הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    ידיעה אחרת. במקסיקו מדווחים שאייאקס הולכת לרכוש את הצעיר הכשרוני, דייגו לאנייז. הקיצוני בן ה-18 נחשב לדבר הבא הכי גדול השכנה הדרומית של ארה"ב. כרגע מדובר על סכום של 12 מיליון אירו שאייאקס תצטרך לשלם.

    רושם ראשוני:

     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/18
    Ajacied ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שתי שאלות תם, שלא התביישתי לשאול:
    1) אני רואה השנה קצב צבירת נקודות בהולנד כמו בימי קדם. אייקס ואיינדהובן עם שלושה שערים בממוצע למשחק וכמעט ולא מועדות. נשאלת השאלה האם ההזדמנות הכמעט יחידה של אייקס לזכות באליפות היא לגמול לאיינדהובן על ההפסד, במשחק שיתקיים באמסטרדם ארינה?
    ואם מישהו שמבין עניין יותר טוב ממני בהולנד יוכל לכתוב, אשמח - הרי אם נודה באמת, עקבתי מקרוב ביתר שאת בעיקר אחרי המשחקים של השתיים בצ'מפיונס ויש הבדל מן הסתם באיכות של שלב הבתים. הקבוצות ממש-ממש שוות ברמתן? להגדיר את אייקס כטובה יותר זה לעשות עוול?
    2) טאדיץ' נהנה בכל רגע באייקס השנה. והוא לא גדל במועדון אבל היה לו חלום. הונטלאר כן חזר הביתה. ואני תוהה למה שחקני עבר גדולים של איקס לא עשו את הצעד הזה? הדוגמא הבולטת היא ואן דר-וארט שהיה מוותר בכיף על הפרק בבטיס והקריירה שלו מאותה הנקודה, אפילו אולי על שנה-שנתיים קודם לכן בהמבורג. גם סניידר לא מלקק דבש. לאיברהימוביץ' יש יותר מדי אגו אז אני לא מדבר עליו..
     
  3. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    @Raulito יש המון שחקנים שהייתי רוצה שיחזרו אבל הם העדיפו לשקוע לאט לאט ולקבל הרבה כסף בקטאר ללא מאמץ. באייאקס צריכים שחקנים רעבים שירצו לשחק אצלנו.
    מאמין שפ.ס.וו עוד יאבדו נקודות לפני המפגש נגד אייאקס
     
    Ajacied ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @Raulito
    1) מאד קשה לדעת מה יקרה בהמשך הליגה. מה שקורה העונה מאד ייחודי. שתי הקבוצות המובילות משאירות בגדול את כולם מאחור. פיינורד ניסתה במשך מחזורים רבים עוד להדביק את הצמד, אבל כנראה שההפסד שלהם אתמול גמר להם את העונה סופית. אותי זה לא ממש הפתיע כי לדעתי יש לפיינורד סגל לא מספיק גדול בשביל לזכות באליפות. זה הוכח אתמול כשמספר שחקנים בכירים לא שיחקו בגלל פציעה.

    מי יותר טובה? פ.ס.וו או אייאקס? הקבוצה מאיינדהובן מובילה את הטבלה כך שהיא עכשיו יותר טובה. אני מאמין שמבחינת כשרון לאייאקס יש יתרון, אבל בכדורגל צריך יותר בשביל להצליח. פ.ס.וו הצליחה העונה גם לשתף כמה צעירים שמצליחים. ואן בומל עושה אחלה עבודה איתם.

    2) דרור כבר אמר לך למה שחקני עבר לא חוזרים כל כך בקלות. זה בעיקר עניין של כסף וחשש שהחזרה לא ממש תצליח. מה שכן, בשנים האחרונות ראינו את ואן בומל, קויט, הנטלאר, ואן פרסי ואולי עכשיו גם רובן חוזרים. עם ואן דר וארט היו מספיק מגעים ומשום מה זה לא הסתדר. סניידר? יש לו אישה ש"תשתעמם" באמסטרדם...היה לי ברור שלא יחזור יותר. אולי הוא בעצמו גם טיפוס שרק חושב על כסף.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הייתם רוצים את ואן דר וארט בחזרה בכלל? הוא נראה לי הכי פלופ שהיה יכול להיות בגיל מאוחר. היה חוזר שבע ומשועמם.
     
  6. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    לא זכור לי מתי קבוצה נתנה שמינייה, והחלוץ שלה שיחק 90 דקות לא כבש ולו שער אחד.
    כדי שאייאקס תעשה את קפיצת המדרגה שהיא כ"כ רוצה בזירה האירופית היא צריכה חלוץ ברמה.
     
    Ajacied ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    ואן דר וארט היה צריך לחזור לפני מינימום חמש שנים. אז אולי עוד יכול היה לתרום, אבל בסה"כ אתה די צודק. הקריירה שלו למעשה כבר נגמרה לפני המון שנים.

    לידיעתך בנובמבר הוא הודיע שהוא פורש מיידית.
     
