בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,208
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לדעתי השוער הכי טוב בארץ היה אלימלך. ניר היה סביר פלוס. אגב גם אוואט, גם אני לא האמנתי שהוא יצליח כל כך בספרד.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אין כאן תירוצים, שמקבלים תבוסה לכולם יש אחריות כולל למאמנים.
    אני פשוט אומר את האמת כמו שהיא כי אני חי את הקבוצה ויודע בדיוק מה קרה אז, בניגוד אלייך שאתה מדבר מפוזיציה ובעיקר בדיעבד על סמך התקופה של דראפיץ' בנתניה וספק אם בכלל ראית את אותו המשחק.

    הביקורות אז היו על טביב שאחרי עונה שנגמרה טוב כרגיל "פירק" את הקבוצה והשתהה עם החתמת שחקנים איכותיים כי רצה לחסוך כסף וגם החליף את גיא לוי בדראפיץ' בלי סיבה(אז לפחות). עלינו עם סגל שלא מתאים לקבוצה שרוצה לעבור יותר מסיבוב אחד באירופה ועדיין במשחק חוץ בבלגיה מול יריבה עדיפה סיימנו את המחצית ב1-1 ואז הגיעו אדומים לא קשורים של דסה ודה-לוקאס ומכאן הדרך לתבוסה הייתה קצרה.

    לא מקבל גם את עניין הDNA המטופש, גם קבוצות שכביכול "מצליחות" באירופה עושות פדיחות פעם בכמה שנים, אם תבוא לא מוכן ולא מספיק טוב תקבל בראש, לא משנה אם קוראים לך בית"ר ירושלים, מכבי ת"א או הפועל ב"ש.
     
    EuropeGuy, EO11 ו-עידן444 אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש קבוצות שמקבלות בראש באירופה ויש קבוצות שמקבלות בראש באופן סדרתי, גם כשיש להן סגל יוצא דופן, והן עדיין לא עשו את קפיצת המדרגה. זה משהו שאני כן חושב שחסר לאוהדי בית"ר ירושלים שלקחו ב-30 השנים האחרונות יותר אליפויות מהפועל תל אביב לדוגמא.

    בספורט1 הכתב שלנו איציק יצחקי פרסם שיוסי בניון ביקש ממשה חוגג לשקול את הישארותו של רוני לוי בעונה הבאה, זה בעצם כיסוי תחת לכישלון שלו עצמו בבחירת המאמן לדעתי ובניית הסגל. אני לא מבין מה העניין לתת עצה כזו. קודם כל שהעונה הזו תסתיים לפחות בטעם טוב, שנראה איך מנצלים את הזמן לבדוק אולי דברים חדשים בפרק הזמן שיש. מאמני כדורגל צריכים לדעת לעבוד תחת לחץ וגם כשעתידם לא ברור, זה אחד מהחסרונות של המקצוע ולוי לא בכדורגל מאתמול. יש לו סעיף בחוזה שהוא ממשיך אוטומטית אם מגיע לאירופה שזה אומר מקום שלישי ואפילו רביעי אם ב"ש זוכה בגביע נדמה לי ולדעתי זה משחק תפקיד. לגבי חיזוק לעונה הבאה, אני חושב שצריך קשר אחורי, חלוץ ובלם, נראה לי שבסדר הזה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    נכון, אם אותם שחקנים ומאמנים היו עולים למשחקים באירופה עם המדים הקסומים של הפועל ת"א התוצאות היו שונות.
    הכל עניין של DNA, קפיצת מדרגה ועוד קלישאות רגילות מהמחולל, ברור.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אמרתי שבית"ר החמיצה משהו כמועדון גדול - היא כן לקחה אליפויות בקצב טוב ב-25 השנים האחרונות אבל אין לה קמפיין טוב אחד באירופה - אלה עובדות בשטח, לא חשובות מה הסיבות, תבחר אתה. הפועל גם בעונה מסריחה עם גיא לוזון הצליחה לנצח את חטאפה ובכלל להעפיל איכשהו לשלב הבתים. גם אם זה שורף לך. צריך פעם אחת לעשות ניצחון מפתיע במפגש כפול ואפשר לקבל קצת ניקוד שהוא כמובן משתנה משנה לשנה.

