האם הגענו לרמה העולמית בכדורגל בפרט או בספורט בכלל?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏21/10/02.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מניח שהתשובה היא לא.
    ולא חסרות סיבות.
    ה7-1 מול גרמניה, ה5-0 מול דנמרק, פרשיית נערות הליווי, האלימות הבלתי נפסקת, הגזענות, החמישיה שספגה חיפה מול מנצ'סטר(ובבקשה ממכם אוהדי חיפה, אל תריבו על זה כי זה לא נושא הדיון), השערים המעליבים שספגה מכבי ת"א מול רודה בשנה שעברה ובואבישטה, הניצחון המזערי על מלטה, שופטים באדום, ישראל כהן, המחדל הרפואי בנושא מני לוי, הרמה המגעילה של הליגה, התאבדותו של רובי שפירא ז"ל, זכויות השידור ומה לא.

    אז אם אנחנו ברמה לא מבין המשופרות בעולם, וכל מה שציינתי קרה, אז למה לעזאזל אנחנו נדרשים 250 ש"ח על משחק כדורסל, או 165 שקלים על משחק כדורגל?

    במיוחד בימים אילו, שהמצב הכלכלי בישראל מגיע לשפל חדש בכל יום, כשהאנשים בישראל מתקשים למצוא כסף ללחם, נראת העלת מחירי הכרטיסים הדרסטית בגדר חוצפה.

    כיצד חושב לעצמו האדון שאול אייזנברג, שאדם רגיל מהרחוב, אוהד מכבי ת"א בכדורסל, שרוצה לקחת את בניו בני ה-13 וה-8, ימצא 750 שקל למשחק כדורסל?
    כיצד חושב לעצמו האדון לוני הרציקוביץ', שמשפחה בת 6 נפשות אשר רוצה לראות כדורגל בשבת, תממן לעצמה את הבילוי הזה, כשהוא יוריד מכיסם (הלא רחב במיוחד, סביר להניח) לפחות 600 שקלים חדשים?

    אם המצב הכלכלי בארץ היה יותר טוב, או שלחילופין היינו מקבלים רמה ספורטיבית נורמלית, שלא לדבר על איצטדיונים, שחוץ מכמה בונבוניירות כולם הם מקומות שאפילו בית קבורת אסור להקים שם, היינו כועסים אך בולעים וממשיכים הלאה.
    אבל מכיוון שהמצב הנתון הוא שהמצב הכלכלי בארץ הוא גרוע מאוד, הרמה לא טובה(בכדורגל סבירה, בכדורסל סבירה-), ועל האיצטדיונים אין בכלל צורך להרחיב(חוץ מבלומפילד, טדי, המגרש בהרצליה ואיטדיון הסופרלנד, יש לציין), אסור לשתוק ולהמשיך הלאה, כי לא יתכן שעבור הפאן שלנו, נצטרך לשלם הרבה מעבר לסכומים ההגיוניים.

    עכשיו, אני פונה אל ראשי הספורט בישראל- גברי לוי, דני קסטן ומתן וילנאי. אנא, חוקקו חוקים, דברו עם האנשים הנכונים, על מנת שאנחנו, בני הנוער, לא נצטרך לעבוד קיץ שלם בשביל ללכת למשחק כדורגל או כדורסל.
     
  2. PeTnEt Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה תור...לדעתי אתה צודק במאה אחוז! איזה כתב תותח יאללה..
     
  3. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כבר אמרתי לו את זה באייסיקיו, אבלך לשם הצורף אני יגיד שוב, ואני רק יזכיר לך ניצן, שאתה חייב אבל חייב לשלוח את זה להתאחדות בשם כל הפורום! (אם כולם מסכימים).
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו באמת...
    ראית את המשחקים של הפועל ת"א, בית"ר, מכבי חיפה ומכבי ת"א?
    אתה יודע כמה קהל בא לכל משחק?

    ראית את המשחק בשכונת התקווה?

    ראית איזה מקום ישראל בדירוג האירופאי?

    ראית שבונים אצטדיונים חדשים בחיפה ונתניה, ושפצו את בלומפילד?

    ודרך אגב - פטנט, כתב תותח? לא הגזמת...
     
  5. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראוכל עוד יש בארץ הזאת אנשים כמו אבא של בניוןברקוביץ' שמשתלטים על הקרירה של הילדים שלהם- הספורט יהיה רקוב

    כשחקן כדורגל, מגיע לגיל 18, הוא נקרא לשרת את מדינת ישראל בתור ג'ובניק, לרוב אפסנאי, לעומת זאת נער תורה, ממשיך ללמוד בישיבה מתלל למען כוחותינו...לדעתי צריך לתת לשחקנים פטור מצבא, אני לא מדבר על כוכב מחלקת הנוער של חוות גלעד, אני מדבר על שחקנים שמשחקים בחו"ל *שיעול* עמוס סאסי(שבגלל הצבא נדפקה לו הקרירה), או כאלו שיש להם פוטנציאל גבוהה לצאת לשחק בחו"ל ב3 השנים של השירות הצבאי, בניון איבד שנתיים מאוד חשובות בצבא, גם ראובן עובד זה יהיה אותו סיפור- חוצמזה שבמדינות קומונסטיות כל העניין הזה עבד לא רע...נכון שאצלנו יש פשיזם, אבל גם פה זה יכול לעבוד

    חוצמזה, אני מסכים ב100% עם ניצן, כתבה מעולה
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל שאול, מדינת ישראל היא קפיטליסטית, לא פשיסטית

    ווידוקה, אף-אחד מהאיצטדיונים שאמרת לא נמצא בתהליכי בנייה ממשים, הכל דיבורים.

