היו"ר החדש.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏3/12/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבה מליגה.
    והכתבה הזאת היא ממש ליגה..
    אולי לא הכל בה נכון...אבל הרוב כן נכון.

    "כמה פעמים שמענו את היו"ר היוצא (תודה שזה קרה), מר גברי לוי, שאמר כי אופ"א לא מוכנה, כי קבוצות לא רוצות לבוא לשחק אצלנו וכי זה המצב ופשוט... אין מה לעשות.

    כמה פעמים שמענו את גברי לוי יורה צרורות לאיזה בעל קבוצה קטנה שפתח את הפה ומיד סתם לו אותו, כמה פעמים שמענו את היו"ר שהלך הביתה (ושוב תודה רבה) שרק שיטת משחקים בתשלום תביא את הכדורגל שלנו להישגים???

    לאורך תקופה ארוכה נהגנו לומר שגברי צריך ללכת הביתה ושינוי דרסטי חייב להגיע. פתאום הגיע איצ'ה מנחם, שלמען האמת לא נתנו לו אפילו יום אחד של חסד, והאיש, ראו זה פלא, שינה את כל התמונה.

    פתאום אין צעקות, אין כותרות בומבסטיות, נבחרות לא רק שמסכימות להתארח בישראל, במסגרת משחקי ידידות, אפילו פונות אלינו ביוזמתן... פולין (מוכנה לבוא), אוסטרליה (הזמינה אליה), אורוגוואי (אחד שם, אחד בישראל), נבחרת הנשים של רוסיה ונבחרת הנוער של אוקראינה (שתיהן רוצות להתארח בארץ).

    http://www.liga.co.il/leaguespic/1067262365.Xxx

    אז מה? אין טרור? יש הסכמי שלום? פתאום כולם אוהדים אותנו?

    היו"ר החדש מדבר עם התקשורת, כותב מכתבים ענייניים לבעלי הקבוצות, מצדיק אותם שהם דורשים עוד כסף ועוזר להם להתגלגל. היו"ר החדש מציע ערוץ בתשלום וסבור כמו כולם ש"שלם וצפה" הורס את הכדורגל הישראלי, הוא מדבר לתקשורת ולא מספר סיפורים.

    איצ'ה מנחם שינה ברגע אחד את התדמית הדפוקה שהיתה להתאחדות הישראלית והכל בגלל איש אחד שהלך סוף סוף לביתו (פעם נוספת תודה) ולמעשה הצדיק את מה שאמרנו כל הדרך על היו"ר הישן ו... צדקנו. "

    מה אתם חושבים?הם צודקים?זה טוב שגברי הלך?איצה עושה עבודה טובה?מה שבטוח...הוא הרבה הרבה יותר שקט.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא רציני לבדוק את זה עכשיו. שיעבור קודם עונה, אז נדבר. בינתיים המצב לא מזהיר אבל בין חרא לחרא תמיד יש חרא שמסריח יותר... (אני מקווה שהבנתם את המטאפורה הריחנית).
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכתבה הזאת היא פשוט שטויות במיץ. הכותב מציג את זה כאילו גבריצ'ה מנחם אחראי ל"התאוששות" (ממש) של הכדורגל הישראלי. הוא פשוט משתף פעולה עם ברוני הקבוצות שרוצים להבריח את האוהדים וסה"כ מנסה כמה שיותר להישאר בצד ולא להתערב... משחקי הידידות ממש לא היו בזכותו, גם כן.