הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לנגלה מישהו?
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    פורסמו ההרכבים לקלאסיק.

    פ.ס.ז' (3-5-2):
    אראולה - מארקיניוס, סילבה, קימפמבה - פארדס, אלבס, וראטי, מונייה, קורזאווה - די מאריה, אמבפה.

    מארסיי(4-4-2):
    מאנדנדה - קמארה, צ'לטה צאר, סאר, סאקאי - לופז, סאנסון, תובאן, אוקמפוס - ז'רמאן, באלוטלי.

    טוכל פחות או יותר עם ההרכב החזק ביותר שהוא יכול להעמיד(קהרר, בופון וברנאט על הספסל, סוג של אמירה), פארדס ישחק את ה-6 כאשר וראטי ואלבס לפניו. מונייה וקורזאווה חוזרים לאגפים ודי-מאריה אני מניח ישחק כשחקן חופשי קצת מאחורי אמבפה, השילוב ביניהם הוליד המון שערים העונה ועם הרכות המסתמנת בהרכב של מארסיי שניהם יכולים לחגוג גם היום. הכל עניין של רצון.
    ההפתעה הגדולה היא שרודי גארסיה מחליט להמשיך עם ה2-4-4 ההתקפי איתו הוא רץ מאז ההצטרפות של באלוטלי. בעצם בלי קשר אחורי טבעי אחד בהרכב כאשר לופז וסאנסון שני קשרי אמצע עם אוריינטציה התקפית יותר אמורים להחזיק את האמצע. סאקאי ימשיך לשחק מגן שמאלי עם רגל הפוכה והצמד הצעיר קמארה וצ'לטה-צאר שוב פותח. שבוע נוסף שגוסטאבו, ראמי, פאייה וסטרוטמן, מהשחקנים היקרים ביותר בסגל של גארסיה יושבים בחוץ במה שמסביר את האכזבה מהם לאחר החצי הראשון הרע של מארסיי. הימור גדול של גארסיה היום, מי שזוכר במשחקו הראשון כמאמן מארסיי בפארק דה-פראנס הוא עלה עם מערך סופר הגנתי וחילץ 0-0 מבלי לבעוט לשער היום שעדיין לא ברור אם ימשיך בעונה הבאה הוא מחליט להמר על התקפה אולי כדי לנסות להשיג ניצחון יוקרתי שיחזק את מעמדו. לי זה נראה כישלון ידוע מראש אבל נחכה ונראה.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    די-מאריה פשוט אדיר העונה, משחקן שהגיע כסופרסטאר ענק ונשכח בצד לאחר הרכישות המתוקשרות והיקרות של ניימאר ואמבפה והמספרים הקבועים של קבאני חוזר העונה למרכז העניינים בעוד מהלך מצוין של טוכל ששינה את התלות של פ.ס.ז' בשלישיית ההתקפה והפך אותה לקבוצה יותר מגוונת. היכולת של די-מאריה לזוז במשחק מימין, לשמאל ולאמצע ובכל פוזיציה להיות משמעותי ומסוכן היא אחת הסיבות העיקריות שפ.ס.ז' עדיין בלתי ניתנת לעצירה למרות ההיעדרות של ניימאר וקבאני. מזכיר מאוד את היכולת שלו בעונה האחרונה בריאל אז שיחק לרוב באמצע והיה אחד הברגים המשמעותיים בעונת הדסימה. איפה הוא ואיפה דרקסלר מבחינת השפעה על המשחק ההתקפי.

    אתמול די-מאריה עם צמד יפה, בישול יותר יפה, שער שנפסל בעזרת הVAR ואדום שסחט ממאנדנדה מנצח לפ.ס.ז' עוד קלאסיקו למרות שיוויון זמני של ז'רמאן עם העליה למחצית השניה. מארסיי דווקא יכולה לצאת מעודדת מהמשחק אתמול, עמדה טוב על המגרש ונתנה פייט לפריז מבחינת קצב משחק אבל הבדלי האיכות פשוט גדולים מדי ועד שמארסיי לא תחזור לליגת האלופות ותצליח למשוך אליה מספר שחקנים מדרג א' אני לא רואה את הפערים הללו מצטמצמים וכמובן גם הצורך במאמן מהשורה הראשונה ולא ברודי גארסיה.

