בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מה ההבדלים ביניכם לבין מכבי, מת לשמוע.

    ומה קשור בוטב? הדיון היה על דראפיץ', נגד הבולגרים מימר אימן.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אחלוק עליך ברשותך ואציג דעה לא פופולארית - מדובר בקהל מפונק שיש לו כמעט תמיד רק דרישות, כמה פעמים הם מילאו את טדי השנה? אלופי ההפגנות. יוסי בניון ורוני לוי גונבי דעת וזה נכון, אבל זו לא סיבה מספיק טובה לא להגיע. ויש עוד צד במשוואה - משה חוגג שמאוהב בפרסום ובחשיפה אבל יש כאלה שמקבלים אותם בהרבה פחות כסף, והוא משקיע מיליונים. אם היה מחליט לעשות 'ויברח' ומתייאש, לא רק בגללם אלא מכל הסיטואציה, מה היה קורה? כשהוא רצה לארגן איזה כנס אוהדים\ווטאבר ונרשמו 3,000 וזהו ולא עניין אף אחד אפילו לשמוע מה יש לו להגיד? ממתי קבוצה צריכה להתנצל אחרי כל משחק רע? שוב, דוגמא לקבוצה שאכלה באמת חרא היא הפועל תל אביב, בשנים האחרונות.

    לגבי אירופה לדעתי מדובר עדיין במחסום פסיכולוגי עבורם, קשטן היה נופל הרבה פעמים עד 2001/02 המדהימה עם הפועל. בעונות של המיליונים הם גם לא הצליחו אם כי היריבות היו טובות (וזו לא הצדקה לקבל חמישייה). לא היה להם דירוג וכאלה אבל צריך לנצח מתישהו כדי שזה יקרה.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כמו בדיון שהיה לנו על עזיבת אלונה אתה תמיד מזכיר את זה שאתם הכי סובלים ושרק אתם אוכלים חרא ורק לכם יש את הזכות למחות כי אתם סובלים הכי הרבה ובלה בלה בלה. תנוח, בלונג ראן אני יכול לספור כל כך הרבה קבוצות בליגה היום שאכלו חרא כמו שלא אכלתם בחיים שלכם (כן, גם אנחנו אחת מהקבוצות האלה). זה עדיין לא שולל מאף קהל אחר את חופש הדעה.
    אם בנאדם טורח להגיע בשישי בצהריים לטדי כדי למחות אז כנראה שלא מדובר באוהד הכורסא הממוצע של בית"ר (אגב, אין לך מושג כמה כאלה אני מכיר שקוראים לעצמם אוהדי הפועל, אז אולי די להכליל קהל שלם בגלל כמה אוהדים מפונקים?), אתה שוב מפספס את הנקודה שלי והופך את זה לתחרות מי יותר סובל ולמי יש יותר זכות למחות כמו שעשו כאן כששמעו שכמה אוהדי באר שבע מחו באימון הקבוצה ברוב חוצפתם למרות שהם במקום הרביעי(!!!!).
    לא אני ולא אתה רואים את בית"ר ירושלים כמו האוהדים שלה, אתה מסתכל על המיקרו וחושב שהכעס שלהם כלפי השחקנים והמאמן נובעים משני משחקים לא טובים, במאקרו כנראה שזה הרבה יותר מזה וזה בכלל לא משנה אם המחאה שלהם מוצדקת או לא, אני בניגוד אלייך אפילו לא מתיימר לשפוט אותם כי ראיתי את בית"ר בלחץ 5 פעמים העונה, הנקודה שלי היא שלמיקום אין שום קשר ללגיטימיות של המחאה שלהם אם הם רואים לנכון לעשות את זה כדי לשנות דברים באופן הפעולה והדרך של המועדון בעתיד, שזה הרבה יותר חשוב מהתוצאות בטווח הקצר.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אף אחד לא שלל מהם את חופש הדעה (עידן ורד, משה חוגג ואחרים אמרו שזה "קו אדום" להגיע מתחת לבית של מאמן, אני לא אמרתי את זה והקהל שלנו עשה בדיוק את אותו הדבר), ולכן גם אל תשלול ממני את דעתי. הפועל לא רק כשלה מקצועית כבר הרבה שנים, היו בעלים שגנבו אותה אחד-אחד, היא הלכה לפירוק אחרי חובות בגובה שלא שמעתי עליהם בישראל, כל כוכב ושחקן אהוב עבר למכבי תל אביב, מה צריך להסביר לך את זה באמת?
    גם אתם את המבחן שלכם עם כל הגרעין שנוצר עם האליפויות - תעברו בעונה באה עם תקציב אחר, יומרות אחרות, סגל לא רע שנשאר אבל לאו דווקא יתחזק. גם אתה לא רואה את הפועל תל אביב כמו שאני רואה את הפועל תל אביב.
    החמאתי לא פעם לקהל של בית"ר ואני גם לא בצד השני של המתרס, לא צריך למחוא כאפיים לשחקנים אחרי 5:0 בדרבי או 4:0 נגד מכבי נתניה וכשמביישים את הסמל.

