בית המוות: הולנד משפילה גם את צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏13/6/08.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאיטלקים עדיף תיקו היום בין הולנד לצרפת, כדי שהולנד תבוא נגד רומניה עם המחשבה לנצח כדי להבטיח עלייה.
     
  2. ACBenb Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/06
    הודעות:
    2,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה רהיטים כמעט שברתי במשחק הזה, ואני עוד הייתי רציך לסבול את הירידות והצחקוקים של חברים שלי שאיטליה הולכת להפסיד, לפחות נק' ראשונה ביורו. לפחות בופון סתם לכמה אוהדי צ'לסי שהיו אצלי את הפה שצ'ך לא רואה את בופון ממטר ובופון כבר ותיק ואפס ולא שוער ברמה בלה בלה כל מיני שטויות כאלה.
    עכשיו הולנד צריכה לנצח את צרפת (ואז יקרה מצב מצחיק שרומניה מקום שני!) ואז איטליה צריכה לנצח את צרפת, והמשחק הזה יכול להיות חם!
    אני עדיין מאמין שאיטליה תעלה! פורצה אזורי!
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    חבל לי על רומניה. נבחרת עם כל כך הרבה פוטנציאל ומאמן הדביל שלה מחליט לשחק בונקר ומתפרצות.
     
  4. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההגנה האיטלקית, באופן מפתיע, לא טובה מספיק. אפשר היה לראות זאת גם במשחק נגד הולנד. הרומנים, במחצית השנייה, הגיעו בקלות לרחבה האיטלקית (ראיתי רק חלק מהמחצית הראשונה). זמברוטה, על אף תרומתו ההתקפית, לא מניה בטוחה בהגנה (מיותר לציין שהוא האשם הישיר בשער של הרומנים). על בופון כל מילה מיותרת (שוער שעושה את ההבדל). באשר לחלק הקדמי, פירלו, עם כל הכבוד, חושך. מאבד יותר מדי כדורים, מתחכם יתר-על-המידה ומגביה יותר מדי פעמים לטוני, במקום לשחק פשוט על הארץ. דל-פיירו היה חלש מאוד, כמו גם קמרונזי. קסאנו חייב לפתוח. הוא שחקן מדהים, בעייני. כל נגיעה שלו בכדור - זהב. יש מקום לשתף את אקווילאני.

    השוער הרומני הרשים אותי. עושה רושם שיש לו שיקול-דעת, אינסטניקנטים טובים, כל מה ששוער צריך (איפה הוא משחק?). לתמאש היה סך-הכל משחק טוב (אם כי הוא האשם הישיר בשער השיוויון של האיטלקים). מוטו בעט את הפנדל בצורה רשלנית. אני לא רואה את הרומנים מעפילים לרבע-הגמר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/08
  5. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן באמת חבל שהוא לא ניסה לשחק פתוח ולעוף הביתה עם 3 חתיכות.
     
  6. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שום דבר לא חתום ונעול. אם הולנד לא מפסידה לצרפת (מה שאני מאמין שיקרה) אנחנו מקבלים משחק ענק בין איטליה לצרפת על כל הקופה. ומי כל איטליה יודעת להתעלות על עצמה במשחק הכי מכריע. מה גם שעד כה איטליה הוכיחה שהיא נבחרת יותר טובה מצרפת (גם היום וגם במחצית השנייה נגד הולנד). בכל מקרה, איטליה סיבכה את עצמה היום. טוני היה חייב להבקיע היום לפחות שער אחד עם כל המצבים המצוינים אליהם הגיע. גם דל פיירו הגיע למספיק מצבים כדי לכבוש. אם איטליה לא מנצלת את ההזדמנויות שלה נגד רומניה (בלי לזלזל) כנראה שלא מגיע לה.
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה נקודות:
    1. לא להאמין איזה שינוי בסגנון הנבחרת באיטליה, אפילו באופן מסורתי- עד לאחרונה ההגנה הייתה הדבר הבטוח ביותר וההתקפה יעילה ויודעת לנצל את המצבים שניתנים לה. והיום? טעויות של שחקני ההגנה מביאות שערים קלים לנבחרת היריבה שדווקא היא עוקצת, בעוד החלוצים של איטליה (הטובים בטורניר יחד עם ספרד) מחמיצים עשרות מצבים של שער וכלום לא נכנס.

