בולטון וונדררז - הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י George Best, ‏19/5/07.

  1. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגיע הזמן שלאחת הקבוצות היותר מעניינות בליגה יהיה דיון, בטח ובטח אחרי ההתפטרות של סם אלרדייס ומינוי עוזרו, סמי לי, למנג'ר החדש.
    ההוצאות הראשונות של הוונדררז לאחר סיום העונה היו בזרי פרחים לצ'לסי ויונייטד, שרק בגלל הגעתן לגמר הגביע אחת מול השנייה, בולטון לא יצאה כאחת מהלוזריות הגדולות של העונה, לאחר שאחרי יותר מ20 מחזורים היא נשענה לה במקום השלישי.
    השאלה הגדולה היא מה יהיה עם המועדון לאחר התפטרותו של אלרדייס, שהסביר את התפטרותו בכך שאין לו יותר שאיפות עם הקבוצה, והוא עשה את המקסימום איתה במשך 8 שנים, במהלך העלה אותו ליגה, והפך אותה לקבוצה מאוד מכובדת בליגה, שקשה מאוד להכניע.
    האם סמי לי יצליח לפחות כמו אלרדייס?האם קשר ליברפול בעבר ינסה לשחק כדורגל מעט יותר מהנה?לא ברור, אבל מה שבטוח, זה שלי החליט ובצדק גמור שלא להאריך את חוזיהם של 4 שחקנים:
    דיוויד תומפסון, קווינטון פורטצ'ן הפצוע הנצחי, הנריק פדרסן הדני הוותיק וסזאר מרטין הספרדי.
    לעומת זאת, בולטון תגיש הצעה לטל בן חיים, שעשוי לעזוב, וגם לבלם הפולני הצעיר והמבטיח ממחלקת הנוער בלז'ק אוגוסטין.
    הקבוצה תתחזק ביולי בשני שחקנים שהוחתמו ע"י אלרדייס לפני כמה חודשים - ג'ראר סיד הבלם הצרפתי, וזוראני החלוץ הסלובקי הצעיר.
    בבולטון יקוו שהשמועות לגבי נסיון של אלרדייס להביא איתו את הקפטן קווין נולאן ישארו בגדר שמועות בלבד.
    אל חאדג' דיוף הודיע שהוא רוצה לעזוב, וטען שיש לו מספר הצעות.
    הולך להיות מעניין, שונאיה הרבים של בולטון יקוו שעזיבתו של אלרדייס, תהווה את תחילתה של התמוטטות של הקבוצה האפורה מלנקשיר.

    ההגנה צפויה להתחזק במגן שמאלי, מאחר וריקרדו גארנדר נחלש מאוד בשנתיים האחרונות.בקישור צפוי להגיע לפחות קשר מרכזי אחד, מאחר וקאמפו ממש לא אותו שחקן, ואי אפשר לצפות מספיד להמשיך לשחק 90 דקות במשך 38 משחקים בגיל 37.
    לבולטון למרות הכל עדיין יש כמה שחקנים נהדרים, כמו יאסקליינן, אחד משלושת השוערים הטובים בליגה, את ניקולה אנלקה, את קווין נולאן, דיוף, וכרגע גם את בן חיים וטימוריאן, שהותיר רושם מצוין במחזורים האחרונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/07
  2. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    לדעתי בולטון שנה הבאה תיאבק בתחתית.
    אחרי עזיבתו של אלרדייס, חבלי הלידה של בולטון תחת סמי לי, יהיו קשים. לא צופה להם טובות בעונה הבאה.
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    היחלשות של בולטון בעונות הקרובות היא משהו כמעט בלתי-נמנע. ככה זה כשקבוצה עולה לגדולה ולמעשה נבנית כמעט מאפס בזכות עבודה של איש אחד, שעכשיו התקדם הלאה למקום טוב יותר. סם אלרדייס הוא בולטון המודרנית ובולטון המודרנית היא סם אלרדייס, בדיוק כמו שצ'רלטון היתה אלן קרבישלי ובלעדיו היא התקשתה למצוא את הדרך, בדיוק כמו שארסנל ומנצ'סטר יונייטד יתקשו למצוא את דרכן ללא ארסן ונגר וסר אלכס פרגוסון. טביעת האצבע (המלוכלכת) של ביג סאם ניכרת במועדון הזה כל כך שזה מדהים, וקשה לי להאמין שמאמן חדש עם שיטה חדשה וכמה שחקנים חדשים יצליח לשחזר את הישגיו. אומנם לא מדובר במישהו זר לגמרי למערכת, אלא בסמי לי שהיה העוזר של אלרדייס ולבטח ינסה להמשיך פחות או יותר בדרכו, אבל עדיין קשה לי להאמין שזה יהיה אותו דבר.