    אגב, אמבפה משחקן שקל לחבב במונאקו הפך לשחקן מאוד שחצן ומעצבן. הצלילות המוגזמות שכנראה למד מניימאר, התאקלים שהוא יוזם עם שחקנים יריבים שמעזים לעצור אותו לפעמים בעבירות, השחצנות במשחק ובחגיגות השערים וגם האנוכיות אתמול בכך שלא נתן לדי-מאריה להשלים שלושער בפנדל אותו סחט והתעקש לבעוט(החמיץ) מלמדות שהשתן קצת עלה לו לראש. שירגע קצת.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    די מריה אכן בעונה מדהימה אבל מה כל זה שווה? הרי ה''פרויקט'' שהוקם שם זה לא בשביל לזכות בליגה ולשבור שיאים בצרפת. אמבפה באמת נראה שלמד מניימאר דברים לא טובים.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכישלון לא שלו בשום צורה ומדובר באנדרייטד ענק. שחקן מגוון התקפית שלוחץ על מובילי הכדור ואני שמח שבפאריס יצא לו לשחק המון. הוא עם 130 גולים ובישולים בתקופה שלו שם. אני זוכר שהתאכזבתי מאוד כשעזב את ריאל כי הוא נתן לנו משהו שלא היה. הדסימה הוא אחראי למהלך של הגול של בייל ונגד ברצלונה הפסדנו 3:4 אבל הוא כיכב עם הגיחות שמאלה ובישל פעמיים בעוד את בייל ורונאלדו היה קל לבארסה לנטרל. אין אצלו סימני דעיכה עדיין מהיר מאוד וערמומי. הוא גם כיכב ב-4:0 ההוא של פאריס על בארסה.

    ההחלטה של אנצ'לוטי לשים אותו קשר אמצע תוקף עם נטייה שמאלה זו אולי ההחלטה הכי מבריקה שלו טקטית במהלך הקריירה(יחד עם סיידורף ועם הניסיון של קאקא כחלוץ שני).
     
  6. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    התכוונת אוברייטד ענק.
    מסוגל לתת חודשיים אדירים ולאחר מכן להיראות כמו מישהו שבכלל לא קשור לענף.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התשובה היא: לא. ראיתי אותו במשך ארבע שנים בריאל מדריד בכל המשחקים ועקבתי מקרוב גם בפאריס. הוא לא סמל של אף קבוצה או משהו וגם יש גולרים טובים ממנו אבל הוא מנייה בטוחה, שחקן שגומע קילומטראז ואין לו אגו. בעשר שנים האחרונות הייתה לו רק עונה אחת רעה - כמה לא מפתיע שזה קרה במנצ'סטר יונייטד. מאז לא דרך שם אף שחקן מוכשר כמוהו, ויסלח לי מרסיאל.
     
  8. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אילו היה מדובר בשחקן יציב, לא היה משמש כשחקן רוטציה בחלק ניכר מהתקופה שלו בריאל ופסז'..
    הטענה שלי היתה לגבי חוסר יציבות מקצועית ולא על קילומטראז' וחוסר אגו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז שוב, הטענות שלך לא נכונות. היה שחקן הרכב קבוע בריאל מדריד כל הזמן, מאיפה הבאת את זה. וגם בעונה האחרונה. שחקן הרכב מהדקה הראשונה שלו בקבוצה עם מוריניו. בעונה השנייה סבל משתי פציעות ארוכות טווח. מעבר לכך 53 הופעות ועוד פעמיים 52. וגם בפאריס מצא את מקומו ובכל עונה רשם לפחות 43 הופעות שם. כל שחקן כמעט ייחשב ככינור שני בקבוצה עם ניימאר ואמבפה אבל די-מאריה כבר שנים אחד הטובים בעולם בעמדתו.

