הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    מבחינתי הסיכום מאד פשוט.
    טן האח הלך עם מה שעבד בשבילו עד כה. הצלחנו להשיג עשר נקודות ולכן היה ברור שהוא יתחיל עם אלברז בקישור. ולנסיה היו צריכים ניצחון והיה ברור שהם לא יסתגרו לפני שיבקיעו. רוצים או לא, פלטמן היה בסופו של דבר האיש שחלם בהגנה והוא שבר את הנבדל. אליו עוד אגיע.

    אחרי חצי ראשון לא מספיק טוב, בטח התקפית, טן הוציא בצדק את אלברז. ולנסיה נסוגה לגמרי לאחור ובדקה ה-75 התחילה לעצבן את היריבה שלה.
    במקום לשמור על קור רוח, השחקנים איבדו את הראש. לפני זה זייך החטיא הזדמנות אמיתית, אבל ברגע שהשער לא הגיע הוא ראה בספסל את הנטלאר וסים דה יונג. אין מה לעשות, ההימור להשאיר את השניים למשחקי אירופה נכשל.

    יש סיכוי לא רע שעם הסגל הזה מאמן אחר כבר היה מגיע לקו הגמר ללא עשר נקודות. האם אני מתוסכל? ועוד איך. האם צריכים לקחת נשימה ארוכה. גם. אייאקס לא הצליחה למלא את החלל של דה ליכט ופרנקי דה יונג. אהה, ושיונה. ליסנדרו מרטינז תרם רבות, אבל הוא הגיע כמגן שמאלי. אלברז כבלם. רצה הגורל וההגנה לא ספגה במשחק מול ליל. גם לא בולנסיה. טן האח המשיך להאמין שג'ואל פלטמן ישכיח את דה ליכט. הקישור לא עבד כמו לפני שנה. לא עם מאזראווי שהתגלה כשחקן שמתקשה לעמוד בלחץ, בטח כקשר. מארין (עדיין) לא התאקלם. נשארנו עם חוליית חוד שלמעשה היתה זו שנתנה את הנקודות. אהה, וגם שוער נהדר. פרומס התגלה פתאום כאיש מאד חשוב למערכת. זייך וטאדיץ תרמו מעל ומעבר, אבל גם הם נכשלו במאני טיים.

    כשאני חושב על זה, טן האח נוציא מים מן הסלע. שים את פלטמן בקבוצה אחרת וגם היא לא היתה עולה. המאמן נתן לדסט לפרוח, אבל גם הוא שחקן עם חסרונות. בלינד שלכל הדיעות לא כוכב, התחיל לנווט מאחור את הקבוצה. ביחד עם פלטמן הקבוצה הובילה באמצע המחצית השנייה 4-1 בסטמפורד ברידג'. אז בתוך מהלך אחד כנראה הקמפיין הלך לעזעזאל...עם תשעה שחקנים אי אפשר היה להוציא יותר מנקודה. נרס ופרומס נפצעו אחרי זה ומאז למעשה הדלק נגמר.

    אני מתוסכל משופט צרפתי מתנשא, מתוסכל מולנסיה שלא הציגה כדורגל מרשים הערב. מתוסכל שאני עדיין לא יודע אם השער השני של צ'לסי בלונדון לא היה נבדל (עדיין לא ראינו ראייה חותכת שלא היה נבדל). מתוסכל שעם עשר נקודות לא ממשיכים הלאה. כל הדברים האלה לא משכיחים את העניין שאייאקס עשתה מעל ומעבר. אני רק יכול לקוות שבינואר הקבוצה תתחזק או שתתן את המפתחות לטראורה שיחליף מדי פעם את טאדיץ'. בשביל הליגה תמיד אפשר להשתמש מדי פעם לכמה דקות בהנטלאר. לא כשחקן פותח, אבל כן כחלוץ שלישי. סים דה יונג עבר זמנו. בסך הכל ביום ראשון הקבוצה תוכל לקבל עוד צפחה בראש, אבל גם זה לא ישנה את העובדה שאייאקס תמשיך להיות הפייבוריטית הגדולה לקחת אליפות. AZ קבוצה בהחלט נחמדה, היא תקבל כנפיים מהחזרה למגרש הביתי שלה, אבל בסוף היום המשחק שייערך באלקמאר לא יכריע דבר.

