גמר ליגת האלופות 2022: 0-1 קטן ואליפות אירופה מספר 14 לריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/5/22.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    צ'לסי אכן הייתה פייבוריטית ואני חושב שבסיכום שני המשחקים אפשר היה לראות שהיא הקבוצה הטובה יותר למרות ההופעה החלשה בבית.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב כתבתי את זה מיליון פעם אז סביר שבפעם המיליון ואחת זה יהיה אותו הדבר:
    -מניין ההחלטה הזו שצ'לסי פייבוריטית, כי היא אלופת אירופה? אז מה. אנטוניו רודיגר הוא השחקן היחיד שבוודאות עולה ובכמה דרגות על מקבילו בריאל מדריד. ולצ'לסי היה יתרון על הקווים, כך הנחתי. אין לה שוער כמו טיבו קורטואה - לאף אחת אין, אין לה ויניסיוס, אין לה בנזמה, אין לה מודריץ', קאנטה בעונה חלשה. היא סיימה במקום השני בשלב הבתים אחרי שלשול רציני ובליגה נכנסה לקצב פחות טוב לפני צמד המשחקים האלה. אין לצ'לסי הרכב או סגל טובים משל ריאל מדריד.
    - במשחק באנגליה ריאל ניצחה 1:3 אחרי שעה של כדורגל די טוב, הכל היה תחת שליטה ולא צריך להגיע למיליון מצבים. ועדיין הגענו. בנזמה, קרבחאל ו-ויניסיוס עם החמצות בתוך הרחבה. יכולנו לטייל. הגענו לגומלין עם תוצאה טובה מאוד וזה משפיע. בספרד צ'לסי אכן שיחקה טוב מאוד.

    האמת שזה גם לא חשוב ולא מעניין. בשורה התחתונה גם לאור חולשת הליגה, ריאל לא הייתה יכולה להוכיח אם היא טובה או לא.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צלסי הייתה פייבוריטית כי היא קבוצה יותר טובה, וראינו את זה גם השנה, ריאל ניצחה בלונדון כי צלסי נתנה לה מתנות ולריאל יש קילרים אדירים שיודעים לנצל, ובמדריד ראינו שחיטה שיכולה הייתה להסתיים ב 4-0, ריאל לא נשמה וצלסי שטפה את הדשא כמו שריאל לא מסוגלת. ריאל עלתה בזכות שוב עילוי בודד של התקפה אחת באמת מדהימה ושוב אופי. האופי מספר 1 ביבשת ללא תחרות על זה אין עוררין.

    בשורה התחתונה, ב 4 מפגשים בין הקבוצות תוך שנה, 3 מהם צלסי הייתה עדיפה בכמה וכמה רמות, ניצחון אחד ריאל לקחה, זה בהחלט משקף את פערי הרמות בין הקבוצות.

    וריאל מדריד אלופה בצדק ואלופה ראוייה ועשתה דרך מדהימה וזה לחלוטין לא בא כדי להקטין אותה. גם משחק התגוננות ויציאה למתפרצות זה משחק ואופי לא קונים במכולת. זכייה אדירה.

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
     
    Civil, d-s ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה מבודד את משחק הגומלין, למה, כי נוח לך? היה לכם נוח יותר בברנבאו כשאין לחץ ואין לכם מה להפסיד. במשחק הבית לא תפקדתם. שער אחד בלבד של ריאל הגיע מטעות של צ'לסי במשחק בגשר - ה-1:3. בתחילת המשחק ויניסיוס החמיץ מצב מצוין מול השער והיה נראה 'ויניסיוס הישן'. על העונה שעברה כלל לא דיברתי, זה לא רלוונטי, צ'לסי הייתה צריכה לסיים את ההתמודדות כבר בוולדבבאס (המגרש בו אירחנו). אבל פגשתם ריאל מרוסקת פיזית ואמרתי שזה ישפיע. מנדי, קרוס, קאסמירו, ראמוס ששיחק כשאינו כשיר וזידאן אשם.
    תסלח לי לירן אתם לא קבוצה טובה יותר. לא ראיתי ממכם כלום בגמר הגביע נגד ליברפול, בדיוק כמונו. כשפתאום צ'לסי ספגה רביעייה בבית (ראית כמה ניצחונות היה לכם השנה בליגה בגשר?) אז אמרו שזה לא יחזור, שזה יום רע במשרד וכן הלאה. צ'לסי יצאה ממאבק האליפות מאוד מוקדם. המספרים בפרמיירליג יראו שכבשתם בממוצע לא רע, בפועל איך שחקן התקפה אחד, אולי רק מאונט - שאפשר לסמוך עליו. ההגנה גם כן שברירית למעט רודיגר.

