ברצלונה 2020/2021 - תוהו ובוהו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏30/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אם אתה מתכוון במובן של עם איזו רגל הוא בעט פנדלים קודמים בקריירה אז אני לא יודע. אבל זה יוצא דופן במובן הזה שהוא בעט עם הרגל שעד כמה שידוע לי נחשבת לפחות טובה שלו.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    בעיקרון דמבלה ידוע בכך ששתי הרגליים שלו חזקות באותה מידה. בנוגע לפנדלים - הוא פעם נשאל על העניין ואמר שהוא מרגיש בנוח עם הכדור השמאלית אבל מעדיף לבעוט בימין.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    היכולת שלו בשתי רגליים יוצאת דופן ממש, זה מדהים לראות אותו עושה את אותן פעולות בשתי צידי המגרש. מסי למשל יש מצבים שהוא מקבל בצד ימין את הכדור ואתה יודע שהוא יטייל ויגלגל בקלות לרשת ואותו מצב בדיוק בתמונת מראה זה איבוד כדור.
    הדבר העיקרי שמשכנע אותי שעוד נראה שחקנים טובים ממסי זה השימוש הקיצוני שלו ברגל אחת, מעניין עד כמה זה היה משפר אותו אם היה משחק בשתי הרגליים כמו דמבלה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    רעיון מעניין.
    השאלה אם עצם ההתמקדות ברגל אחת היא לא יתרון מפאת העובדה ששחקנים עם שתי רגליים צריכים התמקצעות כפולה.
    דמבלה הוא ללא ספק זן מיוחד שאני כמעט ולא זוכר. לפעמים נדמה שהוא מבולבל בגלל ריבוי האופציות שלו לפעולה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פרנקי דה יונג עם שער הניצחון אתמול נגד ראיו וייקאנו בליגה - ארבעה שערים בשבעה משחקים, סה"כ חמישה העונה - הפורייה ביותר שלו בקריירה אם נתעלם מהרפתקאותיו בימי המילואים באייאקס, אפילו במארקה פירגנו: "שחקן מכריע - איזה חודש אדיר היה לו! ניצח את כל הספקות שיצר בעונה הראשונה שלו במועדון"| אני שמח בשבילו ומזכיר לכולם שבאותו עיתון שמזוהה עם ריאל מדריד הכתירו את לוקה מודריץ' כרכש הכושל של קיץ 2012 וכולם יודעים מה קרה מאז. אולי השיפור הזה היה מגיע גם בלי רונאלד קומאן ספציפית אלא בעונה שנייה בקבוצה גדולה שזה משהו שונה ממה שהכיר ועדיין אפשר לתת מחמאות לקומאן שדורש ממנו להגיע לאיזור המסוכן (לפחות לפי מה שהוא אומר), יש לו את הכושר הגופני לכך.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    דה יונג בתקופה מעולה. המספרים מתחילים לעלות אצלו וזה דבר מעולה. עוד משחק מעולה של אראוחו, לקח לגמרי את המפתחות בהגנה. אם אפשר למכור את לנגלה חייבים לעשות את זה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פורסם בכל מקום אפשרי בערך, בארץ ובחו"ל, חשיפת השכר של ליאו מסי:

    https://phantom-marca.unidadeditorial.es/b2e54ac3df16ea72f3458a794a049b66/assets/multimedia/imagenes/2021/01/31/16120494537810.Xxx

    אני קורא את המספרים ואני בהלם, פלא שהמועדון היה קרוב לפשיטת רגל וכאלה? השחקן הטוב בהיסטוריה, "מוכר חולצות" (כאילו שאנשים מבינים לעומק כמה המועדון עצמו מכניס מכל מכירה), הסכומים בכדורגל הולכים וגדלים - הכל נכון, ועדיין, זו קבוצת כדורגל מפוארת ולא קרקס, זה פאתטי. כריסטיאנו דרש מריאל 30 מיליון יורו אחרי שקיבל 22 (נטו), פלורנטינו פרס שם לו ברקס, זו טעות היסטורי במידה מסוימת ומצד אחד זו "הבראה כלכלית". כמובן שגם כן ברתומיאו אשם. ואחרי שכר כזה כל ההתנהגות של מסי בקיץ עם כמה שהוא אוהב את הקבוצה - לא יודע, מאכזבת.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    חחחח. בדיוק בשבילך עשו כתבה כזאת.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    כמה הוא מרוויח ( לא שזה משנה משהו כן)?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מצטער שפגעתי לכם ברגשות והעזתי להעביר ביקורת על ברצלונה וליאו מסי. איפה אסור לעשות את זה? - חפשו את הדף הזה. מה לעשות שזה מצב לא תקין ולא נראה טוב? למה זה לא משנה כמה הוא מרוויח? אז מה אם הוא השחקן הגדול בתולדות המועדון הזה, חצי מיליארד יורו זה מטורף, זה לא הגיוני, זה על גבול לעבור על חוקי הפייר-פליי. לאפורטה התראיין היום וטען: "נותני החסות רוצים את מסי", מעניין שאף נותן חסות לא עשה וייברח לריאל מדריד אחרי שרונאלדו עזב. אף אחד במועדון אגב לא הכחיש את המספרים אלא רק כעסו על המסמך שדלף, חלק כיוונו לכיוון ברתומאו שמכחיש כמובן. לא שמעתי בחיים על סעיפי נאמנות כאלה בכדורגל כמו שהמציאה ברצלונה - מסי מקבל בוכטה יפה בקיץ גם אם הוא עוזב, וכמובן התשלום השמן לניימאר שעזב לפ.ס.ז'.

