גמר ליגת האלופות - ריאל מדריד בפעם השלישית ברציפות אלופת אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/18.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    תכלס הוא מנסה, לא מצליח לו.

    לפרוטוקול, ריאל אלופה בצדק, אלוהים סך הכל השתעשע עם הסיכויים שהיו לליברפול לפני ובמהלך המשחק.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לא התבלבלתי, ברור שהיא תיזכר כקבוצה היסטורית בגלל ההישג, אבל מי שראה כדורגל באותן שנים צריך לדעת שהיא לא.
    אגב לגבי רונאלדו אני חייב לציין משהו, ב3 מתוך ארבעת הגמרים הוא היה הכי חלש בריאל (רציתי לומר הכי חלש במגרש אבל אז נזכרתי בקאריוס).

    אה ועוד דבר, הרצף נמשך ועם הניצחון הזה של ריאל הספרדיות מגיעות ל20 (!!!!) ניצחונות ברצף בגמרים אירופים נגד קבוצות לא ספרדיות.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    העונה ריאל מדריד ניצחה בפאריס, בטורינו ובמינכן. תיזכרו במפעל הזה בתחילת שנות ה-2000 כשזה היה נדיר להשיג ניצחון חוץ נגד אימפריה אחרת. זידאן הגיע רק פעם אחת בנוק-אאוט למצב שהוא צריך 'רמונטדה'. רוב המשחקים צמודים ומוכרעים על הפרטים הקטנים, זה תמיד היה ככה. אני חושב שבעונת הדסימה היינו ללא ספק הקבוצה הכי טובה באירופה וזה היה הישג מרשים על-אף מחצית נפל בדורטמונד. גם אשתקד היינו הכי חזקים ויציבים ובטוחים ואין לי בעיה לעבור משחק-משחק. וכן, היו טעויות שיפוט נגד באיירן[אבל במשחק הראשון במצב של 1:0 - ריברי קיבל מתנה בדמות פנדל כשקרבחאל הדף בחזה את הבעיטה שלו. מזל שוידאל בעט לשמיים], שגם עשתה טעויות בעצמה.

    לגבי כריסטיאנו - אני מניח ששחקן אחר ממך לא היה מקבל את ההגדרה 'הכי חלש בריאל'. מסכים שהיה הרחק משיאו וההתבטאות שלו בסיום המשחק היא מביכה.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    האמת שעל איכות הכדורגל שלכם העונה אי אפשר ולא צריך להתווכח, זה חד משמעית כדורגל בינוני להחריד, אינדיבידואלי כמעט לחלוטין. 2 העונות האחרונות היו טובות יותר.

    "DNA של מועדון, רוח" - נכנסת פה לטריטוריה של אוהדי יונייטד כשניסו להסביר לנו למה "שער עצמי" הוליך את טבלת המבקיעים שלהם והביא להם אליפות. תקרא לכלב בשמו - תחת, מזל. גם את זה אין בושה בלהגיד.

    אין ספק שריאל מדריד הזאת קבוצה היסטורית. ביותר ממובן אחד.
     
    oranfu ו-Civil אוהבים את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אני מזמין אותך לקרוא קצת בויקיפדיה על ריאל מדריד, אני מוכן לשלוח לך בפרטי כמה נקודות אם בא לך, משקיע למרות שאני בשיעור אתיקה בתקשורת כרגע.
    הקבוצה עם הכי הרבה גביעי אירופה? V
    יודעת 'לסבול' - V
    ווינרים גדולים בסגל - V
    לא פעם ראשונה שעונה פח בליגה נגמרת עם גביע אירופה? - V דוגמאות : 1998 - מקום רביעי| 2000 - מקום חמישי! ו-3 פעמים בעבר סיימנו שלישי.

    המזל שלנו אתמול, איפה הוא? בפציעה של סאלאח? אהה ואיתו על המגרש זה היה קונצרט? לא. התלהבתם, תקפתם, התקרבתם, ריאל מדריד שיחקה בהליכה. אתה חותם לי שאיתו זה נגמר בגביע אדום? הגול השני של בייל לא רלוונטי כבר. גם במשחק הרע שלנו היו כמה מהלכי כדורגל.
    אפשר להגיד שהיה 'תחת', 'מזל', אבל לא רק, וזו הטעות שלך. אבל קל לזרוק שטויות מהמקלדת. מבין את סערת הרגשות שלך(לא בקטע רע).
    כשאתה מדבר על כדורגל להחריד, זה גרוע מצ'לסי 2012? וליברפול 2005 איך שיחקה? נכון שלא היה להן את הסגל אבל לא הכל מסתדר. שנים הקבוצה שלך שיחקה על חלליות לאואן\טורס אז מצחיק אותי לשמוע על זה. בשנה שעברה שיחקנו כדורגל טוב והשיא היה בגמר. את אתלטיקו מחקנו אחרי משחק אחד. מחצית שנייה בקארדיף זה היה קונצרט. העונה? עברנו את באיירן במזל. היינו טובים מול פאריס, מול יובה כל קבוצה הרשימה במשחק החוץ. בגמר שיחקנו בהליכה.
    ומקבל שהכדורגל לא טוב, אז זו קבוצה היסטורית במובן של התארים, 3 זכיות ברצף ו-4 ב-5 שנים. יש קבוצות שבכל ההיסטוריה לא זכו 4 פעמים, ובקושי 3...תקן אותי
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לא חושב שיש טעם לעבור משחק משחק כי כנראה גם ככה לא נגיע להסכמה (וגם אין לי כל כך זמן עכשיו, אולי בפעם אחרת).
    את המשפט האחרון אני לא בטוח שכל כך הבנתי, מי לדעתך היה הכי חלש בריאל?
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    מה איכפת לי מההיסטוריה של ריאל מדריד? איך זה רלוונטי למשחק אתמול או לדרך שעשיתם באלופות העונה? אני מדבר רק על העונה הנוכחית.