    אט-אט, אם לא בעונה הקרובה אז בעונה הבאה, נראה את בולטון מדרדרת אל עבר התחתית, בדרך לחזרה אל המקום אליו היא שייכת, הצ'מפיונשיפ.
     
  4. raanana4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏12/9/02
    הודעות:
    2,674
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו הדיון הזה, בולטון תדעך, אני לא מאמין שתתרסק אבל ללא ספק תדעך.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עוד פעם תאוריות קונספירציה?

    אלרדייס אמר שהוא לא יקח אותו, נולאן אמר שהוא דיבר עם אלרדייס לא מעט אחרי שהוא עזב ואף פעם הוא לא דיבר איתו על מעבר לזברות.
     
  6. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מהמר שהם יגמרו כמו צ'רלטון.
    יקח שנה או שנתיים והם יסתבכו חזק בתחתית.
     
  7. Hammer Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/06
    הודעות:
    1,206
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך לגמרי, בדיוק אמרתי את אותו משפט בדיוק לחבר שלי כשדיברנו עליהם בבוקר.
     
  8. ERIC_CANTONA Member

    הצטרף ב:
    ‏23/11/06
    הודעות:
    853
    לייקים שהתקבלו:
    3
    בסה"כ הסגל של בולטון זה סגל של אמצע טבלה, ביג סאם הוציא מהקבוצה הדי אפורה הזאת את המקסימום והפך אותם לקבוצה אולי לא מבריקה אבל יעילה מאוד. יש כאלה שלא אוהבים את זה יש כאלה שכן.

    שנה הבאה אני חושב שבולטון תסיים מקומות 13-10
     
  9. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שבולטון בדרך לליגה השנייה, ממש לא.
    ההשוואה לצ'רלטון ממש לא במקום, כי צ'רלטון עם קרבישלי הייתה מסיימת גם ככה כמעט תמיד בחלק התחתון של הטבלה, אז ההתדרדרות לא הייתה כל כך קיצונית שחושבים על זה, בולטון מסיימת בקביעות בשנים האחרונות בחלק העליון של הטבלה, מגיעה תוך 3 שנים פעמיים לגביע אופ"א, פעם אחת אפילו לרבע אם אני לא טועה(עפה למארסיי), כך שבאמת קשה לחשוב על מצב שהם יורדים(תרתי משמע).
    חוץ מזה, שיש לך את אחד משלושת השוערים הטובים בליגה, הגנה של מפלצות, נולאן הנהדר, דיוף, דיוויס הכל יכול בראש ואנלקה המצוין, ואפילו את ספיד הלא נגמר, זה פשוט לא סגל שיכול לדשדש במקומות 15 או משהו כזה, עם כל הרצון שלכם לראות את זה קורה.
    אלרדייס הצטיין בלבנות סגל מכלום, פשוט כלום, אבל סמי לי לא מקבל כלום, הוא מקבל משהו, הוא עבד תחת אלרדייס שנתיים, אני בטוח שכל דבר כולל הקטן ביותר שסמי למד מסם, הוא הולך ליישם.בולטון תמשיך לשחק אותו דבר, הרבה מאוד תלוי בהעברות הקרובות, צעד ראשון חיובי וענק יהיה בקשר לבן חיים.קשה לי לראות אותו נשאר, בולטון והיו"ר שלה גאטרסייד תצטרך לפתוח את הכיס עמוק עמוק.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עם כל הכבוד לאלרדייס, הוא יכול עדיין לצחצח בכיף את הנעלים של סמי לי - האיש אומנם היה העוזר של ביג סאם, אבל לא ממש הגיע לפסגות שהוא לא ראה לפני כן כשחקן וכעוזר מאמן בנבחרת.