    אני ממשיך לקוות לטוב ואולי נקבל באביב עוד הצגות באירופה. כל עוד נקח אליפות אני מרוצה. זה המינימום. גם ככה כבר די ברור שמצפה לנו קיץ מאד לא פשוט. יש לחץ על רב שחקני ההרכב והם מקבלים הצעות. בכדורגל הנוכחי צריך לבנות בכל קיץ קבוצה חדשה. קיבלנו העונה בונוס שאוננה וניקו הבטיחו להשאר לעוד עונה, שזייך באמת מעדיף את הטופ ולא היה מוכן לעבור למשל לסביליה, שריאל ותרה באוגוסט על ואן דה בייק (אבל לפי כל הדיווחים כבר יש בבירנביאו חוזה מוכן שרק מחכה לחתימת השחקן). די ברור שלאחר ההדחה הערב מליגת האלופות כל השמות שהזכרתי אולי בליבם כבר מחכים לקיץ. אני לא צופה שאף אחד מהם יעזוב בינואר, אבל אני צופה להרבה שינויים. כולל "אלילי" טן האח, האם הוא יצטרף לביירן?

    ביום ראשון AZ בחוץ...
     
    Ajacied ו-AFCA אוהבים את זה.
  2. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    הבעיות שלנו התחילו בזה שנפלנו ברכש עם 2 השחקנים שבאו ראש בראש להחליף את 2 השחקנים הכי טובים שלנו בעונה שעברה. העניין עם אלבארז בכלל הזוי, הוא לא קיבל דקה כבלם.
    ברגע שאתה קבוצה כמו אייאקס ונופל ב2 רכשים בכסף גדול, זה לא איזה משהו שאפשר לטאטא מתחת לשטיח כמו קבוצה אנגלית עשירה. האלתורים היו נראים בסדר בתחילת העונה אבל ברגע האמת לא במפתיע קרסו (וכן, זה כולל את מרטינז כקשר אחורי)
     
    Ajacied, de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אני אומר
    זה נכון, אבל אי אפשר היה לצפות שקבוצה עם המשאבים כמו אייאקס (ומדינה כמו הולנד) תחזור על ההישג מלפני עונה. פשוט אי אפשר. זה מאד מתסכל מה שקרה אתמול, אבל צריך להיות מציאותיים. דה ליכט ופרנקי היו כשרונות של פעם בדור. לא הצלחנו להשיג את מבוקשנו. טן האח הוציא מים מן הסלע. הלו, ג'ואל פלטמן כבלם פותח? הצלחנו להשיג עשר נקודות בבית מאד פתוח. בית עם ארבע נבחרות שערב הקמפיין די היו שוות.

    תמיד אפשר להסתכל על הכוס הריקה, אבל אני מסרב לתת לאכזבה שלי לנצח. פשוט מסרב. יש לקבוצה הזאת עוד מה להלחם. התגובות של השחקנים אתמול היו מאד קשות. האכזבה היתה ותהיה הבוקר עדיין מאד גדולה. אני רק יכול לקוות שכל הסגל יהיה מסוגל לעשות את הסוויץ בראש כי באביב יש לנו עוד סיכוי לערבים יפים. להגיע רחוק בליגה האירופאית גם תהיה בשבילי בונוס נחמד.

    כולי תקווה שגם נתאושש ממה שקרה אתמול. מעריך שביום ראשון לא ננצח, אבל פגרת החורף קרובה מתמיד. החבר'ה צריכים הפסקה קצרה, לתדלק מחדש ובאביב שוב להבריק. צריך גם לקוות שאוברמרס יצליח בינואר לחזק את הקבוצה במקום אחד או שניים.

    יהיה בסדר.
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.
  4. AJAX1900 Guest

