הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    מבחינתי אנחנו עדיין ב-sub top, הדרג השני. מבחינה כלכלית אין לנו את האמצעים להתמודד עם הכסף הגדול. יש לנו את הדרך משלנו ונמשיך עם זה למרות שיש חשש בהולנד שבקצב הזה אנחנו לחלוטין נברח מהיריבים שלנו בליגה המקומית. אייאקס לעולם לא תהיה חברה של קבע בצמרת האירופאית, כי זה פשוט בלתי אפשרי. זה עושה את הערבים האלה לעוד יותר מיוחדים כי לא היינו טובים, היה לנו מזל עם השופט, אבל בסוף מראים שיש לקבוצה מה לתרום גם בימים לא טובים.

    אייאקס הצליחה אחרי ארבע משחקים לעבור הלאה וזה פשוט הרגשה נהדרת. יש שמועות שמקשרות למשל את אוברמרס לניוקאסל, אבל אני רק יכול להתפלל שהוא יישאר ביחד עם טן האח באמסטרדם. הצמד לא נקי מטעויות, אבל לדעתי עוד יבינו עד כמה תרומתם להצלחה הנוכחית גדולה.

    נצטרך עכשיו לסיים את הבית בכבוד ולהתכונן לסוף פברואר. יש עוד הרבה זמן עד אז, בטח בעולם הכדורגל לטוב ולרע...בנתיים אני נהנה מכל רגע ושמח עם הקבוצה שלי.
     
  2. prica9 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/21
    הודעות:
    779
    לייקים שהתקבלו:
    204
    מין:
    זכר
    אייאקס העונה יותר טובה מזו של החצי גמר לדעתי.
    איזה כדורגל מדהים.
    מעניין לראות לאן יגיעו ואם זה מעיד משהו על עלייה בחזרה של הכדורגל בהולנד
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    שיחקנו עד עכשיו 4 משחקים ועלינו לשלב הנוק אאוט. מול דורטמונד נתנו הצגה שמזכיר את הניצחון ההוא בבירנביאו. האלאנד החטיא כמה פעמים, אבל התוצאה גם יכלה להיות בסוף משהו כמו 8-3. מבחינתי המשחק הכי טוב בקמפיין הזה. משחק שאם נוכל להציג שוב בשלבי הנוקאאוט הוא יכול לגרום להמון כאב ראש לטובים ביותר.

    בפורטוגל ראיתי אייאקס שגם נותן הרגשה שאנחנו יכולים ללכת מאד מאד רחוק. לנצח 5-1 בפורטוגל זה לא דבר שקורה כל יום, בטח לא לקבוצה הולנדית. יש לנו כבר שנים בעיה מנטלית קשה עם החברים שלנו מחצי האי האיברי. אנתוני דאג אתמול עם "טריק מלוכלך" לשלוח את הומלס עם אדום החוצה. דברים כאלה ראיתי עם השנים לא פעם כששיחקנו מולם (נבחרת או קבוצות, לא משנה) כך שהתבוסה שהנחלנו לספורטינג היא גם הישג נדיר. אני חושב שמישהו כמו פיגו או רונאלדו גם היו מתגלגלים ככה...בינינו, אני לחלוטין לא אוהב את ההתנהגות הזאת, אבל מתי ששחקני חטאפה עושים את זה במשך 180 דקות אייאקס צריכה להתמודד עם זה כמו גברים ואתמול אנתוני הוא רמאי גדול שתמיד משחק ככה. אלה דברים שקראתי אתמול באתרים הולנדים, שונאי אייאקס שלא בדיוק נהנים מהעובדות שהקבוצה בראשות טן האח כבר עלתה שלב אחרי 4 משחקים...

    המשחק מול בשיקטאש בבית ואתמול בגרמניה היו הרבה פחות טובים. מול הטורקים ניצחנו, אבל היינו צריכים להציג כדורגל הרבה יותר טוב. הם הגיעו לאמסטרדם עם הרכב משני. אתמול האדום שלא היה כמובן עזר לנו מאד.

    הכדורגל ההולנדי מנסה לצאת מבור מאד עמוק. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להיות מאד מציאותיים. טוב לראות שבדירוג הכללי אנחנו עושים צעדים קדימה. מדינות כמו צרפת ופורטוגל צריכות לחשוש למקום שלהם, אבל בנבחרת רואים בבירור שעדיין אין לנו ממש כוכבי על ברמה העולמית הכי גבוהה. הולנד מפורסמת בגלל ההתקפה שלה, אבל באייאקס הכוכבים בחלק הקדמי בעיקר זרים. אנתוני וטאדיץ' באים מברזיל וסרביה. החלוץ שלנו לא הולנדי. שחקן שעדיין חלק מהתקשורת והאוהדים לא יודעים איך לקבל. שחקן שכובש 7 שערים בתוך 4 משחקים הוא לא כזה גרוע, נכון? למרות זאת יש מספר אנשים ואוהדים בתקשורת ההולנדית שעדיין יש להם בעיה עם סבסטיאן האלר....