    הקיץ הזה יקבע הרבה עבור העתיד של המועדון. לבנות לוקח שנים, לפרק יכול לקחת שבועות. ועדיין, סמי לי צריך ללכת בדרך שלו. לקחת את מה שטוב בבולטון (השלד של הסגל ובעיקר המערכות מחוץ למגרש) ולבנות על הבסיס הזה משהו חדש.

    זקנים בשלהי הקריירה היה הקטע של סאם הלועס - אני מקווה שלסמי לי יש דברים אחרים בראש. ניקוי אורוות פעם בכמה שנים לא מזיק אף פעם בתנאי שדואגים למלא את החורים. ואת זה כבר רואים שהמנג'ר החדש התחיל לעשות עם השיחרורים הסיטונאיים. אני הייתי מצרף לרכבת גם את הצמד דיוף את סטליוס שלטעמי גמרו את הסוס מבחינת התרומה שהם יכולים לתת למועדון בסיטואציה הנוכחית (קצת פיספסו עם היווני במועדון לטעמי - בקיץ היו לו הצעות וקבוצות שרדפו אחריו. אחרי העונה הזו המניה שלו צנחה וספק אם הקבוצה תוכל לממש עליו רווחים כלשהם...).

    גארי ספיד כבר מונה על ידי צוות האימון החדש לעוזר מאמן ואם ימיו על המגרש לא ספורים - אז הדקות שלו בטוח כן. בולטון צריכה קשר אחורי דנדש, ושני שחקני כנף יצירתיים גם כן. שאר העמדות פחות בוערות וניתן להסתדר עם החומר האנושי הקיים. למרות שבשלב יותר מאוחר של הקיץ חשוב להביא עוד שניים או שלושה שחקנים כגיבוי לעונה המתישה באירופה וגם כדי לעודד את התחרות על חולצת ההרכב שזה משהו שלא ממש היה קיים בתקופה האחרונה בריבוק.


    אני חושב שבולטון תמשיך להיות קבוצה טובה ותמשיך להתמודד עד הסוף על הכרטיסים לאופ"א, הבעייה שלה היא שהיריבות שמתמודדות איתה על אותם מקומות ממשיכות להתחזק והתחרות מחריפה.
     
  11. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שדיוף סיים את התרומה שלו קירקי, עדיין מדובר בשחקן כנף טוב מאוד.
    ונכון שהוא חלוץ במקור, אבל דיוויס עושה עבודה מצוינת גם בצד ימין, אלא אם כן התכוונת לסתם שחקן חיזוק בכנף, לאו דווקא בהרכב.
    לא ממש מסכים איתך לגבי כך שיתר העמדות בסדר, כי מייטה מאוד מאכזב בהגנה, ועכשיו שבן חיים הולך, צמד הבלמים שלך הם פייה(לא הבנתי עדיין איפה הוא יותר טוב - בקישור האחורי או בתור בלם) ומיכאליק, וגם גארדנר, שעד לפני שנתיים היה אחד המגנים הטובים בליגה, נהפך ממש לזבל של שחקן, חיזוק בהגנה הוא בגדר חובה בריבוק.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    גארדנר לא זבל, הוא כמעט לא שיחק העונה בגלל פציעה.

    וזה ששוב החלטת על דעת עצמך שטל בן חיים כבר הלך - זה נחמד, אבל זה ממש לא ודאי.

