בית"ר ירושלים - אפשר לסכם עכשיו את העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏8/3/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר העונה המביישת הזאת של בית"ר ירושלים מכל בחינה, לאחר שההנהלה העלובה של בית"ר הצליחה להיכשל בכל תחום, לאחר שהמאמנים של בית"ר בעבר ובהווה ממשיכים לדכא את הכדורגל של הקבוצה ולאחר שהשחקנים בכל שבת רק מבטיחים את היבחרותם לקטגוריית "אכזבת העונה", אפשר לסכם את כל העונה של בית"ר :

    המצב לא טוב.

    המצב שלנו לא טוב כי ככל שהעונה הזאת, שאמורה להיות עונת בנייה שיקום והבראה , מתקדמת וככל שהרגל של זוהר הולכת ונרקבת כך נדמה יותר ויותר שכולם צודקים ואכן אין לנו מנהיג אחר מלבדו.
    משבוע לשבוע אני מבין שאזולאי הוא מאמן איום ונורא, משבוע לשבוע אני מבין יותר ויותר עד כמה ההתקפות שלנו מאולתרות והגולים שלנו (כשיש) מקריים.

    מה שהכי מתסכל אותי בכל המצב הוא שאני יודע שאם קצת , אבל ממש קצת, יותר שכל ומזל בקיץ מצבנו היה יכול להיות אחרת לגמרי:
    תארו לעצמכם שהרופא האדיוט שניתח את אברמוביץ' היה שם לו פלטינה בגודל הנכון ואז הוא כבר מזמן היה חוזר לשחק. תארו לעצמכם שפניג'ל היה שומר על קור רוח אחרי שפתיחת העונה של יוסי מזרחי נראתה כמו כלום בדרך לירידה בטוחה , ולא קונה את טלקר. בכסף שהיינו חוסכים ועם קצת יותר מזל עם הסוכנים היו לנו היום בקבוצה בלאסינג קאקו וברונו רייס במקום דל ריו שחזר בנתיים לארגנטינה. הכל היה יכול להיות אחרת עם היינו מצליחים להוציא משיימן את אסולין עם אופצית רכישה, ואפשר גם להמשיך לפנטז על מנור חסן שלא היה עושה בעיות לאלי כהן ומתחיל למסור.......

    מה דעתכם על אברמוביץ' בהגנה במקום גולן חרמון, ברונו רייס במקום דרעי, קאקו משתף פעולה עם חסן בקישור, קוביקה לא צריך לרדת אחורה כדי לקבל כדורים ויכול להתמקם בנחת ברחבה ולנגוח לשער , וגם למשוך שחקנים מליאור אסולין. זוהר רואה מגרש רק בשביל המחיאות כפיים , בדקה השמונים כשמליקסון יוצא אחרי עוד גול סטייל בניון. יש מלחמה על ההרכב, הכושר הגופני טוב כמו פעם. וכשהקבוצה רצה גם לצעירים הולך, ששון וברוכיאן משתלבים יפה. מסיימים מקום שלישי, איתן ואיציק זוהר פורשים אחר כבוד. שנה אח"כ מביאים את אסי בלדוט ואופיר עזו מהפועל וגומרים את העונה בכיכר ספרא, אליפות חמישית, דוד מהאינטרנט מקים את האתר לתחייה כפי שהבטיח והחיים יפים.
    (תודו שזה לא תסריט כ"כ דמיוני, אצל הפועל ת"א זה נגמר בדאבל)

    אז מה יהיה באמת? יהיה אוחנה.
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אין שום סיכוי שביית"ר היו קונים גם את רייס וגם את קאקו..אבל זה ברור שאם קצת שכל אחד מהם היה היום בבית"ר והיה מצליח יותר ממה שעשה דל ריו..
    דבר שני אני לא מאמין שביית"ר הייתה מצליחה לקנות את אסולין

    חוץ מזה לבכות על מה שהיה זה טעות..ביית"ר צריכה להתמקד בהבאת מאמן שייתן שקט
    ולהסביר להאוהדים שבעונה הבאה בונים קבוצה..
    זה אומר שצריך לשחרר כל מיני שחקנים שלא תורמים[אדרי,צוקודי וכו..]
    להחתים יותר צעירים ולעלות מהנוער כמה שחקנים טובים..
     
