הליגה הצרפתית 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏11/8/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא שמתי לב אם התייחסת לזה בין שלל הדיווחים, אבל ליל מחתימה את הפאראגוואי הבינ"ל ג'וניור אלונסו, "גונבת" אותו לנו, בלם-מגן שמאל. על פניו עושה רושם שלא את ההגנה הם צריכים לחזק, אבל אני לא באמת עוקב. לא ראיתי אותו הרבה, אבל הרושם ממה שכן די חיובי - כמו רוב הפאראגוואים, ילחם ויהיה אגרסיבי, פחות מוצלח בדברים אחרים.

    הדיווחים בארגנטינה היו על עסקה של כ-4 מ' דולר.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    מעניין אם לביאלסה יש יד בהעברה הזאת, לפחות על תקן הממליץ.

    בכל מקרה הולכים להיות ימים עמוסים מבחינת ליל בימים הקרובים, ז'ראר לופז איש העסקים הלוכסמבורגי השלים את רכישת הקבוצה אתמול ומלבד ההחתמה שציינת בצרפת מספרים שבליל מכוונים ל3-7 שחקני רכש נוספים בימים הנותרים שאל גאזי מאייאקס וגרסון מרומא כבר סגורים. הבוס החדש מאוד מאוד רוצה את ביאלסה והוא מוכן לחכות לו עד לקיץ ולסיים את העונה עם פטריק קולו שעדיין נמצא על תקן מאמן זמני. אם ביאלסה יגיע והארנק של לופז הולך להיות קיץ מעניין מאוד בצרפת - פריז, מארסיי, ליל, ליון, מונאקו וניס כולן עם שאיפות גבוהות.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    במשחק הצמרת היום בליג 2 על טהרת צפון מזרח צרפת לאנס הגיעה לאמיאן והובילה ברוב המשחק משער בפנדל של כריסטיאן לופז בדרך לניצחון חשוב. בתוספת הזמן לאמיאן העולה החדשה היו תוכניות אחרות והנה מה שקרה שם, אתם חייבים לראות את הבישול בשער השני:





    אמיאן כרגע שניה עם אותו מספר נקודות לאנס שבמקום השלישי, קלרמון שבמקום ה-12 בטבלה מרוחקת רק 6 נקודות מהן.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ההיילייט האמיתי מצרפת היום זה ההחמצה של ולבואנה:
     
    Nigel de Jong, alexshw ו-Franco אוהבים את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מרסיי תשלם לפטישים 25 מיליון פאונד על פאייט.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    ותשבור את שיא ההעברות שלה על הדרך.
    אין עדיין הודעה רשמית אבל הכל סגור ופאייה כבר נמצא בצרפת, כנראה שעוד כמה שעות במארסיי יוכלו לברך על הרכש הראשון הגדול שלהם בעידן מק'קורט. מי שיצטרף לפאייה הוא גרגורי סרטיק הקשר-בלם של בורדו שיעבור תמורת 2 מיליון יורו, רומן אלסנדריני בדרך לMLS והעניינים בינו לבין לוס אנג'לס גלאקסי כמעט סגורים.

    קצת צפונה ממארסיי קלמון גרנייה עוזב את ליון לרומא בהשאלה אחרי שהיה קרוב מאוד להצטרף לניס, מי שיעשה את הדרך ההפוכה מארץ המגף לחבל הרון הוא אנתוני מונייה שיצטרף לסנט אטיין מבולוניה. מונייה גדל בליון היריבה הגדולה ביותר של סנט אטיין, והיה חלק מהאקדמיה המפורסמת(היה חלק המשנתון המוכשר של בנזמה, בן-ערפה, רמי ריו, לויק רמי ואחרים) מגיל צעיר מאוד וגם לא פעם התבטא כאוהד של ליון מה שכבר הכעיס את אוהדי הירוקים שכבר חלוקים מאוד באיך לקבל את הרכש החדש, כנראה שקבלת פנים חמימה לא תהיה לו בז'ופרואה גישאר וגם לא בפארק OL.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    בדקה ה-93 ברנרדו סילבה קובע שיוויון 1-1 במשחק העונה, ומונע מפריז ניצחון לא צודק.
    משחק העונה בפארק דה פראנס איכזב קצת, מונאקו ופריז היו מאוד מאופקות וראינו משחק יותר מדי "טקטי" מקבוצות שיודעות לשחק הרבה יותר טוב. דווקא מונאקו האורחת הייתה עדיפה והוכיחה שוב שהעונה היא הקבוצה הטובה בצרפת, הלה רוז' א-בלאן שלטו וסיכנו יותר את השער של טראפ(נפצע והוחלף) ואראולה והיה נראה לאורך המחצית השניה שאם מישהי תכבוש זוהי תהיה מונאקו אבל לשופט פרנק שניידר הספיקה נפילה של דרקסלר ברחבה כדי לשרוק לפנדל מפוקפק 10 דקות לסיום אותו ניצל קבאני להבקיע את ה-21 שלו העונה. מונאקו לא נשברה ויצאה קדימה עד שבתוספת הזמן ברנרדו ניצל ריבאונד מקרן התקדם ובעט מחוץ לרחבה פנימה, לאראולה יש חלק כפול בשער - שמט כדור פשוט שהוביל לשער וספג את הבעיטה של ברנרדו שהלכה למרכז השער. הפער בין הקבוצות נשמר על 3 נקודות.

