלמים. קנאברו התחיל קדנציה בצורה זוועתית (לא כל-כך באשמתו) בריאל מדריד, נסטה עם כל הפציעות סיים את דרכו בנבחרת ומטראצי למרות עונה גדולה (שהייתה אז עוד בהתהוות), גם הוא, היה עמוק בעשור הרביעי לחייו. אמרו אז - "חוץ מברצאלי שעומד במקום, אין אף אחד שיבוא וימשיך את הדור הנדיר שהיה לנו". נכון להיום, לליפי מחכה כאב ראש רציני כשהוא יצטרך לבחור את ארבעת הבלמים שלו לפני היציאה למונדיאל בדרא"פ. קנאברו, קייליני, גמבריני, בונרה, לגרוטלייה וסנטקרוצ'ה, כולם מועמדים וזה מבלי לקחת בחשבון מצב שבו עוד בלם יפרוץ פתאום בשנה הקרובה. עמדת השוער, כמו עמדת הבלם, מצריכה בעיקר ניסיון, בגרות והבנה של המשחק. בעמדות הללו לרוב קצת קשה יותר לזהות כישרון גולמי כמו שאפשר לזהות בשחקנים התקפיים כשהכישרון מתבטא בעיקר ביכולות הפיזיות שלהם (מהירות, כוח, דריבל/טכניקה). זה פשוט בגלל שאנחנו לא יכולים (עדיין, אם בכלל) לקרוא מחשבות. זה מוביל למצב שבו שוערים ובלמים יכולים לפרוץ בכל גיל כמעט, בפתאומיות שתמיד גורמת לכאב ראש חיובי. בסופו של דבר, אני אהיה מודאג רק כשבופון יפרוש ולא תהיה לנו שום אלטרנטיבה סבירה. עד אז - אלוהים גדול, קורצ'י עוד יותר...

    אין שום משבר.