הגרמניות באירופה 2016/17:: ארבע נציגות בשלב הבתים של ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏25/7/16.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מתיאס גינטר כמגן ימני מזכיר לי את דני אלבס. מתיאס גינטר הבלם מזכיר לי את דקל קינן ביום רע. איזה כיף זה כשכל שחקן משחק בעמדה שמתאימה לו. גם ספורטינג הייתה טובה וראויה לפחות לשער אחד (גינטר על כל הרמה טובה עושה חור בהגנה) אבל דורטמונד הייתה מרהיבה, היו שם 2 החמצות שהיו צריכות להיגמר בשערים ענקיים. איזה יופי נראה משחק האגפים שלנו עם מגנים אמיתיים. מחצית שהייתה צריכה להיגמר 4-2.

    גצה במחצית הכי טובה שלו מאז שהגיע לקבוצה, אם הוא מתחיל להפנים את התפקיד החדש שלו ולא סתם קם במצברוח טוב היום אלה החדשות הכי טובות שיכלנו לקבל.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראיתי את לברקוזן אתמול ופשוט אני לא יודע מה להגיד. רגשות מעורבים בדיוק כמו ומה שהקבוצה הזו משדרת בשנתיים האחרונות. מצד אחד ניצחון יוצא מן הכלל, תוצאה טובה מאוד שמבטיחה כמעט לגמרי את העליה (צריך לנצח במוסקבה מה שלא אמור להיות קשה, אבל עם לברקוזן לך תדע ...). מצד שני, למה לא מקבלים את זה מהם כל הזמן? למה הקבוצה הזו היא כזו שאף פעם לא תדע מה תקבל ממנה במשחק הבא? מין דוקטור ג'ייקל ומיסטר הייד. וכמו הקבוצה ככה כמה שחקנים שנראו נהדר ומצד שני כמה שחקנים שלא ברור מה התפקיד שלהם בכלל. הגנה לא רעה לפרקים וטיפשית בזמנים אחרים. התקפה שיודעת לעשות דברים יפים ויודעת לחרבן התקפות קלות ומזמינות.
    וזו הביקורת על המאמן. שום יציבות. שום מידע מה נקבל במשחק הקרוב.

    אהבתי מאוד את המשחק של קמפל באומגרטלינגר וארגונייס והשילוב ביניהם. החזיקו יפה מאוד את מרכז השדה. אהבתי מאוד את המשחק של הנריקס.
    וונדל (לפחות אתמול) פשוט חור מהלך. עברו אותו מצד שמאל שלו, עברו אותו מצד ימין שלו ועברו אותו גם באמצע שלו. עשה כל חור וכל טעות אפשרית.
    מהמדי. מה הוא אמור לעשות במשחק? מה הוא אמור לעשות בשביל הקבוצה? נראה לי שגם הוא לא ממש יודע. בכל אופן, לא במקום שבו הוא מתופקד. פשוט מיותר.

    באיירן עלו, דורטמונד עלו (כשהמקום הראשן בבית תלוי בהם (לא מאמין שזה יקרה אבל)), לברקוזן מנצחת באנגליה וכמעט מבטיחה את העליה וגלדבאך עושה את מה שמצפים ממנה בבית כזה. ליגה זבל.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    נדב, מסכים עם הרוב.

    - התוצאות המרשימות יחסית של לברקוזן מול קבוצות גדולות והמאכזות מול קטנות העונה הן לא רק בגלל חוסר יציבות, אלא גם כי הסגנון שלברקוזן משחקת בו מצליח יותר מול קבוצות שמחזיקות בכדור (טוטנהאם ודורטמונד למשל) מאשר מול קבוצות שמשחקות על מתפרצות (רוב קבוצות החלק התחתון בגרמניה, הדוגמה הכי טובה היא ברמן).