  3. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים שאתה מדבר כמה רע - בית"ר מובילים 1:0
    חוץ מזה אני לא חושבת שהכל כ"כ רע, נכון המצב לא מזהיר אבל תגיד תודה שאתם לא נאבקים בתחתית כמו בשנתיים האחרונות...
    סגל השחקנים לא כ"כ רע כמו שאתה מתאר אבל הבעיה העיקרית היא במאמן.
    שנים כבר שאין לבית"ר מאמן שמצליח לעשות משהו עם הקבוצה הזאת.
    מה דעתכם על שרף לבית"ר?
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שרף לא מוכן ללמוד ולהתקדם..הוא עדיין תקוע מלפני 10 שנים..
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לדעתי לא רק בית"ר סיימה את העונה גם הפועל ב"ש (לפי צורת המשחק שלך אפשר להבין את זה ) וגם כל מרכז טבלה,חבל מאוד שסיבוב שלם נשאר וקבוצות סוגרות את העונה (למי שלא יודע ב"ש,נתניה,מ.פ"ת רוצים להתחלק בכסף של המיקום בטבלה).
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו הטעות שלך ירוקה... בית"ר לא צריכה להגיד תודה שהיא לא נאבקת בתחתית.
    בית"ר היא קבוצה שצריכה להיות קבוצת צמרת. בשביל האוהדים המטרות תמיד יהיו לבנות קבוצה שרצה לאליפות, בית"ר לא רוצה להיות איזה ראשון עם מטרה של להעביר עונה יפה בליגה או משהו כזה. לא. בית"ר תמיד רוצה, בעיקר האוהדים שלה, להיות בטופ של הכדורגל הישראלי.
     
  7. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, אתה צודק בית"ר עד לפני כמה שנים הייתה קבוצת צמרת ונאבקה על האליפות בשנתיים האחרונות הייתה לה ירידה והיא נלחמה על ההישארות בליגה.
    אז מה שרציתי להגיד זה שקבוצת אמצע טבלה כמו עכשיו זה יותר טוב מליהיות מועמד לירידה כמו בשנים האחרונות.
    חוץ מזה כמו שאמרתי אני מאמינה שלבית"ר יש סגל שחקנים טוב ועם המאמן המתאים היא תוכל להגיע להישגים. רק אין לי מושג מי מספיק טוב כדי לאמן את הקבוצה הזאת.
    בשביל זה אני שואלת אותכם- מה דעתכם, מי צריך לאמן את בית"ר?
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאמן שההנהלה תגבה אותו לא משנה מה יקרה[אוחנה]
    מאמן שמבין עניין ולא סתם יקנה שחקנים[מלמיליאן]
    אולי שפיגל צריך לחזור לאמן..קשטן בטוח יתאים אבל בטוח לא יילך מהפועל..
     
  9. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, חבל שגילית עכשיו שביתר סיימה את העונה, כי אני אמרתי את זה כבר אחריי המחזור השלישי, זה היה ברור שהיא לא תיקח הריי אליפות.
    ובקשר לאזולאי, זה לא אתה שהיללת ושיבחת אותו עד לפני חודש? שאחריי המשחק נגד חיפה למרות שכולם אמרו שבית"ר ניצחה את חיפה בפוקס מגול של אוואט ואתה אמרת שאתם שיחקתם מעולה ושמשחק ההגנה הביא לכם את הניצחון? איזה ניצחון ואיזה בטיח, אזולאי הזה הוא בונקריסט מגעיל שלהבדיל מבונקריסטים אחרים הוא לא יודע לקחת את הנקודות.
     
  10. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל לפני שאני אתחיל לדבר על העתיד של בית"ר בוא נדבר על מה שהיה עד עכשיו בליגה..