    מה שיקרה בסיבוב הבא יקרה רק בעוד כמה חודשים. אנחנו נשחק השמינית הגמר, אבל חוץ מזה אי אפשר להגיד שום דבר. אין לנו עדיין יריבה, אנחנו עדיין לא יודעים באיזה כושר נגיע אז. לפני שנתיים הגענו למשחק הראשון מול ריאל בכושר לא טוב. ספגנו מהלומה קשה מפיינורד (6-2...), אבל הסוף ידוע. לדעתי אייאקס הנוכחית הציגה בנתיים כדורגל שנותן תקווה לשחזור ההישג מלפני שנתיים, אבל כרגע אין טעם לדבר על זה יותר מדי. בכל זאת הרשה לי לסיים ולהגיד שאם נגיע רחוק זה גם יהיה בגלל הגרלה טובה. אולי גם פציעה זו או אחרת של שחקן כוכב אצל היריבה. אם נצליח נצטרך לעשות את זה לחלוטין ממצב האנדרדוג כי קבוצות כמו ליברפול, ביירן, הסיטי, ופסז' אמורות ביום רגיל לאכול אותנו לארוחת בוקר, צהריים וערב. זה לא אומר שאייאקס שוב מראה שאסור לזלזל בה, דורטמונד וספורטינג יודעים מה הכוח של אייאקס מודל 21/22...
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני מסכים עקרונית עם הטענה שהשמינית גמר רחוקה (פברואר?) ואין לדעת איך הקבוצות יגיעו. פציעות, הרחקות, סתם כושר לא טוב. אני לא חושב שכרגע יש קבוצה שממש עדיפה עלינו בהרבה. גם באיירן פחות מאיימת מבעבר. ברור לגמרי שסיטי או באיירן פייבוריטיות, אבל אייאקס יכולה לנשוך גם אותן.

    מה שכן, כשאתה מוגרל ממקום ראשון ההגרלות הרבה יותר קיצוניות. מצד אחד אפשר לקבל את אינטר\ריאל או סיטי\פריס (מי שתסיים 2 בבתים האלו). מהצד השני? פורטו, ליל\וולפסבורג, ויאריאל.

    לטעמי אייאקס שווה רבע גמר להוציא הגרלה באמת אכזרית. משם הכל פתוח וגם ככה ההגרלות פתוחות. אני כן חושב שאייאקס צריכה להתייצב מנטלית. לא הגיוני שאחרי כל תצוגה מגיעה נפילה (הפסד ביתי לאוטרכט, תיקו בהארקלס). אנחנו שומרים את האיכרים צמוד אלינו וזה יכול לעלות לנו ביוקר. מעדיף להבקיע פחות מ7 או 8 במשחק אבל במשחקים כמו הארקלס ואוטרכט לא לראות את הספרה 0 ליד השם שלנו....
     
    AFCA ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    רק לסבר את האוזן: הולנד מדורגת כרגע יציב ובטוח במקום ה-7 בטבלת הליגות. המרחק מפורטוגל ה-6 הוא 8 נקודות שזה די הרבה.

    אבל...בסוף העונה נמחקת עונת 17/18 (הרי הולכים על 5 השנים האחרונות) שהפער בה הוא 7 נקודות לפורטוגל.
    מה שאומר שבפועל הפרק הוא נקודה אחת בודדה.

