הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    רק נגדנו אוטרכט נותנים את הנשמה והבונקר אה?
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    @Ajax Amsterdam
    עזוב אותם, אוטרכט קבוצה מסכנה. כולי תקווה שבינואר עדיין נראה מגרשים ריקים. זה העונש הכי נחמד בשביל העלובים האלה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אם אייאקס יכולה להגיע עם שיא הריכוז והמוטיבציה למשחקי הליגה כמו שאנחנו רואים באירופה אז יהיה בסדר.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,360
    לייקים שהתקבלו:
    402
    ככה זה כשגונבים מהם את היהלום הכי יקר שהיה להם בעשור האחרון(טאן האח).
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    למחוק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/21
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    ידיעה מעניינת שלמעשה כבר שמענו בשבועות האחרונים. שמידט מחוזר ככל הנראה ברצינות ע"י לייפציג. את האמת שכרגע מאמן הסיבוב הראשון הוא לדעתי ארנה סלוט שמוציא באמת הכל מהסגל המצומצם של פיינורד, אבל המאמן הגרמני של פ.ס.וו הצליח להוביל את קבוצתו לתוצאות טובות דווקא בזמן של המון פציעות.

    @Andrei Kanchelskis
    לדעתי אנחנו, אוהדי אייאקס, צריכים לקחת את זה כמחמאה שרב הקבוצות מתאמצות ככה מולנו. זה רק מראה מי הקבוצה הגדולה בהולנד. בסך הכל אני מנסה יותר להתעסק בקבוצה שלי. ברור שזה לא כיף לראות את אוטרכט מפסידה ככה לפ.ס.וו, אבל אם אייאקס תתן בליגה הצגות כמו באירופה אז אנחנו נטייל לעוד אליפות. שם לדעתי המפתח. האם השחקנים יכולים לתת את האקסטרה מוטיבציה גם במשחקים כמו הראקלס, אוטרכט או טוונטה? האם אנחנו עדיין רעבים לעוד תואר מקומי? לא אופתע אם לא ניקח את אליפות החורף, אבל זה לא אומר שבמאי פ.ס.וו או פיינורד יהיו אלופים...זה לדעתי יהיה תלוי גם הרבה במה שיקרה באביב בחזית האירופאית. לכדורגל ההולנדי טוב שהטופ 3 ישחקו גם אחרי ינואר מחוץ לגבולות המדינה. אייאקס ופיינורד כבר הבטיחו את מקומם בשלבי הנוק אאוט. בעוד כמה ימים נראה אם פ.ס.וו יכולה.
     
  6. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    פסוו למעשה כבר הבטיחה את השתתפותה באירופה לאחר פגרת החורף. השאלה רק האם היא תעשה את זה בליגה אירופית או בליגה האזורית.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    צודק, שכחתי.
    אני רק יכול לקוות שפ.ס.וו ופיינורד גם ישחקו עודף משחקים באירופה כי ברור לכולנו שברגע שמסיימים את הקמפיין האירופאי יש יותר זמן להתאושש בין המשחקים.

    ידיעה אחרת. שמידט הודיע לראשי פ.ס.וו שיישאר בכל מקרה עד סוף העונה, אבל אם ירצו בהמשך שיתוף פעולה המאמן ידרוש שיותר כסף יילך לחיזוק...
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,255
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    @alexshw
    אדווין ואן דר סאר הכחיש לפני דקות אחדות בטלוויזיה שיש כבר סיכום בין אוברמרס לקבוצה, אבל לא נראה לי שהדליפו קליפ עם אוברמרס בתפקיד הראשי כדי שעכשיו לא יהיה דיל. סביר להניח שהיתה אי הבנה קטנה בתוך המערכת ויהיה בסדר. המנהל הכללי אומר עכשיו שהוא בעצמו גם מרוצה באמסטרדם. יש לו עוד חוזה לשנתיים. עכשיו לקוות שגם טן האח יישאר למרות שאני חש שבקיץ הוא יכול לעזוב בטח אם בחצי העונה הקרובה הקבוצה עוד תעשה דברים גדולים באירופה.

    קבוצת הנוער הודחה אחרי צהריים מהקמפיין האירופאי שלה. הקבוצה מתחת לגיל 18 עוד הובילה 2-0 בבית מול ספורטינג, אבל הפסידה בסוף 3-2.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    עשינו היסטוריה קטנה הערב. אפילו הקבוצות של ואן חאל לא הצליחו באמצע שנות התשעים לקחת 18 נק' בשלב הבתים. במשחק פתוח ראיתי בעיקר בחצי השני כדורגל טוב. עכשיו אני מקווה שהבחורים יכולים באותה האינטנסיביות גם לשחק בליגה...אם משחקים כמו הערב אנחנו נראה שש נקודות מול AZ ופיינורד.

    בכל מקרה כרגע מותר להנות מהקמפיין האירופאי. חבל שהאלר לא הצליח להבקיע עוד שער, אבל בוא לא נהיה חזירים. המון מחמאות לשחקנים ולטן האח על היסטוריה בשביל המועדון הנפלא שלנו.
     
