האם האנגלים..פראיירים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י George Best, ‏6/7/07.

  1. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא ממש נושא חדש שבא להעיר את פניכם, אבל אין ספק שיש תחושה ממש מעצבנת בכל מה שקשור להעברות בכל מה שקשור לקבוצות אנגליות.
    רק מהקיץ הזה, עדיין לא ברור האם ארסנל שילמה 17 מליון פאונד על חלוץ מהליגה הקרואטית, פולהאם רוכשת את דיומנסי קמארה תמורת 6.5 מליון ליש"ט, אותו הסכום אותו משלמת באיירן מינכן עבור אחד החלוצים הדומיננטיים בעולם ומלך שערי המונדיאל האחרון, מכונת שערים מהלכת, מירוסלב קלוזה, מנצ'סטר יונייטד רוכשת את אואן הארגריבס בסכום של 17 מליון, בו משתמשת באיירן לחיזוק מספר עמדות,
    קאבול, הרכש החדש של ספרס שנחשב לשחקן די אלמוני, עובר לאנגליה תמורת 8 מליון פאונד, כאשר ריאל מדריד משלמת את אותו הסכום עבור מי שנחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם, כריסטיאן קיבו, ועבור עוד בלם גרמני נהדר, כריסטוף מצטלדר היא משלמת גרושים, טוטנהאם משלמת 17 מליון פאונד עבור שחקן שחווה ירידה עם קבוצתו לצ'מפיונשיפ, מליון פאונד יותר ממה שבארסה משלמת עבור אחד מהחלוצים הטובים בעולם, ליברפול משלמת יותר מ20 מליון פאונד ועוד שולחת את לואיס גרסייה, הקיצוני שמאלי הנורמאלי היחיד בסגל שלה לאתלטיקו רק כדי לקבל שחקן שנחשב לכישרון גדול שכל שנה מדברים על כך שהוא הולך להיות אחד הטובים בעולם ומחכים לפריצה שלו, בעוד די ברור שאם לא תגיע איזה קבוצה מהפרמיירליג, פרננדו טורס יסיים את הקריירה שלו בספרד, טוטנהאם משלמת עבור ילד בן 17(גארת' בייל, מגן וולשי) שטרם שיחק דקה אחת בפרמיירליג את אותו הסכום בקירוב ששילמה בארסה עבור אחד המגנים הטובים והמבוקשים בעולם, מגן נבחרת צרפת, אריק אבידל,
    קבוצות אירופאיות משלמות עבור מיטב השחקנים סכומים זהים למה שקבוצות פרמיירליג משלמות עבור שחקנים בינוניים, כל הדוגמאות האלה הן רק מהחודש האחרון,
    have we all gone mad?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/07
  2. Grande Milan Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/07
    הודעות:
    52
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת מוזר כל הקטע הזה, בגלל כל הרוכשים המילארדרים שיש באנגליה, המחירים יצאו מכל פרופרציות, אם תשים לב, רוב הקבוצות שהזכרת שיצאו פראיירים, רכשו אותם אנשים מילארדרים בעלי חברות גדולות לא מזמן, יש לזה השפעה, כמו שאברמוביץ' שפך כספים לכל עבר בעונתיו הראשונות, ועכשיו לאט לאט הוא קולט שצריך גם להשקיע בשחקני בית, ומוציא כספים בטעם ולא סתם, זה בעיקר עניין של ניסיון.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    סלחו לי אבל הליגה שלכם משתגעת, פשוט ככה. לאחרונה שמעתי שבחלוץ הקרואטי החדש של ארסנל התענינו עוד מ"ס קבוצות. רוב ההצעות נעו בסביבות ה 8-9 מיליון יורו. כולם נענו בשלילה. שבוע לפני שארסנל רכשה אותו בסכום כפול עמדה קבוצתו הקרואטית למכור אותו לאחת הקבוצות בצרפת שהציעה עבורו 12 מיליון יורו. בגלל בעיות טכניות העיסקה נדחתה לשבוע אחרי. באותו שבוע הגיעה ארסנל, ומאז הכל היסטוריה. לא יודע מה צריך לעשות כדי לעצור את השיגעון הזה, אולי תקרת שכר ( ד"א בכל אירופה לא רק באנגליה, אבל באנגליה זה הכי קיצוני), או פשוט לא להיגרר אחרי השוק ( שימו לב לרכישה היחסית או לתשלומים ה"נורמאלים" שרצים בליגה האיטלקית או הגרמנית).

