הדיון של נבחרת ספרד החדשה:: מתכוננים למונדיאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    איך פיקה אגב? אני פחות עוקב אחרי בארסה אבל הבנתי שהיא חטפה לא מעט גולים עד עכשיו, יש לו חלק מרכזי בזה?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק מול איטליה שווה פריויו איכותי עם סקירה על מצב הנבחרות, מפגשי העבר, הציטוטים, המצ'אפים ועוד ועוד. לצערי לא היה לי זמן להתעסק בזה אז תיאלצו להסתפק בתגובה מפורטת שלי לקראת המשחק.

    מהמשחקים הבודדים בטורנירי מוקדמות שבאמת שווים צפייה ומדובר במבחן גדול לנבחרת של לופטגי. למעשה גם איטליה עברה שינוי גדול - בעיקר על הקווים ונראה שחסרה שם כריזמה. אבל אני לא מתרגש מהיכולת הבינונית של איטליה נגד ישראל כי היא תמיד מנצחת אותו הדבר, עם מקסימום ריכוז ומינימום מאמץ. כמו שאמרתי, זה משחק שהוא מבין גדול עבור ספרד שחייבת להשיג לפחות תיקו כדי לא להסתבך בהנחה גסה ששתי הנבחרות ינצחו את כל יתר המשחקים האחרים שלהן. אני מעיף מבט על ההרכב הפותח של ספרד וקצת מאוכזב - הסיסטמה זהה, יותר מידי דומה לנבחרת של דל-בוסקה עם כל הכבוד לקוקה. התלות באינייסטה שוב טוטאלית כאשר דויד סילבה מתקשה מאוד נגד אגרסיביות ומחנק כזה ואולי ביורו הוא היה לא רע אבל רק 'לא רע' והמשחקים הקודמים של הנבחרת נגד בלגיה וליכטנשטיין ממש לא מהווים מדד. ספרד תייצר מעט מאוד מצבים היום והיא צריכה את דייגו קוסטה של צ'לסי, הקילר שרעב לטרף ברחבה. גם בוסקטס נמצא בכושר נוראי וזה לא טוב ואני לא מבין מה ויטולו עושה בכנף שמאל, דווקא הוא? ספרד צריכה לשחק את הכדורגל שלה כי רק ככה היא יודעת אבל להציג קצת מרפקים, לנסות עוד דברים חוץ מהנעת כדור בלתי-פוסקת - היא צריכה לייצר מצבים.
    בופון הגדול בעצמו אמר שמוזר לו לא לשחק נגד קסיאס וכמה חבל לראות איך בניגוד לבופון ששומר על עצמו ועל מעמדו ותהילתו כמאמר הקלישאה - איקר כבר לא פקטור וזה לא רק קשור לדה-חאה שגם שחקן חשוב הערב. איטליה תהיה נמרצת, בזה אני בטוח, מקווה שגם ספרד.
    דור הזהב של ספרד פרץ פחות או יותר עם הניצחון על איטליה בפנדלים ברבע גמר היורו, ספרד הסירה שם את הקללה - והחותמת הסופית לסיום העידן הגיעה נגד איטליה עם המשחק העלוב וההדחה ביורו כשספרד הייתה חסרת אונים ונטולת פתרונות אם כי תמרורי האזהרה הגיעו ממש קודם לכן - עוד במונדיאל. אגב, איטליה מחזיקה במאזן חיובי נגדנו ואני לא אוהב את זה. מצד שני להגיד שאיטליה 'נקמה' או 'סגרה חשבון' זה פאתטי, אני בכלל לא חושב על נקמה נגדם. אי-אפשר להשוות את ה-4:0 מול איטליה בגמר היורו לשום דבר, איקר אשכרה ביקש מהשופט 'ריספקט'. שיהיה בהצלחה.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מה אתה רוצה מויטולומבדיוק? בכושר פנטסטי, ומגיע לו מקום בהרכב.

    קוקה באנקר, טיאגו שחקן שלופטגי מאוד מחזיק מימנו, ממש לא דומה לנבחרת של דל בוסקה שלא ספר את קוקה, לא ספר את קארבחל, את דייגו קוסטה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - הנבחרת הצעירה ניצחה אתמול 3:0 אם זה מעניין מישהו.