    טן האח טעה בהרכב שהעלה אתמול אין ספק בכלל.
    ועדיין היה יכול במחצית השניה להגיב יותר טוב.
    ודווקא בפתיחת המחצית השניה עשה חילוף מצויין של דסט במקום אלבארז.
    הקבוצה שיחקה ממש טוב אחרי החילוף.
    אייאקס חזרה לשחק כמו במחצית הראשונה שכמה דקות אחרי החילוף המעולה שלו הוא עשה חילוף שפגע בקבוצה.
    הונטלאר במקום לאנג.
    היה חייב לחכות עם החילוף השני, לתת צאנס לקבוצה אחרי החילוף מה עוד שראינו שהשנוי עובד.(לא לעצור את המומנטום)
    אם התוצאה לא היתה משתנה עד לקראת דקה 70 לבצע חילוף נוסף טראורה במקום מרטינז. טאדיץ מאחורי החלוץ.
    ולקראת דקה 85 אם אייאקס עדיין בפיגור כבר להמר ממש על הכל, כי אין מה להפסיד, להכניס את הונטלאר במקום ולטמן.
    הונטלאר שישחק לצד טראורה בחוד, לאנז וזייך בכנפיים, טאדיץ מאחורי שני החלוצים.
    ליצור בלאגן ליד השער של ולנסיה.
    אם טן האח היה עושה את זה ועדיין אייאקס היו מפסידים לא הייתי בא אליו בטענות(למרות שהרכב הפותח לא היה טוב).
    כי הייתי מרגיש שהוא באמת עשה את כל מה שניתן כדי לעזור לקבוצה.
     
  5. AJAX1900 Guest

  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אייאקס יכולה וצריכה ללכת כל הדרך עד לזכייה בליגה האירופית!

    אם הזכייה הזו תושג אין לי ספק שההדחה מהצ'מפיונס תתברר כשמשהו שבדיעבד טוב שהיה...
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אייאקס עם 10 נק' - מקום שלישי

    טוטנהאם - 10 נק' מקום שני
    אתלטיקו - 10 נק' מקום שני
    בורוסיה דורטמונד - 10 נקודות מקום שני
    אטלנטה - 7 נק' מקום שני...

    אין לי טענות לאף אחד. עשינו את המקסימום בטח לאור שני המשחקים מול צ'לסי.

    @Andrei Kanchelskis
    כעיקרון אני מסכים איתך, אבל אני לא רוצה להסתכל יותר מדי קדימה. השאלה היא גם עד כמה השחקנים מוכנים ללכת עד הסוף בשביל להצליח בתחרות השניה באירופה.
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אוי ואבוי להם אם לא יהיו מוכנים ללכת רחוק, ראיתי את באר שבע לוקחת אליפויות אני רוצה לראות את אייאקס מניפה גביע אירופי
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    שמע, אני אנסה לסדר לך משהו :p
    בסה"כ אייאקס בהחלט יכולה להגיע רחוק בליגה האירופאית, אבל מוקדם מדי לדעת עד כמה. יש עוד קבוצות טובות במפעל הזה. פשוט נקח את זה צעד צעד. ביום א' משחק לא פשוט...
     
    Ajacied ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    סיכום המחזור האירופאי שלנו לא הכי טוב. אייאקס כאמור ממשיכה בליגה האירופאית אחרי הפסד 1-0 לולנסיה.

    AZ קיבלה בראש מהיונייטד באולד טראפורד, 4-0. הקבוצה כבר העפילה כמובן ערב המחזור לשלב הבא. פ.ס.וו חוזרת לעצמה עם תיקו ביתי לא משכנע מול רוזנברג. ממה שהבנתי היתה פ.ס.וו בסוף לקבל פנדל, אבל לא היה צריך מלכתחילה להגיע למצב שכזה. הנורבגים מדורגים במקום השלישי בליגה שלהם...פיינורד חזרה בחצי הראשון מפיגור שני שערים, אבל הפסידה בסוף 3-2 בפורטו. גם חובבי ציון גמרו באירופה.
     
    AFCA אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    הכוכבים שנעלמו: כך הודחה איאקס מליגת האלופות

    ציפיתי מנדב יעקובי ליותר. לפני שלוש שנים גמר ליגה אירופאית, לפני שנה כמעט גמר ליגת אלופות. העונה עשר נקודות בבית שווה כוחות. לא, הכוכב שלנו לא ייעלם. מי שחושב שאנחנו נקרא תיגר על קבוצות עם תקציבים הרבה יותר גדולים וליגות יותר חזקות לא מציאותי. העונה אין שום קבוצה מליגה בכירה שעלתה שלב בליגת האלופות...שיעקובי יחשוב על זה כי אטלנטה אולי קבוצה לא גדולה, אבל היא באה מאיטליה. אין קבוצה מפורטוגל, אין קבוצה מהולנד או בלגיה. בסוף היום לא נכשלנו כי הקבוצה שלנו פחות טובה מלפני עונה. מציאות קשה, אבל זו המציאות.