    וברור שכוכבים גדולים מנצחים משחקים, שוב, בטח גמרים. קורטואה-מודריץ'-בנזמה והעונה אפשר להוסיף גם את ויניסיוס. אני לא אמרתי שאתה 'מוריד' מערך הזכייה או משהו ולא התנצלתי על הסגנון שלנו.
    ואתה יודע מה, יש הבדל בין להגיד 'יהיה קשה אבל צ'לסי פייבוריטית' או משהו כזה שאתה אמרת, או כאן או שהגבת לי בפייסבוק האישי, לבין "הגרלה קלה לצ'לסי, נקסט, חצי גמר", או "שוב הולכים להדיח אותם כמו בעונה שעברה" של כל מיני שחצנים שאחד מהם כבר לא פה. ההוא שכותב עשרה פוסטים במחצית במשחק פריימרליג.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני לא מבודד, אני מחבר את זה לעונה שעברה ש 2 הקבוצות היו מאוד דומות. זה לא רק הגומלין, זה עוד 2 משחקים שנה שעברה כמו שציינתי.

    צלסי קבוצה יותר טובה, ועדיין ריאל מדריד יכולה לנצח בכל זמן נתון כי לא מדובר פה בקבוצת ליגה שנייה. לא מתייחס לכל השטויות של הגרלה קלה וכל הקשקוש הזה.

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    ראוליטו קל לך לחשוב ככה כי ריאל בסוף עברה, אם לא הייתה עוברת (אפילו אם מסיבה כמו טעות שיפוט) הייתה מדבר אחרת בודאות. צ'לסי בעיני פשוט קבוצה טובה יותר, השוואות הסגל לא רלוונטיות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בטח שהשוואת הסגל רלוונטית, שחקנים גדולים מנצחים משחקים גדולים, בטח כשקאנטה שהיה הפער בין הקבוצות בעונה שעברה - הגיע בתקופה לא טובה. אנשים התעלמו מהעניין הזה. אנשים חשבו שריאל מדריד 2022=2021 וזה לא נכון. קמאבינגה, פדה שהיה צריך לשחק בצד ימין, ויניסיוס שהשתפר מאוד, המצב הפיזי של השחקנים היה טוב יותר. וזה לא רק הסגל - זו הפורמה, הכושר.
    צ'לסי ניצחה תשעה משחקי בית בליגה מתוך 19. זו לא הקבוצה שפירקה את יובנטוס 0:4 בשלב הבתים בתצוגה נהדרת, היא סיימה במקום השני. היו לה המון מגרעות. היו לה משברים בינואר, באפריל. מאז נובמבר רק פעם אחת היא חיברה שני ניצחונות ליגה רצופים. זה לא שאני חכם בדיעבד, אמרתי בזמן ההגרלה "ריאל מדריד פייבוריטית". לא חיכיתי שננצח כדי להגיד את זה.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לא חכם בדיעבד אבל אחרי צמד המשחקים ממה שראינו לפחות אצלי זה חיזק את הדעה שצ'לסי קבוצה טובה יותר למרות שבסופו של דבר הודחה.
     
  9. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,662
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מין:
    זכר
    מתוך ארבעה מפגשים בשנה, צ’לסי הייתה טובה יותר ב- 3 וחצי, אבל על סמך מה אתם קובעים שהיא פייבוריטית? אין לה ברנבאו ולה דסימה.

