הגרמניות באירופה 2016/17:: ארבע נציגות בשלב הבתים של ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏25/7/16.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    תודה על התיקון.
    אייאקס חסרה בשלבים הגבוהים של גביעי אירופה. שם ענק שלדעתי ירד בגלל התנהלות לא נכונה של ההנהלה שהפכה הקבוצה למייצרת כשרונות במקום להמשיך להיות האמפריה של פעם. חשוב מאוד לגדל כשרונות אבל לא על חשבון לרדת מהטופ האירופי. יאללה תקחו הליגה האירופית, אנו נקח הצ'מפיונס וניפגש בסופרקאפ האירופי למשחק עם ניחוח סבנטיז חזק וטוב:)
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    שובר לב עבור שאלקה. עשו כבר בהארכה מהפך ענק נגד אייאקס עם 0:3 (0:2 בתום 90 דקות שמחק היתרון ההולנדי מהמשחק הראשון) אבל דווקא בעשרה שחקנים אייאקס השיגה הגול שהעניק לה כרטיס לחצי הגמר. פיגור 0:2 ממשחק ראשון הוא בור שקשה לצאת ממנו בגלל שגול אחד של היריבה ואתה צריך ארבעה. בכל מקרה שאלקה נתנה קמפיין יפה מאוד. ממה שאני זוכר לראשונה מאז 2009 אין אף גרמניה בחצי הגמר של אף אחד משני המפעלים. לא עונה טובה עבור הגרמניות באירופה.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    חייב לציין שבמשחק הראשון 8 0 היה משקף הרבה יותר. גם היום מחצית שקולה ושאלקה מגיעים למצבים ספורים ומבקיעים בניגוד לילדודס של אייאקס.

    אכן ליבי עם שאלקה אבל אייאקס באמת הייתה ראויה יותר בסך הכל הכללי של 210 דקות.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לדעתי פעם ראשונה מזה 12 שנים אין אף קבוצה גרמנית בחצאי הגמר של המפעלים האירופיים.
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פודולסקי התראיין ל"בילד" ואמר שאין מה להכנס ללחץ מזה. אני חושב שיש: עם כל הכבוד לכמות הקהל והאווירה הנהדרת בבונדסליגה, ולמרות שהיא מדורגת שנייה נדמה לי בדרוג אופ"א של הליגות הרי שאין לה הצלחות כבר שנים ביבשת. חוץ מבאיירן אף קבוצה גרמנית לא זכתה בתואר אירופי מאז 97. באותה שנה אלופת אירופה היתה גרמנית (דורטמונד) ומחזיקת גביע אופ"א היתה גרמנית (שאלקה). באותו עשור גם באיירן וברמן זכו בגביע אופ"א. מאז שממה מוחלטת למעט באיירן ב2001 ו-2013. נכון שגרמניות הגיעו לגמרים כמו דורטמונד מול פיינורד או לברקוזן מול ריאל או ברמן מול שחטאר אבל תואר לא ראינו מזה. הקבוצות הגרמניות מזמן לא מאיימות על היבשת (עובדה שלברקוזן נחשבה לטרף קל עבור אתלטיקו השנה בשמינית גמר הצ'מפיונס ואכן קבלה רביעיה בבית). הנבחרת אמנם אלופת העולם אבל רובה הורכב אז מבאיירן שהיתה אלופת אירופה בדימוס. מצד שני בשלוש השנים האחרונות רק ספרדיות זוכות בשני המפעלים כך שהבעיה לא רק אצלנו אבל בכ"ז העוצמה של הבונדסליגה נפגעה מאוד לדעתי ואם לא ההישגים של באיירן באירופה בשנים האחרונות (שלושה גמרים מאז 2010, גביע אלופות וחמישה חצאי גמר רצופים עד העונה) בכלל מצבנו בדרוג אופ"א היה צונח.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כרגיל אצלך, חוץ מהעובדה שהליגה הגרמנית במקום השני בדירוג האיכות של אופ"א (שלא נקבע ע"פ הקהל, הססגוניות, היופי של האוהדות, מילוי האיצטדיונים או כמות השערים, אלא אך ורק ע"פ התוצאות במשחקים הרשמיים במפעלים הרשמיים של אופ"א) כל השאר זה עובדות אלטרנטיביות.
    סתם ככה לשם הדוגמא, בעונה שעברה לא הייתה אף איטלקית אחת בשום רבע גמר (שלא לדבר על חצי גמר) של אף מפעל. בעוד שלרבע הגמר של שני המפעלים האנגלים שלחו שתי קבוצות הגרמנים שלחו 3 קבוצות והצרפתים רק קבוצה אחת. השוויצרים, האוסטרים, הסלובנים והסלובקים לא היו הרבה יותר מוצלחות. וגם בעונות הקודמות המצב לא היה שונה בהרבה. שוב, אין מה לעשות הדירוג של אופ"א מתבסס על תוצאות אמיתיות ולא על עבדות אלטרנטיביות ולמעט השנה הביזיונית הזו בשש שבע השנים האחרונות אנחנו בעליה.
    דרך אגב, בכמה גמרים הופיעו וגביעים זכו בחמש השנים האחרונות האנגלים, הצרפתים, האיטלקים, הסלובנים, השוודים, האלבנים?
    כרגיל. הכל עובדות אלטרנטיביות.
     