    עם כן, הקבוצה במקום סביר להישאר בליגה, בגביע בלי לפתוח פה הסיכוים שהקבוצה תעלה לשלבים הגבוהיים די נמוכים בגלל הגרלה הקשה שקיבלה, ובקיצור עוד שנה שלא התחדש שום דבר בקבוצה, ורק נשפך עוד כסף שהגדיל את הגירעון של בית"ר, שאם זה ימשיך בצורה הזאת יום אחד יקום ראשי בית"ר ולא יכלו לעמוד יותר בזה..

    אני לא בא להאשים את אלי כהן, סה"כ גם עם הייס וקאקו אני בספק עם בית"ר הייתה רצה לאליפות, כי יש יסוד מקולקל בקבוצה, בעיקרון הוא איציק זוהר. אני לא בא להאשים אותו בקשר למצב הקבוצה, פשוט קבוצה עם שחקן כמו זוהר לא יכולה לרוץ הוא תוקע את כל מרכז השדה ומאבד הרבה כדורים.

    אמרתי את זה בעבר ואני אומר זאת שוב, בית"ר נמצאת בשנים של מעבר. הגיע הזמן שנבין זאת סופית..השנים הקרובות לא הולכות להיות ורודות לקבוצה, שנים של קיצוצים, הגיע הזמן שהבעלים יבינו שהם על סף פשיטת רגל ויש לאזן. שימשיכו בתמיכה במחלקת הנוער ונראה בשנה הבאה את מליקסון, ששון ואברבמוביץ' חוזרים ואיתם הנשמה.

    אין שום צל של ספק שבשנה הבאה נראה את אלי אוחנה על הקווים, אני לא יודע איך תראה הקבוצה אבל אני מקווה שזה יהיה יותר טוב..
    מוקדם לדבר על זה עכשיו, במיוחד שהאליפות עדיין לא מובטת..

    נקווה לימים יפים יותר :]
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צחוק הגורל. בית"ר מנצחת את מכבי פ"ת בחוץ 1:0 ללא קושי.

    טוב, בואו נודה בזה, העונה הזאת גמורה, ואני לא רואה שום סיבה שמאיר פניג'ל יתחיל לתכנן את העונה הבאה כבר עכשיו, כמו שצריך.

    בקשר לטענות על חנן אזולאי, השיטה שלו גאונית אבל הוא צריך להבין שהיא כמעט בלתי אפשרית בבית"ר ירושלים - מתפרצות מבוססות על שחקנים מהירים, לא על סוסים גמורים כמו זוהר, קוביקה וצ'וקודי.
     
  12. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביממה האחרונה יוצא לי לקרוא המון הודעות של אוהדי הקבוצה מסביב לרשת, בכל מיני פורומים ואתרים בקשר למצב הקבוצה, ואני חייב להגיד לכם שנאי ממש מתעצבן מהודעות חסר תכליות האלה, והינה סיכום קצר לשלי..

    הרוב נוטים להאשים את חנן אזואלי כאשם במקום הירוד שבו נמצאת הקבוצה...אז בוא נשים דברים על השולחן: חנן קיבל את הקבוצה במצב מפורק, תבוסות חוזרות גם בטדי וגם בחוץ על ידי קבוצות בינוניות, הגנה מפורקת שלא מצליחה לעמוד על המגרש, והתקפה עם גיל זהב שלא מסוגלת להזיז את עצמה.
    תחשבו שניה, אם אתם הייתם עומדים במקום של חנן מה הייתם עושים עם הקבוצה?..יש לכם התקפה שלא מסוגלת להזיז את עצמה, ואפילו פאביו קאפלו לא היה עוזר לשפר אותה.
    חנן עשה את החושבים שלו, והבין שבמצבה של בית"ר חשוב לחזק את הגנה, וזה גם דבר אפשרי מבחינתו...בזה הוא ללא ספק הצליח, אנו רואים את בית"ר בשבועות האחרונים לא מתפרקת בהגנה(למעט המשחקים בבלומפילד), ואף מצליחה לכבוש ולשמור על היתרון.
    אז לפני שאתם באים לטענות לחנן שישחק יותר פתוח והתקפי, תבינו שאם קישור חלש, חסר כישרון, אבמציה ומהירות אין לו סיכוי לבנות שום דבר שיהיה דומה לבית"ר התוקפת שאנו רוצים לראות כמו ימי האליפות היפים.
    כך שהטענות לא צריכות לבוא לחנן בראש ובראשונה זה בטוח..

