בית"ר ירושלים 2017/18: מסיימים עונה נוספת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    באמת לא הבנת.
    תקרא שוב את ההודעה שלי וההודעה שלך ותבין שאין קשר בין הדברים.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אתה לא באמת מאמין שאוהדי בית"ר יביאו 22,000 אוהדים בשני לטדי (הכמות שצריך כדי למלא את המזרחי, המערבי והצפוני), כלומר ברור לך שבמקרה הטוב המזרחי והמערבי יהיו מלאים עד אפס מקום (באיזור 15,000 אוהדים), ואולי כמה מאות ישבו בצפוני במקרה הטוב.
    אז למה לא לחלק את היציע הצפוני בין האוהדים (אם כבר לחלק יציע בין אוהדים), ולמנוע מהאוהדים שלנו לשבת בדרומי הלא מקורה?
    אין סיכוי בעולם שבית"ר ימלאו גם את המערבי, גם את המיזרחי וגם את הצפוני, אפילו חצי מהצפוני לא יהיה מלא, ולכן הסיבה היחידה לשים אותנו בדרומי, כמו בכל שנה, גם כשבית"ר הביאו 3,000 ו 4,000 אוהדים, היא בגלל שמדובר ביציע פתוח שפוגע באקוסטיקה ומפזר את הקהל על חלל גדול.

    העונשים האלה לקהל היריבה לשבת ביציע שמזכיר את איצטדיון רמת גן, ביחד עם מחיר של 110 ש"ח לכרטיס, הכי גבוה בליגה, מסמל עבורי יותר מכל את הניהול של טביב בבית"ר ולמה בית"ר תחתיו לעולם לא תחזור לגדולה. וזה שיש אוהדים שזורמים עם זה (ברור לכל העולם שאין סיכוי בעולם שבית"ר תמלא גם את הצפוני) זה מכעיס אפילו יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/17
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אם ישבו גם 20 אוהדים בצפוני... מבחינתם זה מוצדק. אין מה לעשות.

    אנחנו נשב בדרומי, לא יודע מה יהיה מזג האוויר, אבל אם יהיו פחות מ 4,000 באר שבעים אני יופתע מאוד.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    משה אתה קובע כאן עובדות כאשר המציאות שונה לגמרי, אין לי מושג למה.
    תראה כמה פעמים אתה חוזר על זה שאין שום סיכוי בעולם אבר אבר פוראבר שהצפוני יתמלא ובמציאות כבר 17 אלף אוהדים הבטיחו(יש מקומות שכותבים 20) את מקומם באצטדיון כאשר נשארו עוד 6 ימים עד המשחק. אני אישית מאמין שיגיעו לפחות 20-22 אלף אוהדי בית"ר אבל זה רק בגדר השערה כי בניגוד אליך אני לא נביא ולא יכול להתחייב על כמות אוהדים שיגיעו.

    ובפעם האחרונה שבדקתי אצטדיון טדי הוא האצטדיון הביתי של בית"ר ירושלים, זאת אומרת שהיציעים הטובים(מזרחי, מערבי, צפוני) צריכים לשמש את האוהדים שלה ומכיוון שהכמות בטדי גדלה וכתוצאה מכך גם הכמות שאנחנו מחויבים להעביר לקבוצה האורחת אז אין אפשרות שתשבו בצפון-מערבי אז האופציות הן או הצפוני שישמש את אוהדי בית"ר או את הדרומי שם תשבו.

    וטביב מנוול וההתנהלות שלו מסריחה, כלפי כולם.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אם ביתר תביא כמות קהל גדולה בוודאי שהאוהדים שלהם צריכים לקבל עדיפות על שלנו, אבל בשנים האחרונות גם כשטדי היה ריק שמו אותנו בדרומי כדי לפגוע בנו.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    מתי בדיוק? הדרומי נבנה ב-2013 מאז:
    עונת 13/14 - אירחנו אתכם בר"ג.
    עונת 14/15 - משחק אחד בטדי, השני במושבה, בטדי ישבתם בצפוני.
    עונת 15/16 - במשחק הראשון ישבתם בצפוני, במשחק השני ישבתם בדרומי כי היו אוהדי בית"ר בצפוני.
    עונת 16/17 - משחק אחד במושבה, המשחק השני בטדי היה במאי וישבתם בדרומי לא בדיוק תקופה קרה בשנה וגם זה קרה כבר לאחר שזכיתם באליפות אז לא בדיוק ניסו לפגוע בכם.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    גם ב15/16 וגם ב16/17 ישבנו בדרומי שלא לצורך. ב16/17 האיצטדיון היה ריק, ב15/16 האיצטדיון לא היה קרוב ללהיןל מלא ובצפוני היו אולי עשרות אוהדים ולפי מה שהבנתי מהנהלה שלנו אלא היו כאלה שקיבלו כרטיסים חינם מההנהלה של בית״ר ולכן הוכנסו דווקא לצפוני. בשני המקרים פנינו לפני המשחק להנהלת בית״ר ונטען שמבחינה אסטרטגית קהל החוץ יושב בדרומי כי בצפוני האקוסטיקה טובה יותר ורוצים שירגישו אותנו כמה שפחות.
    לדעתי בעולם הצרכני של היום אין לזה מקום, ויכול להגיד בוודאות שאם יהיה גשום בשני יהיו אוהדים שישארו בבית בגלל שהיציע הדרומי לא מקורה (אבא שלי עם מנוי נשאר בבית בימים גשומים בוסרמיל בדיוק בגלל זה).