    - מחמדי היה לדעתי סביר. תרם מאוד למשחק הלחץ והתקפית לא יצר כמעט כלום אבל פעל בסדר רוב הזמן. במצב אופטימלי (בלראבי כשיר, פולאנד בכושר) הוא לא צריך להיות בהרכב וגם לא המחליף הראשון בהתקפה, אבל אני מרוצה (באופן יחסי) מהיכולת שלו אתמול.

    - מסכים לגמרי עם זה:
    באומגרטלינגר זה סיפור הזוי. בכל המשחקים, חוץ מהשניים מול טוטנהאם, הוא היה בינוני במקרה הטוב וגרוע במקרה הרע. מול טוטנהאם הוא הצטיין פעמיים. מקווה שהוא יוכל לשמור על היכולת גם במשחקים אחרים ;)

    - וונדל היה חור, נכון. לא עשה כל טעות אפשרית, אבל היה השחקן הכי פחות טוב בלברקוזן בפער די גדול.

    וכמה דברים אחרים על המשחק:
    - טופראק במשחק מצוין. טה התקשה יותר, אבל עשה את העבודה בסופו של דבר (כנ״ל לנו).
    - בראנט עם קבלת החלטות רעה אתמול, אבל היכולת שלו לקחת את הכדור קדימה, למשוך שחקני הגנה, לרוץ עם הכדור ולהקשות על ההגנה היריבה קריטית. לא במקרה חלק משמעותי מההתקפות המסוכנות של לברקוזן מול טוטנהאם ו-וולפסבורג התחילו איתו. זה גם מראה כמה בלראבי חשוב לקבוצה, אגב.
    - צריך לציין שטוטנהאם היתה חלשה מאוד. גם כי היא התקשתה מאוד עם הלחץ של לברקוזן, אבל חוץ מעלי ההתקפה שלהם לא היתה מסוכנת (עם כל הכבוד לריצות הסתמיות של סיסוקו) והיו להם הרבה טעויות בהגנה.

    ניצחון נהדר. עכשיו מגיע משחק שאני פסימי יותר לגבי הסיכויים של לברקוזן בו - מול דארמשטט.

    בינתיים עונה מוצלחת לנציגות הגרמניות באירופה. זה עוד יכול ללכת לכיוון אחר לגמרי, אבל אני אופטימי.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא אמרתי שמהמדי היה רע. הוא תרם. זה כן. אבל הוא היה סתמי (ולא רק אתמול. כל פעם שראיתי אותו). פשוט לא ברור לי (ונראה שגם לו לא ברור) מה הוא אמור לעשות על המגרש. הוא כאילו שחקן סתם. לא מועיל לא מזיק.
    לגבי באומגרטלינר (מודה שלא ראיתי את המשחקים האחרים) אולי זה פשוט ששמו אותו במקום אחר או ציוותו אותו עם שחקנים אחרת מאשר בדרך כלל ולכן הוא היה הרבה יותר טוב?
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    ראיתי אמנם רק את התקציר אבל לברקוזן חילקה שם מתנות שמספיקות לשנה שלמה בערך. הזוי להשאיר כל כך הרבה מרווחים נגד קבוצה כזאת.

    נראה שתהיה רק נציגה גרמנית אחת ברבע הגמר.
     
  6. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אולי שתיים, אבל זה תלוי באם אובמייאנג וחבריו יואילו בטובם לא להחמיץ מצבים נוחים מול השער כמו במשחק הראשון.
    וכן, עוד הופעה מביכה של לברקוזן באירופה, למרות שהיו קרובים ל3-3.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רוגר שמידט. אין שום סיבה אחרת. בקבוצה הזו יש שחקני סגל אלופת העולם (ויותר מאחד) ועוד לא מעט שחקני נבחרות אחרות. אין שום סיבה לחטוף כל כך בקלות בבית.
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    זה היה משחק שדי ייצג את לברקוזן של שמיט - התקפה מסוכנת מצד אחד, מצד שני הרבה ממה שקורה בצד ההתקפי נראה מקרי למדי, הגנה שמתבססת לעתים רק על שני הבלמים (ששניהם, במיוחד דראגוביץ׳, היו ביום רע), לא רחוקים מתוצאה טובה אבל בסופו של דבר נשארים מאחורי הקבוצה הטובה יותר. כנראה שעם בנדר היה הולך קצת יותר טוב, אבל כמו ברוב השנתיים האחרונות הוא לא היה כשיר.