    בקשר לסגל השחקנים..בית"ר נמצאת בתקופת מעבר, אין הרבה מה לעשות עם זה עם חלק גדול מסגל השחקנים יכלנו להקים בית אבות בירושלים, אבל כרגע נצטרך לסבול אותם כסגל השחקנים שלנו כי אפשר אחרת. לצערנו הרב יקח שנה או שנתיים עד שניפטר מהם, כי לרובם חוזים ארוכי טווח ושמנים מאוד שקשה להפר אותם...
    לבוא בטענות לא ממש יעזרו לנו, אני מאמין שהם באמת רוצים לתת את כל מה שיש להם, אבל פשוט לא יכולים להגיע לזה..זוהר לא יכול לרוץ לכל כדור וצריך שכדורים יבואו אליו, קוביקה מאחר לרדת ממלכודת הנבדל, את אמסלם וטלקר עוברים כמו מים, שחקני הגנה שוכים לסגור בכדורי הגובה וכו.. כל אלה מעידים על סממנים לקבוצה ששחקניה מעבר לשיא..

    אני לא רוצה להיות נביא התוכחה שלכם, אבל אם אתם חושבים שמהצב ישתפר בשנים הקרובות, צר לי לאכזב אותכם אתם טועים.
    בית"ר תמשיך להתבסס על הסגל הזה, ובכל עונה לנסות ולהתקרב במרכז הטבלה ומעלה.
    קשה לעשות שינוי דרסטי בקבוצה במיוחד שהמצב הכלכלי כל כך לא טוב מבחינת הגירעון הגודל של הקבותה.
    הגיע הזמן שבשנתיים הקרובות נדע לסבול קצת, נראה כמה אוהדים מסורים וטובים אנחנו ונמשיך באש ובמים עם הקבוצה הזאת, כי אין לנו אהבה אחרת!
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    הבעייה בבית"רמנקודת מבטי:
    בית"ר בתחילת העונה ישר מצהירה על מאבק האליפות,דברשיוצר ציפיות אצלהאוהדים,וגורם לקבוצה לבזבז כספים גדולים,שלרוב לקבוצה אין.
    אולי יוסי מיזרחי צדק,כשאמר שעדיף שבית"ר הייתה יורדת ליגה,בונה את עצמה מחדש בעזרת שחקני הבית ואז חוזרת לליגה הראשונה.
    קיום המצב בבית"ר לא טוב,ואני לא מדבר על משחק זה או אחר אלא על העתיד,בבית"ר יושבים שחקנים עם חוזים כבדים,והם לא כבדים רק מבחינת החוזה אלא בעוד מובנים.
    לדעתי הבעייה הכי גדוה של בית"ר השנה היא ההגנה.
    מספיק בזה שהשוער הכי טוב בליגה לא מצוי בכושר טוב,ולמרות זאת לדעתי,בלי קורנפיין,בית"ר הייתה עכשיו נילחמת על חייה.
    ההגנה של בית"ר השנה מורכבת לא נכון,החזרת כחילה הייתה צעד מצוין,והצבת אברמוביץ' לידו כבלם גם היה צעד נכון,אבל מרגע פציעתו של אברמוביץ' ההגנה של בית"ר התפרקה.
    היום אני רואה שחקנים פשוט עלובים משחקים בהגנת בית"ר:
    גולן חרמון,איתן מזרחי,עופר טלקר ורענן דרעי הם שחקנים חלשים,שמתאימים לליגה שנייה.
    לכל קבוצה יש שחקן כזה,אצלנו בהפועל באר שבע למשל יש את טדסה,אבל מה,לאף קבוצה אין אוסף של 3-4 שחקני הגנה גרועים כל כך.
    נכון שיש לבית"ר גם שחקנים טובים בהגנה כמו אברמוביץ',קורנפיין,כחילה,אמסלם כשהוא נטול פציעות ומיקי עטיה שלמרות הטעות מול מכבי תל אביב הוא בכושר סביר השנה בבית"ר,אבל זה לא מספיק.