    קחו בונוס, שלא תגידו שאני לא נחמד: מסי חגג 650 שערים במועדון:
    ליגה ספרדית: 456 שערים ב-503 משחקים
    ליגת האלופות: 118 שערים ב-147 משחקים
    גביע המלך: 54 שערים ב-76 משחקים
    סופרקופה ספרדי: 14 שערים ב-20 משחקים
    סופר קאפ אירופי: שלושה שערים בארבעה משחקים
    אליפות העולם למועדונים: חמישה שערים בחמישה משחקים
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    זה לא משנה מבחינתי כי זה מסע ומתן, ברצלונה לא חייבת להסכים. אם הוא היה עוזב כי בארסה סירבה לשלם לו את זה זה כבר כן היה נראה רע לדעתי, עד כמה שידוע לי הוא באף שלב אפילו לא איים לעשות את זה (בהקשר של משכורת).

    אגב כמה הודלף? 138 מליון בעונה?
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פספסת את הנקודה שלי, אין כאן שום טענה לשחקן עצמו וברור לי שרוב החולצות שנמכרות הן שלו. יש כאן בעיה מצד המועדון שעם כמה שמסי הוא האלוהים של הכדורגל - הסכומים האלה מטורפים גם בימים בהם אין מגיפה. אף אחד גם לא האשים את מסי בכך שבארסה כמעט התמוטטה כלכלית. זה ביקורת כנגד כל מי שעיוור ומסתפק בטיעון של "הוא השחקן הטוב בעולם". זו התנהלות של קרקס. אגב, דמבלה-קוטיניו-גריזמן סופגים השמצות שוב ושוב ושוב (גריזמן אגב עם החודש הכי טוב שלו בקבוצה), אבל מישהו התנגד לראות את דמבלה ברגע האמת אחרי שניימאר, עוד אחד שקיבל צ'ק שמן על כלום ("סעיף נאמנות" או משהו ואז ברח) - הגיע? רק גריזמן סומן כפלופ ידוע מראש.

    מוזמן לבדוק בשער הספורט את המחקר החדש על מסי והרווחים. אהבתי את התיאור: "אדם הצליח למצוא פיתרון למדוד כל דבר אפשרי – משקל, מרחק, אנרגיה ומסה, אבל האם אפשר לחשב אושר? לכמת רגשות? עדיין לא".
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    השכר שלו הוא 72 מיליון ברוטו, לא כולל בונוסים.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    עם הביקורת לברצלונה אני מסכים, ההנהלה שם זה קרקס. לא יודע אם הייתי מגדיר את גריזמן ככישלון ידוע מראש, באלטיקו לא החזקתי ממנו יותר מידי אבל דווקא ציפיתי ממנו לקפיצת מדרגה בבארסה. על הנייר הוא עם סוארז ומסי הרגיש לי כמו שילוב נכון. דווקא קוטיניו לדעתי היה רכש לא נכון, לא הבנתי מה כל כך עפו עליו בליברפול.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - נקודה אחרונה לנושא השכר: צריך לשים לב כל הזמן לנטו וברוטו, זה שהשחקן לא מרוויח הכל לכיס כי יש מיסים - זה לא אומר שהמועדון לא משלם. מעבר לכך בוא נגיד שהבונוסים הם לא ממש רק על זכייה בליגת האלופות, פיצ'יצ'י ודברים כאלה שהם לגיטימיים. אני גם ער לזה שמסי מכניס למועדון הרבה כסף כמובן.
    - לגבי שחקני הרכש הכושלים: גריזמן נדחק לעמדה מאוד זרה, לא חשבתי אמנם שזה ייראה כזה גרוע אך היה סיכון בהצטרפותו. אולי אפשר היה להישאר עם מסי וסוארס ולשדרג את הקבוצה בחלקים אחרים במאה ומשהו מיליון יורו לדוגמא. לשחק עם שחקנים טובים יותר זה לא מספיק. אני דווקא חושב שקוטיניו התחיל נהדר, מה שקשה להגיד על גריזמן, וככה אתה לא נכנס לכדור שלג. יש לו שליטה בכדור, יכולת מסירה וכמובן שבבעיטה מרחוק הוא עולה על אינייסטה. אולי זה היה משתלב יותר טוב נניח בקבוצה מאוזנת יותר כמו שקרה עד 2016. גריזמן אגב אולי מתחיל להוריד את תווית הפלופ או לפחות למזער אותה בניגוד להזאר.

    - כמה מילים על משחק הגביע אתמול: בארסה בתקופה אדירה, אני לא חושב שמישהו מהאוהדים האמין. אין מה להשוות לימי קדם, לאט לאט היא נכנס לחבורה של הקבוצות שבכושר הכי טוב באירופה כרגע וזה בלי מנהיג בהגנה אפילו. נדיר שהקבוצה כובשת חמישייה ומסי לא כובש או מבשל אם כי הוא היה קרוב מאוד אתמול. הפגנת אופי מטורפת, מוזכר שאין יותר סטטיסטיקות על חזרה מפיגור בדקה ה-87, ודחיפה להמשך, לא אסתנוור מהניצחונות האלה כי חסרה אמירה נגד קבוצה גדולה, אבל אולי יש סיכוי נגד פ.ס.ז'. ג'ורדי אלבה אולי חסה קצת בצילו של מרסלו מבין המגנים המפלצתיים אבל הוא מכונה של בישולים. הוא אמר פעם שהוא שחקן שכולם שונאים. כשהוא יעזוב יעריכו עד כמה הוא היה טוב בהתקפה, כמעט אלבס שבצד שמאל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.