פקקים נוצרים עקב עומס רכבים שנוסעים אחד אחרי השני במהירות דומה. אם תהיה שיירה של רכבים שמנסים לשמור על מהירות קבועה של 130, עדיין יווצר פקק כי אי אפשר שלא להאיט בשלב מסוים. רכב 1 מאיט את המהירות ל-125 מכל סיבה שהיא, רכב 2 מוריד ל-120 כדי לשמור על מרחק בטוח, רכב 3 ל-110, רכב 4 רואה שהוא מתקדם מהר מדי לעומת השאר אז הוא משתמש קצת בבלמים, הרכב שאחריו מאיט עוד יותר... זמן מה לאחר מכן, הרחק מרכב 1 שכבר הגיע ליעדו, אתה מוצא את עצמך מגיע למצב של עצירה באיילון. זה פשוט לא משנה באיזו מהירות מתקדם הנתיב השמאלי, ריבוי של רכבים תמיד ייצור עומס. מסלולים נוספים לא ימנעו פקקים, אבל הם כן ישפיעו בצורה משמעותית על משך זמנם.
ועדיין לא סתרת את הטענה שאם דרך קבע ישאר נתיב אחד פתוח לצרכי עקיפה בלבד ישתחרר הפקק. בדיוק כפי שיש בכל סיר לחץ פקק לויסות האדים.
הבחורה הזו שלא מצליחה להחנות רכב פשוט, אין לי מושג איך היא קיבלה רישיון. איזה מן פאקינג טסט עשו לה? הרי להחנות רכב זה א' ב' בכל טסט כלשהו, איך לעזאזל היא מקבלת רישיון? אני יכול להגיד שהטסט שלי היה סיוט, נתקלתי במורה בן זונה שעשה לי ת'מוות, ראיתי כוכבים עד שקיבלתי ת'רישיון. וזה לא מעניין אותי גבר אישה, השיכור שנתן לה רישיון מקומו בכלא.
החשיבה שלך לא נכונה. אם יש 5 נתיבים וכולם פקוקים אז כל המסה תקועה ונוסעת במהירות הפקק שלצורך העניין נגדיר אותו 10 קמ"ש. אם אני מייצר נתיב אחד פתוח כל הזמן. אבל זה חייב להיות כל הזמן. אני משחרר בכל פעם חלק מהמסה התקועה.זה כל העניין.ודרך אגב? לזה בדיוק התכוון המחוקק.כי זה נגד החוק לנסוע בנתיב המהיר שלא לצורך עקיפה.וגם הפיסיקה תומכת בגירסתי. בכל סיר לחץ או מדחס חייב להיות פורק לחץ.
בתור מי שעובד בתחנת דלק אני יכול להודיע לך שרוב מוחלט של המקרים האלה קורים לגברים שמרוכזים בדברים אחרים כמו טלפון או עבודה. וזה בהחלט לא מצחיק. זה נזק כספי(לא רק של עלות התיקון אלא גם השבת העמדה). מה שכן, לפני כמה ימים רציתי לפנות שמאלה בצומת. עכשיו ליציאה שמאלה היו שני נתיבים. אני הייתי על הנתיב השמאלי ביותר ובאמצע הפנייה השמאלה אשה פשוט חתכה אותי ונכנסה לנתיב השמאלי שלי. רציתי להרוג אותה. מי שנתן לה רשיון, נתן לה רשיון להרוג.
תבינו פה משהו,אתם מדברים על נשים שנוהגות לידכם שאתם נוהגים גם ברכב,נראה אותכם מתמודדים מולם שאתם על אופנוע,אני בנתיב הימני נוסע על מהירות נורמליות של 80 קמ"ש ופתאום הרכב שבמסלול משמאל חותך אותי בלי לאותת או שום דבר,במזל הצלחתי לרדת לשוליים ולברוח,אני מרביץ מהירות ובא אלייה משמאל ורואה בחורה ברכב שמתאפרת ומדברת בפלאפון בו זמנית עוד שנייה הייתי שם לה תקסדה בתוך הראש. וזה רק מקרה מיני רבים שקרו לי עד היום,אני באמת לא יודע איך עדין לא עשית תאונה עם האופנוע.
חחחחחחחחחחחח סטיבי באמאשלי קרעת אותי. נסעת לעבוד עבודה מועדפת באמסטרדם? כאילו מכל הג'ובים בעולם...ענק (גם אם הספקת לחזור ולא עדכנת כי התפדחת לספר זה עדיין קורע תודה)
זה דיון על נשים או על נהיגה? קצת קשה לדבר על הנשים בישראל כי יש פה הרבה מגוון. לא צריך להכליל ולהגיד שהן מתנשאות. מישהו אמר פה גם שהן אנטי מין או משהו כזה. זה ממש לא נכון. פשוט יש להרבה מהן קליפה מאוד קשה, שברגע שמקלפים מגלים הרבה תשוקה ומיניות, ואם יש מזל גם עומק ואינטליגנציה.
זאת בדיוק הנקודה. למה הן צריכות את הקליפה הזאת? מאיפה בא הרעיון שלבחורה צריכה להיות קליפה של ביצ'יות והתנשאות שצריך לקלף אותה במקום פשוט להיות בן אדם וזהו?
חלק רואות בזה בתור משחק, חלק משתמשות בזה בתור מגננה, או שחלק פשוט חסרות ביטחון ומבטאות את זה על ידי ריחוק וניכור. יש הרבה סיבות, ואני מאמין שכולן קשורות לתרבות ולחברה הישראלית שבה כולם מסתכלים על התחת של השני.
נכון, וגם אני בהודעה מוקדמת יותר שלי האשמתי את החברה הישראלית במצב הזה. אבל זה לא משנה את העובדה שהנשים בישראל מפוצצות אגו והגישה שלהן לא טבעית לא בריאה לאף אחד
גאס, מן הסתם חזרתי לארץ. בעולם הם לא מפונקים כמו הישראלים שצריכיםש ימלאו להם את הדלק במכוניות שלהם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx ולא עבדתי באמסטרדם. אתה בטח יודע שאי אפשר לעבוד באמסטרדם. אבל חזרתי יותר מפוכח. חזרתי ואני יודע שעובדים עלינו בעיניים עם המחירים של כל המוצרים. אבל זה כבר אוף טופיק. בכל אופן, החזרה שלי היא זמנית בלבד.
גם לגברים וגם לנשים בישראל יש יותר מידי אגו. ובנושא הזה אנחנו דומים יותר מידי לאמריקאים. השטחיות שלנו היא מה שהופכת אותנו להיות מרוכזים בעצמנו. אנחנו שופטים אנשים יותר מידי על פי המראה החיצוני, ואנחנו לא ממש מתעמקים באנשים עצמם.
http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx וזה פחות או יותר מה שאמרתי. אנחנו העתקנו את התרבות האמריקאית וחבל שכך