הליגה הארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/16.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עברנו שלב בגביע, אבל עם יכולת רעה והרבה דפיקות לב מול קבוצה מהליגה השלישית שהוליכה עד דקות הסיום. הרבה עבודה עוד לקוקה שהפתיע ולא זימן את הקולומביאני עליו התעקש והמועדון שילם לא מעט כסף.

    ההתאחדות הודיעה שתאפשר רישום זר חמישי בסגל, בזמן שלסגל משחק ניתן עדיין לרשום רק ארבעה. בדרך יש דיבורים על עוד הקלות בנוגע לזרים, לדוג' שינוי המצב הנוכחי בו שחקן זר שמושאל לקבוצה אחרת, בכל ליגה, עדיין תופס מקום של זר.
     
  2. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אמור לקרות כבר העונה?
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    למיטב הבנתי הרישום של החמישי הוא כבר לעונה, השינויים האחרים כנראה כבר לא יגיעו בזמן למרות שאולי יכניסו אותם באמצע העונה
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דפורטיבו מורון, אלופת ה-B מטרופוליטנה (ליגה 3), מדיחה את סאן לורנסו מהגביע עם שער נהדר דקות לסיום המשחק!


    גם כן בגביע, ריבר מביסה בסופו של דבר את אינסטיטוטו 4-1 אבל עם כמה דקות של מתח וסבל לאוהדים.
    בין הכובשים שחקני הרכש אנסו פרס (גולאסו) והקולומביאני בורה
     
  5. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    @Franco לאוטרו יעזוב?
    אתלטיקו מדריד הגישה הצעה בגובה סעיף השחרור,
    הכל תלוי בשחקן ואני לא מאמין שהוא יסרב למועדון כזה.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    המועדון יכל לדחות את ההצעה בגלל שאתלטיקו לא באמת יכולה לממש את זה עכשיו וצריכה להשאיל אותו חזרה. בכל מקרה, עושה רושם שהילד עומד במילה שלו והעסקה לא תתממש כרגע.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הסופרליגה נפתחת עם תבוסה שמנחילה ולס לטיגרה בויקטוריה. ולס צריכה לעשות עונה סבירה כדי לא להסתבך בממוצעים וההתחלה מרמזת שאולי יצליחו לעשות זאת למרות הקשיים הכלכליים. שימו לב לוארגאס הצעיר עם שני בישולים ומעורבות משמעותית בגול השני, הילד בן ה-20 לא יישאר הרבה זמן בולס וכנראה שלא בליגה. אנדראדה, פעם כישרון צעיר בריבר, הגיע אחרי עונה בינונית בקילמס ופתח עם שער בבכורה שלו. אולי הגיע גם הזמן שלו לפרוץ בגיל 23.



    במשחק השני אתמול באנפילד, בלי בריאן סארמיינטו שעזב אבל עם מואוצ'ה ודאטולו, ממשיכה את הקו החיובי של העונה החולפת, בה רצה בצמרת וזכתה במקום בליברטאדורס, עם ניצחון בייתי על בלגראנו למרות כמה דקות של מתח בסיום.

     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בינתיים מחזור שמספק את הסחורה, אבל מה שבעיקר מעניין אותי (עד לעוד שעה וקצת שהקלאסיקו עם סאנלו יתחיל) זה המעבר לכבלים. כמה רשמים:
    1. איכות השידור נחותה מימי FPT הציבורי.
    2. הגרפיקה עלובה עד הזויה, ברוב הדברים זה נראה כאילו חזרנו 20+ שנה אחורה ובחלק לא ברור מה הקטע (שחקן מוצג עם הגב כי אין תמונה).
    3. מבחינת קהל הצרכנים שלא רוצה לשלם על החבילת שידורים, ובצדק לפי האיכות עושה רושם, היכולת למצוא לינק באינטרנט קשה בהרבה מן השנים האחרונות אבל בינתיים לא קשה יותר ממה שהיה לפני ה-FPT.

    לסיכום - הצעד של סגירת ה-FPT היה מתבקש ואחרי הבחירות היה ברור שזה הסוף לפרויקט הלאומי ששימח את חובבי הכדורגל אבל היה חסר הגיון במידה מסוימת ובזבוז משווע של כספי ציבור. אבל, חבל עלינו חובבי הכדורגל הארגנטינאי והארגנטינאים עצמם שזה המוצר שהם מקבלים, ועוד בתשלום לא קטן. בושה שחברות הכבלים דורשות סכומים כאלו אם זו המעטפת של המוצר שלהם.

    יאללה, אפשר לחזור ולחגוג את האגדה הטוקומנית, מסי של הצפון, לה פולגה רודריגס, שחוגג עוד שער ושבירת כל השיאים האפשריים של המועדון מבחינת גולים והופעות! כל זה עד לקלאסיקו כמובן :)
     
  9. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אפשר לראות כבר בהודעה הקודמת שלך איך הכבלים מורידים סרטונים :(
    דווקא ראיתי את המשחק אתמול ב youTube באיכות לא רעה.
    אורבן המצטיין שלי, אריה!
     