    2. למרות שזה ישמע סתירה למה שאמרתי על ההגנה- גרוסו הוא המצטיין שלי היום. גם תרם בצורה מעולה להתקפה וגם היה טוב מאוד וחף מטעויות בהגנה. מתחרה עם פטריס אברה על הבכורה העולמית בעמדה הזו על סמך היכולת של היום.

    3. שימו לב לתסריט הבא- הולנד מנצחת היום את צרפת ומבטיחה את העליה לשלב הבא, ובמשחק הבא עולה עם 11 מחליפים שגם הם מחליטים לא להתאמץ יתר על המידה, הרי עדיף לפגוש את רומניה ולא את איטליה בחצי הגמר. ניצחון לרומניה שעולה עם הולנד ואפילו לא מסכנת את זכייתה בראשות הבית (כך שלא תקבל את ספרד ברבע).

    על השיפוט אכתוב בדיון השופטים.
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני לא מאמין שאני צריך להתעסק בחרא הזה אבל:
    אם צרפת מנצחת היום את הולנד, הסיפור גמור גם אם ננצח אותם ביום שלישי בגלל שלושת השערים שאכלנו מהולנד. או שאני טועה ולמישהו בא לעשות לי ת'יום?

    מוות בייסורים קשים לשופט אבל למה תמיד אנחנו צריכים להביא את עצמנו למצב שהנושא מהמשחק הוא השופט ולא השערים של טוני ודה רוסי? כזה חוסר מזל לא נראה מאז...לא ברור בדיוק.
    על דל פיירו חבל לבזבז זמן, פשוט שחקן אחר כשהוא לובש את החולצה הכחולה, אכן טראגי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/08
  9. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא מפתיע ולא נעליים. אם הפרישה של נסטה עוד עברה בשקט, ברגע שקאנאברו נפצע היה ברור שעקב אכילס של איטליה יהיה החלק האחורי.
    אין מנהיג בהגנה, אין מישהו שישרה שקט וישתלט על הענינים במצבי לחץ, אין את הדמות הדומיננטית כמו קאנאבארו מדליני או נסטה. קייליני נתן משחק סביר היום ופאנוצ'י גם כן היה טוב, אבל הם לא קנאבארו ולא נסטה. מפחיד לחשוב מה היה קורה אם מטראצי או גמבאריני היו משחקים היום.

    אגב, פאביו גרוסו הוא תעלומה בעיני. טורניר גדול שני רצוף שלו בו הוא פשוט משחק מצויין ומפגין יכולות של מגן מהשורה הראשונה. ואז מסתיים הטורניר, חוזרים לקבוצות, וזה פשוט לא אותו שחקן ב22 החודשים האחרים. אולי זה מחסום מנטאלי, או אולי זה EPO. בכל מקרה קשה לי להבין איך הוא לא מציג את אותה יכולת גם בעונה הרגילה ובמקום זה הוא חוזר לספסל של ליון או לספסל של אינטר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/08
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לובונץ משחק בדינמו בוקרשט, אבל הוא אולי מוכר לך אחרי כמה עונות באיאקס ובפיורנטינה. אולי אחרי הטורניר הזה הוא יעזוב שוב את המולדת לטובת מערב אירופה, היריבות של רומניה בהחלט מספקות לו הרבה עבודה...

    מוטו בעט את הפנדל בצורה רשלנית, הוא שיחק עד כה לאורך כל היורו בצורה רשלנית, כל החיים הוא מתנהג בצורה רשלנית, באמת שאני לא מבין איך קיבו המלך לא בעט. גם ככה מוטו הוא לא הבנאדם הכי אמין ומסודר בראש, עכשיו עם החובות של המיליונים לצ'לסי והסבתא המתה הוא בכלל mental case, לא ברור איך הפילו עליו את האחריות של הבעיטה. מקווה שהוא לא יסחוב יותר מדי מטען רגשי למשחק מול הולנד, אנחנו צריכים אותו במיטבו מולם. חבל גם על הצהוב הטפשי שגויאן קיבל, שיגרום לו לא לשחק מול הולנד, אבל בגדול חייבים להיות מרוצים. שרומניה תגיע למחזור האחרון בכזה בית אימתני עם צ'אנס ריאלי להעפלה, חלום!

