בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני אתחיל מזה שקודם כל תרומה של בעלים צריכה להימדד לאורך זמן כי לשפוך כספים לזמן קצר או להביא הישגים ספורטיביים בזכות כסף זה לא בהכרח מדד לבעלים מוצלח(אפילו שזה עדיף על כלום). לכן, כרגע זה עוד מוקדם בעיני לקבוע את התרומה שלו.
    הסיבה שאני לא מתלהב כרגע מחוגג היא בגלל שהוא מתנהג כמו ילד מתלהב בצד המקצועי וקרציה בצד השיווקי.
    החל מהרדיפה ההזויה אחרי קלינגר בעונה שעברה, ההחתמות המיותרות של שחקנים כמו ערן לוי ומאור בוזגלו כדי למכור כרטיסים, החיזוק והשחרור של רכבת שחקנים, ההצגה המביכה של שטקוס(ואז השחרור הלא הפחות מביך), הבכי שלו על מכירת מנויים וכרטיסים(כאילו שהוא יכול לשנות תרבות של קהל בשנה וחצי) והרשימה הזו יכולה להימשך עוד ועוד.
    אנשים שמתנהלים בלי מעצורים או היגיון בשוק ההעברות, ושמתראיינים על בסיס קבוע עם הצהרות בומבסטיות, הם אנשים לא יציבים שמתנהלים בלי תכנית אמיתית. אותי זה לא ממש מרשים.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כל בעלים שמגיע לכדורגל הישראלי ישר מקבל כל מני אחיטופלים שמוציאים ממנו כסף. זה עניין של 3-4 שנים רק להבין למי כדאי להקשיב ולמי לא. חששתי מההתחלה שזה יקרה ושהוא יאבד מתישהו סבלנות.
    לצורך העניין, אני לחלוטין בעד בעלים שלא שם כברירת מחדל כסף מהכיס. לצערי בכדורגל הישראלי של היום יש מירוץ לתחתית של כל מני אנשים עם יותר מדי כסף וזמן פנוי שמנפחות את המשכורות של הכדורגלנים, ככה שגם מי שרוצה להתנהל בצורה סבירה, צריך לקחת בחשבון שזה יבוא על חשבון הצלחות. כמו כן, ישנה הבעיה הידועה של ערבויות בתחילת העונה שבשבילה תמיד צריך איזה בעל הון כדי שתוכל לרכוש שחקנים וגוררת את התופעה הדי מעצבנת של מכירת זכויות הכרטיסים לחברות שנותנות שירות בינוני לאוהדים במקרה הטוב.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    תגובה עניינית ומלאת תוכן.
    כמו שאני יודע להגן על חוגג והמועדון בהמון מקרים ככה אני יודע גם לבקר שצריך, בניגוד לאחרים כאן אני לא מתנהל כדובר של המועדון ולא רואה כל דבר שקשור לקבוצה שאותה אני אוהד דרך משקפיים ורודות.

    ההתנהלות של חוגג לא רצינית, מאוד מביכה ומבשרת על כך שהוא לא הולך להישאר איתנו עוד שנים רבות, קל לראות זאת. מוזמן לצטט את התגובה שלי עוד שנתיים שנחפש איך לעבור בבקרה התקציבית.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    - לא אכפת לי כמה כסף הוא שם, מעניין אותי יותר במה הוא מתמקד. טביב השאיר מחלקת נוער הרוסה ולמרות שהיום המצב שלה עדיין רחוק מלהיות מזהיר, אבל טוב משמעותית ונראה שמוקצים הרבה משאבים לחיזוקה. ממנים סקאוטים, שמוליק חנין מונה למנהל מקצועי ונראה שיש הרבה יותר השקעה בכללי. כנ"ל נושא השיווק והקרבה לאוהדים.
    - הרדיפה אחריי קלינגר הזויה בגלל קלינגר, אבל אם אתה מודד בעלים לאורך זמן, למה זה דווקא כן נכנס אצלך כקריטריון למדידת חוגג? כנ"ל בוזגלו וערן לוי, מה גם שתמיד אתם שוכחים שחוגג הגיע לבית"ר שבוע לפניי פתיחת הליגה בעונה שעברה. זה לא שאם הוא היה מוותר על בוזגלו ולוי היו מחכים לנו עשרות שחקנים בתור. לקח את מה שיש ואת מה שהקהל רצה, וטעה, אני מסכים בזה. קורה שאנשים טועים.
    - הוא היחידי שמשחרר שחקנים? לא הבנתי את הטענה הזו.
    - "ההצגה של שטקוס". עשו לו וולקאם כמו שעשו לכל שחקן כולל שלום אדרי, תמיר עדי ואחרים, ושיחררו אותו בגלל צורך מקצועי. זה שתוסיף את המילה "מביך" לכל טענה שלך לא תגרום לה להיות נכונה. בינתיים נראה שבית"ר ביצעה החלטה מקצועית נכונה כשוויתרה על שטקוס והחליטה ללכת על איתמר ניצן, המנייה הכי בטוחה של הקבוצה, כשוער ראשון.