    את לוקאס ואסקס אתה קוטל בלי הפסקה אבל את אדון ויטולו שבתשע הופעות השנה בכל המסגרות רשם רק בישול אחד אתה מהלל - כי זה טוב לתזה שלך, כבר התרגלתי. סתם שחקן - לא רע עבור סביליה וחד משמעית לא מספיק טוב עבור ההרכב הראשון של נבחרת ספרד. קאייחון כובש הרבה שערים ואפשר היה לגוון יחד איתו. נוליטו גם הרבה יותר טכני ומסוכן למשל. הנבחרת השתנתה וקרבחאל הוא אחלה חיזוק בהנחה שישחק אבל זה עדיין דומה לזה. טיאגו לא נמצא בתמונת ההרכב הראשון כרגע אז זה לא מעניין שלופטגי מחזיק ממנו.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הסטסיטיקה של ויטולו לא מרשימה כרגע, אבל כל מי שראה אותו בשנתיים האחרונות יגיד לך שמדובר בשחקן מעולה. לא כוכב על, אבל רחוק מלהיות סתם שחקן.

    פיקה, ראמוס, איינסטה, בוסקטס אין טובים מהם כרגע, גם אני לא חסיד של סילבה אבל הוא היה מעולה נגד בלגיה וליכטנשטיין.

    הפילוספיה של לופטגי שונה מאוד משל דל בוסקה, אולי עם הזמן תבין.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מבין איך איטליה לא משתעממת למוות מהאנטי כדורגל שלה, הם לא חיברו שתי מסירות ועברו את החצי אולי פעמיים. איך לא סיימנו את המחצית הזו עם שער קטן-גדול כשראמוס ופיקה שיחקו בנגיחות ברחבה - הרי שתי נגיחות ברחבה זה גול, לא?
    הרבה מאוד סבלנות בהנעת הכדור ויש מהלכים נהדרים של כדורגל אבל לא מספיק תאכלס לצערי ושני דברים מדאיגים מעבר לכך שהנבחרת לא כבשה - הכרטיס הצהוב של בוסקטס שלא הייתה לו ברירה אחרי איבוד הכדור של ראמוס וגם הפציעה של ג'ורדי אלבה תוקעת מקל בגלגלים במשחק ההתקפה באגף שמאל משום שנאצ'ו עם כל הכבוד לזה שהוא נמרץ ולוחץ וטוב הגנתית - שחקן עם רגל ימין ולא איזה מוכשר מידי בהתקפה. ספרד צריכה ללכת על האגף של קרבחאל ולבעוט יותר מרחוק ואני מקווה לראות את אינייסטה קרוב יותר לשער. על הספסל יש כלים טובים כמו קאייחון ונוליטו ואולי מוראטה שיוסיף קצת מהירות ויותר תנועה ע"ח דייגו קוסטה. ספרד בינתיים אגרסיבית אבל לא 'רעה' מקדימה וחסרה לי גם מהירות. קצת ללחוץ על הדוושה ואפשר לתת גול, לא רוצה שהנבחרת תסתפק במועט.

    לגבי מה שכתבת - אני מסכים איתך שהבסיס טוב וצריך להישאר כמו שהוא עכשיו.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    משחק הלחץ של הספרדים ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. פיקה חם, לא היה חסר הרבה לעוד צמד שלו.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ראמוס כהרגלו, אין משחק שיגמור בלי טעות. אחר כך יגידו שהוא מחזיק את פיקה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אחרי היתרון של ויטולו לא הייתי שקט, ידעתי שזה לא הסוף. מאוד מאוכזב מהתוצאה כי 1:1 זה להסתפק במועט והכל הלך לפי התוכניות פחות או יותר, ספרד הוציאה לאיטליה את החשק לבעוט בכדור. אני עדיין חושב שחסר לנבחרת הזו קילר אמיתי, געגועים לדויד ויאה של אז. לגמור משחק בדקות הטובות שלנו. ספרד מוכשרת והיא צריכה לשאוף להיות מסוגלת לכבוש יותר משער אחד ביום כזה. סרחיו ראמוס, מה נאמר ומה נגיד. זה לא הזמן שלו. תנו לו גמר מונדיאל או חצי גמר ליגת האלופות ותקבלו תצוגת הגנה לתפארת. זה עוד מוקדם לו, כולה אוקטובר. זה החודשים שהוא עושה מה שבא לו, הוא מתעורר פחות או יותר במרץ. באמת חבל.
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא אכפת לי מתי יתעורר, לאורך כל הקריירהנהיה בלם לא יציב וכזה שאין לסמוך עליו. אבל יודע לכבוש שערים, אז הכל נשכח.

    לא חסר סקורר, נגד הבונקר האיטלקי גםצוייה היה מתקשה.