    שיפוט גרוע, אגב. לא ברור איך שופט הרחבה טען שהיה פנדל, כשהוא עמד ממש ליד גאמיירו (פירק את ההגנה של לברקוזן אתמול ללא הפסקה) ודראגוביץ׳.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/C5b2746WMAAb4rr.Xxx
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  10. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אז דורטמונד עושים את העבודה באופן חלק למרבה ההפתעה. ראיתי רק חלקים בודדים מהמשחק אבל לפחות מהתקציר התרשמתי שהפעם הם הגיעו יותר חדים למשחק בניגוד למשחק הראשון.
    עכשיו צריך רק נס קטן של לברקוזן ויהיו 3 גרמניות ברבע!... לא באמת :(

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    איזה משחק ענק מתפתח בין שאלקה לגלדבאך. כרגע שאלקה עולה בגלל פנדל מאוד מאוד גבולי אבל אני מאמין שיהיו פה עוד גולים ברבע השעה שנותרה.
     
  12. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לא ראיתי את כל המשחק, אבל בסך הכל זה היה צמד מפגשים טוב וצמוד. חבל שהן לא פגשו יריבות אחרות, חלשות יותר, כדי ששתיהן היו יכולות להמשיך לרבע.

    בכל זאת, אני לא חושב ששאלקה יש סיכויים טובים לזכות בתואר.
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באיירן מול ריאל, דורטמונד מול מונאקו בצ'מפיונס ושאלקה מגרילה את אייאקס ברבע גמר הליגה האירופית.
    באיירן-ריאל זו קלאסיקה ידועה. דורטמונד לדעתי חייבת לעבור את מונאקו, האצטדיון שלה צריך לעשות העבודה. למונאקו ממוצע של 5,000 אוהדים בליגה-רבע רק מיציע האולטראס של דורטמונד...ושאלקה בהחלט יכולה לעבור את אייאקס, המפתח יהיה בגלזנקירשן: אייאקס לא טובה בחוץ (במוקדמות הצ'מפיונס השנה ספגה 0:4 ברוסטוב) וחזקה יותר באמסטרדם-ארנה.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    היה משחק טוב וקצבי. חבל רק שגלדבאך לא ממש באו לשחק כדורגל. שאלקה הייתה טובה לאורך כל המשחק וגלדבאך בכלל לא באו לשחק. הם נזכרו רק כשכבר היה 2:2. וכבר היה מאוחר מידי ומעט מידי.
    איפה הקבוצה של עונה שעברה ושל חלקים מהעונה. הקבוצה נראית כסתם אוסף של שחקנים.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @אפנברג
    אני אשמח לבשר לך שלא פחות משש שחקנים שפתחו ברוסיה כבר נמכרו או יושבים קבוע על הספסל. סיליסן, באזור, גודלייה ואל גאזי פתחו שם, כולם כבר במקום אחר...

    הקבוצה השתנתה והמאמן בוס הצליח לייצב את ההגנה האומללה של אז. במשחקי החוץ אנחנו גם יודעים לקחת נקודות. עשינו למשל תיקו בספרד מול סלטה שגם היא עלתה לרבע הגמר. אייאקס כבשה בקופנהאגן דבר שהעונה קבוצות יותר טובות לא עשו. בעיניי הסיכויים הם חמישים חמישים.

    מצפה לשני משחקים מותחים. הכל פתוח בעיניי.