    והבכי שלו על מנויים וכרטיסים הוא הכי נכון שיש כי הגיע הזמן שמישהו יציב בפניי הקהל של בית"ר מראה. מראה שתמחק את התדמית ההזויה שבנו לעצמם כל מיני אנשים עם האימרות "הקהל של המדינה" ו"הקהל הכי גדול בארץ". זה קהל ההצלחות הכי גדול בארץ, שדורש הכי הרבה ונותן הכי מעט. הגיע הזמן שמישהו יטפל בבעיה הזו כי לא סתם בית"ר היא מועדון שקורס כלכלית כל כך הרבה, יש לכך סיבות וביניהן הקהל שמפקיר את הקבוצה מתי שהיא צריכה אותו. המיזם החדש של חוגג, מנקודת מבט של קהל, אמור לתת מענה לבעיה הזו. זה שהוא מנסה ליצור מהלך חדשני וישר יוצאים בקריאות ילדותיות של "מביך" מבלי לחכות בכלל לפרטים ולהצגה של כל העסק, מראה עד כמה החשיבה פה עקומה, רדודה וחסרת אופקים (אני לא מדבר עליך). אין פה טיפת סבלנות לחדשנות.

    וד"א, אני אם כבר כועס על המהלך שהוא מנסה להוביל לגביי פייר פליי בכדורגל הישראלי. הכדורגל הישראלי צריך משקיעים, לא הברחה של כאלה.
     
    ~Omri~ ו-Abu George אוהבים את זה.
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני לא משתמש במילה "מביך" כדי לבסס טענה כלשהיא, הטענה שלי היא שהתנהלות שלו מביכה. וכשההתנהלות מביכה זה מתבטא בהתנהלות לא טובה.
    איך אפשר לקחת ברצינות בן אדם שמחתים שוער בינואר, מציג אותו לצד חולצה של מסי(WTF) ואז נזכר שכבר יש לו שוער אז משחרר את השוער שהוחתם והוצג בינואר.
    איך הייתה מסתכל על בן-אדם כזה מנקודת מבט של איש מקצוע שחותם על חוזה איתו?

    איך אתה מחליט מה נכון או לא נכון לגבי הקהל של בית"ר? יש מצב נתון. אתה לא יכול להכריח אנשים לקנות מנויים וכרטיסים, זה משהו שקורה לבד בצורה אורגנית.
    לא טוב לך? תחכה בצד לקנות את ב"ש. כתבו פה שהקהל שלהם כן רוכש מנויים.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    - הוא לא "נזכר" שיש לו שוער. אפשר לפרט את התהליך במקום לנסות לרדת על חוגג - חוגג רצה להביא את שטקוס עוד לפניי ינואר, כבר כשהגיע לבית"ר באוגוסט 2018. המהלך לא צלח, אבל הוא ידע שהשוער מסיים חוזה ביוני 2019, אז הוא פשוט חיכה לינואר. החתים אותו בינואר, מהלך שלכל הדעות היה נכון בזמנו. מאותו רגע ניצן קיבל את המושכות בבית"ר, הראה יכולת נהדרת וגרם לבניון, המנהל המקצועי והסמכות המקצועית העליונה בבית"ר כיום, להעדיף לשחרר את שטקוס ולהשאיר את ניצן. לדעתי מהלך נכון, יש כאלה שיתווכחו וזה מהות עניין הדעות. אבל, מה כל כך נוראי ומביך במה שחוגג עשה? במה זה יותר גרוע מב"ש ששיחררה שוער אחריי משחק אחד? דברים כאלה קורים, לא צריך לתת להם יותר מדי יחס.

    יש נכון ולא נכון, והוא מנסה לשנות את המנטליות של הקהל המפונק במדינה. קהל לא יכול לדרוש השקעה מקסימלית מבעלים כשהוא עצמו עושה כל שביכולתו לא להשקיע את המינימום האפשרי.
     
  8. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    היו כבר פלטות גדולות בהרבה מלהחתים שוער בינואר ולשחרר בקיץ. ביג פאקינג דיל.
    זה התברר כהחלטה טובה גם בדיעבד.

    אז חוגג מנסה לא לעמוד בצד, אלא להיות אקטיבי ולנסות ליצור תהליך ולזרז אותו.
    צריך לחכות ולראות את ההצגה המלאה כדי להעביר ביקורת עניינית. רעיונית, אם הוא יתן כובד משקל בהנהלה, זה מודל שיכול להצליח.
    אני כן מסכים שאווירת הפאניקה שהוא מנסה לשדר היא לא לעניין. אף אחד לא מצמיד לו אקדח.

