ביזבוז או סתם בלוף ?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rivaldo, ‏27/11/02.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    גיז'רמו ישראלביץ' הגיע לארץ בקול תרועה,כאשר הגיע מהליגה הכי משוגעת בעולם והאוהדים הכי מדהימים בעולם לליגה קטנה וארץ קטנה עם המון בעיות.

    כולם דיברו על ישראלביץ' כשחקן גדול,היו שקראו לו "בניון הבא" ואת האמת הוא באמת בניון הבא,לא עושה כלום. אבל לא זה הדיון,הדיון עוסק בתעלומה של ישראלביץ.
    בכמה דקות שהוא נכנס לשחק לא רואים ממנו משהו מדהים,אבל מצד שני ידוע ששחקן כדורגל בכמה דקות לא יכול לעשות משהו מדהים שיכניס אותו להרכב. הפתרון שאני רואה עבור ישראלביץ' עצמו שיבקש מהמאמן דקות משחק או שיבקש להיות מושאל לאחת הקבוצות בארץ,זה גם יעזור לו בקשר לכושר משחק וגם למכבי חיפה שיקבלו בחזרה שחקן טוב עם ניסיון ויהיה כמו יעקובו שהושאל לכפ"ס.
     
  2. D.j B.j-jova Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/02
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אפשר להבין, קבוצה כמו זאת (מכבי חיפה) יש לה מיליון שחקנים לשים בהרכב הפותח ש-11 זה מעט מדי, ויש טובים מישראלביץ' כך ש...
     
  3. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי דרך להגדיר את המצב עם ישראלביץ, אבל מה שבטוח שחבל לי מאד שהוא הגיע דוקא לחיפה (אוהדי חיפה תרגעו לא הייתי רוצה אותו גם במכבי ת"א)

    זה בנאדם עם כישרון, כל מי שראה קטעים ממשחקים שלו בארחנטינה ראה מבצעים יפים ובעיטות מדהימות.

    דבר 1, הוא רק בן 19 (אם אני לא טועה) וזה קשה להסתגל לארץ חדשה, מה גם שאין לו שמץ בעברית או אנגלית. הוא מיובש על הספסל הרבה יותר מדי ולא מקבל מספיק דקות.

    מבחינתי ישראלביץ עשה טעות כשהוא הלך דווקא לחיפה. נכון, מועדון גדול בלה בלה בלה, אבל הוא לא מקבל דקות, ושחקן בגילו צריך משחקים כדי להתפתח בקצב טוב. אם הוא היה חותם (או לצורך העיניין מושאל) בקבוצה כמו נתניה הוא ב"ש הוא היה שחקן הרכב, והוא היה יכול להפגין את כישרונו. בחיפה הוא נחנק...
    למען האמת אני לא יודע בדוק מי לפניו בעמדה אבל אני בטוח שמי שלפניו כנראה כרגע טוב יותר, לכן אני לא ממש מצליח להבין את ההיגיון של חיפה בלהביא את גיז'רמו ולא להשאיל אותו, אני בטוח שיש להם איזה שחקן נוער שהיה ממלא את תפקיד המחליף ה2 מהסוף בצורה טובה יותר.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    באמת לדעתי הדבר הכי טוב בישבילו ובשביל חיפה זה להשאיל אותו עד לסוף העונה הבאה לאיזה קבוצת תחתית כי צריך שהוא יתפוס מנהיגות איפשהו כדי שהוא יתפוס יותר ביטחון עצמי, כי שלשחקן יש ביטחון עצמי הוא משחק יותר טוב ומעז יותר לעשות דברים.

    ובחיפה כל דקה חשובה לו והוא יודע שאסור לו לעשות שטויות ושהוא חייב להוכיח את עצמו ומצב כזה בטוח מלחיץ אותו וזה פוגם לו ביכולת המשחק.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני גם מסכים עם עמיתי אמיל כשאני אומר שחיפה צריכה להשאיל אותו ואם כבר להשאיל אותו אז צריך להשאיל לקבוצה שבה יש שחקנים צעירים כמוהו ככל היותר כך שאני חושב שאשדוד יכולה להתאים לו.
     