    מעניין למה אדון ראוליטו לא עסק בהשוואת הסגלים כשצ’לסי דילגה בקלילות מעל ריאל לפני שנה (2-0 בגשר כשהיה צריך להיות 4 או 5).
    היום? מנדי מסר לבנזמה בגלל הקסם של הברנבאו מאלף קילומטרים וזה לגמרי במקרה שהשחקן היחיד שאדון ראוליטו מוכן להודות שהוא בעצם טוב יותר זה זה שריאל הצליחה להביא בהעברה חופשית (כי אין כסף לבלם אחר, כנראה).
    כל השאר? אם הם היו טובים הם הרי היו בברנבאו, איזו עוד הוכחה אתם צריכים.

    זו בכלל הייתה התוכנית של אנצ’לוטי, שהקישור האגדי במגרש האגדי ידרס 80 דקות מול ״קאנטה שהוא לא אותו קאנטה״ והחברים, נוציא 2/3 מהקישור האגדי באמצע המחצית כשהם כבר גמורים ואז נחכה לפאלש של מודריץ’ כדי לספר שהיינו פייבוריטים כל הזמן הזה.

    ריאל לא באה לשחק, היא באה לנצח (אבל כשהיא מפסידה). לא הבנתם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/22
    Civil ו-d-s אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אתה מתבסס על השנה שעברה בלבד, תגיד את זה כבר. אני מסביר לך: ראמוס לא כשיר ושיחק - אשמתנו כמובן, מנדי לא כשיר ושיחק - אשמתנו כמובן. הסגל שלנו נפל מהרגליים. והעונה אתה מדבר רק על המשחק השני, מה היה בגשר? 1:3 בלי מאמץ. קאנטה של העונה לא היה טוב, אשתקד הוא היה קאנטה הישן והטוב ועל כן בצדק נבחר ל-MVP.
    קורטואה >> מנדי, מודריץ'>קובאציץ' או כל אחד שתבחר, יש לנו עדיפות גם בחוד עם בנזמה וגם עם ויניסיוס. קרבחאל המושמץ היה מהמצטיינים שלנו בגמר ליגת האלופות. בוא תגיד לי באיזו עמדה חוץ מרודיגר צ'לסי מנצחת. יש לנו הרבה כסף, אל תדאג, על אחת כמה וכמה אחרי שאמבפה הבריז. אם אפשר להביא שחקן כמו רודיגר בחינם אז למה לא?

    גם הבנת הנקרא שלך לא משהו, אני הזכרתי את מודריץ', את פדה שהיה מצוין בלונדון והוא העתיד והווה, ואת קמאבינגה שהיה מעורב בשער של ה-3:2 ששלח אותנו לחצי הגמר. קרוס חלש, קאסמירו בעונה לא טובה. ואני כותב לך בפעם המאתיים שהסגל שלנו לא עבר מתיחת פנים אבל שחקנים הגיעו בכושר פנומנלי וזה משנה את פני הדברים. מה לעשות שעדיין קוראים לו ויניסיוס אבל הוא שחקן אחר לגמרי ב-2022? אבל ויניסיוס התקבע כבדיחה, כליצן, והוא לא עלה 90 מיליון יורו או לא יודע כמה כמו האברץ, או שאין לו את יחסי הציבור של זייך והוא לא חתיך כמו טימו ורנר אז הוא לא שחקן. והכי חשוב שהוא לא בפרמיירליג, הליגה היחידה שקיימת בעולם.

    להסביר למה ריאל מדריד גדולה מצ'לסי זה מטופש. מצחיק שאתה מזלזל בדסימה כשיש לך בקושי שני גביעים. גם אתה עמוק בפנים יודע את זה. אבל נפגעת לך הגאווה כי בלבלת במוח שוב ושוב ושוב על הגרלה קלה ואולי גם החזקת אצבעות גם לסיטי וגם לליברפול וזה לא קרה. ואם הקסם של הברנבאו חזר גם נגד פ.ס.ז' וגם נגד צ'לסי וגם נגד סיטי אז כנראה שזו לא בדיחה. כל ניצחון של צ'לסי בליגת האלופות במעמד גבוה הושג עם כדורגל ציני. גם עם מוריניו כשהעונות הסתיימו בחצי הגמר וגם עם די מתאו. נו באמת. לך תעבוד על מישהו אחר. אבל העיקר שאתם פייבוריטים.
     
