הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אין אף איש עסקים שיכול לקנות את ויטסה מבלי להיות קשור לאברמוביץ'? איזה השקעה כבר דרושה לקבוצה צנועה בהולנד שתסתמך על טיפוח שחקנים צעירים(אבל שלה)?
     
  2. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    אני מסכים עם אלכס. התרומה של יורדאניה היתה בכך שהוא הציל את ויטסה מפשיטת רגל, אבל ההתנהלות שלו שלאחר מכן רק פוגעת בקבוצה, וברור שזה נעשה מאינטרסים אישיים. כל המושאלים האלה מצ'לסי שעוזבים אחרי עונה לא באמת תורמים לה. היחידים שאפשר לציין לטובה הם טראורה, פיאזון חצי עונה וקאלאס. איזה כבר שחקני בית משמעותיים ויטסה גידלה מאז 2010? פרופר וואן חינקל שיחקו אז כבר בבוגרים ככה שהם לא באים בחשבון. המצב הכלכלי של ויטסה לאחר ההשתלטות על המועדון לא כזה גרוע שהיא צריכה להסתמך על כל כך הרבה מושאלים חסרי ניסיון שחלקם לא שיחקו ולא דקה בכדורגל המקצועני.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    יורדאנייה עדיין חולם לחזור לארנהם. זה לא נראה כרגע הגיוני כי הקבוצה עדיין בבעלות חברי אברהמוביץ'. אני לא יודע מה הקשר האמיתי בין נשיא צ'לסי לגאורגי, אבל היום זה יותר נראה שהשתמשו ביורדאנייה בשביל להשתלט על ויטסה. בסה"כ צ'לסי עושה עכשיו אותו הדבר עם מוסקרון הבלגית. אברהמוביץ' שם 8.5 מיליון אירו על השולחן (או אחד מחבריו), והנה יש עוד צעצוע לאוליגרך. בעיניי הדברים האלה חייבים להפסיק, כולל השאלת איזה 'מיליון' שחקנים צעירים בשביל כאילו להכשיר אותם לקבוצה הראשונה ב'סטמפורד ברידג'. לי כבר מזמן ברור שצ'לסי ביחד עם קבוצות אחרות מנסות כבר שנים להרוס לחלוטין את הכדורגל. לבעלי הסיטי יש גם קבוצות באוסטרליה וארה"ב. בצורה הזאת הם לא רק מנסים להשתלט על חלק גדול מהכדורגל בעולם אלא גם אלה שאחראיים לעליית המחירים החולנית בשביל שחקנים. כמו שזה נראה עכשיו לא יהיה לעלייה הזאת סוף ולמעשה הכדורגל באירופה (קבוצות) נמצא על סף פשיטת רגל.

    מילה אחרונה לגבי ויטסה. ארנהם הוא פשוט עיר קטן במזרח הולנד, רחוק מהפריפריה. בסופו של דבר צריך באמת לשפוך כל כך הרבה כסף מיותר בשביל לאיים על ההגמוניה של אייאקס, פ.ס.וו ואפילו פיינורד. שום שחקן ברמה עולמית רצינית לא ילך לשחק בארנהם. בעיניי זו גם הסיבה שפ.ס.ז' תתקשה להחתים באמת את השחקנים הכי גדולים בעולם. הליגה לא ממש מושכת שם איש. חוץ מזלאטן זה אוסף של שחקנים טובים, אבל לא מהטובים ביותר (אולי די מאריה יוסיף להם העונה משהו). הכסף ימשיך להיות זה שימשוך שחקנים בעיקר לאנגליה כי לאט לאט מפזרים שם סכומים שכבר לגמרי לא מציאותיים. אפילו לקבוצת תחתית שם יש תקציב יותר גדול מאשר בצמרת הולנד.