    לא מזמן קיבצתי מספרים על העונה הסדירה בליגה מבחינת הקהל, לא כי רציתי אלא כי ביקשו ממני, עברתי מחזור אחר מחזור. לא ראיתי שמילאו את טדי, שקנו מנויים, ממוצע הקהל שלהם עולה ב-500 על הפועל, משהו כזה. וצריך תמיד לקחת בחשבון שהפגנות עשויות להשיג את המטרה ההפוכה.
    אגב, חוגג כמובן נפל ל'פח' הזה והוא ישיר מדי מסיבותיו הוא אבל איפה נשמע דבר כזה שכל הפסד צריך לבוא ולהתנצל, גם בעידן של היום שהשחקנים מעלים תמונה אחרי כל משחק וכותבים כמה שורות, שהבעלים צריך להסביר כל דבר.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    אז מההודעות האחרונות אני מבין שכולנו כאן צריכים להשתחוות לאוהדי הפועל ת"א כאן כי הם הצליחו באירופה, אכלו הכי הרבה חרא לטענתם ויש להם קהל נדיר, מופלא, מיוחד, נהדר ודורון ליידנר אחד. טוב לדעת. תרשמו לנו על מה מותר לנו להגיב שנדע.
     
    abcd, סיונרה, Roma ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אל תשכח גם את אילי טמם.
    דיווחים בקוריירה מהיממה האחרונה שהוא בדרך לבולוניה.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @Raulito

    אני הייתי היום בטדי ואני אסביר לך למה ואני אגיד גם בשם בן אדם שאיתי. החבר שבא איתי בא להוציא את התיסכול שלו משני המשחקים כי זו הדרך היחידה בעידן הקורונה. אין קהל במגרשים כדי לתת להם בראש, אז יש את האימון. במה לגטימית לגמריי למחאה.

    בקשר אליי, אני באתי לא בשביל השחקנים אלא בשביל רוני לוי ובניון. אין לי בעיה להפסיד וגם הפסד להפועל לא יגרום לי לשבור את הכלים, אבל ההתנהלות של הבן אדם לאורך שנה שלמה גרמה לי לאגור דברים נגדו שהייתי חייב להוציא ואם האימון היה בבית וגן הייתי מוציא. אם תרצה אפרט לך, אבל זה לא ביכולתי עכשיו.

    יש לנו חלק ענק בקהל שהוא מפונק, אבל מי שמגיע לטדי בשעה 10 בבוקר ביום שישי רק כדי להביע מחאה הוא לא מפונק, ואם היינו מפונקים, אז חוגג היה על הכוונת שלנו. אבל חוגג לא כי אנחנו יודעים להבדיל בין מבקשי רעתנו לבין מי שבינתיים מנסה לעשות טוב ובמקרה שלו, "הדרך לגהנום רצופה כוונות טובות" זה משפט שמסכם היטב את הקדנציה שלו.

