הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    דניס ג'ונסון. בחור כשרוני.



    @alexshw
    עוד משהו על דאבינסון. אל תשכח שגם בשביל חמישים מיליון אירו אייאקס לא תמצא שחקן שכזה שמוכן לשחק בליגה ההולנדית. מצאנו יהלום רציני ביותר והיות שהערב הליגה כבר נפתחת בעיניי אסור בכל מקרה לשחרר אותו. בלעדיו ההגנה שלנו פשוט בדיחה.

    יש רק תסריט אחד שבו אני מוכן לראות את החיה עוזב. מתי שלא נעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופאית! אם נעוף מאירופה ברור שאייאקס יכולה לשחרר אותו.

    אגב, עכשיו ברור למה הגיעו דיווחים שאנחנו מתעניינים בבלם חדש קולומביאני...כנראה ההנהלה כבר ידעה שטוטנהאם הולכת להגיע עם הצעה...
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    טוב, אפשר למחוק הכל...דאבינסון לא יהיה בסגל שלנו הערב במחזור הפתיחה. שוב צריכים לאכול את החרא הזה. למה קיבינימט האוהדים צריכים כמעט מדי שנה לקבל את זה? יותר מזה, אם זה יהיה 40 מיליון אירו אז אוברמרס גם יכול לעוף. ברצינות, השוק לגמרי השתגע, בשביל בלם שכזה גם 60 מיליון אירו זה לא מעט מדי. מבחינתי אם סאנצז יימכר שנעוף מול רוזנבורג. אם ככה מנהלים את הקבוצה אז שמישהו ישלם על זה. לי לחלוטין נמאס.
     
    Ajax Amsterdam ו-Ajacied אוהבים את זה.
  3. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מבאס ברמות. אתה שומע שהקבוצה דחתה את ההצעה עליו והציע לו חוזה חדש ופתאום אתה מגלה שהוא לא בסגל למשחק הפותח של הליגה. זה באמת זלזול באוהדים

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. רוני שטנאי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    16
    צריכים להיות כל כך תמימים כדי לחשוב שהיה בכלל סיכוי אחרי השמועה הראשונה. מועדון כל כך עלוב, יודע רק לשחרר שחקנים ולא להביא להם תחליף. השנה גם השתדרגנו עם שחרור של מאמן . הצלחות על המגרש, אוהדים וכו' כל זה פשוט לא מעניין, העיקר שיש כסף... אה וכן יש גם צעירים בסגל , זה גם חשוב !! עוד נתגעגע לעונה הקודמת ... פלא ששנים המועדון הזה הוא בדיחה באירופה, עד שעונה אחת אחרי איזה עשרים שנה עוברים שמינית גמר אירופאי שוב חוזרים למציאות העגומה שהרגילו אותנו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    הערב סביר להניח שההגנה שלנו נראית ככה: דייקס, וירחייפר, דה ליכט, פלטמן...

    פשוט בדיחה. לא מן הנמנע שהגנה שכזאת גם תאכל חצץ מול רוזנבורג. זה פשוט לא ייאמן. המגן החדש צריך זמן ועכשיו נצטרך תוך זמן קצר גם לרכוש בלם ולתרגל אותו בהרכב. אנחנו פותחים הערב את הליגה. ההנהלה מזיינת את האוהדים. פשוט כך. זו סטירת לחי לאלה שקנו מנוי. הביזנס חשוב להנהלה, ההשגים לא. אני פשוט רותח מכעס.
     
    Ajax Amsterdam ו-Ajacied אוהבים את זה.
  6. רוני שטנאי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    16
    הבעיה היא שהאוהדים שכל שנה מקבלים את זה ממשיכים להגיע במקום לעשות חרם על הבושה הזו. אני לא הייתי עושה מנוי לכזה מועדון שמזלזל בהישגיות שנה אחרי שנה. מילא אם זה היה במקרה או שרואים איזה רצון להשתפר, זה כל שנה אותו סרט מחדש .
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    אתם צודקים בקשר להנהלה של אייאקס בכל מה שאמרתם. אבל נראה לי שבמקרה הזה ספציפי לפי מה שקראתי , סאנצס כנראה רוצה לעזוב את אייאקס ולעבור לטוטנהאם. במקרה הזה אין לאייאקס הרבה מה לעשות.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    מי אמר שאיאקס צריכה לחפש שחקן ב - 50 מיליון יורו? 40 מיליון יורו בשביל קבוצה הולנדית יכולה לסדר לעצמה 3-4 שחקנים שיעזרו לקחת אליפות ועוד ישאר עודף. כמובן תלוי בעבודה שיעשו בשוק העברות. יש מספק זמן וזו נראת לי עסקה טובה.
    הרי בסוף הכל תלוי איך אתה יודע למצוא שחקנים. אז הנה נותנים מלא כסף בשביל זה. מלא כמובן יחסית לליגה ההולנדית.
     
