הליגה הארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/16.

  1. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    הם איכשהו תמיד יצאו עם מכירות יפות בשנים האחרונות. לא חושב שזה ישתנה שנה הבאה. ההנהלה שם כבר לא מוכרת פאלקאוים בסכומים בדיחה וגז'ארדו יודע לאלתר תוך כדי תנועה ובכלל עושה רושם של מאמן מצויין למרות שהבנתי שההנהלה מקלה עליו מאוד את העבודה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  2. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    כאילו יש בעיה למכור שחקנים ברווח גדול כשכמעט כל ההרכב שחקנים מבוגרים,
    אבל ריבר מכרה בשנים האחרונות בסכומים לא נמוכים שחקנים צעירים שבקושי שיחקו בבוגרים.
    מאמאנה, מרטינס ועוד וגם ג'יו סימאונה ששיחק בהשאלה שזו גם אופציה לתת חלון לצעירים לפני מכירה.
    אם המועדון יתנהל בצורה אחראית אין סיבה שיהיו להם בעיות כלכליות למרות העונה הקרובה שהיא "לא כלכלית".
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אבל זה כי הם נתנו במה לצעירים, להוציא מקרים מאוד חריגים ונדירים. דריוסי, פונס מורי, קרנוויטר וכו' לא היה נמכרים בסכומים כאלו אילולא היו משחקים, ועכשיו "לדרייוסי הבא" יהיה קשה יותר לקבל דקות עם כל השחקנים האיכותיים והמנוסים שבסגל (דווקא בעמדה שלו פחות, אבל הנק' ברורה אני מאמין). מאמאנה זה היוצא דופן שסותר את דעתי, אבל הוא פשוט יוצא דופן וכיום גם הוא היה מתקשה לקבל את המעט דקות שכן קיבל אם היה משחק בין פינולה, לולו ומאידנה (שיכסו כמובן על מרטינס הצעיר).

    @gilad16 רווח על שחקנים שהושאלו כמו סימאונה אני לא יכול לצפות וזה אכן לא קשור לסגל עצמו, אבל שים לב שהסכום שקיבלו עליו לא קרוב לאחרים.

    לא יודע אם מצוין, אבל גם עלי הוא עושה רושם טוב.
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    תשמע, ברור שהסיכוי של הצעירים לשחק יורד. אבל שנה שעברה מי היו מול מארטינס קוארטה בעמדה? מאידאנה, לולו(שתקן אותי אם אני טועה אבל נרכש בסכום לא קטן) ומיניה(בלם נבחרת). וזה הבדל כזה גדול?
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני מסכים שזה לא חד משמעי ורשמתי את זה לאורך כל הדרך, אבל הממוצע גיל, כמות הבכירים המבוגרים בסגל ורמת "הבכירות" של השחקנים המבוגרים שהגיעו שונה ממה שהיה קודם. ריבר עושה "אול אין" על התארים הקרובים כשהיא מהמרת במידה מסוימת על העתיד (גם כלכלי) יותר מאשר בעונות האחרונות.

    לגבי מרטינס ולמה אני חושב שזו לא אותה נקודת פתיחה כמו זו של בתחילת השנה לפני שבאמת קיבל קביעות בהרכב:

    כשמרטינס התחיל לשחק באופן קבוע השנה זה היה כבר בשלב שהבינו את הנפילה עם מינה והוא הפסיק להיות רלוונטי (לאיזה % משחקים הוא בכלל זומן בחצי השנה האחרונה?) ובגלל חוקי ההעברות של הפגרה באמצע העונה אי אפשר היה להחתים בלם כי העדיפו לחזק עמדות אחרות. בלם אחר, לולו, חזר לכשירות מלאה רק לפני כמה חודשים וגם לא היה רלוונטי כשמרטינס התחיל לשחק בקביעות.