    וגם אנחנו אכלנו חרא. הרבה מאוד ולא פחות מכם (לדעתי יותר).
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא ניסית לערוך את השלט ל"יא קוקסינלים" במקום "יקןקסינלים"?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמע אני ואתה עלינו כאן לא פעם לטונים צורמים, כעת הצגת את הזווית שלך בצורה מעולה ויש מקום לדיון, למרות שאני בטוח שלא אהבת את הדברים שכתבתי, אז בלי ציניות - שאפו.
    עידן ורד אמר שהקהל כועס על שני משחקים ולא על עונה שלמה. אני חושב שיותר מדובר בחשש שרוני לוי ימשיך בעונה הבאה ועל כן אני יכול להבין, גם את המצב החדש. בוז ביציעים צורם יותר מתגובות ברשתות החברתיות וכאלה. אני דיברתי גם על ההיסטוריה, על ממוצע הקהל ופה הייתה דרך להחזיר לחוגג, לפחות בתחילת הדרך כשזה היה מבטיח או קצת לאחר מכן כשהיה גם רצף ניצחונות, כל קבוצה הייתה שמחה להחתים שחקנים כמו מיכאל אוחנה ועלי מוחמד. לא רואה כאן משהו חריג אגב מיוסי בניון ורוני לוי חוץ מקבלת החלטות נוראיות, כל אחד רוצה לכסות את התחת של עצמו. על מי לא אמרנו גונב דעת? על קלינגר, על ג'ורדי קרויף, על אלי גוטמן, גם ברק בכר אפילו חטא בזה לעתים בשנה וחצי האחרונות.
    בניון האדיר את גביע הטוטו והעלים עין מגביע המדינה שהוא תואר אמיתי יותר, על איכות הכדורגל הוא לא דיבר. אני גם חושב שאליפות אמנם לא הייתה אפשרות אבל לא רצו להמר על מכבי חיפה כמקום שני כך שסגנות ועם כדורגל טוב יותר אלה היו ציפיות ריאליות. אתה מוזמן לפרט לי בפרטי אם בא לך.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @Raulito אני יכול לכתוב גם פה ואולי יהיו אוהדים שלנו שיוסיפו לי. בקצרה אבל - ורד הוא לא אוהד עם כל האהבה אליו והוא לא מודע מה הולך בקהל.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני אגלה לכם סוד, כדורגל זה הנאה. נכון, יש קבוצות כמו הפועל תל אביב שמקדשות את התוצאה, ומוכנות לסיים עונה שלמה עם 1 - 0 קטן כמו שעשו בזמנו באליפות שלהם. בית״ר י״ם היא לא כזאת.
    אני בעונה של גוטמן לא הבנתי אותם, אבל אז הלכתי למשחק שלהם בחוץ מול צפרירים חולון (עם השער שנפסל להם דקה 90 ואז המתפרצת של חולון בצד השני שהובילה לשער של חולון), והבנתי מאיפה הם מגיעים.
    לכל מועדון יש את השקפת העולם שלו, בדברים שמסמלים אותו, אצלם בין היתר יש תשוקה ורצון לכדורגל התקפי ושמח, בטח עם הסגל שנבנה העונה שעם כל החוסר איזון והחסרונות שלו הדבר היחידי שהוא כן צריך לעשות זה לשחק כדורגל התקפי ומשמח, וזה לא קורה.
    גם אוהדי מכבי חיפה כאלה, ובגלל זה אותו רוני לוי קיבל שירה מכל האיצטדיון ועוד בעונה שהם לקחו אליפות (ברצף של שלוש אליפויות כו) של ״אליפות בלי מאמן״.
    גם אצלנו יש חלקים גדולים בקהל שהם כאלה, ואותם חלקים מסתכלים עד היום על אבוקסיס בזכוכית מגדלת ויש כאלה שכבר מבקרים את סגנון המשחק שלו.
    מראש המינוי הזה היה מוזר, והוא הגיע רק בגלל הקירבה לבניון.
    דרך אגב, כמה שבית״ר ינסו להחביא אל זה יותר ולהסתיר את זה יותר בהעברת האימונים וכדומה רק יגרום לאנטי לגדול כי אוהדי בית״ר ירגישו שלא רק שהמאמן לא מתאים לתפיסת העולם שלהם בגללו גם פוגעים להם בחופש הביטוי כשמעבירים אימון למקום אחר כדי שלא תהיה מחאה.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני רוצה לראות את אוהדי ביטר מקללים מאמן שמנצח כל משחק 1-0 משעמם ומוביל את הטבלה.

    בדרכ נצחונות באים עם "כדורגל יפה" אז זה מסתדר.
    כשלא מנצחים אז הרבה יותר נוח לספר על "כדורגל לא התקפי" וכאלה.

    אוהדי ביטר לא רוצים את רוני לוי בעיקר כי תחתיו הקבוצה מאכזבת מאוד (שני הפסדים להפועל, הדחה מהגביע למכבי פת).
    אם הוא היה עושה פעמיים 1-0 קטן על הפועל לפני הקורונה בטדי והשבוע וגם עובר שלב בגביע בפנדלעם אחרי 0-0 תאמין לי שלא היו מפגינים נגדו.

    אבל הוא הפסיד בשניים מהמשחקים הכי חשובים שלהם בעונה, עף מהגביע לקבוצה שהיה אמור לעבור אז הוא מתוייג ככושל ודי בצדק.

    למרות שמבחינת מיקום בטבלה מקום 3 לגמרי הגיוני.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    כשאלי גוטמן אימן אותם הם קיללו אותו בשלב מסוים כל משחק גם כשהובילו את הטבלה איתו...
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הוא עזב כשהם היו מקום 2.
    לדעתי חא הובילו את הטבלה אבל אולי אני טועה.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מקום שני, 6 פחות מחיפה.

    שאתה לא משחק התקפי אבל מנצח ומנצח חלק מעקמים את האף, חלק יבקרו וחלק ישרקו בוז אבל הכל יתנהל כרגיל כמו שאתה אומר אבל זה מאוד משקר כי ברגע שאתה גם לא מביא נקודות יתהפכו עליך כי שמנצחים בסבל האוהדים זוכרים וזה מה שקרה עם רוני לוי שבתקופה שעוד ניצח הרשה לעצמו בראיון אחרי משחק לזלזל בקהל ששרק לו בוז אחרי ניצחון דחוק על נס-ציונה בטדי ולדעתי גם במועדון עם אמירה כמו "שכחו שבעונה שעברה הם נשארו בליגה כמה מחזורים לסיום", עם המזל שלו שבוע לאחר מכן הוא הפסיד 3-1 משפיל לבני יהודה בטדי במשחק בו במחצית השניה אולי עברנו את החצי פעמיים ובעטנו פעם אחת למסגרת בכל המשחק ומאז הוא על המוקד כי גם התוצאות לא איתו חוץ מניצחון ההוא על חיפה.
    ככה גם היה עם גוטמן, הבלאגן הגדול התחיל ברגע שהגיעו ההפסדים(הפסדנו פעם ראשונה איתו בליגה בסביבות מחזור 20 למכבי בבלומפילד) ואיבוד המקום הראשון.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.