דיון החדשות 2011/12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏23/6/11.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    עיקר הפעילות בחלון ההעברות בימים האחרונים נעשית במרכז הטבלה בואכה התחתית:

    סנדרלנד החתימה את סבסטיאן לארסון וקירן ווסטווד בהעברה חופשית. מעניין. לא ידעתי שסטיב ברוס יודע להביא שחקנים מבלי לשלם עליהם מחיר העברה מופקע. ואם להיות רציניים, רכש סולידי וטוב לסנדרלנד בדמותו של לארסון, וגם ווסטווד אמור להיות יופי של שוער, ונחשב כבר כמה שנים לאחד השוערים הטובים בצ'מפיונשיפ. מעניין אותי מה זה אומר לגבי עתידם של קרייג גורדון ומינולט במועדון, כי אני מניח שווסטווד הגיע כדי להתחרות חזק על עמדת השוער הראשון.

    וולבס החתימה את ג'יימי או'הרה תמורת 5 מיליון פאונד ואת השוער דורוס דה-ורייס מסוונסי בהעברה חופשית. או'הרה הוא רכש סולידי למדי עבור וולבס. אלמלא הקפיצה המשמעותית באיכות הסגל של ספרס בשנים האחרונות אני בטוח שהוא היה מוצא במקום ברוטציה גם בליין. בוולבס יצפו ממנו לסחוב את הקישור על כתפיו.
    את המעבר של דה-ורייס יותר קשה לי להבין. הבחור נתן עונה גדולה בסוונסי, ואני מניח שאם הוא היה מחליט להישאר בדרום ויילס הוא היה ממשיך להיות השוער הראשון שלהם גם העונה. במקום זה הוא מעדיף לעבור לוולבס ולשמש (ככל הנראה) כמחליף של ויין הנסי? עדיף להיות שוער מחליף בוולבס על פני שוער ראשון בסוונסי?
    כנראה שהכסף מדבר כאן ובגדול, או שהשוער הפולני הצעיר שסוונסי הולכים להביא כנראה יועד להיות שוער ראשון מלכתחילה ודה-ורייס ידע את זה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/7/11
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הנסי מתקשה לשמור על האפודה לתקופות ארוכות ורצופות. הוא לא יציב מספיק בשביל זה. האוהדים מתים עליו ואם אני לא טועה הוא שחקן בית אבל זה לא מה שיקנה לך מקום בהרכב.

    עדיף להתמודד עם הנסי מאשר עם רכש יקר שהמאמן וההנהלה יהיו מחוייבים לתהליך ההתאקלמות שלו. ואם יש גם כסף בצד - מה רע?
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הנסי אכן שחקן בית שלהם, והוא עדיין צעיר ועם פוטנציאל גדול, כך שאני מאמין שהוא רק יילך וישתפר עם השנים. יהיה לדה-ורייס קשה מאוד לקחת ממנו את אפודת השוער הראשון לדעתי.
     
  4. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוערים בגיל של הנסי יכולים לעשות שטויות (למרות שברור לנו ששמייכל הוא לא יהיה, כן?).
    היו לו כמה משחקים מעולים העונה, כולל אחד נגדנו (לא מפתיע בהתחשב ששוערים בדרך כלל תופסים נגדנו יום http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx )

    ג'יימי אוהרה לדעתי שחקן מציאה עבור קבוצה בקליבר של וולבס. פייטר עם ביטחון ויכולת התקפית לא רעה. עצוב לי לראות שחקן בית עוזב אבל ג'יימי פשוט לא מספיק טוב עבורנו כרגע.
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהמ, שחקן בית? הלו, הוא גדל בארסנל.
     
  6. Magpie22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/08
    הודעות:
    540
    לייקים שהתקבלו:
    0
  7. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוואנסי לא שילמה לאיפסוויץ' כסף שסוכם איתה בנוגע להשאלה של פרישקין. הטרקטור בויז דיווחו על כך לפרמיירליג והקפאת העברות (כמו במקרה צ'לסי/קאקוטה) נראה באופק.

    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-transfers.html
     
  8. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מקפיאים לסוואנזי את ההעברות היא יכולה כבר עכשיו להגיד שלום לפריימירליג כי בלי חיזוק היא לא תשרוד.