    כמובן שאם המספרים כאן נכונים ובית״ר יביאו 20,000 אוהדים בשני אני לוקח את כל המילים שכתבתי לגבי המשחק הקרוב בחזרה, חשבתי שכמו מקרי העבר מדובר בהחלטה אסטרטגית של טביב, גם אם זה אומר להשאיר אלפי אוהדי באר שבע בגשם בזמן שיש יציע מקורה ריק.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    1. למיטב הבנתי בית״ר תביא למשחק הזה למעלה מ 20,000.
    בתחזיות אופטימיות טדי יהיה מלא. בתחזיות פסימיות יהיו 24-25 אלף.

    2. על איזו סערה אתה מדבר?

    3. קצת צבוע שזה בא ממך. כשטענתי אותה טענה לגבי איפה שהושבתם אותנו(אמנם בצבע צהוב אבל גם אנחנו בני אדם) בוסרמיל ביציע שהדרומי בטדי הוא לעומתו הייבורי כאשר היה יציע סגור טוב בהרבה נתת לי הרצאה על מחירי כרטיסים.
    הצפוני בטדי להבדיל מהיציע הסביר ההוא בוסרמיל לפחות לא יהיה סגור... מה שהופך את טביב להרבה יותר הגון מההנהלה שלכם אז.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    מה זה קשור בכלל כמה ירושלמים יגיעו למשחק?
    אם הבעלים של בית"ר יודע שיהיה יציע ריק וזה או הצפוני או הדרומי, די מובן למה הוא יעדיף להשאיר את הצפוני ללא הקהל של האורחת.
    הייתי בשני היציעים, אין בכלל מה להשוות. כדי שישמעו את הקבוצה האורחת בדרומי, באמת שהקהל האורח צריך לתת תצוגה שלא הרבה קבוצות מסוגלות. אם טביב יודע שהצפוני יטיב עם קבוצת החוץ (וזה המצב) הגיוני שיעדיף לתת לה את היציע הפחות טוב.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    3.
    במשך שנים האוהדים שלנו דרשו מאלונה להושיב את קהל החוץ בוסרמיל ביציע 7, מאחורי השער, ולא בשער 9 שהוא עם זווית צפייה טובה בהרבה.
    למעשה, בזמן שאוהדי היריבה ישבו בשער 9, המרכזי יותר, אוהדים שלנו ישבו מאחורי השער, ביציע 3, עם זווית הצפייה הפחות טובה.
    אוהדים שלנו ביקשו שהאוהדים שלנו ישבו בשער 9 במקום בשער 3, ואוהדי היריבה ישבו בשער 7, מאחורי השער (המקביל ל-3).
    אלונה סירבה, בגלל שלטענתה קהל חוץ יש בכל משחק בית (גם אם עשרות אוהדים), בעוד ששער 3 נפתח רק כששער 2 ו5 סולד אואט, והרבה פעמים לא הגענו לכמויות הדרושות, ולכן היא לא תשים את אוהדי החוץ בשער פחות טוב באופן קבוע רק בשביל אותם מקרים שאנחנו כן מביאים מספיק קהל לפתוח את שער 3.
    למעשה אלונה העדיפה את טובת קהל החוץ, על פני טובת הקהל שלנו.
    ואני אומר את זה מידיעה אישית כי השתתפתי בפגישה עם אלונה והגורמים הרלוונטיים לפני אחד המשחקים כנציג ארגון האוהדים.

    המקרה שהושיבו את אוהדי נתניה בשער 7 ולא בשער 9 היה נדיר, וכבר דיברנו על זה בעבר שזה קרה בגלל הסכם הסולידריות של ה50 שקלים בין הקבוצות.
    החוק מחייב את אלונה למכור כרטיס במחיר זהה ליציע מאותו סוג, לא משנה אם אוהדי האורחת יושבים בו או האוהדים שלנו.
    אם אוהדי נתניה היו יושבים בשער 9 במחיר של 50 שקלים אלונה הייתה מחויבת למכור לשערים 2 ו 5 אצלנו שהם השערים המרכזים שרוב האוהדים קונים אליהם כרטיס במחיר זהה וזה היה פוגע לה בהכנסות ולכן אוהדי נתניה ישבו בשער 7 במחיר של 50 שקלים והאוהדים שלנו בשער 3 (הרבה פחות משער 2 ושער 5) קנו כרטיס במחיר של 50 שקלים.
    האוהדים שלנו בשער 2 ו 5, שישבו ביציע מרכזי יותר, שילמו על אותו משחק 80 שקלים, יותר מאוהדי נתניה.