    בחצי הראשון של העונה מרטינס בקושי שיחק והופעת בכורה שלו בליגה נבעה מכך ששני בלמים בכירים לא היו זמינים למשחק (לולו פצוע ומאידנה פצוע/מושעה אני לא יודע), ובמשחקים הבאים בחצי ההוא של העונה הוא שיחק בעיקר שהייתה רוטציה בגלל הגביע אם אני לא טועה. אם בפגרה לא הייתה הגבלה על שחקני הרכש אני די בטוח שגאז'ארדו, כמו שעשה עכשיו, היה מביא בלם בכיר במקום מינה ואז למרטינס היה קשה מאוד לקבל את אותה כמות דקות. למזלו לולו המשיך לא להחלים ובגלל חוקי הרכש בארגנטינה מינה נשאר אחרי שכבר לא רצו אותו.

    כרגע יש שלושה בלמים בכירים כשירים לחלוטין שכולם הוכיחו את עצמם לאורך זמן בליגה וגם לאחרונה (להוציא את לולו). אז בתיאוריה אחד יכול להיפצע והשני לאכזב, אבל בניגוד לעבר הסיכוי לכך פחות גבוה כי אף אחד לא הגיע פצוע מראש כמו אז (לולו, עם שיקום שהסתבך) והרכש החדש (פינולה) הוא שחקן שהוכיח את עצמו בתקופה האחרונה בליגה המקומית והוא פחות הימור של החתמה מבחוץ כמו מינה.

    ספציפית לגבי מרטינס עצמו, אני לא צופה לו עתיד גדול בעמדת הבלם וראש בראש לעמדה הזו אני בכלל מעדיף כרגע את ברבוסה שחזר מהשאלה. יהיה מעניין לראות את מרטינס משחק שוב כקשר אחורי אולי.
     
    gilad16 ו-benos אוהבים את זה.
  6. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    עכשיו הסיפור עם אקונייה מתבהר ואני קצת מאוכזב מהשחקן
    כל המהומה הייתה כי ההצעה, בניגוד לפרסומים, לא הייתה בשווי הסעיף שחרור ולכן סירבנו לשחרר
    בשביל למנוע את השביתה האיטלקית הצפויה שלו הוחלט להסכים.
    מאכזב מאוד, למרות שזו כנראה ההחלטה הנכונה מצד המועדון.
    בסכום שקיבלנו יהיה קשה למצוא מחליף ראוי לצערי
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אתה שוכח דבר אחד, שההנהלה התחייבה לשחרר אותו בפגרה הזו אם תגיע הצעה טובה, והמרחק של ההצעה לא רחוק מסעיף השחרור. לגבי הבעיה שנוצרת עכשיו, היא אפילו גדולה יותר, כי כבר בחצי שנה האחרונה, מאז עזיבתו של רומרו, לא היה לנו מקביל לאקונייה באגף השני להוציא את הילדים שהבריקו מפה לשם. אז אם אתה לא בונה על מנסיז'ה, קוואדרה או סאראצ'ו באגף (השני לא ממש מתאים לתפקיד במערך הזה והשלישי יותר טוב במרכז) אתה למעשה צריך להחתים שני שחקנים תואמי אקונייה. אחד לכל אגף.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @benos אגב מכירות יפות, מי שמצטיינת בזה לאחרונה, לא אם תשאל את האוהדים אבל, היא האקדמיה
    Racing es el dueño del mercado de pases: en un año atrapó 40 millones de dólares - 14.07.2017 - LA NACION

    וזה שכרגע יש לנו את לאוטארו מרטינס, שאם לא יקרה משהו חריג יימכר בסכום גבוה גם הוא, ועוד שורה של צעירים מבטיחים שכבר התחילו להבריק על הדשא כשקיבלו הזדמנות + כמה טיפה יותר מבוגרים אבל שכנראה נוכל להרוויח גם במקרים שלהם.

