ברוכים הבאים לפורום מחשבים, משחקים ואינטרנט

הנושא בפורום 'פורום מחשבים, משחקים ואינטרנט' פורסם ע"י Nesta, ‏9/3/06.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    שלום וברוכים הבאים לגירסא החדשים של פורום משחקי ספורט אשר מהיום ייקרא בשם: "פורום מחשבים,משחקים ואינטרנט" וכשמו הוא יעסוק בכל מה שקשור לעולם המחשבים והאינטרנט עם דגש מיוחד על משחקי הספורט שכן עדיין זה פורום כדורגל.

    השאיפה שלי כמו שהיה בתחילת ימיי בפורום כדורגל איטליה הוא לקדם את הפורום ולהפוך אותו לפורום חי ולדעתי נושא המחשבים הוא גדול מידי מלהיות נושא משני בפורום האוף טופיק שלנו ובאישורם של מנהלים הראשיים קיבלתי את הסמכות לקדם את הנושא הזה.

    הפורום הזה לא יכול להצליח בלעדיכם, כל מי שמבין עניין ורוצה לפתוח דיונים מוזמן לפנות אליי ואני מבטיח שברוב המכריע הם יקבלו את הבמה, בתנאי שכמובן הדיון נפתח אחרי מחשבה והשקעה.



    כללי התנהגות וכתיבה בפורום
    חלק א' - תגובות

    1. חל איסור מוחלט על הצפת הפורום (Spamming) או פרסום של אתרים ו/או חברות אשר לא מתייחסות באופן ישיר לדיונים בפורום. הפרה של כלל זה תביא למחיקה מיידית של ההודעה / הנושא, ותועבר לטיפולם של המנהלים הראשיים.
    2. אין לקלל ולהשתמש בשפה בוטה בפורום. הכותבים מתבקשים להשתמש בשפה נאותה ונקייה, ולא להשתמש בביטויי גנאי כלשהם בפורום. לחצים ומתחים למיניהם יש לשחרר על דברים אחרים, לא כאן. כמו כן גם חל איסור על כתיבת הודעות בשפה זרה, לרבות אנגלית ואיטלקית. מה שניתן לתרגם לעברית – אנא תרגמו.
    3. יש לכבד דיעותיהם של משתמשים אחרים בפורום. ריבוי דיעות הוא לגיטימי ובריא לקיומו של כל פורום, והעובדה שאינכם מסכימים עם כותב אחר היא נורמלית וסדירה, ויש לכבד את דעתו. אתם מוזמנים להציג את טיעוניכם הנוגדים, אך הקפידו על ניסוח נאות אשר לא פוגע בכותבים אחרים. כמו כן יש להקפיד על ביקורת בונה – העברת ביקורת שאין בה תכלית או מטרה כלשהיא לתיקון, אסורה.
    4. אין לגרור ויכוחים ספורטיביים לגיטימיים לרמה אישית ולעימותים אישיים. הפורום מעודד בתוקף כתיבה חופשית של דיעות והשקפות, אך קיים גבול לכל דבר. על הויכוחים בפורום להשאר בגבול הטעם הטוב, להיות ספורטיביים וענייניים, ולא לסטות לפסים אישיים ולהעלבות כלפי כותבים אחרים בפורום. בעיות אישיות עם כותבים אחרים, אם יש כאלה, יש לפתור אך ורק באופן פרטי, ולא בתחומי הפורום. כמו כן אין להתייחס לביקורת בונה כהעלבה וכמקור לסכסוך.
    5. יש להקפיד על כתיבה עניינית, ולא לסטות מהנושא הכללי של הדיון. קורה לעיתים מצב בו תגובות בנושא מסויים מובילות לדיון בנושא אחר – במקרה כזה יש לפתוח (במידת הצורך) דיון חדש על הסוגייה, או לדון בה בדיון קיים אליו היא מתאימה. יש להצמד לנושא הראשוני של הדיון, ולא לסטות לדיונים אשר לא קשורים אליו.
    6. יש לשמור על רמת כתיבה סבירה ומורחבת. כאשר אתם כותבים הודעה, הקפידו לנסח בפירוט ולנמק את דעתכם, ולנסח את ההודעה ברמה ה"איכותית" ביותר שניתן. מנגד, אין צורך "למרוח" הודעות – כאשר אין הרבה מה להרחיב, המנעו מכתיבה מיותרת. כמו כן, הקפידו על ניסוח תקין כמה שאפשר, והמנעו משגיאות כתיב והקלדה. במקרה ונתקלתם בשגיאה בהודעתכם לאחר פרסומה, תוכלו לערוך את ההודעה ולתקן את השגיאה.
    7. אין לשאול שאלות אישיות, לבקש בקשות אישיות או להגיב תגובות אישיות כלפי כותבים אחרים בנושאי הפורום. לשם כך נועדה מערכת ההודעות הפרטיות.
    8. אנא המנעו מלהשתמש באפשרות הציטוט באופן מיותר. צטטו את המשפטים עליהם ברצונכם להגיב, והמנעו מלצטט הודעות שלמות אם אין בכך הכרח. ביכולתכם לערוך את הציטוט בתיבה אשר נמצאת מתחת לתיבת ההודעה. אנא נצלו אותה על מנת למחוק את המיותר מהציטוט.

    חלק ב' – נושאים ודיונים
    1. יש להקפיד על כותרת מתאימה לדיון. נסו להמנע מכותרות מסתוריות או לא מובנות. הכותרת אמורה לבטא באופן כללי את הנושא בו עוסק הדיון. כמו כן, בפירוט הכותרת (השורה שמתחת לכותרת הראשית) יש לפרט בקצרה את מטרת הדיון של אותו נושא. קחו בחשבון את העובדה שהכותרת היא קבועה – ותסמל את הנושא לכל אורך הדיון. לכן, אתם מוזמנים גם להיות יצירתיים.
    2. נסו להמנע מכפל נושאים. במידה וראיתם דיון העוסק בנושא כלשהוא, אין לפתוח נושא חדש העוסק באותו דבר. אתם מוזמנים להרחיב ולדון בנושא הקיים, ומתבקשים להמנע מפתיחת דיונים מיותרים.
    3. נסו להמנע מפרסום נושאים אשר אינם נוגעים לכל כותבי הפורום. על הדיונים להיות משותפים לכולם, אשר יעניינו את הכותבים ויהוו מקור לדיון ממושך. אם ברצונכם לשאול שאלה כלשהי, או להגיב לתופעה מסויימת אשר התרחשה, הקפידו לעשות זאת בדיון קיים, ולא להתחיל נושא חדש. מטרת הנושאים היא ליצור דיונים ממושכים, פתוחים ורחבים, בהם יהיו מעורבים כל חברי הפורום.