    LFC-Gerrard1, AFCA, Ajax Amsterdam ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    בנתיים יש אישור לחדשות שאוברמרס יחתום בקבוצה עד 2026. זה אומר שאם הוא ישאר בתפקיד הוא יגמור תקופה של 14 שנה בתפקיד. כרגע עבודתו הצלחה גדולה כי מתי שהוא התחיל אייאקס היתה במקום אחר. גם כלכלית. אני מקווה שנוכל להמשיך לגדול למרות שברור לכולם שכמעט בלתי אפשרי להתחרות מול התקציבים המפלצתיים שיש בקבוצות אירופאיות אחרות. כמו שהיה צפוי, וולנטיין דריסן, צריך להמשיך עם גישתו השלילית לכיוון אייאקס. הוא מדגיש שאין צורך לצאת לריקודים מיותרים כי היה לנו הרבה מזל לאורך הבית הזה. הדיעה השלילית שלו לא מפתיעה אותי ואני שמח לראות שאפילו לאוהדי פ.ס.וו נמאס מהאיש הקטנוני הזה. ברור שלא הוגרלנו לבית מוות. ברור שהיה לנו גם מזל, דבר שלכל אלופה יש...עם המשאבים שלנו הקמפיין הנוכחי הצלחה. אני גאה בקבוצה, בשחקנים ובמאמן. לא ניצחנו את האלופות של מלטה, סן מרינו ולוקסמבורג. נכון, היה לנו גם מזל, אבל לפחות ראיתי גם כדורגל נהדר. המשחקים בחוץ מול ספורטינג או בבית מול דורטמונד. מה התירוץ של דריסן בניצחון הנהדר שלנו מול הגרמנים? זה שהם לא אלופי גרמניה או משהו כזה? גם אתמול ספורטינג לא שיחקה עם הרכב מלא, אבל גם אנחנו לא. בשום שלב הפורטוגלים היו קרובים לניצחון. למה תמיד לגמד את הניצחונות האלו? כשפיינורד זכתה בגביע אופ"א לפני כעשרים שנה (הזמן חולף מהר...) היא שיחקה בגמר בבית. נו, והיא התמודדה נהדר עם הלחץ וניצחה. אייאקס עשתה אתמול הישג נהדר אפילו אם לא שיחקנו מול ליברפול, הסיטי וביירן. אני מקווה שבשנים הבאות אייאקס תמשיך ככה ואני שמח שאוברמרס האריך חוזה. עכשיו לקוות שגם טן האח יישאר.....

    ידיעה אחרת. לפי כמה מקורות אייאקס פנתה לטוטנהאם בשביל להתחזק בסטיבן ברחוויין. זה אומר גם שנרס ככל הנראה יעזוב. כעיקרון לא מפריע לי המהלך הזה. הברזילאי כבש אתמול, אבל הבחור צל של עצמו. זה לא אותו שחקן כמו לפני שנתיים שלוש. אולי במקום אחר יחזור לאותו הכושר. ברחוויין יליד אמסטרדם עם עבר של כמה שנים טובות בנוער שלנו. אז נכון שהוא לא הצליח בספרס, אבל הוא לדעתי לא פחות טוב מנרס העכשווי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/21
  12. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    זה לא אותו ברחוויין שאמר שהוא שמח כשטוטנהם הדיחה את אייאקס בחצי גמר האלופות? [emoji848]

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אחלה סרטון של המחלקת מדיה שאם אני לא טועה בשיר בסוף אומרים ״שמח ועשיר באמסטרדם״ על פי אוהד אייאקס ישראלי יקר מהטוויטר . הקמפיין שלנו מטורף ואין לנו מה להתנצל, דריסן היה צריך לראות את הקלאסיקר ולראות כמה דורטמונד הייתה חזקה
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    קצת באיחור, אבל אסכם את השבוע האירופאי שלנו. רק פ.ס.וו הפסידה, השאר ניצחו. בדירוג הכללי אנחנו במצב מצוין.

    אני מקווה שויטסה יצליחו לעלות מהבית שלה. מה שקרה עם המשחק של טוטנהאם לא היה צריך לקרות. אופ"א היתה צריכה להגיע להחלטה, או שני משחקים נידחים או שניהם מתקיימים. עכשיו האנגלים יודעים שניצחון של 1-0 יספיק בשביל להמשיך. אופ"א והגינות זה לא שידוך טוב. אגב, גם נחמד שהאנגלים משחקים את רב הטורניר ללא שחקניה הבכירים ופתאום הם דורשים לדחות משחק בגלל מקרי קורונה. כל הדחייה מריח לא טוב, אבל ברור לי שהפוליטיקה ניצחה את ההגינות בספורט. בינינו, אין לאופ"א חשק לעצבן את טוטנהאם, היא רצתה לפרוש לסופרליג...בכל מקרה ויטסה עשתה מעל ומעבר ומגיעות לה רק מחמאות!
     
    Ajacied, AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  15. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    דיווחים שברחווין רוצה לחזור לבית שהוא לכלך עליו אבל נסלח לו, אני חושב שפה הוא יוכל לממש את הפוטנציאל שלו
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.