    ויאם ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    nfcb, תענה לי בכנות, אתה אמת חושב שהליגה הגרמנית יותר טובה מהליגה האנגלית? שים בצד רגע את הדירוג באופ"א (שנובע בעיקר מהצלחה של באיירן וטיפה של דורטמונד), אתה באמת חושב שרמת הקבוצות בליגה הגרמנית עולה על מקבילתה באנגלית? שקבוצה כמו לייפציג הייתה יכולה להיות מקום 2 בליגה האנגלית?
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    טוטנהאם מקום שני באנגליה בפער של 4 נקודות מהמקום השלישי (ועם שני משחקים חסרים) שיחקה העונה הזו באותו בית בליגת האלופות עם לברקוזן שנמצאת עם 4 נקודות יותר מהמקום שמוביל למבחנים נגד הירידה. לברקוזן סיימה במקום השני בבית והמשיכה הלאה. טוטנהאם סיימה רק במקום השלישי והודחה.
    באיירן הביסה 5:1 את ארסנל פעמיים. בכלל ארסנל נציגה קבועה במקומות 1 - 3 בליגה האנגלית לא עוברת את השמינית כבר 7 שנים רצוף.
    והאם אתה יכול להגיד שבעונה שעברה לסטר הייתה לוקחת אליפות בגרמניה?
    אז אתה יכול להגיד את ההיפך?
    בהעדר מדד יותר אובייקטיבי אני לא יכול להגיד שהאנגליות עדיפות על הגרמניות בשש השנים האחרונות. וכנראה שההיפך הוא הנכון.
    תשומת ליבך שאמרתי גם שהשנה (התכוונתי כמובן לעונה) הזו היא בזיונית. הקבוצות שלנו חלשות מאוד וזה מה שאיפשר לליפציג, קלן, הרטה ודומותיהן להיות בצמרת. השנה היא היוצא מן הכלל.
    ואני אלך איתך מעבר. נגיד שהליגה האנגלית יותר טובה. עדיין הליגה הגרמנית במקום השלישי. צמרת אירופה. ולא כמו שידידנו חובב העובדות האלנטרנטיביות אוהב לצייר.
     
    ויאם ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק. הדירוג הזה הוא בדיחה, שני רק לדרוג הנבחרות הפאתטי של פיפ"א שלא מחובר למציאות (למרות ה"עובדות"). הליגה הגרמנית לא רצינית כבר שנים. היחידה שהחזיקה אותנו בדרוג היתה באיירן עם חמישה חצאים רצופים, שני גמרים וגביע בחמש השנים האחרונות. מעבר לזה, למעט קמצוץ מדורטמונד, שום גרמניה לא רלוונטית בעשרה גרוש באירופה. מי מפחד לקבל גרמניה בהגרלות? ממי יפחדו? משאלקה? מלברקוזן? מגלאדבך? כולן קבוצות נחמדות ותו לא. איפה זה ואיפה שנות התשעים של הגרמניות. חושבים שאם קבוצה אחת נמצאת קבוע בטופ אז היא מייצגת הליגה וזה לא נכון בדיוק כמו שיובנטוס לא מייצגת את הליגה האיטלקית, שמצבה עוד יותר גרוע מאצלנו. שנה הבאה נדמה לי הליגה האיטלקית תקבל עוד נציגה בצ'מפיונס-מה הקשר לעובדות? מה האיטלקיות עושות באירופה למעט יובנטוס? הכל בזכות יובנטוס אבל מי שיסתכל על ה"עובדות" יחשוב שהליגה התקדמה מאז שאיבדה לנו נציגה בזמן שרק הלכה אחורה. קשקוש מארץ הקשקושים הדרוג הזה.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    צודק.
    9 אנגליות זכו ב 14 גביעי אירופה שונים ב - 5 השנים האחרונות.
    7 סלובקיות ב - 23, 5 צרפתיות ב - 22, 4 שבדיות ב - 12, 9 צ׳כיות ב 5, 2 הונגריות ב - 3 24 שוויצריות ב - 11.
    וכל קבוצה רועדת לקבל את הקבוצות מהמדינות האלה. בדיוק כמו אותו אוהד ריאל מהעבודה של אישתך שאמר מה אנחנו צריכים את באיירן עכשיו על הראש. זה מה שקובע.
    עובדות אלטרנטיביות.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אז תן לנו בבקשה דירוג ל - 10 הליגות הכי חזקות באירופה מ 1 - 10. אם אפשר גם נימוק (קצר אפילו) לכל בחירה זה בכלל יהיה נהדר.