    כלומר הולנד נוגעת במקום ה-6 וכולם מבינים מה המשמעות - 2 נציגות בשלב הבתים של ליגת האלופות.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    Ajacied ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא מבין איך אייאקס חרף הצלחותיה הכבירות בשנים האחרונות לא מהווה יעד אטרקטיבי עבור איזשהו אוליגרך יהודי או איזשהו איל נפט ערבי(אם כי במקרה הזה באמת מדובר בסיכוי אפסי). אני לא חושב ששחקן מהרמה העולמית צריך להעדיף על פני אייאקס קבוצה כמו פ.ס.ז' שטרם הגעת הקטארים אליה הייתה סתם קבוצה בינונית ולא מעניינת וגם הליגה אליה היא שייכת היא לא חזקה בהרבה מהליגה ההולנדית, אבל בימינו מה שקובע כאמור הוא הכסף ולא המסורת ואייאקס בהחלט זקוקה למיליארדר שישקיע בה את הכסף הזה.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    @הרצליה עד המוות
    הקטע המנטלי הוא דבר מאד לא פשוט. אתמול ראיתי לחץ. הרבה. הקבוצה התאוששה והצליחה לנצח, אבל האדום הלא צודק של הומלס לחלוטין לא עזר לנו. אנחנו בשיאנו כשיש אפשרות לטוס תחת הרדאר. תמיד צריך יכולת וראינו את זה בקמפיין הזה כבר פעמיים, אבל בשני המשחקים לא הגענו לשריקת הפתיחה כפייבוריטית ברורה. בטח לא בפורטוגל איפה שכל הכדורגל ההולנדי כבר סובל שנים.

    אתמול הראנו הרבה אופי וזה דבר שהיריבות שלנו גם רואות. לצערי רק בעוד כמה חודשים המשחקים באמת יקבעו משהו. עד אז יש לנו עוד שני משחקים שיהיו לפרוטוקול. מדהים להגיד את זה, אבל זאת עובדה. אני מעריך שטן האח לא יעלה עם ההרכב השני כי גם לסיים קמפיין עם מירב הנקודות יהיה משהו נחמד. בכל זאת יהיו כמה שחקנים שיקבלו הזדמנות. אנחנו נראה לדעתי את קודוס (אם יהיה בריא), רנש, או את סחורס בהרכב. הקבוצה נמצאת במצב נהדר ועכשיו הנציגות האחרות יכולות להביא נקודות באירופה....הם יכולים להתחיל עם זה הערב. בוא נראה את פ.ס.וו ופיינורד למשל :rolleyes:
    (מונאקו תנצח, פ.ס.וו תשחק ללא מאדואקה, גקפו וגצה)
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    @Andrei Kanchelskis
    לדעתי הסיבה מאד פשוטה. בהולנד משלמים המון מסים. ידעת שרב השחקנים המובילים בענפי הספורט השונים בעולם גרים מחוץ לגבולות המדינה? מונאקו ובלגיה הן שתי מקומות בהם רואים את אזרחינו המוכשרים. אם אייאקס באמת רוצה לאיים כל שנה על הגדולות (או כמו שאני קורא להן העשירות....) היא תצטרך למצוא בן אדם שבאמת יש לו חשבון פרטי כמו מנהיגי קטאר או סעודיה. בסופו של דבר הולנד לא ממש מקום מועדף למיליארדרים השונים בעולם. גם לא מבחינה ספורטיבית.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    שחטתם את ספורטינג בלי חמישה שחקני הרכב חשובים.
    שים לב שספורטינג לא מפסידה נקודה מאז שהם חזרו לשחק(ונראים נהדר באירופה).
    אתם עדיפים עליהם בקצת גם עם סגל מלא, אבל אני לא השתכנתי עדיין שזו אייאקס גדולה מזו שעשתה חצי גמר. הבית שהיא קיבלה הרבה יותר קל ממה שהוא נראה על הנייר(בטח כשספורטינג בשני משחקים הראשונים הייתה חסרה...), דורטמונד עם ההגנה שלה זו קבוצה בהזמנה לקבוצה התקפית כמו אייאקס.
    האלר מפתיע מאוד, תמיד היה חזק אבל מראה יכולות של POACHER שלא ראינו ממנו בכלל באנגליה.
    יכול להיות שימושי מאוד בשלב הבא.

    להציג את זה שהפער מבאיירן וסיטי לא כזה גדול על סמך האווירה באוקטובר- נובמבר, אמירה הזויה.
    ליברפול, צ'לסי, באיירן, סיטי, פסז' בהרכב מלא עדיפות בהרבה בנוק אאוט.
    רבע גמר תהיה הצלחה לאייאקס, מעבר- מפתיע מאוד.
     