    בעיניי רק הגבלה על זרים כמו בעבר יצמצם את הפערים, אבל היות שהדיקטטורה בבריסל (האיחוד האירופאי) החליטה להתערב לזכות ז'אן מרק בוסמן גדורגל הקבוצות תהפוך לליגה פרטית של הערבים, האוליגרכים הרוסים, אנשי העסקים הלא תמיד נקיים ממזרח הרחוק וכל מיני טיפוסים מפוקפקים שגורמים לבסוף שגם מדינה כמו קטאר תזכה באירוח המונדיאל.

    זה מה יש, חבר'ה.
     
  4. Pachuceño Member

    הצטרף ב:
    ‏24/7/15
    הודעות:
    101
    לייקים שהתקבלו:
    50
    מין:
    זכר
    יופי של מדריך לקראת העונה החדשה @de Middenweg !!!
    לקח לי קצת זמן לקרוא, אבל החכמתי רבות.

    הערה קטנה על סנטיאגו פאלאסיוס (מאצ'אדו הוא שם המשפחה השני שלו מצד האמא):

    בתור ילד במקסיקו, הוא שיחק בביה"ס לכדורגל של אייאקס (כל קבוצה גדולה באירופה שמכבדת את עצמה, פתחה שם ביה"ס) והבקיע בצרורות. פומאס המקסיקנית לקחת אותו לקבוצת הנוער שלה ומשם הוא עבר להולנד, לליגה השלישית. שנה שעברה הוא היה מלך השערים בליגה.
    אני אולי לא אובייקטיבי, אבל יש סיכוי שהוא יהפך "למציאת השנה". נכון שהוא לא יהיה מלך השערים, אבל אם יבקיע 8-10 שערים, התחנה הבאה תהיה אחת הגדולות (או קבוצה במדינה אחרת).
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    תודה רבה על הסיקור חבר'ה! גדולים כמו תמיד.
     
  6. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    כל הכבוד לעוסקים במלכאה,התגעגעתי לאהובתי ההולנדית
     
  7. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    קאוט מוביל את פיינורד לניצחון 3-2 ביתי על אוטרכט ואפילו כובש את השער השלישי, אומנם רק מפנדל, אבל לכבוש בבכורה (המחודשת) זה תמיד דבר טוב.
    אני לא ממש האמנתי שאני אי פעם אגלה סימפטיה כזאת לפיינורד, אבל באמת שיהיה ממש כיף לראות אליפות כ"כ רומנטית עבורם, בעיקר, שלא נאמר רק בגלל, השחקן הענק הזה.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    Pachuceno, תודה על המידע שהבאת. אני רק לא יודע על איזה בית ספר לכדורגל של אייאקס אתה מדבר. ממה שאני יודע אין לקבוצה קשר עם שום גורם במכסיקו. מה שכן, נראה שהולנד גילתה טיפה את הכדורגל המכסיקני, הקטור מורנו קרוב לסיכום עם פ.ס.וו. ביחד עם גווארדאדו נראה שהאלופה מאמינה בניסיון של הצמד הזה.

    פיינורד עברה ערב פתיחת הליגה בהצלחה כשבעיקר קווין בלום במופע שיפוט גרוע דופק את שתי הקבוצות. זה למשל כרטיס אדום? אני הייתי נותן לזה מקסימום צהוב, אפילו זה לא. אליפות? סיוט בשביל אוהדי אייאקס, אין שום תסריט שאני מאחל להם את זה...:p

     
  9. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    הירנביין מחתימה שני חלוצים: את טן פריידה מפיינורד ואת לוקה זהוביץ' בן ה-19 ממאריבור (בנו של זלטקו). נחשב לכישרון גדול בארצו ואפילו היה מועמד לתואר golden boy של אירופה ביחד עם סטרלינג ומיליק בין השאר. הירנביין תמיד פגעו בול בחלוצים. נראה אם זה ימשך.