    מוראטה וקוסטה זנ יופי יופי.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    כמעט כל משחק לוקחים לדייגו קוסטה אחד על אחד מול השוער בטענה לנבדל.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בלם בינוני זה ללכת רחוק, מסכים שהוא לא יציב והיו טובים ממנו. אבל אתה לא סובל אותו, ואין חדש תחת השמש, אין אצלך אף-פעם באמצע. לראמוס יש מספיק משחקי על ברזומה גם במעמדים הכי גדולים - הוא לא רק כבש את השער ההוא בדסימה אלא שיחק נפלא וניצח בכל מצ'אפ. הוא חלק מנבחרת ספרד ששמרה על שער נקי באינסוף משחקים בשלבים האחרונים - גמר מונדיאל, פעמיים גמר יורו, ובחלק מהזמן גם שיחק כמגן. הוא לא רק כבש צמד במינכן אלא גם היה מצוין יחד עם פפה מול האימפריה של פפ וריאל מדריד שמרה על שער נקי בשני משחקים. הוא איבד מהמהירות והוא שאנן, זה נכון.
    תסלח לי, עם כל האהבה למוראטה והנמרצות שלו, ועם כל זה שדייגו קוסטה נראה אתמול טוב ביחס למשחקים הקודמים שלו בנבחרת ואני מכבד את ההגנה של איטליה - של נעלייך מעל רגלייך כשאתה מדבר על דויד ויאה החלוץ הטוב ביותר בהיסטוריה של הנבחרת.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2016/10/06/seleccion/1475790656_487673_1475790751_portada_normal_recorte1.Xxx

    ביום שאחרי המשחק באיטליה, בנבחרת נעים בין סיפוק גדול מההופעה לבין האכזבה על כך שהניצחון ההיסטורי והאפשרות לפתוח פער במוקדמות - ברח. בסיקור במארקה כתבו 'כמה חבל - עשינו את המקסימום אבל הניצחון ברח והעונש מקסימלי' - 'ספרד הרגישה וליטפה את הניצחון בטורינו עם כדורגל אותו לופטגי ואנחנו רוצים לראות - אבל אז באה שגיאה של ראמוס, ואיטליה תמיד מנצחת את הטעויות שלנו', וב-AS כתבו: הסימפוניה של ספרד לא הושלמה'. ויטולו זכה למחמאות על השער שכבש(השני שלו בנבחרת ב-6 משחקים) וכן על היכולת שהפגין, בעוד ראמוס ספג ביקורת קשה על הפנדל הרביעי שביצע העונה בכל המסגרות - שלושה במדי ריאל מדריד ואחד בנבחרת. קוקה ודויד סילבה קיבלו 3 כוכבים כמו אינייסטה בעוד ראמוס לא קיבל אף כוכב. אגב, ראמוס היה עצבני לאחר המשחק - "אתם יכולים לבקר אותי עכשיו אבל בעתיד אסתום לכולם את הפה, כמו תמיד. גם בופון טעה אבל באיטליה מוחאים כאפיים לאגדה ובספרד שורקים בוז". התקשורת באיטליה חגגה את הנקודה - 'לילה מוצלח לכולן' כשדיברו על משחק הלחץ הפנטסטי של ספרד ועל כך שאיטליה למרות משחק רע הצליחה להתאושש ולא הפסידה. ג'ורדי אלבה שנפצע והוחלף אמש לא ישחק נגד אלבניה. המאמן לופטגי סיכם - "שיחקנו טוב במחצית הראשונה בעיקר אבל איטליה עם תשע נשמות. חבל שלא ניצחנו". קוקה - "זה היה קרב של ממש. היתה לנו מחצית ראשונה מעולה, אך לאחר השער הראשון שלנו היינו צריכים לסיים את המשחק. בסופו של דבר, אנחנו די עצובים שלא הצלחנו לנצח".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/16
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    ההתבטאות שלו אחרי המשחק רק מחזקת את העובדה כמה האף של האוברייטד הזה בשמיים.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נבחרת ספרד תתארח הערב נגד אלבניה בגירסה המחוזקת שלה ויש לה כרגע מאזן מושלם בחלוף שני משחקים, ותקווה לחזור לנצח ובהפרש גבוה. לופטגי מתלבט האם להמשיך בחוד עם דייגו קוסטה או לתת את הקרדיט למוראטה. לפי הAS ייערכו פחות שינויים ממה שחשבנו וגולת הכותרת היא שילובו של טיאגו במרכז השדה על חשבון קוקה או אינייסטה. ויטולו שכבש נגד איטליה ממשיך בהרכב וכך גם ראמוס אם למישהו היה ספק. נאצ'ו יהיה המגן השמאלי במקום אלבה הפצוע. לופטגי ביקש מהשחקנים ניצול מצבים ולבעוט בשאננות. אגב זה יהיה המשחק ה-666 של ספרד בהיסטוריה, פרט לאספנים. היא ניצחה במשחקה ה-111, 222, 333 ו-555.

    http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2016/10/09/seleccion/1475968012_088351_1475968327_sumario_grande.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/16
מצב נושא:
הנושא נעול.