בונדסליגה- מחזור שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏18/8/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק28: ארמיניה בילפלד - איינטרכט פרנקפורט

    משחק 29: האנזה רוסטוק - נירנברג

    משחק 30: הרטה ברלין - שטוטגרט

    משחק 31: דואיסבורג - וולפסבורג

    משחק 32: שאלקה-04 - בורוסיה דורטמונד

    משחק 34: ורדר ברמן - באיירן מינכן

    מה אומרים מומחי הכדורגל הגרמני??
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ארמניה בילפלד - א.פרנקפורט

    לא משחק שהייתי רץ להמר בו. ארמניה ניצחה במחזור הקודם במשחק חוץ מול וולפסבורג המחוזקת של מגאת', ולא סתם ניצחון חוץ קשה, אלא ניצחון במחזור הפתיחה לאחר כמה שנים טובות שלא הצליחו להביא את מלוא שלושת הנקודות כבר במחזור הראשון. הארמנים נראים חזקים העונה כן, אבל מנגד יש את פרנקפורט המחוזקת גם היא (וגם בחירת ליבי) שהציגה גם היא כוח ועוצמה במחזור הפתיחה.
    המלצה שלי, רק למי שבאמת אוהב ללכת על הימורים לא בטוחים, אז עד הסוף: 2.

    האנזה קוסטוק - נירנברג

    למרות מאייר המבריק, ולמרות שמדובר במחזיקת הגביע, רוסטוק העולה החדשה חזקה ביותר בבית שלה ונמצאת בתקופת התלהבות בליגה בבונדסליגה הבכירה. אין הרבה מה להוסיף: 1.

    הרטה ברלין - שטוטגארט

    הרטה היא המסידה הגדולה של הקיץ. מרבית הקבוצה מבוססת על צעירים לאחר נהירה של שחקנים מהמועדון. לא ידוע מה קרה העונה בהנהלה של המועדון שפשוט החליטו להתאבד, אבל למרות זאת שטוטגארט האלופה עדיין לא בפורמה. מריח לי כמו משחק ללא מנצחת: X.

    דויסבורג - וולפסבורג

    מגאת' פשוט זה לא זה. אין לו קבוצה מחוברת עדיין מכל סלט השחקנים שהוא קנה. אולי בהמשך זה יתחבר, אבל עד שהשחקנים שלו לא ידעו את השמות אחד של השני, אין על מה לדבר. דויסבורג בבית חזקה דיו כדי לקחת 3 נק' מקבוצה שעדיין לא קבוצה: 1.

    שאלקה - דורטמונד

    דרבי, והפעם הכחולים בבית יסגרו חשבון על אובדן האלופות שהיריבה השנואה דורטמונד גרמה להם כמו שעשו במחזור הקודם בשטוטגארט. שאלקה מפוקסים ביותר העונה ומנגד דורטמונד פתחו את הליגה עם המכנסיים למטה וגם ישארו כך אחרי המחזור הקרוב: 1.

    ורדר ברמן - באיירן מינכן

    מדובר בקבוצה שלי, לכן קצת קשה לתת הימור הוגן. נו אז מה עם אם באיירן קבוצה בעלת שווי כספי עצום? מדובר במשחק באחד המגרשים הכי בייתים בגרמניה מול קבוצה עם שחקן חזק בכל עמדה. אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לפסיד, והרוחות במסיבות העיתונאים מרמזות שתיקו יספק את שתי המועדונים, לכן: X

     
  3. orenko999 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/8/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך לגמרי. למרות שמדגדג לשים על באיירן, ורדר ברמן לא תיתן בבית בפתיחת העונה לבאיירן נקודות בחינם. הם יצטרכו לעבוד קשה, ועם החלודה מהקיץ אפשר שיהיה פה תיקו.