    Ajacied ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    צודק. יהיה מעניין לראות מה יקרה בחצי השנה הקרובה עם דולברג. הוא אמור להיות החלוץ המוביל, אבל הוא מתקשה בגלל פציעות לחזור ליכולת שלו מימיו תחת בוס. אין לי מושג אם הנטלאר ימשיך גם בעונה הבאה, אבל אפילו אם כן אז הוא יהיה מספר שתיים ברשימה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחקני אייקס התקבצו אתמול במתחם האימונים לצפות בהגרלה והרעידו את המקום ב-'שאגות שמחה', כפי שכתבו במארקה. הקפטן בלינד סיפר שהיו גם 'אגרופים על השולחן', התראיין לתקשורת המקומית, ל-'דה-טלחרף' ואמר - "ריאל מדריד קבוצה ענקית, אנחנו נרגשים". הוא הוסיף שהתגובה לאו דווקא מבשרת על כך שאייקס בטוחה שתעפיל שלב, אלא על התלהבות וגאווה לשחק נגד אלופת אירופה, ושהוא משוכנע שבחודש פברואר ריאל מדריד תהיה טובה יותר. עוד אמר - "היינו מציונים בשני המשחקים נגד באיירן, הצלחנו להתמודד איתם, אם נשחק באותה ההתלהבות נוכל להגיע להזדמנויות שלנו".

    לריאל מדריד יש היסטורייה מיוחדת עם אייקס. "דור הזהב" השני של ריאל מדריד החל באמסטרדם(ארנה), עם הגמר המרגש נגד יובה ב-1998 והחזרת גביע אירופה הביתה אחרי 32 שנה! ריאל מדריד של ראול תניף את הגביע שלוש פעמים תוך חמש עונות. מעבר לכך, אגדה נוספת שעשתה את צעדיה הראשונים - אגדת ראול, שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות במשחק חוץ נגד אייקס בשלב הבתים ב-1995/96, כשריאל מדריד הפסידה 1:0(אוברמארס). ראול, במילים עדינות - הטביע חותם במפעל. במחזור השלישי בשלב הבתים באותה עונה הוא כבש שלושער - שערי הבכורה שלו במפעל.

    דבר נוסף, ביחס לשתי אימפריות גדולות כאלה כמו ריאל מדריד ואייקס, מפתיע שעד העשור השני של שנות ה-2000 הן בקושי שיחקו זו נגד זו. מאז נפגשו שלוש עונות ברציפות בשלב הבתים - 2010/11, 2011/12 ו-2012/13 - וריאל מדריד ניצחה בכל ששת המשחקים האחרונים בדרך לשבצור הרקורד שלה נגד אייקס - 12 משחקים נערכו ביניהן - 7 נצ' לריאל מדריד, 4 נצ' לאייקס ועוד משחק אחד שהסתיים בתיקו
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אומנם משחק אימון אבל ברגקאמפ זה ברגקאמפ
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני יודע שזה משהו דמיוני שכנראה לא יקרה אף פעם אבל מישהו מאוהדי אייאקס היה רוצה לראות את ז׳וז׳ה מוריניו מאמן אותה בעתיד? עכשיו שככל הנראה נגמר הפרק שלו באימון קבוצות גדולות באמת אולי אייאקס תהיה אתגר מאוד מרתק עבורו...
     
  12. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מוריניו זה כל מה שמנוגד לפילוסופיית הכדורגל של אייאקס.
    גם אם זה היה מוריניו בשיא של אינטר, לא הייתי רוצה לראות אותו באייאקס.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
    הרצליה עד המוות, de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אם כבר ליגה הולנדית אז מוריניו מתאים הרבה יותר לפ.ס.וו ופיינורד שם מוכנים לקבל כדורגל יותר הגנתי. לא באמסטרדם איפה שפרנק דה בור לפעמים גם קיבל ביקורת אפילו כשזכה בארבעת צלחות אליפות ברצף.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אייאקס מנצחת 4-2 אחרי קרב פנדלים מול רודה בקרקרדה. טן האח השאיר שמונה שחקני הרכב ראשון בחוץ והדבר גרם למשחק נוראי. אחרי 120 דקות התוצאה היתה 1-1. השופט גוזבויוק נתן לכל צד פנדל במתנה. לאמפרו שהתחיל את המשחק הוחלף בסוף ההארכה. אוננה היה זה שעמד בשער בסדרת הפנדלים. אגב, השוער היווני אולי בחור נחמד, אבל אם אוננה ייעדר משחק בגלל פציעה אנחנו באמת בבעיה.

    אז זהו, משחק חלש, הרבה מחליפים שלא הראו דבר ובסוף מנצחים בפנדלים. מחר פיינורד מארחת את אוטרכט. א.ז אלקמאר כבר ניצחה אתמול את פק זוולה (5-0).
     
  15. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    @de Middenweg שי אני רואה מלא פושים כאלו בפייסבוק על דברים שדיק אודבוקט אומר, מן הסתם אני מניח שאלו לא דברי חיבה.

    בכל מקרה איך עוזריהם של המקקים באים לקראת המשחק?