האיטלקיות במפעלים האירופאים 2019/20:: אינטר בגמר אירופה ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏19/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם לא ממש קיבלתי תשובה למה קונטה לא אשם כביכול במה שקרה נגד סביליה. זו קבוצה שמצד אחד ברור שצריך להיערך אליה - כל אחד שצופה בליגה הספרדית מכיר את היכולת של חסוס נבאס לעבור שחקן בשנייה ולהרים, לוק דה יונג בולט במשחק הראש, ויש לה את אוקמפוס בעונת חייו. מצד שני, לטעמי ארבעה שחקנים של סביליה יכולים לפתוח בהרכב של אינטר, שניים מהם מגנים וגם אוקמפוס ואבר באנגה. אינטר בקושי נגעה בכדור. ולסביליה גם אין שחקן כמו אריקסן על הספסל וגם אלכסיס שחקן שלא הייתי מהמר נגדו כשהוא על כר הדשא חצי שעה. אני מדבר כביכול על איך שאינטר נראתה, פחות על זה שהוא לא הגיב בזמן. למאמן אין אחריות?
    לא רוצה להזכיר דברים מאוד ישנים אבל גם להפסיד 2:1 בסן סירו לברצלונה נטולת עניין ובהרכב די משני עם כל הכבוד לפאטי וראקיטיץ' - זו גם לא הצלחה.
    אגב, אני לא חושב שחלק פה נפלו בפח הזה אבל לסכם את העונה ולהגיד 'נקודה מאליפות' זה לא נכון, קראתי את זה בכל מיני מקומות - כלי תקשורת, פרשנים ועוד. יובה הורידה הילוך אחרי שהכל הוכרע, שמרה כוחות לליון ונראתה קטסטרופה בלי קשר. אינטר קצת החמיצה הזדמנויות מייד לאחר חידוש הליגה.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    שתי ההסקות קבילות, אבל רק לאחת מהן יש מסקנה נחרצת על עניין שלא בהכרח נמדד על אותן המסקנות. כשאני טוען שכניסה מוקדמת של אריקסן (במצב של 2-2) בכושרו הנוכחי מול העמידה ההגנתית של סביליה לא שווה את האפקט המתבקש בצד השני, אינני קובע בנחרצות את טיב "ניהול המשחק" של קונטה. זו רק טענה נגדתית.

    מניח שלא שמת לב, אבל זו בדיוק הטענה שלי.

    אין סברה כזאת. המשפט הזה נגע בחילופים. יש מקום להביע דעה ולנתח אותם אבל חשוב גם לזכור את העובדה הפשוטה שלא ניתן לראות מהכורסה אפילו עשירית ממה שרואה המאמן. אני יכול לא לאהוב חילוף של שחקן ובראיון לאחר המשחק לגלות שהוא התלונן על כאבים או לקבל הסבר מספק על כך שהוא מועמד לפתוח שוב בעוד 3 ימים. אם לא אנסה להבין את המקרה ואקבע מסקנה נחרצת ולא בהכרח קשורה על המאמן, מותר לך לא להסכים איתי ולהביע טענה נגדית. זה חלק בלתי נפרד מהדיון.

    *כאשר המסקנה שלך מנוגדת למהלך סטנדרטי שמבוצע על ידי 99% מהמאמנים ב99% מהמקרים, כדאי שיהיה לך נימוק טוב לכך.

    קונטה מחזיק באחריות מלאה למה שקרה נגד סביליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/20

מצב נושא:
הנושא נעול.