    אוהב את המשפטים האלה שאנחנו קוראים פתאום "רוני לוי בעצמו לא החליט האם הוא רוצה להישאר", כאילו אף ביקורת שנאמרת היא לא מוצדקת. אשאל אותך שוב, ברשותך: מהי העמדה הכי דחופה חיזוק מבחינתך? ואם כל דיון שתקרא משהו שלא לטעמך תגיב בצורה הזו אז חבל, כי אפשר לדון איתך מניסיון עבר.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לא הצלחנו עדיין לעשות קמפיין ארוך באירופה אבל תחזיק חזק אבל לא נראה לי שחידשת כאן משהו, אנחנו מכירים את ההיסטוריה של המועדון. אני פשוט חושב שלהפיל את זה על רוח מועדון או DNA זה שטויות במיץ והתעלמות מהבעיות עצמן, שכרגע לא רלוונטיות כי כל הדחה קרתה בעידן אחר, בסוף זה עניין של קבוצה מספיק טובה, הגרלה והכנה נכונה, כל המיסטיקה לא קשורה כאן.

    וברשותך אני אתעלם מהאיזכור הקבוע של הפועל בהודעות שלך, לא שורף לי כלום אבל זה כבר נהיה אובססיבי ומעיק שזה מופיע בכל הודעה בלי הקשר. אתה רוצה לעשות השוואות למה בית"ר זה קקי פיפי והפועל זה כיף ומרגש תפתח בלוג.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא יודע אם לקרוא לזה DNA, אבל אני כן מאמין בדבר שנקרא "זיכרון מערכתי", משהו שהוא קצת מעבר למילה "ניסיון". יש הבדל משמעותי בין קבוצה שרגילה לשחק באירופה לבין אחת שלא. יש הבדל משמעותי אם אתה שחקן של מועדון חסר ניסיון, שביום המשחק מגיע לאימון הראשון של אותו יום וכבר מתחילת היום קולט את כולם נרגשים ומעט משותקים מכך, לבין אם אתה שייך למועדון שרגיל לזה וביום של משחק משדר את המתח התחרותי הבריא הרגיל.
    בגלל זה, גם בעונות פחות טובות של הפועל ת"א, היו ממנה ציפיות שהיא לא תתרסק לגמרי באירופה נגד יריבות חזקות ממנה ומדי פעם היא גם הצליחה להפתיע. לו ביתר ירושלים, בני יהודה ומכבי נתניה היו שוות לגמרי ברמתן, העתק האחת של השנייה של השלישית, עדיין הייתי מהמר על בני יהודה שתצליח יותר מהאחרות, כי במשמרת של ברק אברמוב המועדון כבר התנסה בזה, אנשי המקצוע כבר חוו את זה, חלק מהשחקנים כבר יידעו מה להגיד לחסרי הניסיון שבסגל. זו מערכת שכבר הצליחה לחוות הצלחה יחסית בתחרות הזו ולכן כל הגישה שלהם תהיה אחרת.
     
    סמואל אטו ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הייתי אומר שזה נכון (עניין ה-DNA) אם הקבוצות בכדורגל הישראלי היו מצליחות לשמור על השחקנים המובילים לאורך זמן, זה לא ממש קורה, המצב הנוכחי של מכבי תל אביב כיום הוא די יוצא דופן לדעתי. כנ"ל לגבי באר שבע, שם, אני מניח, ויטור נשאר בגלל הגיליון הרפואי ועל אוגו והובאן די הוחלט לוותר. לגבי הפועל, גם צ'לסי הייתה הגרלה לא טובה או הליגה האירופית עם המבורג וראפיד וינה וסלטיק. את קופנהאגן ו-ויסלה קראקוב בית"ר לא הייתה יכולה לעבור עם ה-11 שהיו לה? בכוונה הלכתי לעונות גדולות של בית"ר ולא לדראפיץ' וכאלה שבתחילת העונה היה סימן שאלה לאן זה הולך.

    הלוואי שהיה אפשר להגיד יותר ממילה רעה על אלי טביב אבל יש לו עין מיוחדת לרכש, הוא תמיד מביא לכאן שחקנים טובים בגרושים ובדיעבד הוא לא באמת יכל לשמור על שחקנים כמו אצילי או שכטר אבל הפרידה לא הייתה צריכה להיות כזאת.

