דויד סרחיו טרזגה - מה עושים איתו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י benjamin21, ‏27/1/09.

  1. benjamin21 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/08
    הודעות:
    29
    לייקים שהתקבלו:
    0
    .http://images.sportinglife.com/07/05/330/DavidTrezeguet_224658.Xxx

    הסוגייה של דויד טרזגה מדוברת מאוד בקרב אוהדי יובה בזמן האחרון, הסקורר הצרפתי הגדול, חוזר בקרוב לשורות יובה, אבל יובה חדשה,
    יובה שהוא עדיין לא מכיר.

    קודם כל הרקע של טרזגה, דויד טרזגה נולד ב15 באוקטובר 1977 בעיר רואן שבצרפת.
    טרזגה החל את הקריירה הנפלאה שלו בפלנטסה הארגנטינאית. אחרי שתי עונות בלי שראה יותר מדי דשא, עבר למונאקו, שבימים ההם היתה קבוצה טובה עם תיירי הנרי, איקפבה, טורהאם ובארטז. שם הוא התחיל לבנות את שמו, שם הוא התחיל להפחיד הגנות, שם הוא התחיל לקרוע רשתות. את ההופעה הראשונה בנבחרת הוא עשה ביחד עם עוד כמה שמות שמוכרים לנו: ווילי סאניול, תיירי הנרי וויליאם גלאס. וכבר ב1998 זומן לנבחרת הבוגרת של צרפת להיות חלק מהקמפיין הגדול בצרפת, מונדיאל 98. לאחר הקמפיין הגדול הוא בוקש על ידי אריות אירופה, וכבר ב2000 נקנה על ידי הביאנקונרי ושם המשיך את הקריירה הנפלאה שכבר 130 שערים ב218 הופעות.

    כידוע לנו, טרזגה נפצע בקיץ פציעה קשה שהשביתה אותו ליותר מחצי עונה, את כל עונת 2008/2009 עד עכשיו הוא ראה מהיציע, השאלה הגדולה שעליה אני רוצה לדון היא: מה יקרה שטרזגה יחזור?

    כל כך הרבה שאלות עולות מהשאלה הקטנה הזאת, מה עם אמאורי? מה עם דל פיירו? האם הוא יחליף את יאקווינטה בתור חלוץ שלישי? האם זה יפגע בגיבוש הקבוצתי? והאם הוא בכלל יחזור באותה רמה שהיתה לו לפני הפציעה? בטור הזה אני רוצה להציג את ההתלבטות שלי בסוגייה השנויה במחלוקת, שמתחלקת לחלק חיובי וחלק שלישי בחזרתו של טרזגה.

    החיובי:
    הלו אנשים, זה דויד טרזגה. עם כל הכבוד וההערכה לאמאורי על העונה שהוא נותן, מדובר בחלוץ שבשיאו הוא רמה מעל אמאורי. אז מפה נובעת השאלה הגדולה, האם הוא בשיאו? אז את זה אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת, עד שנראה אותו על המגרש. אז ברגע שטרזגה כשיר, החזרה שלו צריכה להגיע בהדרגה, כי אם נפיל אותו במכה על משחק חשוב, רק הלחץ מהחזרה למגרש יכול להפיל אותו.
    אבל אי אפשר להתעלם מהעבודה שדויד טרזגה חוזר למגרשים, אי אפשר לתת לו לסיים את העונה על הספסל בגלל שאמאורי בכושר שיא.

    אבל אולי בכל זאת..

    אולי בכל זאת לא שווה להרוס את מה שראניירי בנה, את השילוב בין דל פיירו לאמאורי, יכול להיות שהחזרה של הטרזגה היא מכשול בין אמאורי ליובנטוס, ותוריד מהרמת משחק של שלשת החלוצים, ואז נשאר לנו רק יאקווינטה. (האירוניה חוגגת)
    טרזגה בעצם לא חווה עוד רגע על המגרש של יובנטוס מודל 2009, הוא לא שיחק בצוותא עם השחקנים החדשים.יכול להיות שהוא תקוע ביובנטוס של שנה שעברה, חדה פחות , ווינרית פחות, ובכן, מקום שלישי.

    לסיכום עניין, אני עדיין לא החלטתי האם להסתכל על חזרתו של טרזגה כדבר חיובי או כדבר שלילי,
    אני רוצה לדעת את דעת הביאנקונרים שבינכם, ואם אפשר גם את של כל השאר
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/1/09
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    החזרה של טורזגה היא לדעתי דבר חיובי (ליובה כמובן).
    לדעתי, בהנחה שטרגה חוזר כמו השחקן שהוא היה לפני הפציעה (ואת זה ראניירי יראה באימונים), ראניירי צריך לנסות לשחק עם דל פיירו מאחורי אמאורי וטרזגה (ושלישיית נדבד-סיסוקו-זאנטי\פאולסן\אחר מאחורה). אם הוא לא חוזר להיות אותו השחקן הוא צריך להיות שחקן מחליף.
     
  3. benjamin21 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/08
    הודעות:
    29
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז בעצם לשנות מערך שעובד?
    אתה לא רואה בזה סיכון?
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    בוודאי שיש בזה סיכון, אבל אם זה יעבוד זה יהפוך את יובנטוס למכונה בלתי ניתנת לעצירה - גאון כמו דל פיירו עם צמד סקוררים מעולים מלפניו, ובהנחה שזה יעבוד זה יכול להפוך את יובנטוס למועמדת העיקרית לאליפות. אני לא רואה סיבה שזה לא יעבוד, הרי היכולת שלש שלושת החלוצים מוכחת וכך גם התיאום ביניהם (מלבד אמאורי-טרזגה, אבל דל פיירו הוא הפליימייקר). בכל מקרה אפשר לנסות את זה באימונים ובמשחקים חסרי-חשיבות לפני. אם זה יעבוד - יובנטוס יכולה להפוך לקבוצה עם ההתקפה ה(אולי) הכי טובה באיורפה. אם לא, אפשר להישאר באותו המערך עם רוטציה בין אמאורי וטרזגה שלא תספק מספיק דקות לאף אחד מבינהם, או למכור את טרזגה - שהוא שחקן מצוין ושחקן שנמצא ביובנטוס כבר הרבה זמן, כולל עונה בליגה השניה.
     
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    הגיע הזמן שתבינו,מה שרבים ממאמני איטליה לא הבינו דל-פיירו ישחק רק בעמדה אחת והוא מתאים רק לה-חלוץ שני,לא באגף,לא מאחורי החלוצים רק בשיטה הזו הוא מפיק את התועלת המירבית,בעיקר כשלידו משחק חלוץ שיותר פיזי ממנו ועם משחק ראש טוב וסיומת טובה.
    לכן,כל עוד דל-פיירו בנעליו אני לא מאמין שיובנטוס תשנה אי-פעם את ה 4-4-2 שכלכך טבוע גם בה וגם באלכס.

    לגבי טרזגה,הוא נפצע פציעה קשה פעם בשנתיים בערך,רק שהפעם הוא לא ממש היה חסר,אל תשכחו שהוא הועדף על אמאורי אבל דברים השתנו מתחילת השנה,והאימונים יראו מי יותר טוב,אם טרזגה לא יהיה המועדף,אני מאמין שבסוף השנה הוא ייעזוב...
     
  6. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    שיבוא ללאציו, נקבל אותו בזרועות פתוחות.
    אחד הסקוררים הגדולים בכל הזמנים.
    חלוץ רחבה מפלצתי.
    עם כל ההערכה לאמאורי, טרזגול בכושר הרגיל אוכל אותו בלי מלח.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/3/09