  11. ZobyGadol Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/21
    הודעות:
    511
    לייקים שהתקבלו:
    101
    מין:
    זכר
    פריז לא קבוצה זו אסופת שחקנים שקיבלו בראש כל העונה מקבוצות דרג ב' בצרפת - לא מפתיע.
    צ'לסי כל מי שצפה במשחקים שלהם בפרמייר ליג ראה שהם כבר בירידה דרסטית ביכולת - לא מפתיע.
    סיטי הגיעו כפייבוריטים מובהקים אבל כל מי שצופה בעשור האחרון יודע שהם חלשים מנטלית ומודחים כל פעם מחדש - חצי הפתעה.
    ליברפול הגיעו בתור פייבוריטים אבל רק בתקשורת זה משחק 50/50 לפה או לפה שאם צריך היה לקחת הימור אז יש יותר סיכוי שזה משחק שמגיע לפנדלים.

    הדרך הכי קשה לזכייה בהיסטוריה? מצחיק.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד אמנם הציגה אופי עצום השנה אבל מבחינת כדורגל היא רחוקה משיאה, בעשור הקודם היו לנו מספיק קבוצות חזקות יותר - ב-2011/12, בעונת הדסימה, בשלוש השנים עם זינדין זידאן וכן הלאה. אני לא אמרתי שצ'לסי פייבוריטית נגדנו. מנצ'סטר סיטי וליברפול הן הקבוצות הטובות באירופה. ונגד סיטי גם המשחק הראשון באנגליה התפתח לטרגדיה ויצאנו בנס. אז בוא ספר לי אתה מהי 'הדרך הקשה ביותר לזכייה'? שלוש קבוצות גדולות מהפריימרליג שאני בטוח שגם אתה אוהד צמוד שלה ומהלל שם כל שחקן שנותן שני בישולים ותג המחיר שלו ממריא ל-50 מיליון ליש"ט ככה בכיף. פ.ס.ז', צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וליברפול. חסרה פה רק באיירן מינכן וסימנו V על כל הגדולות באירופה. אגב, להשוות את המוטיבציה של פ.ס.ז' למשחק שמינית הגמר, בטח נגד ריאל, ובטח עם הדם הרע שהתפתח בין המועדונים עם סאגת אמבפה ואפילו ראמוס, לכמה שבא לניימאר ומסי לרוץ נגד קבוצה דרג ב' בצרפת - חכם מאוד.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    כדי להפריך את טענת 'הדרך הכי קשה לזכייה בהיסטוריה' צריך פשוט להביא מסלול של קבוצה אחרת שעברה משהו קשה יותר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ממתי אמירה באייסוקר מגובה בטיעון או נימוק אמיתי? כבר זמן רב לא. הוא יכול למצוא עוד מסלולים קשים מאוד, וצריך לקחת בחשבון גם את איכות אותה קבוצה שמסלקת את היריבות בזו אחר זו סתם בשלוף: ליברפול ב-2005 הדיחה את יובנטוס ברבע הגמר, את צ'לסי בחצי הגמר וניצחה את מילאן בגמר. אבל הוא לא ימצא קבוצה שעשתה מסלול חד-משמעי הרבה יותר קשה. ב-2018 ריאל הדיחה את פ.ס.ז' (אמבפה כבר היה וניימאר עוד שיחק כדורגל), את יובנטוס ששלטה באיטליה ואת באיירן מינכן שהייתה סופר-חזקה עם היינקס ובגמר ניצחה את ליברפול. זו גם דרך יפה, אבל ריאל של אז הייתה עם כריסטיאנו, עם ראמוס, עם מודריץ' וחבריו צעירים יותר, וגם עם מרסלו שהיה פקטור..
     
  15. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מה לגבי ברצלונה של הטרבל השני?
    במקביל לדאבל שהיא לקחה בספרד, היא עברה בשמינית את אלופת אנגליה (סיטי), ברבע את אלופת צרפת (פריז), בחצי את אלופת גרמניה (באיירן) ובגמר את אלופת איטליה (יובה). זו גם דרך לא רעה. לא יודע אם יותר או פחות מזו של מדריד הנוכחית, אבל לכל הפחות באותו סדר גודל. ובוודאי יותר מגוונת, בהתחשב בזה שמדריד פגשה שלוש אנגליות.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.