    בית"ר חיבת להיפטר לפחות מ3 מה4(טלקר,דרעי,מזרחי וחרמון)אם ברצונה להסתכל על העתיד.
    עוד בעייה חמורה השנה בבית"ר זה הזרים,נכון שאלי כהן רצה את קאקו והייס,אבל זה לא תירוץ לזרים החלשים שבאו השנה לבית"ר,פריירה שמציג יכולת חלשה,ולטעמי לפחות לא מתאים לעמדת הבלם,בכל מיקרה הזרים בבית"ר צרכים להיות זרים שנלחמים על כל כדור,ולזר הזה ככל הנראה לא אכפת מהקבוצה בגרוש.
    דל ריו וסטוסיץ' עפו במהירות שבאו.
    עוד שחקן שהובא סתם הוא כפיר אדרי,שהתרומה שלו לבית"ר אפסית,והוא יותר פוגע והורס עם השערויות שהוא עושה מאשר שהוא עוזר.
    בדבר צוקודי ואוליאנוב,עושה רושם שהם זרים טובים וזה יתבטא שנה הבאה.
    עוד נושא שאני חלוק עליו זה איציק זוהר וקוביקה,נכון שזוהר כבד,אבל ככה גם רמי אבו לאבן,אולם הבעייה שמאמן בית"ר מתעקשים למקם אותו באמצע הקישור,מעמדת קשר-חלוץ הוא יתבטא יותר טוב,וגם המיהרות לא תהווה גורם מכריע וגם תרומתו שני בישולים ושמונה שערים,היא תרומה טובה.
    קוביקה למרות כל המהומה סביבו די מספק את סחורה עם8 שערים ושלושה בישולים.
    לדעתי בית"ר חיבת לעשות שינוי מסיבי שזה אומר:
    זריקת-טלקר,חרמון,איתן מזרחי,רענן דרעי,אדרי.
    ונתינת צאנס יותר גדול למליקסון ושאר הצעירים.
    אם בית"ר רוצה להתחיל דרך חדשה היא חיבת להיפטר מהשחקנים שאמרתי,לבנות את ההגנה מחדש,ולבנות קבוצה על הצעירים.
    בעמדת האמן לדעתי אוחנה יהיה מאמן,למרות שמלמיליאן יותר טוב לבית"ר,כי מרגע שהוא יגיע המהפכה שצינתי תעשה.
    הליגה צריכה בית"ר התקפית,בית"ר טובה.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קראתי את כל התגובה של משה אבל לפני שאני אשכח, אני מסכים עם משה ועם יוסי מזרחי (נדמה לי שהוא אמר את זה).

    הבעייה בבית"ר היא שאף פעם אין בנייה מחדש, תמיד בונים על ההריסות שעוד לא הסירו. ניוקאסל היא דוגמא טובה לההפך. פרקו את הכל, השאירו בעיקר את שחקני הבית והביאו מאמן עם תפיסה שונה לגמרי, וניסו לבנות בעיקר על צעירים עם שכר נמוך כדי שבמקרה הצורך יהיה אפשרלהביא עוד חיזוקים.
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי זאת פעם ואומר זאת שוב - אם היינו יורדים ליגה, זה לא היה מונע מפניג'ל לבזבז הון תועפות על כוכבים בשביל לעלות בחזרה לליגת העל. ירידת ליגה זה ממש לא הפיתרון, תראו מה קורה להפועל חיפה שם. וגם הפועל ב"ש ומכבי נתניה בזמנו.

    בכלל, זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי. אתם מקלים ראש בליגה הזאת. אני בספק אם בית"ר ירושלים מסוגלת לעלות ליגה ללאומית.