    ארז כהן אוהב/ת את זה.
  10. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    אייאקס קבוצה חלשה מאוד.
    אין עתיד!
    מה שהיה אתמול עם השיפוט זה על גבול המכירת משחק.
    שאתה רואה דברים כאלה אתה לא יכול שלא לשאול את עצמך האם כל הענף הזה לא מושחת?
    המשחק אתמול ממש הוריד לי מאייאקס ובכלל מהכדורגל.
    הכל מכור ומושחת
     
  11. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    עד ההרחקה ההזויה של הומלס אם לשפוט לפי מה שהתרחש על כר הדשא אייאקס היתה צירכה להיות בפיגור3-0 ניצלה במזל.
    אני קודם כל בעד הצדק!!
    בגלל זה קשה לי להבין את תגובות השמחה כאן.
    תאמינו לי אני אוהד אייאקס בדיוק כמוכם אם לא יותר
     
  12. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    ארז אני אענה לך ברצינות רגע. למה לא להיות שמח? כמה פעמים עלינו לנוקאאוט מאז 2006? למה לא להיות שמח ממה שקורה במועדון הזה מאז דצמבר 17? נכון לא הייתה יכולת גבוהה אתמול אבל עדיין ולמרות האדום, לנצח בסיגנל אידונה פארק שיש מולך 80,000 אוהדים פנטסטים ותומכים ולעשות מהפך- זה משהו שחובה לשמוח ממנו.

    לא נתנו לספורטינג ודורטמונד 12 שערים סתם ככה. שאנחנו טובים אז אנחנו מאוד קטלניים אבל גם שאנחנו לא טובים ראית שאנחנו עדיין מאוד מסוכנים. דורטמונד החטיאו בסיטונאות ושילמו על זה, וזו לא סתם קלישאה שמי שלא כובש סופג. אנחנו רוב העונה מצוינים וגם טן האח לא מרוצה מאוד מהכדורגל לאחרונה אז אני באמת באמת לא יודע מה אתה רוצה.

    תהנה קצת, יש לך את הקבוצה היפה באירופה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    מצטער לא יכול להנות ולשמוח שאנחנו משחקים באמסטרדם נגד קבוצת הנוער של בשיקטאש מחוזקת במיטשי בטושאי והטורקים היו צריכים להבקיע לפחות 3 פעמים
    בטשואי לקורה בתחילת המשחק, שער נוסף פסול שלא בצדק והיתה להם עוד הזדמנות.
    בלי להתייחס לאחוזי החזקה בכדור אם הולכים נטו לפי הזדמנויות רציניות מול השער אז התוצאה מול הטורקים היתה צריכה להיות 3-3(לטאדיץ היתה החמצה גדולה)
    וגם אתמול היינו צריכים להיות בפיגור3-0 עד שהומלס הורחק.
    נוסיף לזה שגם הפורטוגלים שיחקו נגדנו בהרכב חסר.
    אני רוצה שאייאקס תצליח בלי עזרה של שערוריות שיפוט וכמה שפחות שיוכלו להגיד שאייאקס ניצלה במזל עקב החמצות איומות של היריבה.
    שזה יקרה אני אהיה הראשון שאפרגן ואשמח מאוד.
    אני קורא כאן שאייאקס יכולה לתת פייט לבאיירן ליברפול
    אתם באמת רציניים??
    הם יפרקו אותנו כמה אפשר להסתמך על שערוריות שיפוט מזל והרכב חסר ביותר של היריבה
     
  14. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אף אחד לא טוען שאנחנו פייבוריטים מולם. יש 6 קבוצות שאנחנו בהחלט יכולים להיות מובסים מולם אבל מצד שני גם לא להיות שטיחים. צריך גם לשמוח מניצחונות כאלו, אסור להתנצל וצריך להיות אובייקטיבים גם ולהודות שמייקל אוליבר תרם לנו עם האדום להומלס, מצד שני הוא גם תרם לדורטמונד פנדל שלא היה. ניצחנו את ספורטינג בחוץ והם באמת הקבוצה הכי טובה בפורטוגל היום.
    נכון, הם שיחקו בלי קואטס שהוא בלם מצוין בהרכב אבל עדיין הם לא אמורים לספוג 5-1 בבית. אני חושב שהקמפיין הזה יותר מרשים ממה שהיה לפני 3 שנים לפחות בהשוואה לבית של באיירן, בנפיקה ואתונה.

    מפה כל השאר זה בונוס באירופה, תאמין לי שאף אחד מהחברים פה בפורום לא מצפה שנעבור את ליברפול או משהו בסגנון, כמו שאמרתי להציק? אנחנו יכולים ועוד איך.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    לפני שאני אוהד אייאקס אני קודם כל בעד הצדק.
    מצטער לא יכול לקבל ולהשלים עם העובדה שאייאקס נהנתה אתמול משערורית שיפוט
    מעדיף שאייאקס תפסיד מאשר שתנצח בצורה כזאת.
    אני בניגוד אליכם לא נותן לרגש לאהבה שלי לאייאקס להשפיע על שיקול הדעת שלי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/21

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 58)

  1. ofir