בולטון וונדרס :: סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בולטון וונדרס סיימה עוד עונה בשיניים עם השארות בליגה בפינאלה של הפינאלה של העונה.

    בבולטון החליטו ללכת על תדמית של מין צ'לסי 2 עם רוב מוחלט של שחקנים זרים. בקיץ הגיעו ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, אקין בולנט, ברנרד מנדי, סבסטיאן שברט צרפתי מלאנס ואיבן קמפו באלופת אירופה. תוסיפו לזה את השלד הזר שהיה כבר בקבוצה ותקבלו קבוצה שלמה של זרים.
    לקבוצה הזאת היה שחקן מבטיח ביותר בשם מייקל ריקטס אבל במהלך חודש ינואר הוחלט לוותר על שירותיו והוא נמכר למידלסברו. מהלך לא נכון בכלל לדעתי. אבל מצד שני הגיעו סאלבה, פייר אנדרה ו...לורנט לאבייל שעשה שינוי דרסטי בקישור והוסיף המון לקבוצה. בקשר לכמות הכישרון בקבוצה אין ויכוח אבל כמו ווסטהאם לא הצליחו בבולטון לנפק את מיטב הכישרון מהשחקנים והקבוצה נכנסה למאבקים בלתי רצויים בתחתית אבל הרבה מאוד אופי ויכולת טובה בזמנים הנכונים עזרו לקבוצה להשאר בליגה, בצדק. כוכב בודד לקבוצה אין ולא היה. 4 שחקנים מובילים את הקבוצה בכיבושים עם 7 שערים בלבד- אוקוצ'ה, דז'ורקייף, הנריק פדרסן וריקטס שעזב בינואר. אז כנראה מה שהשאיר את הקבוצה זה הרבה מאוד ניסיון של שחקנים שעברו לא מעט בכדורגל העולמי. שחקנים כמו אוקוצ'ה, דז'ורקייף ואפילו איבן קמפו הם נכס במיוחד לקבוצת תחתית. עוד דבר שהשאיר את הקבוצה בליגה זה סיום עונה מצויין שבו הם הפסידו רק פעם אחת בתשעה משחקים. הרצף הזה כלל תיקו מצויין מול ארסנל אחרי שכבר פיגרו 2-0 והניצחון שכנראה השאיר אותם בליגה, 1-0 על ווסטהאם.

    רגע השיא של הקבוצה אני חושב היה בתיקו 2-2 בבית נגד ארסנל אחרי שפיגרו 2-0, במשחק הזה בולטון הוכיחה מה היא שווה ובמיוחד הוכיחה שיש לה אופי כי לחזור מפיגור של 2 שערים נגד קבוצה כמו ארסנל זה לא פשוט בכלל.

    רגע השפל שוב אני לא יודע ממש מה לבחור מה שהכי בולט זה ההפסדים בגביעים. בגביע הליגה הפסד בית לבארי מהליגה השנייה כבר בסיבוב הראשון, ובגביע האנגלי זה הפסד לקבוצה החלשה של סנדרלנד.

    מחבורת שחקנים כמו שיש לבולטון אפשר לצפות בשנה הבאה ליותר מאשר השארות בשיניים בליגה.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שניתן לצפות ליותר, אבל האמת? אני מרגיש קצת כאילו מדובר בריאל מדריד קטנה. קבוצה עם הרבה שחקנים ברמה גבוהה מאוד (אוקוצ'ה, דג'ורקאייף, קאמפו וריקטס הם שמות שהייתי מת לראות באלנד רואד), שלא התחברו מספיק טוב, ויכלו להפיק מעצמם פי כמה וכמה יותר. בסה"כ אני לא חושב שמישהו מאוכזב, כי אחרי שמוכרים את השחקן הכי מעניין של הקבוצה, היא עדיין לא הפסיקה לשחק כדורגל יפה ושובה את העין, וגם אם הכדורגל הזה עלה לה בכמעט ירידת ליגה, אני מקווה שהיא תמשיך עם המגמה הזאת גם בעונה הבאה.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב ששמת לב למה שכתבת.....

    איבאן קמפו???? אתה היית רוצה לראות אצלך בקבוצה??? אני באופן אישי הייתי מעדיף לראות את בראמבל ודאביזאס מככבים מאשר לראות את קאמפו... הוא אף פעם לא היה טוב, והוא בכלל עושה לי בחילה.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, ודאייר - גם אתה היית רוצה לראות אותו בקבוצה.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יונתן הוא באמת נתן עונה טובה.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוווווו אתם מדברים על איבאן קמפו!!!!!!
    זה השחקן המכוער הזה שמכין תלושי משכורות לחלוצים.... בחיים לא הייתי רוצה לראות אותו אצלי, אני כל כך שונא אותו.... ובולטון לפי דעתי נשארה למרות קאמפו ובטח שלא בזכות קאמפו....
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אז אתה פשוט מקשקש. תגיד שאתה שונא את השחקן וזהו.

    איוון קאמפו נתן עונה גדולה וייצב את הואקום שנקאר "ההגנה של בולטון" הם נשארו הרבה מאוד בזכותו. ואל תשווה הופעות של קאמפו ברמות הגבוהות של הצ'מפיונס למאבקים בליגה האנגלית שהיא הרבה יותר פיזית, קשוחה ובעיקר פחות מהירה מהצ'מפיונס/ספרדית.
    אלוהים, הבחור הזה נהיה גם חצי חלוץ בבולטון, מה צריך לעשות כדי לקבל קצת קרדיט :roll: