הליגה האנגלית חוזרת!!! רגע לפני.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏15/8/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הליגה הטובה בעולם (בלי תגובות מיותרות) יוצאת לדרך בסוף השבוע הקרוב אז עשיתי בשבילכם קצת סדר בנוגע לרכישות ועל ההרכבים הצפויים.

    וולבס
    את העונה שעברה וולבס סיימה במקום ה-5 בליגה הראשונה ועלתה דרך הפלייאוף.
    הצטרפו: ג'ודי קראדוק, הנרי קמארה, סילאס, סטפן איברסן, אולג לוז'ני ואיזאק אוקרנוקו.
    עזבו: סדריק ראסל, מייקל בראנץ', מוחאמד קמארה, מארק אדוארטי וקייט אנדרס.
    הרכב משוער לקראת העונה: מאט מוראי, איזאק אוקרנוקו, ג'ודי קראדוק, ג'וליאן לסקוט, ליי ניילור, סילאס, קולין קאמרון, פול אינס, מארק קנדי, קני מילר והנרי קמארה.
    שחקן שיש לשים עליו עין: קני מילר. קני מילר כבש בעונה שעברה 19 שערים והיה מהבולטים בוולבס, הוא הגיע בקיץ 2000 לאנגליה מריינג'רס אחרי שהיה הצעיר הבולט בסקוטלנד אבל התקשה להתאקלם ואיכזב יחסית לציפיות. אולי העונה.
    כישרון צעיר: ג'וליאן לסקוט. לסקוט בלם בן 20 שמשחק בהרכב הראשון כבר מעונת 2000/01 וכבר הספיק להבחר פעמיים לשחקן הצעיר המצטיין. משחק בנבחרות הנוער של אנגליה ובוולבס בטוחים שמדובר בבלם ברמה גבוהה מהרגיל.
    אופטימיסט: עונה משעממת וסיום במרכז הטבלה
    פסימיסט: ירידה

    פורטסמות'
    פורטסמות' סיימה את העונה שעברה כאלופת הליגה הראשונה.
    הצטרפו: דג'אן סטפנוביץ', אמדי פיי, וינסנט פריקארד, טדי שרינגהאם, פטריק ברגר, הראלד וואפינאר ובוריס זיבקוביץ'.
    עזבו: ג'יאנלוקה פסטה, סאשה איליץ', פול מרסון, ורואן וין.
    הרכב משוער: שאקה היסלופ, בוריס זיבקוביץ', היידן פוקס, דג'אן סטפנוביץ', מאט טיילור, סטיב סטון, טים שרווד, נייג'ל קוואשי, פטריק ברגר, טדי שרינגהאם וסבטוסלאב טודורוב.
    לשים עין על: מאט טיילור. טיילור הגיע מלאטון טאון תמורת 750,000 ליש"ט בעונה שעברה והיה מהמצטיינים בקבוצה. הוא מגן שמאלי מאוד מהיר שמרבה לתמוך בהתקפה, הוא כבש 7 שערים עונה שעברה והיה מאוד דומיננטי בהתקפה. הוא משחק בנבחרת אנגליה עד גיל 21 ויחמיץ את פתיחת העונה בגלל פציעה.
    כישרון צעיר: איגביני יעקובו. את יעקובו כולנו מכירים, גבוה, חזק, מהיר וכו' הוא פתח בעונה שעברה ב-11 משחקים וכבש שבעה דערים לפני שנפצע בתחילת חודש אפריל וסיים את העונה. רדנאפ בונה עליו לפחות בהתחלה כאס מהספסל.
    אופטימיסט: עונה משעממת באמצע הטבלה
    פסימיסט: ירידה

    טוטנהאם
    טוטנהאם סיימה את העונה שעברה במקום ה-10 ושוב עונה בלי כלום.
    הצטרפו: הלדר פוסטיגה, בובי זאמורה ופרדי קאנוטה.
    עזבו: את'רינגטון, בן תאצ'ר, סטפן פרוינד, סטפן איברסן וטדי שארינגהאם.
    הרכב משוער: קייסי קלר, סטפן קר, לדלי קינג, דין ריצ'ארדס, מאריסיו טאריקו, סימון דיוויס, דארן אנדרטון, ג'יימי רדנאפ, גוסטאבו פוייט, רובי קין והלדר פוסטיגה.
    לשים עין על: הלדר פוסטיגה. פוסטיגה הגיע מפורטו תמורת 8.25 מיליון ליש"ט. סכום גבוה אבל מדובר באחד מהחלוצים הכישרוניים והאטרקטיבים באירופה. פוסטיגה כבש עונה שעברה 19 שערים ועזר לקבוצתו לזכות בגביע אופ"א. יהיה מאוד מעניין לצפות בו.
    כישרון צעיר: ג'ונתן בלונדל. קשר בלגי בן 18 שהגיע לטוטנהאם מקבוצת מוסקורן הבלגית. בלונדל הוא קפטן נבחרת בלגיה עד גיל 19 נחשב כקשר שאוהב לתקל המון, להלחם על כדורים ובעל בעיטה חזקה מרחוק.
    אופטימיסט: אירופה
    פסימיסט: עונה משעממת במרכז.

    סהות'המפטון
    סיימה את העונה שעברה במקום ה-8 והייתה מהפתעות העונה.
    הצטרפו: דני היגינבות'אם, ניל מקאן, יואן פולי, פיטץ האל, גרהאם לה סו ודארן קנטון.
    עזבו: וויין ברידג' וקווין דיוויס.
    הרכב משוער: אנטי נימי, פול טפלר, מייקל סבנסון, קלאוס לונדקבאם, גרהאם לה סו, פאבריס פארננדס, רורי דלאפ, מאט אוקלי, כריס מארדסן, ג'יימס ביטי ומריאן פהארס.
    לשים עין על: פיטץ האל. האל שוחרר לפני 3 עונות מווסטהאם ומאז נדד בליגות הנמוכות והצטיין, עקב כך מצא לעצמו מקום בסהות'המפטון. מדובר בבלם חסון וחזק שהצטיין במשחקי טרום העונה ושילובו בהרכב ללא ספק עומד על הפרק.
    כישרון צעיר:כריס באירד. אחרי וויין ברידג' התקווה הבאה של תוצרת הבית של סהות'המפטון הוא המגן הימני כריס באירד. באירד כבר שותף בעונה שעברה בכמה משחקים והיה לא רע בכלל. פוטנציאל להיות אחד מהמפתיעים.
    אופטימיסט: אירופה
    פסימיסט: חצי תחתון של הטבלה

    ניוקאסל
    סיימה את העונה שעברה במקום ה-3 והמכובד מאוד.
    הצטרף: לי בוייר
    עזבו: ג'ון קארלס ובריאן קר.
    הרכב משוער: שיי גיבן, ארון יוז, ג'ונתן וודגייט, טיטוס בראמבל, אוליבייר ברנארד, לי בוייר, קיירון דייר, ג'רמיין ג'נאס, לורנט רובר, אלן שירר וקרייג בלאמי.
    לשים עין על: לי בוייר. בוייר נבחר לשחקן השנה של עונת 1998/99 אבל בשנתיים האחרונות נכנס למערבולת שעדיין לא הצליח לצאת ממנה. הוא נהיה שחקן אפור שלא ממש מוסיף משהו לקבוצה שלו. כולם יודעים שיש לו ברגליים כדורגל ואולי העונה בקבוצה הכישרונית של ניוקאסל הוא יחזור לעצמו.
    כישרון צעיר: מייקל צ'ופרה. צ'ופרה אומרים עליו שהוא האלן שירר הבא. בקבוצת הנוער של ניוקאסל הוא הבקיע ללא הפסקה ובעונה שעברה בילה תקופה טובה מאוד בווטפורד. אולי העונה נראה ממנו הרבה. הרבה תלוי בדקות המשחק שיקבל.
    אופטימיסט: מקום שני
    פסימיסט: גביע אופ"א

    מנצ'סטר יונייטד
    האלופים.
    הצטרפו: אריק דג'מבה דג'מבה, טים הווארד ודיוויד בליון.
    עזבו: דיוויד בקהאם, חואן ורון, לי רוש, לוק צ'דוויק, מייקל סטיוארט, דיוויד מאי ולורן בלאן.
    הרכב משוער: טים הווארד, גארי נוויל, ריו פרדיננד, מיקל סילבסטרה, ג'ון אושה, רוי קין, ניקי באט, אולה גונאר סולשיאר, פול סקולס, ריאן גיגס ורוד ואן ניסטלרוי.
    לשים עין על: טים הווארד. הווארד הגיע למנצ'סטר להלחם עם בארטז על האפודה מספר אחד ובינתיים נראה שהוא מצליח. הוא הצטיין במשחקי קדם העונה ונתן למנצ'סטר את גביע הצדקה. כנראה השוער מספר אחד של מנצ'סטר לכל אורך העונה. נראה עם פרגי קלע בול.
    כישרון צעיר: דארן פלטשר. פלטשר הוא הצעיר הבולט במנצ'סטר של היום והעונה הזאת כנראה תהיה העונה שבה הוא יפרוץ יותר ויותר לכר הדשא לפחות על תקן מחליף. בעונה שעברה הוא לאט לאט שותף יותר ויותר וגם במשחקי קדם העונה הוא שותף בכל משחק.
    אופטימיסט: אליפות
    פסימיסט: מקום שני

    מידלסברו
    סיימה את העונה שעברה במקום ה-11.
    הצטרפו: דוריבה, כריס ריגוט ואלן רייט.
    עזבו: טוני וידמאר, נויל וולאן ובראדלי ג'ונס.
    הרכב משוער: מארק שווארצר, סטיוארט פארנאבי, כריס ריגוט, גארת' סאות'גייט, פרנק קואדרה, דוריבה, ג'ורג' בואטנג, ג'ונתן גרינינג, ז'וניניו, מלקולם כריסטי ומייקל ריקטס.
    לשים עין על: ז'וניניו. ז'וניניו החמיץ את מרבית העונ השעברה וחזר רק במרץ מפציעה ומאז הרשים והיה מצויין. השנה נקווה שנראה אותו במשך כל העונה מלהטט במגרשים. צפוי להיות המנוע של מידלסברו.
    כישרון צעיר: דיוויד מרפי. מרפי הוא מגן שמאלי תוצרת בית שכבר בעונה שעברה השתלב אפילו בהרכב הראשון אבל פציעה מנעה ממנו לשחק יותר. הוא שחקן של קבע בנבחרות הצעירות של אנגליה וצפוי להאבק עם פרנק קואדרה ואלן רייט על המקום בהרכב למרות שיכול לשחק גם בקישור.
    אופטימיסט: אירופה
    פסימיסט: מרכז טבלה

    לידס
    סיימה את העונה שעברה במקום ה-15, עונת שפל.
    הצטרפו: ג'ודי מוריס, זומאנה קמארה ודידיה דומי.
    עזבו: הארי קיוול, שיין קאנדסל שריף, הרפאל סינג וג'ייקוב בארנס.
    הרכב משוער: פול רובינסון, דני מילס, זומאנה קמארה, דומיניק מתאו, דידיה דומי, גארי קלי, דיוויד באטי, ג'ודי מוריס, ניק בארמבי, מארק וידוקה ואלן סמית'.
    לשים עין על: מייקל ברידג'ס. הגיע ב-1999 מסנדרלנד תמורת 5 מיליון ליש"ט והבקיע 22 שערים בעונתו הראשונה בקבוצה. אבל אז רצף של פציעות עצרו את ההתקדמות שלו והיום הוא בן 25 בריא לחלוטין ומצפים ממנו שיחזור להיות החלוץ המצויין של לפני הפציעות.
    כישרון צעיר: מאת'יו קילגלון. קילגלון הוא בלם שבלידס צופים לו עתיד מבטיח. אולי כבר השנה ישתלב בהרכב הראשון אחרי שהרשים מאוד במשחקי הטרום עונה. מזכיר מאוד את ג'ונתן וודגייט ולכן כינויו הוא "וודי".
    אופטימיסט: מרכז טבלה
    פסימיסט: ירידה

    מנצ'סטר סיטי
    סיימה את העונה שעברה במקום ב-9.
    הצטרפו: טרבור סינקלייר, אנטוין סיביירסקי, פול בוסבלט, דיוויד סימן ומיכאל טארנט.
    עזבו: סטיב הווי, שון גואטר, ניקלאס ינסן, בריאן מרפי, כריס שוקר, וינסנט וואוסו, עלי בנארביה, אלף אינגה האלאנד ופיטר שמייכל.
    הרכב משוער: דיוויד סימן, סון ג'יהאי, דיוויד סומייל, סילביאן דיסטין, מיכאל טארנט, שון רייט פיליפס, ג'וי בארטון, פול בוסבלט, טרבור סינקלייר, רובי פאולר וניקולאס אנלקה.
    לשים עין על: טרבור סינקלייר. לפני שנה היה חלק בלתי נפרד מהמסע של אנגליה לגביע העולמי אבל אז נקלע לעונה לא טובה עם ווסטהאם מה שגרם לכך שמאז המונדיאל הופיע רק פעמיים במדי הנבחרת. קשר שמאלי מצויין בעל שליטה טובה ויכולת התקפית גבוהה, כבר בן 30 אבל עדיין לקיגן יש על מי ליבנות.
    כישרון צעיר: ג'וי בארטון. ג'וי בארטון קשר שנכנס לתוכניות של קיגן לקראת סוף העונה שעברה וכבר הספיק להבחר לשחקן החודש של הקבוצה. כשר בעל יכולות אישיות גבוהות שצפוי לפתוח את העונה כשחקן הרכב, שימו עין.
    אופטימיסט: אירופה
    פסימיסט: מרכז טבלה

    לסטר:
    סיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה הראשונה.
    הצטרפו: סטיב הווי, בן תאצ'ר, פול ברוקר, דני קויין, ג'ון קרטיס, לז פרדיננד, קיית' גילספי, קראיג היגנט, ליליאן נליס וריקארדו סקימקה.
    עזבו: סטפן אוקס, מרטין ריבס, סימון רויס, ג'ון אשטון, דארן אדי, ניקי סאמרבי וטים פלאוורס.
    הרכב משוער: איאן וולקר, פרנק סינקלייר, סטיב הווי, מאט אליוט, בן תאצ'ר, קיית' גילספי, מאזי איזט, ריקארדו סקימקה, קראיג היגנט, פול דיקוב ולז פרדיננד.
    לשים עין על: מאזי איזט. איזט הוא שחקן שאם לסטר רוצה לעשות עונה טובה הרבה מאוד תלוי בו. הוא קשר שעובד קשה, שליטה טובה בכדור ומסירות מדויקות. בילה עם לסטר בליגה הראשונה ובגלל יכולת טובה חוזר ע"י קבוצות פרמייר ליג אבל נשאר נאמן לקבוצה וזכה לעלות איתה לליגה הבכירה.
    כישרון צעיר:טום פטרסקו. פטרסקו הוא פיני שמשחק באגף הימני מההגנה ועד ההתקפה. ללסטר אין הצלחה עם שחקני בית אבל הפיני הזה הוא תקווה גדולה. הוא בן 18 שהגיע בגיל 16 לאנגליה והצטיין באקדמיה של לסטר כאשר כבש בעונה שעברה 13 שערים, צפוי להיות חלק בלתי נפרד מהרוטציה.
    אופטימיסט: השארות.
    פסימיסט: ירידה

    ליברפול
    סיימה את העונה שעברה במקום ה-5 בלבד.
    הצטרפו: הארי קיוול, אנטוני לה טאלק, סינאמה פונגול וסטיב פינאן.
    עזבו: פטריק ברגר, ברנארד דיומה, אלו דיארה, נייל מלור, סטפן וורנוק ווגארד הגם.
    הרכב משוער: כריס קירקלאנד, סטיב פינאן, סמי הפייה, סטפן הנצ'וז, ג'ון ארנה ריסה, דני מרפי, סטיבן ג'רארד, דיטמאר המאן, הארי קיוול, מייקל אואן ומילאן בארוש.
    לשים עין על: הארי קיוול. התקווה הגדולה של הוייה וליברפול. הקשר השמאלי בן ה-24 הגיע תמורת 5 מיליון ליש"ט בלבד אחרי שכבש בעונה שעברה 19 שערים. הציפיות ממנו גבוהות מאוד והרבה תלוי בשיתוף פעולה שלו עם מייקל אואן.
    כישרונות צעירים: אנטוני לה טאלק וסינאמה פונגול. 2 הכישרונות הגדולים האלו נירכשו מלה האבר לפני שני עונות אבל נשארו בצרפת עד העונה הזאת. מדובר בשני שחקנים התקפים טכניים מאוד שבליברפול בונים עליהם לטווח הארוך אבל כבר העונה מצפים לראות מהם ניצוצות.
    אופטימיסט: ליגת האלופות
    פסימיסט: גביע אופ"א

    פולהאם
    סיימה את העונה שעברה במקום ה-14.
    הצטרפו: ג'רום בוניסל, מאליק בוארי, אדם גרין ומוריץ וולץ.
    עזבו: סטיב פינאן, לוק קורנוואל, מרטין הררה, אבדסלאם אודוו, מייק טיילור, ג'ון קולינס ובג'ארן גולדבאק.
    הרכב משוער: אדווין ואן דר סאאר, מוריץ וולץ, אנדי מלביל, אלן גומה, ג'ון הארלי, סטיד מלבראנק, סילביאן לבינסקי, שון דיוויס, לואיס בואה מורטה, לואיס סהה וסטיב מארלט.
    לשים עין על: סטיד מלבראנק. מלבראנק הוא קשר כישרוני ביותר שכבש בעונה שעברה 13 שערים ובלדיו פולהאם הייתה כנראה מוצאת את עצמה יורדת ליגה. הוא כבש שערים נהדרים מרחוק והוא אוהב לשחק בצד ימין או מאחורי החלוצים. מלבראנק יהיה טוב פולהאם תהיה טובה.
    כישרון צעיר: דין לקוק. מהשחקנים הצעירים של פולהאם לקוק הוא בעל הסיכויים הגבוהין ביותר להשתלב ברוטציה. בפולהאם אומרים עליו שהוא ריו פרדיננד הבא וז'אן טיגאנה היה זה שקידם את השחקן אחרי שמצא בו פוטנציאל להיות בלם טוב. הוא משחק בנבחרת אנגליה עד גיל 19.
    אופטימיסט: מרכז טבלה
    פסימיסט: ירידה

    אברטון
    סיימה את העונה במקום ה-7 מה שנחשב לאכזבה בהתחשב לעונה הטובה שנתנה הקבוצה.
    הרכב משוער: ריצ'ארד רייט, ג'וזף יובו, דיוויד וייר, אלן סטאבס, דיוויד אנסוורת', סטיב וואטסון, לי טאי, תומאס גראבסן, גארי נייסמית', וויין רוני ותומאס רדזינסקי.
    לשים עין על: וויין רוני. בחירה די ברורה. ילד הפלא יהיה חייב להוכיח העונה שהוא באמת שחקן גדול. די ברור שהעונה הוא יקבל הרבה יותר דקות משחק וחובת ההוכחה היא עליו. זאת עלולה להיות העונה שלו מצד שני הכל יכול להתפוצץ לו בפרצוף. עונת מבחן.
    כישרון צעיר: שון אוהנלון. שחקן הגנה שנכנס לקבוצה הבוגרת רק במשחק הקדם עונה ושיחק לא רע בכלל, באברטון מתכוונים לקדם אותו ככל שניתן.
    אופטימיסט: אירופה
    פסימיסט: מאבק בתחתית

    צ'לסי
    סיימה את העונה במקום ה-4.
    הצטרפו: דמיאן דאף, חואן ורון, ג'רמי, וויין ברידג', ג'ו קול, גלן ג'ונסון, מרקו אמברוסיו, יורגן מאצ'ו, ייבס מאקאלמבי ואדריאן מוטו.
    עזבו: גרהאם לה סו, אד דה חוי, ריס אבנס, ג'ודי מוריס, אנדי רוס, רוברט וולסטון, ג'יאנפרנקו זולה, גבריאלה אמברוסטי ואלברט פרר.
    הרכב משוער: קרלו קודצ'יני, מאריו מלכיוט, ויליאם גאלאס, ג'ון טרי, וויין ברידג', ג'וי קול, חואן ורון, פרנק למפארד, דמיאן דאף, איידור גודינסן, האסלביינקמוטו.
    לשים עין על: דמיאן דאף. צ'לסי חיזקה כמעט את כל הקבוצה אבל החיזוק המשמעותי הוא בקישור השמאלי כאשר הביאה את הכישרון העולה דמיאן דאף. לדמיאן דאף זאת עונת מבחן עליו להוכיח מה הוא שווה ברמות הגבוהות באמת ויש לידו את השחקנים המתאימים כדי שיעזרו לו בכך.
    כישרון צעיר: גלן ג'ונסון. המגן הימני הזה הובא תמורת 6 מיליון ליש"ט מווסטהאם. מדובר במגן שאומרים עליו שהוא יהיה מספר אחד באנגליה. צריך לראות איך הוא ישתלב בהרכב הראשון של צ'לסי אם בכלל.
    אופטימיסט: אליפות
    פסימיסט: מקום 4

    צ'רלטון
    סיימה את העונה במקום ה-12 והייתה אחת ההפתעות הטובות.
    הצטרפו: מאט הולנד וסימון רויס.
    עזבו: ג'ספר בלומקוויסט, רובי מוסטוי, בן רוברטס וטהאר אל חאלדג'.
    הרכב משוער: דין קיילי, לוק יאנג, ריצ'ארד רופוס, מארק פיש, הרמן הריידארסון, גרהאם סטיוארט, מאט הולנד, סקוט פארקר, קלאוס ינסן, ג'ייסון יואל ושון בארטלט.
    לשים עין על: מאט הולנד. קשר אחורי מצויין שהגיע מאיפסוויץ' תמורת 750,000 ליש"ט. עשה התקדמות אדירה בשנתיים האחרונות וזה כולל מקום קבוע בהרכב של אירלנד על חשבונו של רוי קין שנופה מהמונדאיל. הולנד צפוי להיות הכח שיניע את הקבוצה. הכל תלוי בו.
    כישרון צעיר: ג'מאל קמפבל-רייס. מדובר בחלוץ חזק שעשה את ההתפתחות שלו בהשאלה בקבוצה אוריינט ששם היה טוב מאוד וחזר בעונה לצ'רלטון. שיחק לא מעט במשחקי האימון ואף כבש שער סולו נהדר נגד ווסטהאם. אולי זאת השנה זלו.
    אופטימיסט: אירופה
    פסימיסט: מרכז טבלה

    בולטון
    סיימה במקום ה-17.
    הצטרפו: קווין דיוויס, ג'יאנקופולוס וריס פאוול.
    עזבו: כריס ארמסטרונג, סטיג טופטינג, פול ווארוורסט, גודני ברגסון וקולין הנדרי.
    הרכב משוער: ג'וסי יסקלנהיינן, אנטוני בארנס, ברונו אנגותי, לורנט לאבייל, סימון צ'רלטון, סטליוס ג'יאנקופולוס, פר פראנדסן, ריקארדו גראדנר, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, יורי דז'ורקייף והנריק פדרסן.
    לשים עין על: ג'יי ג'יי אוקוצ'ה. השחקן הניגרי היקר בהיסטוריה שוב יהיה המוח שיפעיל את ההתקפה של בולטון. אוקוצ'ה הוא בין השחקנים היותר טובים שיש בליגה ובשביל קבוצה כמו בולטון הוא נכס. אוקוצ'ה יהיה יציב וטוב ובולטון לא תצטרך שוב להאבק בתחתית עד השנייה האחרונה.
    כישרון צעיר: ניקי האנט. ניקי האנט הוא בלם שסומן עוד בעונה שעברה אבל לא זכה חקבל דקות במשחק. במשחקי הקדם עונה הוא שותף לא מעט והרשים וסביר להניח שנראה אותו מקבל פה ושם דקות משחק.
    אופטימיסט: מרכז טבלה
    פסימיסט: ירידה

    בלקבורן
    סיימה במקום ה-6.
    הצטרפו: ברט אמרטון, סטיבן ריד, לורנצו אמורוסו, ורטיסלאב גרשקו ודיוויד יילדל.
    עזבו: דמיאן דאף, דיוויד דאן, הנינג ברג, ג'ים קורבט, ג'ון קארטיס, קיית' גילספי, קרייג היגנט והאקאן סוקור.
    הרכב משוער: בראד פרידל, לוקאס נייל, לורנצו אמורוסו, מרטין טיילור, ורטיסלאב גרשקו, ברט אמרטון, טוגאי, גארי קליטקרופט, דיוויד תומפסון, אנדי קול ודוויט יורק.
    לשים עין על: ברט אמרטון. השחקן האוסטרלי המצויין הזה חוזר ע"י לא מעט קבוצות והוא היה קרוב לחתום בניוקאסל אבל בסוף נחת באיווד פארק. הוא שחקן אגף ימין שיכול לשחק גם בהגנה וגם בהתקפה. הוא יצטרך להוכיח אם הביקוש שלו היה מוצדק.
    כישרון צעיר: ג'יימס מקבילי. בלם/מגן בן 17 שכבר נמצא בסגל של אנגליה עד גיל 21 ועשוי להשתלב העונה ברוטציה של הקבוצה.
    אופטימיסט: חזרה על העונה שעברה
    פסימיסט: חלק תחתון של הטבלה