    ולא הבנתי את הנוקדה שלך בכמות הקהל שמגיעה.
     
  7. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאתה רוצה לתת פטור משירות צבאי זה גם לשחקן פינג פונג מצטיין שיכול לשחק ליגת הפינג פונג של איטליה? אפשר אולי לסדר לו שיעשה שירות לאומי בקיץ אבל לוותר על שירות זה לא נכון (כמו שצריך לגייס את החרדים, אבל זה כבר לא קשור).

    אפילו שהרמה שלנו נמוכה אנחנו בעליה (קטנה) ברמה שלנו זה שנקבל עוד שנה או משהו עוד נציגה בוופא יכול רק לעזור וכמה שיותר ישחקו באירופה יעלה את הרמה יכל להיותר שהליגה שלנו לא תיגמר במחזור ה5.
     
  8. יוגב אסולין Guest

    קודם כל.. תסלחו לי על הערה.. אבל ניראה לי עברנו פה את הקטע של להתלהב מהודעה של מישהו.. יש לכם להגיד משהו בנושא תגיוד כל תגובה אחרת גורעת.

    אני לא מסכים.. והנה הפירוט..

    נכון אתה צודק סכומים מאוד גבוהים דורשים ממנו לשלם עבור משחקים.
    אבל בו ניראה את מה ששאול איזמברג למעשה אומר..

    הוא רוצה 275 שקל לכרטיס למשחק.. למה זה? כי הוא רוצה רוב של אוהדי הפועל... הוא רוצה שאוהדי הפועל שבאמת חשובה להם הקבוצה יקנו מנוי ב600 שקל.. זה דרך למכור מנויים... ואם באמת אתה כל כך אוהב את הקבוצה הזאת ורוצה ליראות תמשחק שלה אז לא יקרה כלום עם תשלם 600 שקל לעונה שלמה. והוא מבחינתו לא אמור להתחשב באוהדי מכבי.

    בנוסף לזה.. קבוצה זה עסק פרטי יש הוצאות גבוהות מאוד ולמרות המחריים הגבוהים למרות כל מה שעושים עם זכויות השידור כל קבוצות הליגה (מבלבד הפועל ת"א ומכבי חיפה) מסיימות את העונה בהפסדים כלכלים! לכן זכותם המלאה לדרוש איזה סכום של כסף עבור כרטיס. כי ככה הם ממנים לעצמם תמועדון.. יש לך בעיה עם זה? תיקנה תקבוצה וניראה אותך עומד בפני אפשרות כזאת... אם אתה מוכר ב160 שקל כרטיס למשחק של מכבי המגרש מלא עד 0 מקום ויש לך הכנסה (סתם אני זורק) 2 מיליון שקל.. אם תמכור ב60 שקל כרטיס המגרש יהיה עם אותה כמות צופים ויש לך הכנסה של 700000 שקל (שוב סתם זרקתי)... אז מפה בה השיקול של יו"ר שרוצה לדאוג לקבוצה שלו מבחינה כלכלית כדי ששנה אחרי זה הוא יוכל להביא שחקנים טובים. ולא להיות בגירעון.. הרי עם לא יהיה כסף ילכו על עונה פינססית ואז תתלוננו שאין לאן לבוא
     
  9. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יודע מה, סבבה, אבל שאוהדי הפועל לא יבואו אח"כ בטענות לגבי מחירי הכרטייםס.

    יודע מה? בעצם, זה לא בסדר!
    כי זה נותן יתרון לא ספורטיבי, ולא יתכן בשום מצב שכרטיס עולה 350 שקל, בחייאת רבאק!
    הוא רוצה, שימכור מנוי בעוד 50 שקל.
    יודע מה, אפילו שימכור כרטיסים ב-150 שקל. אבל כרטיס ב-250 שקל?
    לאנשים פשוט אין כסף!
    וזה שהוא בהפסדים, זה ממש בעיה שלו, הוא לא רוצה, שלא יכנס לענף. מה גם שזה בכלל לא הכסף שלו, זה של ולדימיר גוסינסקי, שבשבילו 1000 שקל זה כמו שקל בשבילך.
     
  10. יוגב אסולין Guest

    אתה לא יכול לזלזל בכסף של מישהו.. כל אחד רוצה להרוויח אני לא חושב שהוא עושה את זה למטרת הפסדים..

    בכל מיקרה.. אוהדי הפועל לא בוכים כי הם ביקשו שהמשחק לא יערך ביד אליהו... ששמה היה מחיר של 60 שקל עושה את אותה הכנסה.. הם לא באים בטענות ויודעים שמטרת המחיר זה מכירת מנויים..

    אוהדי מכבי שרוצים לבוא בעיה שלהם.. פשוט ככה.. במשחק ביד אליהו שיעשו את אותו הדבר.

    בכל מיקרה זה פורום כדורגל לא כדורסל...