    מה עם AZ? מתכוונים להביא חלוץ רכש במקומו של יוהנסון או שמסתפקים ביאנסן ומיורן?
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    השוער של AZ מביך לגמריי. הגול הראשון של אל גאזי מטורף וחוץ מזה כלום ושום דבר. קבוצה לא טובה פשוט.
    עושה רושם שהליגה תשבור שיאי חולשה גם השנה.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    ניצחון קל באלקמאר, 3-0. לא ממש ציפיתי לזה.
    לצערי אני מרגיש שבשבוע הבא כבר נוכל שוב להתאכזב. מתי שזה נראה טוב אז אייאקס מסוגלת להרבה (היום אפילו לא הבריקה), אבל מי יקח פיקוד מתי שהכדור לא הולך לרשת? בסה"כ היה לנו היום אחוז הבקעה גבוה, זה לא יקרה בכל משחק. בעיניי מיליק חלוץ נהדר, אבל עדיין לא יודעים להשתמש בו. סאנוגו הוא פשוט פינץ' היטר, שבכלל אין לי מושג מה הוא עושה אצלנו. כן, מתי שאנחנו בפיגור ומישהו צריך לנגוח אז יש לנו מועמד בשביל זה, אבל אני חושש מה יקרה אם מיליק יהיה פצוע...

    ארז, הליגה גם ככה על הפנים. את זה אנחנו כבר מזמן יודעים, לא? תסתכל על הכוס המלא. ניצחנו 3-0 במגרש שלא קל לנצח בו. ברור לחלוטין ש-AZ סבלה מהגומלין באירופה, אבל אנחנו היינו בלחץ מאד גדול. בעיניי הניצחון הזה הוא טוב למוראל, אבל פ.ס.וו עדיין המועמדת הגדולה לאליפות. דבר אחרון, ראיתם את פלטמן היום? אם ישחק ככה ברב משחקי אייאקס הוא בעונה הבאה בקבוצה גדולה באירופה. העניין הוא האם הוא יכול להמשיך לשחק ככה או שמה הוא יחזור לאותה יכולת מול האוסטרים?
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מה שכן, גודלייה הזה חתיכת שחקן. הוא ומיליק הם ההוכחה שלא צריך להפקיר את הכל ברגליים של ה " tokomst ".
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  13. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    למשימות האלה יש כבר את ואן דר הורן :D
     
  14. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אחלה סיקור שי היה תענוג כרגיל...

    לגבי היום - משחק לא טוב. הסגל הזה חסר ניצוץ בהתקפה, אני מאוד אוהב את יאנסן והמשחק שלו עם הגב לשער בתור חלוץ, אבל חוץ ממנו אין שם כלום. מי יכול לעבור שחקן באחד על אחד אצלנו? אף אחד. אני מקווה שהאיראני יודע לעשות את זה.
    חבל לפתוח ככה עונה עם סטירה לפרצוף, בבית ועוד לאייאקס. לא כיף
     
  15. Pachuceño Member

    הצטרף ב:
    ‏24/7/15
    הודעות:
    101
    לייקים שהתקבלו:
    50
    מין:
    זכר
    המעבר של הקטור מורנו להולנד לא נסגר עדיין. השחקן חזר לברצלונה היום. רשמית יש וויכוח על מחיר הרכישה כאשר PSV מוכנה לשלם 4 מיליון יורו ואספניול רוצה 6 מיליון.

    מאחורי הקלעים יש עוד סיבה: מורנו ייקבל דרכון ספרדי בינואר ורוצה להישאר שם עד אז. הוא לא מוכן לחדש חוזה באספניול. בסוף העונה הוא שחקן חופשי עם דרכון ספרדי ביד. בגיל 27, לא יהיו חסרות קבוצות שירדפו אחריו.
    אספניול מצידה חייבת למכור ואפילו כבר הביאה בלם שיחליף אותו (אנצו רוקו הצ'יליאני שהגיע בהשאלה מאוהיגינס, שנה שעברה היה באלצ'ה).

    אני לא אתפלא אם יימצא את עצמו בוויאריאל בסופו של דבר.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.