    צורת המשחק שלו מטעה. הוא יודע לעשות הכל. גם למסור, גם לכדרר, גם לכבוש אם כי זה פחות התפרץ אצלו לפני פאריס(הליגה שם חלשה). הוא רק נראה תרנגול חסר מוח.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    דווקא ביונייטד הוא היה מאד יציב, וזה לא נאמר בתור מחמאה
     
  11. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    במהלך 4 העונות שלו במדריד פתח בהרכב ב125 משחקים, שזה ממוצע של קצת יותר מ30 בעונה. בקבוצה שמשחקת בסביבות 60 פעם זה לא נחשב שחקן הרכב קבוע.
    לפי טרנספר מרקט היו לו 2 פציעות בעונת 11/12 שבגללן נעדר במצטבר חודש וחצי, ככה שלא היה מדובר בפציעות ארוכות טווח. לצורך ההשוואה בנזמה שותף באותה תקופת זמן בקצת יותר משחקים כשיש לו את היגוואין על הראש ב3/4 העונות המדוברות.
    מודה שצפיתי בו פחות מאז המעבר לפסז' כי המשחקים פחות מעניינים, אבל הנתונים שלו די דומים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    א) הנתונים שלך לא מדויקים
    ב) זה לא רק זמן ההיעדרות אלא גם כמה משחקים מתקיימים באותם התאריכים
    ג) כששחקן חוזר מפציעה הוא לא חוזר אוטומטית להרכב, ודי-מאריה במשחק הקאמבק שלו באותה עונה מדוברת - פתח על הספסל, עלה, כבש, ונפצע שוב. נגד אוססונה בליגה עלה כמחליף ל-8 דקות ושולב גם כמחליף נגד אפועל ניקוסיה.

    בעונת 2011/12 הוא נעדר מ-13 משחקי ליגה בגלל פציעה וזה כבר 1/3. תוריד עוד ארבעה משחקים בגביע המלך בהם לא שיחק דווקא משום שהוא שחקן בכיר ומוריניו נתן לו לנוח, ועוד ארבעה משחקים שהחמיץ בצ'מפיונס בגלל אותה פציעה - וזו כבר כמות משמעותית.

    די מאריה שיחק בכל המשחקים הגדולים בתקופה שלו בריאל מדריד. בקלאסיקוס - גמרי הגביע, הסופר-קופה. מה שמשנה את התמונה זה בעיקר גביע המלך. המספרים שלו בריאל די דומים לאוזיל שגם כן היה שחקן הרכב קבוע (כמובן שאני מוריד מהחישוב עונה אחת, כי אוזיל היה רק בין 2010 ל-2013), ובקיצור מי שקיבל פירורים רוב הזמן הוא קאקא.
     
  13. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    כל הנתונים שהבאתי הם מטרנספר מרקט והם מדברים על כל הקדנציה שלו במדריד.
    לא טענתי שדי מאריה לא שותף במשחקים גדולים ואפילו בחלקם הוא היה אדיר, אלא שהוא לא מסוגל לשמור על יציבות לאורך עונה שלמה.
    לא סתם מדריד ויתרו עליו בשביל לתת מקום לחאמס ואיסקו, ובפסז' הוא מככב שניימאר וקבאני פצועים.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    די מאריה נקלע לתקופות רעות כמו הרבה מאוד שחקנים שהם לא כריסטיאנו רונאלדו או מסי, לא חושב שהוא נופל מהשורה הראשונה של השחקנים בני האנוש באופן משמעותי. וגם למה שכתבת כאן אשמח לקבל הסבר אמיתי. מתי הוא היה חלש לתקופה ארוכה למשל? הוא סופסל לפרק זמן קצר מאוד בעונה האחרונה, קצת בגלל איסקו בתחילת הדרך וקצת בגלל בייל, אבל מייד תפס את מקומו בהרכב בעמדה אחרת וזה היה בינגו. זה שהמועדון החליף אותו בחאמס זה לא אומר שזה נכון, להיפך, זו הייתה טעות. הוא שחקן הרכב גם בפאריס ומן הסתם את התהילה ייקחו ניימאר ואמבפה וזה לא מדד לכלום, אם כבר אתה יכול להסתכל על שחקן כמו דרקסלר שמעטים זוכרים שהוא עדיין שם, לוקאס מורה שעזב ועוד ועוד. לא בושה להגיד 'אתה צודק'.
     
  15. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אז זהו שמבחינתי אתה לא צודק, וזה בסדר גמור לא חייבם להסכים על הכל.
    מבחינת כשרון הוא לגמרי שם, אבל מבחינת יציבות ממש לא. ראיתי עשרות משחקים שלו במדריד בשביל לגבש דיעה עליו. עצם העובדה שאתה משווה אותו למורה ודרקסלר מראה שהוא לא באמת מהשורה הראשונה של השחקנים.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.