    אולי כחלק מהשראת הקבוצה שהוא אוהד, הוא מנסה לעשות מעשה אלונה כשעשתה בזמן גיא עזורי.
    האמת לקהל שלנו זה די עזר הטיפול בשוק הזה. אפשר בהחלט לומר שבנקודת הזמן הזו כן התחולל שינוי שמהדהד עד היום ביציעים שלנו.
    האם זה יעבוד גם על הקהל של בית"ר?
    לדעתי הוא יצטרך להיות הרבה יותר סבלני.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    "לחנך את הקהל" זו אמירה פטרנליסטית. זה כזה יעקב שחר.
    הבעיה העיקרית עם חוגג, טוב 2 בעיות, שעל מקורות הכסף שלו יש שמועות כאלה ואחרות וזה שמטרתו זה תמיד להיות בכותרות.
    כאמור כל כמה חודשים "רעיון מפוצץ" חדש. זה לא רציני. הוא מתנהג כמו ילד קטן ומתלהב, רואים את זה לפי הרכש שהוא מביא או רצה להביא.
    אני מהמר על זה שהוא לא להרבה זמן באמת.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני גם פחות אוהב את זה ואני חושב שזה מוביל לריחוק של חלק מהקהל. הוא צריך לעשות דברים במגמה של "בואו נצליח ביחד" ולא "אם לא תבואו הכל יקרוס".
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ארקדי גאיידמאק זרק מיליונים על שחקני רכש בלבד והיו אוכלי חינם כמו אלי ארזי. חוגג כן מנסה דברים כמו לבנות מועדון, בית"ריסט, למשוך יותר קהל לטדי (לגבי הנוער לא יודע מה המצב שם). אני גם חושב שאפשר וצריך לוותר לו על העונה שעברה, הוא קנה מועדון ברגע האחרון והתלהב משמות גדולים, זו בהחלט טעות, אלי אוחנה שקולו נדם יוצא נקי משום מה. אני חושב שכל בעלים שרוצה להוציא כסף - לבריאות. אפשר לספוג את הרדיפה המגוחכת שלו אחרי פרסום וגם היחסי נשיקה-סטירה עם הקהל - המון ליקוקים ומצד שני כל מיני מסרים סמויים.

    כל עוד בית"ר יצאה נשכרת ממה שהחליטה בין הקורות, ואיתמר ניצן מצוין אחרי פתיחת עונה די בינונית - זה ממש לא משנה איך המהלך הזה לווה. אני חושב שאפשר ויהיה נכון לשפוט אותו בסיום העונה הבאה. אם ישקיע יותר וינסה להתקרב בכוח לאליפות וגם אם יימתן את העסק מה שיצריך התנהלות עוד יותר חכמה. לדעתי ברמת הסגל המצב טוב הרבה יותר מבאר שבע וזו קבוצה חייה.

    אני מסכים שהמספרים של הקהל מאכזבים, לא טבעי לרצות לרוץ לאליפות אחרי עונה אחת, היו הרבה קבוצות שהיו מתחלפות עם עונה לא רעה בצמרת גם אם הכדורגל לעתים מאכזב, הקהל מפונק.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    העיקר אלי אוחנה לא אוכל חינם. בינתיים חוגג מפזר כסף בלי שכל.
    הכל למען כותרות. לא רואה פה שום בנייה.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אפשר לפרט את התהליך ולהסביר כל מהלך ומהלך, אבל זה לא ישנה את זה שבמאקרו מדובר במהלך שנובע מתוך התנהלות לא יציבה ובריאה. יש שוער, מחתים שוער, מחתים מנהל, משחרר את השוער שהוחתם ועוד לא הגיע.
    דברים כאלה קורים? רק אצל אהובתו של חוגג ראיתי דברים כאלה ומאז הקבוצה הזאת רק מידרדרת. אורן ביטון המגן הכי טוב בליגה, לא שמואל שיימן המגן הכי טוב בליגה, לא גולדברג המגן הכי טוב בליגה.

    כל יומיים גימיק אחר בתקשורת, עוד ראיון, עוד שם הזיה שעולה. אפשר להסביר הכל, גם את הניסיון של דניאל יאמר להחתים את בקהאם אפשר להסביר, אבל הנקודה הגדולה עומדת בעינה.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    אני באמת רוצה להבין במה משה חוגג יותר טוב מהם. בגלל שהוא מעליהם בטבלה? הוא משקיע הרבה יותר כסף. בגלל ששיפר את מחלקת הנוער? גם לק"ש ואשדוד יש מחלקות נוער שמייצרות שחקנים. זה למעשה גולת הכותרת של הקבוצות האלה. כי הם יותר מתערבים למאמנים שלהם? יכול להיות אבל לא רלבנטי. גם טביב בבית"ר היה מתערב למאמנים שלו והצליח מקצועית יותר מחוגג ועם חצי תקציב. משה חוגג עוד מהיום הראשון שלו בבית"ר הרגיש כמו החנון שרוצה להפוך למלך הכיתה, לזה שכל השפיכצקי למיניהם כל היום מדברים עליו ומלקקים לו. עזוב את פשיכצקי, זה כסף קטן, חוגג אשכרה קיבל שער בידיעות אחרונות, לא בעיתון ספורט, בעיתון הראשי. בעלים שמשתמשים בקבוצות בשביל יח"צ זה לא משהו חדש, חוגג הפך את זה לתכנית ריאליטי.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.