    אני לא חותם על כלום, מי שכרגע בטוח ש"לליברפול לא היה סיכוי" לא משנה מה זה רק אתה. אכן קל לזרוק שטויות מהמקלדת ולכתוב את זה כשבכלל לא נדרשתם לשחק טוב במשחק הזה כי קיבלתם אותו על מגש כסף.

    תחת עצום והמון מזל, בתוספת כמובן לספורטאי כמו ראמוס שהוא כתם שחור על הענף, שזה לא הרבה יותר טוב ממזל. אתה לא תשכנע אותי אחרת וזה בסדר. אני אומר את הדברים האלה על ריאל מדריד כבר מאז רבע הגמר. אמרתי שמה שמפחיד אותי בריאל זה התחת ולא האיכות כבר לפני שבועות. מותר לך ואתה צריך להנות מההישג וריאל מדריד בשורה התחתונה אכן קבוצה היסטורית, אם ליברפול הייתה מגיעה להישגים האלה גם לי לא היה מזיז איך עשינו את זה, אבל לא הייתי מעמיד פנים שבעצם אין שום קשר למזל ומעלה ספקולציות שככה או ככה היינו מנצחים כי רונאלדו.
     
    oranfu, Civil ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    איזה תחת ??
    איסקו עם צ'יפ הדביק כדור למשקוף,והייתה עוד קורה אחת לא זוכר של מי.
    נכון שקאריוס במופע אימים (ולמרות הכול היו לו 2 הצלות של גול בטוח),אבל הגיע לריאל שביום רע ניצחה אותכם.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    בשורה התחתונה, אי אפשר לדעת כמה ליברפול באמת התקרבה לפני הפציעה של סלאח. אבל הם היו קרובים. אחר כך היתה מול ריאל קבוצה שלא התכוננה לפלאן ב', וזו הבעיה של הקבוצות האנגליות - מתלוננים שהסגל לא עמוק להילחם בכמה חזיתות, אבל בפועל מחזיקות בסגלים חלשים, שאולי גג 16 שחקנים ברמה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אבל חלק מהנקודה היא שהמשחקים בנוק-אאוט לרוב צמודים, צריך מזל, ניצול מצבים ועוד. קיילור היה גדול בגומלין נגד באיירן אבל הוא עשה שגיאות נוראיות הן נגד יובה והן במשחק הראשון בגרמניה לצורך העניין. אפשר לומר שלריאל יש בצ'מפיונס גם מזל וגם אקסטרה שאין לה כבר כמה שנים בליגה וזה מתאזן. אני לא מזלזל בליברפול אלא חושב שהיא נעה על התלהבות וטונה של מהירות מקדימה, אבל היא לא קבוצה מאוזנת מספיק. ההיסטוריה של ריאל מדריד כביכול באה להראות לך למה היא פייבוריטית ויש לה יתרון. למה עונה גרועה שלנו בליגה לא קשורה לריאל מדריד של ליגת האלופות. הדיבורים על DNA הם לא קשקוש. וכן כריסטיאנו וראמוס הם פלוס עצום. אני חושב שהביקורת שלך על ראמוס כאחד שכביכול רצח במתכוון היא שגויה. זה היה מהלך מסורבל.

    נסכים שלא להסכים אבל הנה כבר עכשיו התפתח דיון קצת יותר נורמלי גם אם כל אחד התבצר בעמדתו, ואני לא מחפש לזרוע מלח על הפצעים או משהו. אין כמו כדורגל.
     