  10. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    קלאסיקו של טוקומאן? ממתי?
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אורבן מאוד הרשים אותי באמת, כמו במשחק הראשון שלו, מאוד מאוד אגרסיבי ואחרי הרבה שנים (כולל באליפות) יש לנו צמד בלמים שאפילו אחד מהם לא כבד. מקווה שהפציעה של ברביירי, בינוני במשחק, לא חמורה. לא פחות חשוב החזרה, עושה רושם, של ליצ'ה לכושר שלו מלפני הפציעה. לא רק הגול, ליצ'ה ניצח הרבה מאבקים והתחיל הרבה מהלכים. חבל שנגיעה כבדה מדי הרסה מצב מצוין שרוסאלס הכין לו (הפעולה הטובה היחידה של הקשר במשחק, אין לו מקום בסגל ובמועדון כיום).

    עוד בחיובי, פולפו גונסאלס עם מחצית ברמה של זימון לנבחרת (פעולה גדולה במהלך של הגול), טריביירו הפתיע אותי לטובה מבחינת היכולת הטכנית ועבד קשה כמצופה במאבקים הפיזיים. חסר עדיין תיאום עם הסגל, אחרת לא ברור למה התעלמו ממנו בכמה מצבים טובים מאוד. שמח מאוד שהוא לא גילה תסכול ששחקן עם אופי אחר כן היה מגלה כנראה. סולארי היה לא רע כל עוד שיחק בימין, אבל אבוי לנו אם זה המחליף של אקונייה. במצב הנוכחי הילדים חייבים להתעלות וקואדרה איכזב ולא הוכיח שהגיע לו המקום לפני סאראצ'ו (נכנס מצוין מהספסל). עוד בילדים נחכה במשחקים הבאים לדקות ראשונות העונה לאורוס שחזר מצ'קריטה ומאנסיז'ה, שני שחקנים שאין שום סיבה שרוסאלס ישחק לפניהם.

    בצד השלילי, הרבה העפות כדורים סתם, רווחים גדולים מאוד ושני מגנים עם יכולת מאוד מוגבלת לתרום להתקפה. במרכז השדה ארבאלו ריוס נראה קצת יותר טוב, אבל אין לו היום את היכולת לכסות כל כך הרבה שטח כמו ש 4-4-2 דורש משחקני מרכז השדה. יותר מדאיג, אין לנו עדיין מחליף בשבילו ונותרו ימים ספורים לסגור עם קלינסקי (סיכוי קלוש) או הבחור מנואבה צ'יקאגו שאני לא יודע כמה הוא ברמה.

    אבל יאללה, התחלנו!

    התייחסתי למשחק שלנו מול סאן לורנסו :) למרות שהקלאסיקו של טוקומן זה אש ביום שיצא וישוחק שוב (לא בקרוב)
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  12. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    לוקאס אלאריו מסתמן בתור האחד שיסגור לריבר את החוב עושה רושם....
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הם יכניסו סכום יפה ממנו, אבל צריך לקרוא את "האותיות הקטנות" ולראות כמה באמת הם מכניסים. לא התעמקתי, אבל הבנתי שחלק גדול מאוד הולך למועדון שנמצא בצרות כלכליות גדולות יותר ומחזיק באחוז נכבד מהכרטיס/סכום מכירה עתידי - קולון.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @benos אוקיי, לפי OLE ריבר תכניס 60% מסך המכירה, מה שאומר שהיא תרוויח טיפה מעל 10 מ' אירו (נטו). הסיבה שהם כל כך עצבניים על העסקה ומאיימים בפניה ל-FIFA, למרות שקשה לי להאמין שיש להם קייס בגלל הפעלת סעיף השחרור ורצון השחקן, היא שעוד חצי שנה הם יכלו לממש את האופציה על אלאריו ולהשלים את רכישתו מקולון וכך להרוויח יותר מהמכירה. אם הסכום שלה יהיה גבוה כמו סעיף השחרור הנוכחי לדוג'.

    ככה או ככה, סכום יפה מאוד למוכרת המצטיינת של ארגנטינה בתקופה האחרונה, ולדעתי גם גדול ממה שהשחקן באמת שווה. אגב, אם לאוטארו מרטינס יסכים בסוף להצעה של אתלטיקו, בנטו, אנחנו נכניס סכום דומה.

    בנושא אחר, צפיתי בתקציר של אסטודיאנטס - ארסנל, לה גאטה פרנאנדס נראה פעיל וחד כמו בימים הטובים, מה שאי אפשר להגיד על רולון מארסנאל :)
     
    yon2303 אוהב/ת את זה.
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    להבנתי, קולון, שמעדיפה שאלאריו יעבור עכשיו מפני שהיא תוכל לקבל 9 מ׳ יורו ולא 1.5 מ׳ בינואר, אפילו תחזיר ללברקוזן 4-5 מ׳ :) אם כי אני לא יודע אם זה מדויק.
    גם הבנתי שריבר עצבנית על זה שאלאריו עבר בדיקות רפואיות בלברקוזן לפני ששולם סעיף השחרור ובלי שהיא עודכנה על כך (או משהו דומה).