דחיית הקלאסיקו: הפוליטיקה ניצחה את הכדורגל?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/10/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בזמן הזה היינו אמורים לספור את הדקות עד ליום שבת הבא, 26 באוקטובר, כשברצלונה תארח את ריאל מדריד לקלאסיקו, המשחק הגדול ביותר בעולם. אלא שהחשש שהלך וגבר לאור מאורעות קטלוניה ואתמול (שישי) המשחק נדחה רשמית כשעדיין לא נקבע תאריך חדש. אמנם שתי הגדולות של ספרד דחו את האפשרות להחלפת הביתיות, אך אפשר להבין אותה. לואיס פיגו האמין שהמשחק יתקיים כמתוכנן והדגיש שהוא חושב שהמצב בספרד לא כזה נורא. האם אתם מסכימים עם דחיית המשחק?

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/10/17/15713460551428.Xxx

    מה שקורה בספרד הוא אמנם לא שגרתי ואין מה לקחת סיכונים בחיי אדם, זה נכון, מצד שני האם לא נוצר כאן תקדים מסוכן שהאלימות מנצחת? יש עוד זמן רב עד למשחק. מעבר לכך, הרי ברור שיש כאן איפה ואיפה, הרי אם ברצלונה הייתה פוגשת את אוססונה לדוגמא אז המשחק לא היה נדחה.
    מעבר לכך אני חושב בכובע של אוהד כמובן: עם כל הכבוד לזה שיוענק החזר כספי, לא בטוח שאותם אוהדים יוכלו להגיע לספרד שוב בתאריך החדש. אקח הערכה גסה ואומר שלפחות 20% מהאוהדים מגיעים מרחבי היבשת.
     
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    דברים כאלה ממש מעצבנים, הכדורגל הוא עוד דרך לקחת הפסקה מהחיים (ולפעמים הוא כל החיים :) ) ומאנשים שדוחפים את העמדות הפוליטיות שלהם לכל דבר. אז כאשר ארועים כאלה משתלטים על הנקודה הקדושה בלב ששייכת למשחק היפה הזה, זה מרגיז. בדיוק כמו שהיינו רוצים שיפסיקו אירועים גזעניים מצד קומץ בקהל במגרשי כדורגל. יש מצב שזאת החלטה מוצדקת, אני לא יודע מכיוון שאני לא מעורב במה שקורה שם, אבל חבל שזה הגיע למצב שזה משפיע על כזה אירוע משמח.
     
  3. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    רק שתהיה מודה,אם אינך גם פיקה פפ ועוד דוחפים את הדעה הפוליטית שלהם בנושא קטלוניה.
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    ואני פחות אוהב את זה, יש לנצל את ההשפעה שלך כמפורסם בשביל קמפיין להלחם בגזענות ויש לנצל אותה כדי לנסות לגרום לאנשים נוספים לחשוב כמוך בדברים שהם *כנראה* פחות חד משמעיים.
    אני כותב כנראה כי עוד לא התעדכנתי במה שקורה שם, אבל ההגיון אומר שזה לא רוב מוחלט כמו שצריך להיות נגד גזענות.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,494
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    בגלל דחיית הקלאסיקו נדחה גם דיון המחזור והוא ייפתח בדצמבר. אז דבר אחד לפני שאשכח, במפגש המשפחתי במטרו השופט הראשי היה הרנאנדס הרנאנדס ושופט הוואר גונסאלס גונסאלס.