    בהווה שאנדרסון וג'ונס נמכרים במחירים של מפעלים קשה לי לראות את צ'לסי מוותרים על סטארידג' בכזה סכום.
    בכל מקרה, זאת תהיה טעות מבחינתו לעבור לשם. חלוצים פשוט נבלעים שם עם משחק הבעט ורוץ. הוא ישחק סטנגה עם המגינים\קשרים וירדוף אחרי טילים שלהם לכיוונו. במקרה הטוב יסיים כמו קנווין ג'ונס, שהרבה יותר מוגבל ממנו וכן מתאים לקבוצה בסגנון של סטוק.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    סקוט קארסון הולך לנסות להחיות את הקריירה שלו בבורסאספור הטורקית. הוא מצטרף למושבה הבריטית שם שכוללת כבר את קני מילר הסקוטי, וכנראה תכלול עוד כמה שחקנים בריטים שמקושרים אליה בימים אלה. ווסט ברום תקבל 1.5 מיליון פאונד על השוער. קארסון עושה בשכל שהוא מתרחק מהאי הבריטי. מאז אותה טעות מפורסמת מול קרואטיה, והצליבה שבאה אחריה, הוא לא ממש הצליח לאושש את הקריירה שלו. אולי תקופה מחוץ לממלכה, הרחק מהעיניים הבוחנות והלוחצות של התקשורת והציבור הבריטי, הוא יצליח לחזור לעצמו. הוא רק בן 25, אגב, נשארו עוד הרבה שנות משחק לפניו...

    קרייג גארדנר על סף חתימה בסנדרלנד תמורת 5 מיליון פאונד. עוד רכש טוב של ברוס במידה והוא אכן ייצא לפועל. אפשר להגיד שזה מחיר מציאה עבור שחקן אנגלי צעיר וסולידי, שכבר הוכיח את עצמו בפרמיירליג. הוא לא יסחוב את הקישור של סנדרלנד עליו, אבל בהחלט שחקן טוב לרוטציה.
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    השמועה על סטארידג' לסטוק היא, באופן לא מפתיע, אך ורק שמועה. אין סיכוי שצ'לסי תוותר עליו בסכום כזה מגוחך, והוא יודע טוב יותר מה לעשות עם הקריירה שלו ואיזה נתיב לבחור. משמע, הוא לא יעבור לקבוצה בה הוא יודע מראש שלא תוציא ממנו את יכולתיו המעולות. יש לו פוטנציאל והוא בהחלט יכול להצליח, הוא פשוט צריך סבלנות ומאמן טוב שיוציא ממנו את המיטב.
     
  11. Magpie22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/08
    הודעות:
    540
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשמח אם יעבור לניוקאסל. הוא יכול לפרוח מאוד בסט ג'יימס
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני סבור שהוא יפרח כמעט בכל קבוצה שהוא יגיע אליה בליגה. השאלה היא מה בואס מתכנן לעשות. ייתכן והוא רואה בסטארידג' שחקן שהוא יכול לשתף הרבה במהלך העונה בידיעה שזה יבוא על אחד מהחלוצים הוותיקים של צ'לסי. מצד שני, הוא יכול בקלות להסתמך על שחקנים אחרים או אפילו על שחקנים נוספים - במידה וצ'לסי תקנה - ובכך להזניח אותו.

    סטארידג' כבר אמר לעיתונות כי אם לא יקבל הזדמנויות הוא כנראה לא יישאר בצ'לסי (בין אם זה בהשאלה או שהוא יימכר), עכשיו הכל בידיים של בואס.

     
  13. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גולדינג, אני מסכים מאוד עם מה שאמרת פה. למעשה, הקדמת מה שרציתי לומר - דניאל סטארידג' נתן עונה נהדרת, כזו שהופכת אותו לנכס משמעותי בידיים של צ'לסי. אם אני אוון קויל, אחרי המכירה של אלמנדר אני עושה הכל בשביל לשמור אותו. נתן עונה אדירה שקיבעה את מעמדו כאחד החלוצים האיכותיים שאפשר להחזיק בסגל בפרמיירשיפ כרגע. לטעמי הוא עשה קפיצת מדרגה שמעותית העונה, הראה שהוא יכול להיות מוציא לפועל איכותי שמסוגל לננפק 10 שערים לפחות בעונה (אילו היה כל העונה בבולטון, אין לי ספק שהיה מגיע לכך).
     
  14. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגיע בחינם לגלאטסראיי אחרי שסיים חוזה.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    זו לא הפואנטה. העניין הוא שיש לבולטון עכשיו בור די רציני בחוד, והם חייבים ללכת בכל הכוח על דניאל סטארידג' כדי לסגור אותו.