  11. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    התלהבות לא משפרת דיוק של מסירות ואיכות הנעת כדור, התלהבות יכולה לגרום לשחקן לרוץ יותר מהר בהגנה ובהתקפה ולהשקיע הרבה יותר. זה היה נראה רע מאוד מבחינתכם עד הדקה ה27 ואז ראמוס החליט שאם לא הולך לקבוצה שלו הוא יכול לפרוק כתפיים ככה בשביל לאזן את הכוחות. אין לי בעיה שלא נסכים על זה ואני מבין למה לא אכפת לך, אבל אני חושב שאם זה היה הפוך (ולא מכליל את כל אוהדי ליברפול איתי) היה אפשר לציין שלצד הניצחון ולצד הפאשלות של קאריוס, היה גם את המהלך המגעיל הזה שה'קפטן' שלכם עשה ששינה מאוד את המשחק. ושהוא יצא זבל אנושי וריאל היו צריכים להניף את הגביע בלעדיו.

    "המזל שלנו אתמול, איפה הוא? בפציעה של סאלאח? אהה ואיתו על המגרש זה היה קונצרט? לא. התלהבתם, תקפתם, התקרבתם, ריאל מדריד שיחקה בהליכה."

    המזל שלכם, בצורה האובייקטיבית ביותר, היה שהיה לכם שחקן שהיה מוכן לפצוע את סלאח ולצחוק על זה עם הקוון שנייה אחרי. ועוד לצאת מזה ככה. התלהבנו והתקרבנו? אתם לא עברתם כמעט את החצי, זה היה ממש דומה לאיך שנראים משחקים באנפילד בצ'מפיונס העונה לפני שהקבוצה היריבה מתחילה לספוג בצרורות. אי אפשר לדעת מה היה קורה אילו ואני באמת בספק שגם אם היינו מנצחים זה היה ביותר משער אחד, או שקאריוס היה הורס בכל מקרה, אבל זו הייתה אופרה אחרת לגמרי עם סלאח ובלעדיו. ריאל מדריד שיחקה בהליכה כי היא הייתה על גבול השיתוק. אני מתחיל להבין את הבעיה, אתם מאוד מאוד אוהבים את הקבוצה שלכם (וזה מצוין) אבל זה גורם לכם להפסיק לראות את הקבוצה שמולכם ואיך היא משחקת כי אתם פשוט לא מעוניינים ויודעים שאם רק תחכו מספיק תראו גול של רונאלדו.
    "ההיסטוריה של ריאל מדריד כביכול באה להראות לך למה היא פייבוריטית ויש לה יתרון." "ריאל שיחקה בהליכה" "ריאל ריאל ריאל בלה בלה בלה" תראה שוב את המשחק עד השליש בלי בירה ליד ותראה כמה המנוול הזה הרס דבר יפה בכדורגל, באמת שאם הייתם מנצחים עדיין, כל המחמאות והכבוד היה מגיע לכם. אבל ככה?

    5 גביעי אירופה מההיסטוריה שלכם היו בתקופה עם פרנקו שרצח כל מי שלא הסכים לשחק אצלו אז אתם מועדון גדול והכל אבל בוא לא נצא מפרופורציות עם ההיסטוריה המפוארת של ריאל מדריד. לא הכל לבן ויפהפה בריאל.

    וכדי לסכם את הכל, אני עד הגמר והתגובות של כמה אנשים פה הייתי במצב שלא כל כך אכפת לי מריאל ומה שהם עושים, מבחינתי יש להם זכות קיום כמו לכל השאר, לטוב ולרע. הם לא ממש מעניינים אותי ולא רציתי ברעתם, אז אל תהרסו את זה.
     
    oranfu ו-Civil אוהבים את זה.
  12. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    ברכות, זה הדבר הכי מביך שקראתי בחיי.

    תודה על השיתוף.
     
  13. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,866
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    גם אם תוריד לריאל את גביעי ליגת האלופות בעידן הדיקטטור זה עדיין המועדון שזכה הכי הרבה אז זה לא ממש רלוונטי
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    מספיק עם הקשקוש הזה של DNA, כאילו המועדון מוסר פסים ובועט לשער. אז מה עם לסטר? יוון? ספרד? שינו את הDNA פתאום?
    בסוף הכל זה פונקציה של שחקנים איכותיים ומנוסים. ובגלל שריאל מדריד מועדון עשיר ומושך -> השחקנים הכי טובים ו/או מנוסים מגיעים אליה -> זוכים בתארים. פשוט.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עושה רושם שמי שכותב שליברפול שלטה לפני הפציעה ולכן זה מעיד משהו על התוצאה הסופית במידה וסלאח לא היה נפצע לא ראה כדורגל בחייו. משחק כדורגל בין קבוצות דומות בנוי על מומנטומים ודקות טובות של כל אחת מהקבוצות, לכן חשוב שקבוצה תנצל את המצבים שלה. אין דבר כזה שקבוצה תצליח להחזיק משחק שלם בצורה כזאת.
    שנה שעברה ברבע נגד באיירן ריאל הייתה צריכה להוביל 4-0 במחצית הראשונה בברנביאו, בסוף זה נגמר בשערוריית שיפוט בהארכה כדי שנעלה. מי שלא מנצלת את המומנטום תסתכן בלהגיע לדקות העייפות בלי שניצלה אותן.

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk
     
    alexshw אוהב/ת את זה.