    ועשה טובה, בוא אל תחנך אותי, גם אני קראתי הודעות שלך שהיו "מעיקות" בעיניי כמו הבכי הקבוע על רוני לוי ו-'אני מוכן להפסיד 5:0' או '15 משחקים כדי שהוא יילך הביתה' או שדיון מחזור מתמלא בביקורת על החלטת שופט כאילו זה הסיפור. כל אחד כותב איך שהוא רוצה, שחרר מזה. וכן גם מותר לי להעביר ביקורת על הקהל שלכם ולהגיד שהקהל של הפועל תל אביב יותר טוב, בשבילך.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ידיעה מעניינת מעונת 03/04.
    באותה עונה סיימנו במקום התשיעי מתוך 12, כאשר בשנתיים קודם לכן סיימנו במקומות 9-10.
    לשם השוואה ההישגים של הגדולות האחרות באותן שנים:
    מכבי חיפה - סגנות, 3 אליפויות ב-4 שנים כאשר בעונה ללא האליפות הגיעו לבתים באלופות.
    הפועל ת"א - דאבל, 2 סגנויות, מקום 3, רבע גמר גביע אופ"א.
    מכבי ת"א - פעמיים גביע, מקום 3, אליפות וסגנות.

    אולי זה רק רגש נוסטלגי אבל מרגיש לי שלמרות עונות מאוד לא מוצלחות מקצועית השנתיים שבהן גוב האריות פעלו היו השנתיים הכיפיות ביותר בטדי מבחינת אווירה ועידוד.

    https://scontent.fhfa4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/103317862_4056493154423328_3051748387879854737_n.Xxx?_nc_cat=103&_nc_sid=ca434c&_nc_ohc=s1XscxmHTN0AX9uZKW4&_nc_ht=scontent.fhfa4-1.fna&oh=953563b09bc731a0f2d5ce98615b061b&oe=5F0417C5
     
    ~Omri~ אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באותו קיץ איבדה הפועל תל אביב את יוסי אבוקסיס, סלים טועמה, פיני בלילי, בן לוז, עומרי אפק, אסי דומב, כפיר אודי, גאבור הלמאי. הקבוצה שלנו הורכבה מכל מיני יוסי רוזן ורמי אבו-לאבן והיה שחקן מרגש אחד - איבזיטו אוגבונה. מה שכן חווינו עוד קיץ של פירוק נכסים גם כעבור ארבע שנים. לא סלחתי מעולם להנהלה ההיא.
    לגבי בית"ר - דיברו על העונה הזו לא מעט גם בגלגוליו הקודמים של הפורום, קודם כל הציפיות לא היו גבוהות אבל היה את אבי נמני כמנהיג הצעירים, קבוצה שמשחקת התקפי עם כל הילדים - ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון ("המאור במנורה"). על הקווים עמד אלי אוחנה שאף אחד לא ידע שקריירת האימון שלו תהיה כישלון. אפשר להבין למה הקהל התחבר ואני חושב שכולם חיבבו. איזה עונה היא 'העונה הנוספת'? אני לא אשכח איך ב-2002/03 בית"ר נתנה רביעייה למכבי חיפה ואז הפסידה באותה התוצאה לעירוני ראשון לציון. אני כן חושב שקבוצה 'בינונית' של אז מתמודדת על הצמרת בכדורגל של היום.

    שמרת אתה את העיתון הזה? או שמצאת מאיזה פורום\דף פייסבוק? יש לך עוד כתבות ישנות כאלה? מחזיר אותי לימים שעיתון ספורט היה 10-12 דפים.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אצלנו מתחילים לבנות את הקבוצה בדרך כלל בספטמבר, קצת קשה להצליח באירופה שאתה עולה עם שחקנים שלא מתוכננים לשחק בעונה.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    EsheD, ~Omri~ ו-לירן אוהבים את זה.
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מעריך את רוני לוי, אבל העונה הזו היא כישלון ענק שלו. אני חושב שאם הוא היה מפגין מעט יותר הבנה כלפי המצב, היה קל יותר להיות סלחני כלפיו (אפילו האוהדים), אבל זה מאוד קשה לגלות סבלנות כלפי מישהו שנשמע מנותק לגמרי מהמציאות. אם היה אומר "טעיתי", אז מניח שהיו כלפיו פחות כעסים והשאלה היחידה שהיו מתעסקים בה היא האם הוא טוב מספיק בשביל לתקן. ברגע שהוא משוכנע שהוא בדרך הנכונה, זה צורם מאוד באוזן.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קראתי ידיעה שדן אייבנדר כניראה לא ממשיך בבית"ר בעונה הבאה.
    הסיבה היא כלכלית או מקצועית? איך הוא היה השנה? נראה לי מוזר לחיות בעולם שבו קריאף מקבל חוזה חדש ואייבנדר משוחרר...
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    נטו כלכלי, קריאף מרוויח חצי מאיינבינדר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.