  9. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    קייזר הודה שהראש של הקולמביאני לא במשחק!
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    אפשר כבר להכריז על מארק אוברמארס כאפס הגדול ביותר שהחזיק בתפקיד ניהולי באייאקס. חשבתי ש"לא צריכים את האקים זייח" לפני רוסטוב ואחרי זה קונים אותו מהר אחרי התבוסה היה השיא, אבל הנה, היום שיא חדש.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    de Middenweg, Ajacied ו-AFCA אוהבים את זה.
  11. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    אתם שוכחים שסאנצ'ס הוא לא חפץ שאפשר לקבוע איפה הוא יהיה. הוא בנאדם וגם לו יש רצונות. תחשבו על כל האפשרויות, אולי הוא ביקש מהנהלה של אייאקס לעזוב?! המקרה הזה הוא שונה כי בכל המכירות האחרות אייאקס לא באה לשחקן עם הצעת חוזה משודרג רק שישאר. לדעתי זאת הוכחה שבאמת אייאקס לא רוצה למכור אותו.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    אתה יודע יותר טוב על העבודה של אוברמרס אבל דווקא עסקה כזו צריכה להיות לזכותו. לאתר שחקן ולמכור אותו בכזה סכום גם אם אחרי שנה וגם אם באוגוסט זו הצלחה בשביל מנהל מקצועי של איאקס.
    צאו מהסרט, זה לא ריאל או צ'לסי פה. כל הקבוצות הבלגיות וההולנדיות צריכות להיות מוכנות שיש שחקנים שגדולים עליהם והם ימכרו. החוכמה למצוא תחליפים.
     
  13. רוני שטנאי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה לא מקרה של ריאל פותחת ארנק על הצייד או משהו כזה, זה פשוט מקרה שמראה עד כמה אייאקס היא מועדון שחושב בקטן. מועדון שמכר כמה שחקנים בהרבה כסף ולא טרח לקנות להם שום תחליף ואז עף מליגת האלופות (משהו ששווה מיליונים ), ואז שוב נכנס לפאניקה וקנה בלם לא כשיר ואז מגן נוסף וכל זה לא שווה כלום כי הוא מוכר את השחקן הכי חשוב שלו. העונה מתחילה, אירופה גם השבוע והופ אין הגנה אין חיזוק לסגל וכנראה שגם הדחה מאירופה לא תהיה הפתעה מרעישה. אז שוב הקבוצה בלחץ תקנה כנראה מי יודע איזה שחקנים ותמשיך לא לעשות כלום באירופה כמו בכל השנים האחרונות. במועדון רציני שחושב על הישגיות שחקן אחרי שנה אחת במועדון לא ממש רץ לעזוב ולא קובע עובדות בשטח. אבל במועדון מצחיק כמו אייאקס , מאמן טס אחרי ששמים לו רגליים, ושחקנים לא נשארים כדי לשמור על המשכיות ולעשות משהו. אני לא אתפלא אם גם את דולברג הקבוצה תמכור לכל המרבה במחיר לפני תום ההעברות. וגם להחתים מאמן חסר נסיון וקבלות בדיוק אחרי אחרי שהקבוצה מגיעה לגמר אירופאי זו גם כנראה חשיבה לתווך רחוק עם חזון ....
     
    הרצליה עד המוות, de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    בנתיים כבר קראתי שגם ריאל וברצלונה מוכנות להכנס למרוץ על רכישת סאנצ'ז. את האמת לא ציפיתי שטוטנהאם היתה אמורה להיות הקבוצה שתזכה בשרותיו של החיה. אולי אוברמרס מוכן עכשיו באמת להראות שיש לו ביצים.

    מישהו הזכיר את זייך. בהולנד כבר פרסמו ידיעות שאם ליברפול תאבד את קאוטיניו זייך הוא המועמד להחליף אותו... כמה שבועות יש עוד לסגירת חלון ההעברות?

    מחצית עכשיו באלמלו, 0-0.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    עוד מילה לגבי מכירת שחקנים. אני מודה שאנחנו בכל קיץ מאבדים את שחקנינו הטובים ביותר, זו המציאות, אבל ברגע שאייאקס כבר משחקת על אמת השחקנים צריכים לדעת שהם נשארים. לחלוטין נשבר לי שאנחנו עוד צריכים לחשוש שבמחזור השלישי עוד שחקנים יכולים לעזוב. לא רק זה, מה עם אירופה? אם רוצים עכשיו את סאנצ'ז ואייאקס תעוף מול רוזנברג אנחנו מחוץ לאירופה...

    בקיצור, עד תחילת אוגוסט כולם יכולים לעזוב. אחרי זה פיניטו דה לה קומדיה.

    אהה, וניהול אייאקס מזכירה את מכבי חיפה...רק שבין היתר אוברמרס דיבר על צמצום פערים באירופה. כן, ככה מצמצים פערים...עם רביעיית הגנה שאפילו בהולנד עלולה להיות מסננת.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 4, אורחים: 94)

  1. de Middenweg
  2. Andrei Kanchelskis