  6. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולה גאנר סולשייר, מנצ'סטר יונייטד, כל משחק הוא עולה מהספסל ונותן משחק מדהים. בקשר לגיז'רמו, הכי טוב בשבילו יהיה להיות מושאל לאחת הקבוצות בארץ, שם הוא יראה את כישוריו ויהיה יותר משוחרר ולא לחוץ. חוץ מזה, גיז'רמו צריך את הזמן להסתגל למקום, לא קל. אני מהיום מוכן להגיד שהוא יהיה הדבר הבא, הוא מיוחד, ואין מה לעשות.
     
  7. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד אוהב שחקנים מהסוג של ישראלביץ' ואני חושב שכל מי שאוהב כדורגל יאהב לראות אותו משחק.
    גם לדעתי הכי טוב למכבי חיפה ולישראלביץ' שהוא ישחק בקבוצה בינונית עד קטנה בליגת העל. מי שזוכר גם יעקובו איגביני התחיל את קריירת המשחק שלו בישראל בהפועל כפר סבא אחרי שיעקב שחר רכש את הכרטיס שלו והשאיל את יעקובו לכפר סבא.
     
  8. יעקובו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעייה עם ישראלביץ היא בעיית שפה וברגע שהוא ילמד את השפה הבסיסית הוא יוכל גם להבין הוראות טקטיות ואז הוא יוכל לשחק בהרכב כי מדובר בשחקן מצויין ומכיוון שהרוב מחווים דיעה על שחקן שהם לא רואים משחק אני יגיד לכם שמדובר בשחקן מצויין שאחרי ההתאקלמות שלו כולם יראו למה מכבי חיפה החתימה אותו ל 5 שנים
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לדעתי מכבי חיפה כדי ליצר כישרונות בעצמה תצטרך בשנים הקרובות לתת לשחקנים ממחלקת הנוער שלה לשחק ולא דקה שתיים כי יש לה מחלקת נוער טובה והיא אחת הקבוצות היחידות בארץ שלא משתפת שחקני נוער [לא זכור לי שחקן נוער אחד ששיחק בשנים האחרונות בחיפה ולא קוראים לו יניב קטן והוא נשאר שם והפך לשחקן של המועדון מן השורה]
     
  10. D.j B.j-jova Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/02
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין...משהו אחד במכבי חיפה, יש להם מיליון ואחד שחקני ספסל שבמקרה הטוב הם משחקים דקה מתוך 6 משחקים, אז למה שלא ישאילו אותם, בנוסף לזה הם יקבלו כסף ואחרי שהשחקן יחזור מהשאלה אולי הוא יהיה יותר טוב?
     
  11. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מגזים, יש להם ספסל רחב, אבל יש כזה להרבה קבוצות בארץ, בקשר להשאלה לא הרבה קבוצות מוכנות לשלם, יש כאלה שמציעות כלום תמורת השאלה, בנוסף לזה, להשאיל שחקן זה גם סיכון שהוא לא ירצה לחזור כי טוב לו, ועוד סיכון שהוא יכול להזיק לקבוצת האם שלו. בנוסף לכל מה שאמרתי, משאילים רק שחקנים צעירים, להשאיל מבוגרים זה לא משתלם, מבחינה שעדיף כבר למכור אותו מאשר שהוא יחזור אליך עוד יותר זקן, לעומת צעיר, שחוזר רק יותר רעב.
     
  12. D.j B.j-jova Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/02
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל מה זה משנה אם הוא ירצה להישאר שם, הרי הוא לא משחק הרבה דק' בחיפה ולא עושה שינוי משמעותי כשהוא נכנס ל-3 דקות (הכי הרבה) אז מה זה יזיז להם? הם רק יקבלו כסף (אפילו אם מעט) עבור הכרטיסהשאלה