דווקא עכשיו- כדורגל נבחרות

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Ampelmann, ‏7/6/08.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    שם ממש רע יצא ל-2006 ואני לא מבין מדוע. האם זו בגלל הזוכה? היו מספר משחקים בשלב הבתים שהיו ברמה גבוהה (המשחק המדהים של ארגנטינה מול סרביה) והמשחקים שהיו בשלב שמינית הגמר והלאה היו כאלה שעדיין זוכרים אותם כמו ארגנטינה-גרמניה,ספרד-צרפת, פורטוגל -הולנד (אחד המשחקים המשוגעים שראו) ולדעתי אחד המשחקים הגדולים שראו בשנים האחרונות בטורניר נבחרות וכמובן שאני מדבר על איטליה-גרמניה שהיה פשוט משחק אדיר שקשה לשכוח. בכל אחד מהמשחקים שהזכרתי גם אם לא היו מספיק בעיטות לשער עדיין המשחקים סיפקו הייפ, אווירה וכדורגל טוב.

    אחלה של דיון גל.
     
  2. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב.
    השימוש בשחקני כהי עור כדוגמא למהגרים לא הייתה במקום, אף על פי שהם מהגרים במקור. הייתי צריך להישאר בדוגמא הגרמנית עם המהגרים הטורקים היחסית חדשים, ולא ללכת לכיוון האימפריה הבריטית לשעבר שאני יודע שהקולוניאיות שלה היו עוד בסוף המאה ה-19 והרבה אנשים עברו משם כבר בתחיל המאה הקודמת לאנגליה.

    אני לא מדבר על שינוי המדיניות אלא לנהוג ביתר קשיחות בכל שזה נוגע לאזרוח. כמו שמעצבן אותך סיפור דקו אותי מעצבן סיפור אואן הארגריבס שלא גר למעלה משנתיים באנגליה ומוגדר כאנגלי.
    ולא אני לא מפנטז על קרב כל לבן. זו לא הייתה כוונת הכתיבה שלי, אולי נדמה שזה מה שמשתמע מכך אבל הכוונה שלי היא געגוע עז לטורנירים הגדולים של פעם של קרויף ובקנבאואר.


    בונגע לטורניר ב2006, אני חושב שזהות האלופה דיי משפיעה על הזכרון מהטורניר. כמו שהכתירו את מונדיאל 90' כטורניר הגרוע בכל הזמנים בגלל שגרמניה זכתה, כך גם ב2006. איטליה הציגה כדורגל מדכא כמעט לאורך כל שלבי הנוק אאוט?(למעט המשחק מול אוקראינה), וזכייה גרמנית עם הכדורגל שהציגה הייתה אולי מצילה את שם הטורניר שהיה הטוב ביותר בעשור האחרון(להוציא את מונדיאל 98' העננק. שלה הבתים אמנם לא התעלה לרומת גבוהות, למרות כמה הבלחות פה ושם.