    בטדי ביום שני המחיר אחיד (אותי כמנוי חוץ כבר חייבו בסכום של 110 שקלים ליציע של באר שבע), וככה היה גם בעבר, כולל בפלייאוף בשנה שעברה שלמרות שביקשנו לפני המשחק לשבת בצפוני, ולמרות שטדי היה ריק (היציע הצפוני בכלל לא נפתח!), ענו לנו שאנחנו יושבים בדרומי כי זאת החלטה אסטרטגית של בית״ר לפגוע בהשפעה של כל קהל יריב.

    אז כן, יש הבדל בין שיקול כלכלי שאני יכול להבין אותו (כשאירחנו בטדי את מכבי תל אביב הם גם ישבו בצפוני, אבל לא כדי לפגוע בהם ביציע פחות טוב אלא כי אלונה חשבה שהם יביאו כמויות גדולות של קהל יותר משהצפוני מסוג לאכלס, ואני גם עליתי ברדיו בזמנו ואמרתי שממה שאני מבין טרנר מאושר אבל לא רוצים לקחת סיכון בין היתר כי מצפים לקהל גדול הרבה יותר בטדי ולכן להכנסה גדולה הרבה יותר בעיקר כי אפשר למכור יותר כרטיסים לאוהדי מכבי), לבין שיקול של פגיעה בקהל חוץ כדי שפחות ישמעו אותו או משהו בסגנון, בכדורגל המודרני הגישה הזאת היא לא נכונה וגם כלכלית היא טעות גדולה (מכיר אוהדים שנשארו בבית בפלייאוף העליון בגלל ששמו אותנו ביציע הדרומי, טענו שזה מרגיש כמו רמת גן ויש כאלה שכדורגל בשבילם זה גם לראות את המשחק בזווית נורמלית וזה שיקול מרכזי אצלם אם להגיע או לא למשחק).
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    הגישה שלך נוגדת כל עקרון בכדורגל המודרני. אפשר גם להכניס את האוהדים דרך כביש עפר, לפתוח להם רק קופה אחת, להקציב להם רק בודק אחד, ולהשאיר אותם שעה אחרי המשחק סגורים ביציע. ככה בעתיד יבואו פחות אוהדים ויהיה פחות כאלה שיעודדו והנה פגעת בתמיכה שהיריבה שלך תקבל אצלך במשחק הבית הבא שלך נגדה.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    חבל להיכנס לזה שוב, זה גם לא הנושא, אבל כמו שאתה מצפה מטביב(נו באמת) להתחשב ביריבה- גם במקרה ההוא יש קהל יריב. בהסכם סולידריות עם נתניה(שאגב, אין העונה- לא יודע למה, אולי אין לכם עם אף אחד ולכן תשלמו יותר בכל מגרש)- מן הראוי שדווקא במקרה הספציפי הזה לא תהיה קטנוני(לא אתה כמובן - ההנהלה שלכם)- כי בנתניה אתה ב 50 ש״ח יושב כמו מלך- אז למה לא לתת גם לצד השני חווית צפיה טובה יותר כפי שאתה מצפה שטביב יעשה איתכם?
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    ביציע הדרומי רואים מצוין, הוא גם מכיל כמות מושבים גדולה יותר מאשר בצפוני.
    הבעיה היחידה היא חוסר הגג, אם היה מדובר בזמן חורף שיש אפשרות לגשם או שסתם קר אז הייתי מבין את התלונות שלך אבל באפריל/מאי? סתם נשמע קטנוני.

    @עידן444 במשחק של נתניה בטדי הרגשת ביציע הדרומי כאילו אתה באצטדיון ר"ג? לי זה נשמע תירוץ של אוהדים שאין להם כוח לנסוע רחוק למשחק חוץ.

    ושוב בנוגע טביב, הוא נבלה גדולה אבל אני חייב לציין שמבחינתו אין בעיה גם לתת לבאר-שבע או לכל קהל חוץ את כל המזרחי אם היה יודע שזה יכול להגדיל לו את ההכנסות מהמשחק. נראה לכם שאכפת לו ביתיות או לא? אם היה רוצה למלא את טדי הוא היה מוכר כרטיסים ב-80 שקל ולא ב-115.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    ישבת שם פעם?
    לגמרי תחושה של אצטדיון ר״ג.
    כמו המערבי בר״ג. רואים טוב אבל תחושה שהאפקט שלך כקהל נבלע, בטח ביחס ליציעים האחרים.
     
    oFiRzZz ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,115
    משה, נכנסת פה ללופ על פארש. כמו שבזמנו מכבי חיפה החליטה להעביר את הקהל האורח מ-13-14 ל-6-8 מטעמי ביתיות, כך זכותה של כל קבוצה. זה לא מנוגד לשום עיקרון ולשום חרטה.
     
    שי, Bluekipper ו-rivaldo אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.