    לא יתכן שעל בנט משלמים 20 מיליון יורו, פשוט לא הגיוני, לא יתכן שהרגריבס אחרי עונת רווית פציעות נמכר באותו סכום למנצ'סטר ושאר הדוגמאות שאריאל הביא. יש לכם יותר מדי כסף? תבנו איצטדיונים, תחזקו תשתיות במועדון, תחזקו את מערכת הנוער וכו.
    לא פלא שכמה קבוצות גדולות כבר קרסו בליגה האנגלית בגלל הביזבוז המיותר הזה ( הדוגמא הכי טובה וכואבת זה לידס הסימפטית).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/07
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל לא שילמה מעבר ל- 8 מיליון ליש"ט על אדוארדו, מחיר נורמלי וראוי. חוץ מזה אריאל, הדוגמאות שהבאת הן לא מייצגות, קלוסה היה שנה לפני סיום חוזה, ואם לא היו מוכרים אותו במחיר הזה, אז הוא היה הולך בחינם לבאיירן בעונה הבאה.
    אין טעם לעשות תקרת שכר, צריך פשוט לא להיכנע לתאוות הצבע של הכדורגלנים ולא לשלם להם את הסכומים המופקעים האלה. גם אם שחקן ירוויח "רק" 30 אלף בשבוע הוא עדיין יהיה מיליונר. הבעיה שמספיק שמועדון גדול אחד (צ'לסי) מתחיל עם השתוללות המחירים, ואז לרוב המועדונים אין ברירה והם נגררים.
    קריסת מועדונים לא קשורה אך ורק לכסף נטו אלא גם לניהול נכון. אני שמח שארסנל לא נכנעת לטירוף המחירים שמשתולל בחוץ ומוציאה סכומים סבירים על רכש, ודואגת לטפל מחלקת נוער מצוינת - הלוואי שכל הקבוצות ילמדו ממנה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/07
  5. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן,
    לידס לא התפרקה בגלל רכישת שחקנים.
    הסיבה היחידה היא ניהול כושל, ובזבוז כספים שפשוט לא היה לקבוצה.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ואם טוטנהאם תמשיך להתשגע ולא תראה הצלחות, אתה חושב שהכסף בליין יצמח מהדשא הסמוך ?

    לידס נפלו כי התפתתה לזרוק סכומים מטורפים שכמו שאמרת לא בטוח שהיה לה, אולי לספרס או לווסטהאם כרגע יש, אבל מה יקרה שלא הולך? בדיוק כמו שקרה ללידס?
     
  7. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצב שונה לחלוטין אנחנו פועלים במסגרת כללית מבוקרת עם תקרת שכר ולא קונים שום שחקן סתם
    ENIC עושים עבודה מעולה באופן הזה ולידס 2 זה בכלל לא אפשרות כרגע

    מה גם שעם התפתחות והתמדה יהיה אפשר להתחיל להשיג תארים והשגים
     
  8. ניוקאסל בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏12/5/07
    הודעות:
    367
    לייקים שהתקבלו:
    0
     
  9. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השוק האנגלי משוגע , פשוט ככה ,נראה כאילו האנגלים נכנסו למצוקה , נראה כאילו אין יותר אנגלים שמשחקים כדורגל ועל כול אנגלי משלמים פי 3 בגלל שהוא אנגלי .

    האם טוטנהאם לא יכלה להביא חלוץ טוב יותר מבנט ב 20 מיליון יורו ?
    אני בספק ..

    אגב , לא לשכוח מי התחיל עם כול בזבוזיי הכסף , זה התחיל עם צ'לסי , ששילמה המון כסף על שחקנים (רייט פיליפס הכי מצלצל לי , כדיי שלא יגיע ליונייטד שילמו עליו 30 מיליון יורו ?)

    ועכשיו , כשנראה שצ'לסי לא בדיוק בעניין של להוציא עוד כסף , לא יודע עם זה הגירושים של אברמוביץ' או משהו אחר , כולם הולכים באותו הקו שצ'לסי התחילה , זה התחיל ב קאריק שעבר למנצ'סטר בעונה שעברה , ממשיך במסע הרכש של מנ'צסטר שמסתכם ב 70 מיליון ליש'ט (כולל טבז )

    אחר כך מגיע תורה של ליברפול לחתום על עסקה שלא בטוח ששוה את זה , לשחרר את גרסיה + 26 מיליון לירות סטרלינג ?

    אז מה אתם רוצים מטוטנהם ? הם רוצים להרגיש שייכים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx


     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא טענתי שאתם תהיו לידס 2 , אבל תענה לי אתה מה יקרה עוד שנה,שנתיים, שלוש במידה וההוטספרס לא יראו שום הצלחה לא באירופה ולא בזירה המקומית?

    מתישהו תיפסק הזרמת המזומנים, ואז הקבוצה עלולה להיות בבעיה בגלל חובות שונים.
    זה הדבר היחידי שאני אומר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/07
  11. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
     
  12. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ברור שהוא לא 16 מיליון ליש"ט.נשיא דינמו זאגרב,הוא אדם שחצן ומגעיל.שרק מנסה להרגיז,ולתפוס כותרות בעיתוני העולם על חשבון אחרים.
     