    אף אחד לא יודע באיזו שיטה סמי לי ישחק (עשה בעיקר ניסיויים במשחק וחצי הרשמיים שלו בתפקיד) - אם הוא בוחר בשיטה של שני חלוצים אז דיוויס חובר לאנלקה (אם ישאר) בחוד ואין לך אף שחקן שמסוגל לתת פס מדוייק מהקו (שלא בכיוון השער של יסקליינן).

    דיוף לא ממש מרוצה נכון לעכשיו, הוא סיים לא טוב את העונה מבחינת כושר ותרומה - ועל הרקורד המשמעתי שלו אין צורך להרחיב. אני חושב שעדיף למכור אותו עכשיו מלהיתקע איתו בעתיד או לאבד אותו בסופו של דבר בחינם.
     
  13. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אי אפשר לקבוע בחריצות אם בולטון תרד, קודם כל צריך לראות איך הקיץ יעבור עליהם, מי ישאר ומי יעזוב, וכמובן תלוי ברכשים של המנג'ר החדש סמי לי. אני מאמין שנראה את בולטון ממשיכה להיאבק על מקום באירופה, והסגל הנוכחי בהחלט מספיק לכך. אם אני לא טועה הוא הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה, בכל אופן לא חושב שזו אבידה כזו גדולה, התרומה שלו היא לא התרומה שלו מבעבר. למכור אותו למרבה במחיר. צמד הבלמים שלהם הוא מצוין, מייטה ובן חיים עושים עבודה נהדרת בהגנה.
    את הקישור צריכים להצעיר, איבן קאמפו כבר לא צעיר, לדעתי הוא לא יכול לסחוב עונה שלמה בהרכב, גארי ספיד גם כן, ודיוף כבר בדרכו החוצה. צריכים לרענן את הקישור, ולמעשה חוץ מנולאן כולם צריכים לרדת לספסל/לעזוב. בעמדת החלוץ אין מה לשנות, ניקולס אנקלה וקווין דיוויס עושים עבודה נהדרת.

    וסמי לי התחיל כבר לעבוד, שיחרר את הנריק פדרסן, דיוויד טומפסון, קווינטון פרוצ'ן ואת סזאר. בנוסף, הם רוצים להאריך את החוזה של בן חיים ושל אוגוסטין הפולני, ומחכים רק לתשובה שלהם.
     
  14. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא צופה מחטף גדול על שחקנים מבולטון בקיץ, מאמנים בליגה לא טיפשים ויודעים שבולטון זו קודם כל קבוצה של שיטה, קווין דייויס בקבוצה מתוקנת הוא מקסימום זה שעושה את הפאולים המרגיזים באימונים, אל חאדג'י דיוף זה ההוא שמפנק אותו במוחטה ירוקה ואיוון קאמפו סתם מכוער. כך שאני לא חושב שיהיה מהפך גדול בסגל, אולי כמה חברים שסאם השמן ייקח למכרות.
    אם סאמי לי יצליח לתפוס את המקום של אלרדייס, ויעשה את הרענון הנכון בסגל שבטח לא נהיה צעיר יותר אין סיבה שבולטון לא תמשיך לענג אותנו בכדורגל המכוער שהיא נהגה לספק לנו בשנים האחרונות. אם ללי חסרה הכריזמה המפורסמת של אלרדייס, אני מהמר עליו כאחד מראשוני המפוטרים בעונה הקרובה. כי בבולטון כשזה לא יעבוד זה יהיה קולוסאלי.
    חשוב גם לציין שהקבוצה תשחק בעונה הקרובה באירופה, לא מעמד שהיא עד כדי כך רגילה אליו, ועלול להוסיף עומס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/07
  15. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד טור נפלא של קווין נולאן, תענוג לקרוא(אולי נביא אותו לאייסוקר?).

    הטור

    ושימו לב לתחזית שלו לגמר הגביע.