בני סכנין 2007/08: סוגרים עונה עם 2-1 על בית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Mamadu, ‏6/7/07.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם דור. פרדי דוד מאמן טוב, אפילו טוב מאוד. הוא המאמן הישראלי הכי טוב שיש בשוק וגנאים סך-הכל עשה החלטה נכונה. אני מאוד התרשמתי מהעבודה שלו בהרצליה. הצליח להוציא מהסגל החלש (ויש לו אשמה לא קטנה בבנית הסגל, אבל צריך לזכור שעזבו את הרצליה שחקנים חשובים מאוד) שנבנה בהרצליה מעל ומעבר. בשנה שעברה הוא גם הביא להרצליה זרים מצוינים כמו יאניק קמאנן, מוסטרליץ', יא יא פטי וקידם שחקנים כמו ראדי וניצן.

    אני לא יודע עד כמה אפשר להאשים את הנהלת סכנין בעזיבה של השחקנים המשמעותים שלה. אי אפשר להכריח שחקנים כמו קולמה ויבוריאן להשאר בקבוצה אם הם יכולים להתקדם. כמובן שאת בוזגלו היה בלתי אפשרי להשאיר. גנאים הצליח להוציא על קולמה, יבוריאן ובוזגלו סכומים גדולים מאוד. השאלה עכשיו מה סכנין תעשה עם הכסף הזה, ואיזה שחקנים היא תחתים בקיץ.
     
  2. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סכנין לא יגיעו למקום 4 כמו העונה בעונה הבאה, ככל הנראה. אבל למרות השחקנים שעוזבים את סכנין, נשארו בקבוצה שחקנים טובים שיכולים להשאיר את סכנין בליגה ואפילו להתברג במקום 5-6. פרדי דוד אמנם ירד עם הרצליה העונה אבל בשורה התחתונה הוא מאמן טוב שנחל הצלחות בהפועל פ"ת. סכנין כנראה שלא כל כך ממהרים לרכוש שחקנים לעונה הבאה מאחר והם הביאו רק 2 שחקנים לעומת ה-4 שעזבו.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    יהיה קשה לסכנין לכסות את הבור הזה שנקרא יבוריאן,בוזגלו,קרופניק וקולמה.
    מה גם מאיר כהן הוא לא מאיר כהן של לפני שנתיים.
    סכנין פשוט מתפוררת ואני לא מגזים.