  13. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לירן,
    יש כמה סיבות למה טוטנהאם, טוטנהאם הוטספר, לא תגיע למצב של לידס יונייטד, והסיבה המרכזית היא הסיפור הבא:
    הסוכן של סת' ג'ונסון(היום באימפריה הכדורגל מדרבי קאונטי, והעובדה שכנראה 80 אחוז מהפורום הזה לא יודע מי זה אמורה לדבר בפני עצמה על הטמטום שהלך בזמנושם) נכנס לחדר הישיבות של לידס יונייטד במטרה לדון על גובה החוזה שלו. הסוכן שלו רצה לדרוש 13 אלף ליש"ט לשבוע, ואז נכנס יו"ר לידס והדבר הראשון שאמר:"מצטערים, אך אנחנו יכולים להציע רק 30 אלף ליש"ט לשבוע".
    וזה היה בשנת 2001, לפני עידן ה80-90 אלף ליש"ט לשבוע, ובעידן בו המשכורות היו הרבה יותר נורמאליות ומאוזנות, ועבור שחקן פתטי כמו ג'ונסון 30 אלף לשבוע בזמנו שווי ערך ל90 אלף ליש"ט כיום.

    בלידס הניהול לא היה שערורייתי ומטומטם, הוא פשוט לא היה קיים. ובגלל זה תוך 5 שנים הם מצאו עצמם בפרוק, וכעת בליגה השלישית.

    טוטנהאם לעומת זאת, חתמה לפני כשנה עם חברת MANSION על הסכם אימוץ שמן, מושכת אליה סופרסטארים(נשים בצד את תג המחיר) כמו ברבאטוב ובנט,בניגוד לליס שמכרה את כל הכוכבים שלה תוך שנתיים, טוטנהאם מסיימת שנה שניה ברציפות במקום ה5 באנגליה, בונה לעצמה סגל איכותי, יציב וצעיר לשנים הבאות, ומנוהלת ע"י יהודים שיודעים איך לדאוג לכסף שלהם.

    -----------------------------------------------------------------------------------
    באשר לנקודת שהעלת ג'ורג'י,
    הסיבה לכך היא פשוטה-הפרמיירליג היא הליגה הכי עשירה בעולם, הכי רווחית בעולם, ומספר הגלייזרים והאברמוביצ'ים בה הוא הגדול ביותר מבין שאר הליגות באירופה, by far.
    מועדונים אחרים באירופה ובאנגליה עצמה לא טיפשים, ויודעים שהכסף קיים, והדרך הכי טובה "למצוץ" אותו היא ע"י התמקחות, או במילים אחרות, קביעת תג מחיר שלא יותיר ברירה לקבוצה שרוצה את השחקן, פרט ללשלם אותו.
    אם צ'רלטון למשל הייתה משחקת בסריה A, היא לא הייתה דורשת ממילאן או אינטר עבור בנט 21 מיליון יורו, כי היא הייתה יודעת שהם אפילו לא היו מסתכלות בכיוון שלה.
    באנגליה לעומת זאת, הם יודעות שקבוצות מוכנות לבזבז, ויותר חשוב-יש להן את האמצעים ואת הכסף לבזבז, ולכן הדרישה המופרזת שלהם מקבלת היגיון פתאום.

    באיירן מינכן ידעה שפרגי מאוד רוצה את הרגריבס, ובמשך שנה העמידה את תג מחירו על 25 מיליון יורו, בסוף פרגי "נשבר" ורכש אותו. נשיא ליון ידע שצ'לסי רוצה את אסיין, ולכן דרש עבורו 35 מיליון יורו, עד שצ'לסי נשברה(שילמה בסוף 31, אך עדין).

    בשורה התחתונה, זה פשוט מאוד:
    קבוצות גדולות מוכנות לשלם את הסכומים האסטרונומיים על שחקנים איכותיים מאשר לוותר, להגיד "אנחנו לא נגרר לדבר הזה" ולראות את השחקנים האלה הולכים ליריבות הגדולות שלהם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/07
  14. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אההם מה יקרה רק הזמן יגיד
    אז נרכוש שחקנים במידה לשפר את הקבוצה(כמו כל שנה)
    ברוך השם טוטנהאם לא מועדון עני(14 בעולם בעושר) ENIC לא קמצנים
    וגביע הליגה השנה זו מטרה יותר מריאלית
    תקופת היובש באה לקיצה


    "מתישהו תיפסק הזרמת המזומנים, ואז הקבוצה עלולה להיות בבעיה בגלל חובות שונים."
    אתה צריך להבין את התשתית הפיננסית וכל מה שמסביב
    אבל בכללי אנגליה זה לא ישראל לא מבזבזים את מה שאין
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/07
  15. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתם לציין שאין ליגה בעולם שהקבוצות שלה מקבלות כל כך הרבה מיליונים משידורים.
    מה לעשות שהליגה האנגלית היא הנצפית בעולם והתמלוגים לקבוצות הם אסטרונומיים.
    גם האוהד האנגלי הוא המכניס ביותר בעולם בכל הקשור לסובנירס וזה גם פונקציה.
    אני לא רואה איך האוהדים של סנטנדר קונים שמינית מהאוהדים של דרבי אם יש חנות בכלל בסנטנדר.