    בירמינגהאם
    סיימה את העונה במקום ה-13.
    הצטרפו: דיוויד דאן, לוצ'יאנו פיגוארה ומייק טיילור
    עזבו: טומי מוני, קרייג פגאן וטום וויליאמס.
    הרכב משוער: מייק טיילור, ג'ף קנה, קני קנינגהאם, מאת'יו אפסון, ג'יימי קלפהאם, דמיאן ג'ונסון, דיוויד דאן, רובי סאבאג', סטן לזארידיס, כריסטוף דוגארי ולוצ'יאנו פיגוארה.
    לשים עין על: כריסטוף דוגארי. דוגארי הכוכב של הקבוצה, השחקן ססחב את הקבוצה לקראת סוף העונה שעברה ירצה לעשות את זה מתחילת העונה הקרובה כדי אולי לראות את בירמינגהאם גבוה יותר. דוגארי למרות גילו (31) מסוגל לסיים עם בירמינגהאם בחלק העליון.
    כישרון צעיר: דארן קרטר. הקשר העולה הזה הלציח להשתלב בהרכב הראשון כבר בעונה שעברה והעונה בברמינגהאם מקווים לראות אותו יותר פעיל בקבוצה. הוא קשר חזק בעל ראיית משחק טובה ויש לו מהלכים יפים עם הכדור.
    אופטימיסט: חלק עליון
    פסימיסט: ירידה

    אסטון וילה
    סיימה את העונה במקום ה-16.
    הצטרפו: גאבין מקאן, תומאס סורנסן וורוברט אולייניק.
    עזבו: איאן טיילור ואלן רייט.
    הרכב משוער: תומאס סורנסן, מרק דילייני, אולוף מלברג, אלפאי, לויד סמואל, מוסטפה חאדג'י, גאבין מקאן, לי הנדרי, גארת' בארי, מארקוס אלבאק ודאריוס וואסל.
    לשים עין על: אלפאי. כולם יודעים שאלפאי הוא בלם מצויין אבל תמיד יש סביבו סיפורים ועניינים שלא קשורים לכדורגל וזה מונע ממנו להיות עסוק נטו בכדורגל. עכשיו שכנראה העניינים איתו יסתדרו והראש של אלפאי יהיה נטו בכדורגל אסטון וילה תזכה לקבל את שירותיו שוב ורק תרוויח מזה.
    כישרון צעיר: סטפן מור. סטפן מור הוא חלוץ תוצרת בית שנראה מצויין באימונים של הקבוצה הוא זריז בעל סיומת מעולה. אבל קשה לראות איך הוא משתלב בקבוצה שיש לה את אלבאק, וואסל, אנחל ודיון דאבלין.
    אופטימיסט: מרכז טבלה
    פסימיסט: מלחמות בתחתית.

    ארסנל
    סגנית האלופה.
    הצטרפו: יינס להמן ופיליפ סנדרוס.
    עזבו: גרהאם בארט, אולג לוז'ני, דיוויד סימן, ווארמוז ומוריץ וולץ.
    הרכב משוער: יינס להמן, לאורן, מרטין קיאון, סול קמפבל, אשלי קול, פרדי ליונברג, ג'ילברטו סילבה, פטריק ויירה, רוברט פירס, דניס ברגקאמפ ותיירי הנרי.
    לשים עין על: יינס להמן. הרכש הבולט היחיד של ארסנל. נכנס לנעליו הזקנות של דיוויד סימן ומעניין לראות אם יעמוד בציפיות הגבוהות שתולים בו בהייבורי.
    כישרון צעיר: פיליפ סנדרוס. סנדרוס הוא בלם שוויצרי שהגיע מסרבט והוא עתיד להכנס לנעליו של מרטין קיאון וסביר להניח שיהיה הבלם המחליף הראשון של הקבוצה. קפטן נבחרת שוויץ על גיל 21.
    אופטימיסט: אליפות.
    פסימיסט: מקום 2-3



    * כתבתי את זה ביום ראשון ומאז יכול להיות נוספו כמה העברות.