    בלנקו עשה ניסים ונפלאות במועדון מבחינת הסדר והצד הכלכלי אבל בצד המקצועי למרות האליפות הוא לא מקבל ציון מצוין. במחלקת הרכש אנחנו נופלים הרבה יותר מאשר מצליחים שלא לדבר על הקטסטרופות עם המאמנים בין הקדנציות של קוקה. אם וכאשר בלאנקו יחליט לרוץ לבחירות הקרובות לנשיאות, אני אתמוך בו אבל אקווה שיידע לגבש צוות מקצועי מוצלח יותר שיידאג לאינטרסים של המועדון מהצד הזה.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עוד מכירה של ריבר שמכניסה קצת כסף למועדון, אאגוסטו סולארי שהיה מושאל לאסטודיאנטס נמכר לראסינג ואחרי ניכוי האחוז שהיה שייך לסוכנו (משפחה) ריבר תכניס קצת מעל 1.8 מ' דולר. מהצד שלנו, אגף ימין של הקישור היה מאוד בעייתי בחצי השני של העונה אחרי מכירתו של רומרו, אבל קיוויתי למשהו יותר טוב מזה שאהיה בטוח שהוא יותר טוב מהאופציות שיש לנו מבית עם הילדים.

    והידיעה היותר גדולה של הימים האחרונים בשוק ההעברות, אדווין קרדונה הקולומביאני הסופר מוכשר, אבל גם שמן ועצלן, מגיע כנראה לבוקה. זה יכול להיות ענק וזו גם יכולה להיות התרסקות...
     
    yonatan ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מה קרה לקרדונה? הוא לא היה טוב מאוד במקסיקו, לפחות בתחילת התקופה שלו שם?
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא באמת ביררתי לעומק, אבל לא מדובר בבעיה עם היכולות הטכניות שלו ואפילו המאמן ששלח אותו "להתאמן עם הנוער" מפרגן לו ככדורגלן. כאמור, אני לא באמת מעורה, אבל אני לא אהיה מופתע עם שום דבר שקורא לשחקן הסופר מוכשר הזה מצד אחד, אבל הלא מקצוען שסובל מעודף משקל כבר זמן מאוד ארוך וביותר מדי פעמים שראיתי אותו עושה טובה שהוא זז על המגרש. נראה לי שברגע שמשהו לא הולך לקבוצה או לו אישית על המגרש, הוא ייעלם לחלוטין, ואני מוכן לשים כסף שאם מועדון אירופאי כן ישקיע בו בסוף (הוא מחכה להצעות לפני שייתן תשובה לבוקה), אותו מועדון יצטער על כך למרות שאני לא מערער על הכישורים של השחקן הזה. וחבל.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אחרי שהייתה קצת אכזבה מזה שסולארי הגיע לחזק את צד הימין הבעייתי שלנו, בעיקר כי אני לא בטוח שהוא טוב מהילדים שמילאו את התפקיד בסיום העונה המוצלח שלנו, מגיעה ההנחתה הגדולה של הפגרה מבחינת ראסינג עם השחקן יקר שאמור כנראה למלא את המקום של מרקוס אקונייה שהשאיר את צמד שמאל ריק אחרי שעבר לפורטוגל - והרכש הוא... אנדרס איבארגואן הקולומביאני שניסינו להביא גם בפגרה קודמת.

    אין ספק שהקלומביאני שחקן טוב, אבל השאלה האם הוא השחקן שהיינו צריכים? קוקה אמנם הצליח עם המעבר לשלושה בלמים בסיום העונה, אבל חזר מייד בסודאמריקנה למערך 4-4-2 האהוב עליו. במערך כזה, אלא אם נחתים עוד תותח לקו שמאל, לא יודע כמה הקולומביאני מתאים לתפקיד המיועד לו והמשימות ההגנתיות שהוא כולל לצד עבודה קשה מאוד של הלוך-חזור שמצופה משחקני הקו שלנו. זה לפחות הרושם שלי ממנו, כחלוץ הוא יותר מתאים אבל לעמדת החלוץ השני, זה שיגיע יותר מאחור, יש לנו לא מעט שחקנים ואני מאמין שקוקה בונה על עוד 9 לסגל ולכן איבארגואן מיועד באמת לקו שמאל...

    נקווה לטוב
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  13. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון?
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ככה קראתי, לא יודע לשלוף מהראש אבל כנראה הם יודעים על מה הם מדברים :)
     
  15. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    Franco אוהב/ת את זה.