    אתה טועה כי אם איטליה וצרפת מסיימות שתיהן עם 4 נק' מה שמכריע לפני הפרש שערים הוא המאזן הפנימי ביניהן שיהיה כמובן לטובת איטליה. ניצחון איטלקי על צרפת ואתם עולים, תירגעו קצת.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    1. בופון אלוהים.
    2. במהלך העונה טענתי שקסאנו אחד השחקנים הטובים בעולם כיום. כל דקה שבה אני רואה אותו משחק, גורמת לי להעריץ את השחקן הזה יותר ויותר.
    3. אם עוד פעם אחת יבוא איזשהו בנאדם ויטען שאיטליה נהנית מעזרה של שופטים - תיסכול שלם של מונדיאל 02', יורו 04' ויורו 08', יתפרקו על הפנים שלו.
    4. כדורגל זה לא דבר בריא. חלק גדול מהמחצית השנייה התקשתי לנשום מהלחץ ורק לפני 5 דקות הידיים הפסיקו לרעוד.
    5. פורצה איטליה! מעריץ את הנבחרת הזאת ואוהב אותה יותר מכל דבר אחר! על כל דור שהמושחתים למעלה ינסו להפיל, נביא דור חדש יותר, גדול יותר ומוכשר יותר שיזיין את כל השונאים עמוק בתחת.
     
  12. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאוהדי איטליה המתוסכלים אני חוזר על הודעה שכתבתי בדיון על איטליה, בנוגע לסיכויי עלייה בהתאם לתוצאה במשחק בעוד דקות אחדות:

    ניצחון צרפתי בעוד 40 דקות ואפשר לסגור את הבסטה, צרפת תבוא לבונקר כדי להבטיח תיקו ועלייה, ובמידה ואיטליה אכן תנצח, היא צריכה לקוות להכרעה בין רומניה והולנד, כי תיקו יעלה את הולנד וצרפת...

    תיקו בין הולנד וצרפת הוא תוצאה טובה יחסית, גורם לכך ששתיהן עוד לא הבטיחו עלייה, הולנד תלחם מול רומניה, ובמידה והולנד מנצחת או משיגה תיקו מול רומניה, ניצחון של איטליה מעלה אותה לשלב הבא.

    ניצחון הולנדי מעלה אותם לשלב הבא והופך את המשחק מול רומניה לפחות חשוב... בכל אופן במצב כזה ניצחון הולנדי או תיקו מול רומניה בצירוף ניצחון איטלקי יעלה את איטליה. סיטואציה נוספת כמעט בלתי אפשרית: הולנד מנצחת את רומניה, תיקו עם שערים בין איטליה לצרפת - איטליה עולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  13. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    Netherlands: Van der Sar, Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Jong, Engelaar, Kuyt, Van der Vaart, Sneijder, van Nistelrooy. Subs: Timmer, Stekelenburg, Heitinga, De Zeeuw, Van Persie, Robben, Melchiot, Bouma, De Cler, Huntelaar, Afellay, Vennegoor of Hesselink.
    France: Coupet, Sagnol, Thuram, Gallas, Evra, Govou, Toulalan, Makelele, Malouda, Ribery, Henry. Subs: Mandanda, Frey, Boumsong, Abidal, Vieira, Anelka, Benzema, Nasri, Clerc, Squillaci, Gomis, Diarra.

    הללויה, לפחות שינוי אחד בחלק ההגנתי, אברה במקום אבידל הגולם- סוף סוף תמיכה נורמלית להתקפה מאגף שמאל. חבל שבאגף השני דומנק ממשיך להוכיח שהוא אידיוט.
    הנרי, כצפוי, בהרכב.
     
  14. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל אלה שאומרים שאיטליה תמיד סובלת מטעויות שיפוט, רק להזכיר את הגועל נפש מהמונדיאל בשמינית הגמר נגד אוסטרליה... בהחלט לא חסרות דוגמאות לצד השני.

    הפנדל היה ועוד איך, אין ספק שהשחקן הרומני נתפס מאחור והופל. חבל שמוטו לא ידע לתרגם זאת לשער ולגמור סופית את הסיפור של הסקוואדרה אזורי. מה שכן, השער של טוני אכן נפסל שלא בצדק.

     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    וואי איך אתם מתים על זה, הפנדל ההוא מול אוסטרליה הוא קודם כל טיפה בים לעומת מה שאנחנו עוברים קבוע כל טורניר ודבר שני שהפנדל הזה הוא לכאן ולכאן ולדעת רבים הוא פנדל מוצדק.

    חברים אתם שוכחים מה קרה ב-2004 ויקרה שוב במידת הצורך. הנה אפילו קאסנו הובא לכאן לשיחזור התמונה.