    דבר אחרון, ונגיד שנגיע רחוק בליגה האירופאית הכוכב שלנו שוב יופיע לא...? במקרה ראיתי אתמול ביוטיוב את הקליפ הבא. התמונות מהעונה האחרונה, אבל המלים נכונות גם היום...



    וברכות חמות לקבוצות הבוסמן. שישלחו פרחים בלונדון לשופט רוקי.....הכוכב שלנו לעולם לא ייעלם, בשביל זה כבר מזמן דאגנו. עדיין מדברים עלינו, ולא רק בשנים האחרונות...
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    AZ נהנית שוב ממשחק צמרת מול חצי קבוצה. אחרי מה שקרה באיינדהובן הפעם זו אייאקס שצריכה לשחק ללא חצי הרכב. בלינד לא ישחק, ניקו גם לא כשיר אבל ישב על הספסל, זייך לא כשיר לגמרי, אבל כן ישחק. בקיצור עם הבעיות שכבר יש מתנה נחמדה למארחת.

    פיינורד ניצחה 3-0 את פ.ס.וו בדה קויפ.
     
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    לפני שajax 1900 יתחיל לבלבל לנו את השכל כמה הוא צדק. אז הפסד מאכזב שהוא בעצם חלק ממשבר שפוקד את אייאקס בזמן לא טוב של העונה. אני עדיין חושב שאנחנו פייבוריטים ברורים לקחת את האליפות אבל קל זה ממש לא יהיה עם הפרוספקטים המדהימים שיש לאלקמאר.
    יש שלל בעיות לפי דעתי כרגע בקבוצה, מנטליות חלשה לעומת עונה שעברה, הגנה שייקית וקישור חלש.
    מרין ואלברז בכלל לא בעיניינים וזה מדגיש כמה העזיבה של שונה הייתה קריטית לקישור כי בעצם או שהקישור יודע להניע כדור אבל נורא פריך או שהקישור נורא פיזי אבל חסר טכניקה לחלוטין.
    אייאקס חייבת חיזוק לקישור בינואר אחרת דברים יגמרו לא טוב בשבילנו
     
    AFCA ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    החלטתי בכוונה לא להסתכל כי היה לי ברור שנפסיד. את האמת, כולי תקווה שבגומלין הם ישחקו ללא חצי הרכב....גם נגד פ.ס.וו. אני חושב שיש להם קבוצה טובה, אבל אייאקס תקח את האליפות. מאמין שבינואר אייאקס תתחזק ויהיה בסדר.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  15. AJAX1900 Guest

    עבדתי עד מאוחר, היה יום ממש קשה בעבודה. אז לא ראיתי את המשחק ולא ממש עקבתי באינטרנט.
    אני חושב שהיה עדיף מבחינתכם שהייתי מבלבל לכם את השכל לפני המשחק.
    ככה לא הייתם צריכים להיות במתח אם נפסיד או לא (הייתי אומר לכם מראש).
    אני שמח לפחות שעכשיו אתם מסכימים איתי על הבעיות של אייאקס.
    חבל שזה רק בדיעבד ואחרי 3 הפסדים רצופים על האפס.(אני כבר אחרי טוונטה והפציעה של פרומס הזהרתי שהולך להיות לנו בעיה קשה).
    אבל כמו שאמורים עדיף מאוחר מאשר אף פעם
    אין לי כבר מה להגיד על המאמן הגרוע הזה.
    כמה משחקים הוא צריך להפסיד כדי להבין שיש שחקנים שאתה פשוט לא יכול לצאת איתם מלחמה.
    נ.ב עוד משחק לאוסף שהחילופים של טן האח לא עוזרים בכלל לקבוצה.
    ממש גאוני להכניס את טראורה בדקה ה90 חחחחח
    פטר בוס מאמן הרבה יותר טוב מטן האח.
    בוס לא דפק חשבון לאף שחקן, הוא הסתכסך עם גודלי באזור, רידוולד, אל גאזי כי הוא הבין שמקצועית הם פשוט לא מתאימים לקבוצה.
    הם ישר רצו לעזוב כי לא התאים להם לשבת על הספסל.
    בוס למד מכל משחק ולא חזר על אותה טעות 2 משחקים ברצף.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 68)

  1. Christian Dailly