    קודם כל משה, מי זה לעזאזל סטוסיץ'? אולי זה זר שבא למבחנים, אבל העונה בבית"ר לא שיחק אף זר שכזה.
    דבר שני - צ'וקודי עושה רושם של זר טוב??? אתה שפוי??? צ'וקודי הוא אחד השחקנים הכי מגושמים שראיתי. שחקן בלי שום ראיית משחק, מתעקש לכדרר למרות שהוא לא יודע, מלך איבודי הכדורים ואני יכול להמשיך עד מחר. לא נראה לי שהוא יעשה פה מהפך סטייל תיירי הנרי בארסנל (וגם אם הוא היה עושה, פניג'ל היה מיד נותן אותו לשחר תמורת אופציה על הבן של אחותו של אחיו החורג של הבן דוד של אבישי ז'אנו).

    בקשר לאינדיו, שלטענתך לא מציג יכולת טובה... תבין, אחרי קורנפיין, קוביקה וזוהר, הוא השחקן החשוב ביותר של בית"ר. אני לא רוצה אפילו לחשוב על הגנה בלעדיו, פשוט בלם נהדר, והוא אפילו לא צריך משחק הקרבה - המיקום והתיקולים הפנטסטים שלו מחפים על הכל.

    בקשר לזריקת השחקנים שציינת, בחלק מהרשימה אתה צודק בהחלט - טלקר ואדרי הם תירוץ לשחקני כדורגל, ויחד עם אמסלם וצ'וקודי הם צריכים לקבל את פתק השחרור מיד. העפת איתן מזרחי היא לא מציאותית, בגלל שהשחקן הזה הוא האופציה היחידה שלנו לעמדת המגן הימני במקום אלון סגיר או עופר טלקר, ויש לו יכולת הגבהה טובה מאד לדעתי. רענן דרעי שחקן ששומר אישית טוב, אבל באמת נמאס מקשר אחורי שלא מצטרף להתקפה (למרות שמול מכבי חיפה הוא עשה זאת, נבחר לאיש המשחק וזה הסתיים ב-4:0). אם וכאשר הוא ילמד לתקוף, הוא יהפוך לשחקן הרכב. את גולן חרמון כמובן שאי אפשר להעיף, הוא שחקן נוער, ולמרות היכולת הדי מזעזעת שלו במשחקים מסויימים (למשל במשחק פתיחת העונה מול נתניה), אסור לשכוח שהוא בסה"כ טירון, ודי קשה להצטיין בבית"ר. אחרי הכל, אל תשכח איך אברמוביץ' התחיל, בעמדת המגן הימני שלא התאימה לו, ובמשחק הראשון בישל שער לזוהר (שהיה אז במכבי נתניה כמובן), ובמשחק השני קיבל אדום מול ראשל"צ.

    בקשר לעמדת המאמן... אלי אוחנה, עם כל הכבוד שיש לי אליו, הוא לא מאמן מי-יודע-מה. הוא עבר קדנציה כושלת בבית"ר, ובשבילי זה כבר סוגר לו את הדרך חזרה. מעניין היה לראות כיצד אורי מלמיליאן היה מתפקד בבית"ר, אילולא ההנהלה המפגרת שלנו לא היתה שוכחת להתקשר אליו חזרה בשביל להציע את התפקיד למאמן איום ונורא שפרש אחרי שלא שרד יותר מחודשיים בשתי קבוצות ברציפות. האם הניצחון של חנן אזולאי בחיפה, מה שנתן לו את שרביט המאמן, היה באמת שווה, אם היה כרוך בו ויתור על אורי מלמיליאן? האם היה עדיף להפסיד למכבי חיפה, לתת לה פור במקום הראשון, לספוג פגיעה אנושה בכבוד הקבוצה, כדי להביא מאמן שהיה יכול להחזיר אותנו לימינו הגדולים? אני לא אוהב לחשוב על השאלה הזאת.

    ואחרון חביב, בקשר לציטוט שלך על בית"ר ההתקפית שהליגה זקוקה לה - מעניין את סבתא שלי. מעניין לי את התחת שהליגה רוצה את בית"ר התקפית - כרגע אנחנו מסוגלים לשחק בצורה הגנתית בלבד עם מתפרצות, ואם לא נעשה זאת, גורלנו ייחרץ.