    אם היה נראה כבר שניס מתחילה את הדעיכה שלה אחרי 3 תוצאות תיקו רצופים היא הוכיחה שבינתיים היא עדיין חזק מאוד במירוץ לאליפות עם 1-3 ביתי על גנגאן. פלאה(11 העונה) כבש מבישול מבריק של אייסריק, סרי שרק חזר מאליפות אפריקה הוסיף את השני ובאלוטלי נעץ את השלישי וממשיך לשמור על מאזן של(כמעט) שער למשחק, ג'ימי בריאן קפטן האורחים שנותן עונה מצוינת רק צימק. גנגאן לא ניצחה מאז אותו ניצחון על פריז בדצמבר וקומבוארה כבר מסתכל על סנט אטיין, מארסיי ובורדו מלמטה. ניס משתווה למונאקו ובשבת היא תתארח אצלה בדרבי של הריביירה, כזכור בסיבוב הקודם זה נגמר ב0-4 מוחץ לנשרים.

    הצמרת:
    מונאקו 49
    ניס 49
    פ.ס.ז' 46

    בשאר המשחקים:
    - מישהו זוכר שטולוז ניצחה בתחילת העונה את פריז ומונאקו והייתה חלק מהצמרת? היום תבוסה ביתית 3-0 לסנט אטיין המתייצבת. אלבן לאפון חגג חוקיות בתחילת השבוע אבל הוציא שני פנדלים של נולאן רו ועוד נגיחה של מונה פאקה מהרשת.
    - לאחר הניצחון על מארסיי ז'נזיו אמר שסיפור האליפות עדיין לא סגור מבחינת ליון וכמובן שאז הגיעה עוד מעידה לקבוצה הלא יציבה שלו עם הפסד ביתי 2-1 לליל שמתרחקת מעט מהקו האדום. יאסין בנזיה שגדל בליון וסומן כבנזמה הבא ולא מימש הגיע בשנה שעברה לליל ונראה לא רע אבל העונה איכזב, אתמול הוא כבש צמד(שערי בכורה העונה) שהיה שווה ניצחון, את ההחמצה הענקית של ולבאונה כולכם ראיתם, לקאזט בעוד פנדל רק צימק.
    - בשישי עם פטריס אברה בהופעת בכורה מארסיי חזרה לנצח עם הניצחון הגדול ביותר שלה העונה 1-5 בבית על מונפלייה, באפה גומיס כיכב עם שלושער, 2 בישולים לקאבלה ולתובאן שגם הוסיף בפנדל. שער יפה של בודבוז בבעיטה חופשית לא עזר למונפלייה וההגנה המזעזעת שלה.
    - תיקו דרמטי בדרבי של ברטאן בין ראן לנאנט, האורחים הובילו משער של אילוקי לפני ההפסקה וגם החמיצו לא מעט ו-3 דקות לסיום טעות גדולה של מקסים דופה הצעיר(ריו עדיין פצוע) סידרה לצעיר אחר ז'וריס ניאניון שער בכורה בבוגרים עבור הבלם הצעיר שמחוזר ע"י הגדולות מתחילת העונה.
     
    Die Werkself, AS R ו-alexshw אוהבים את זה.
  8. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    שוער העבר הפנטסטי , מיקאל לאנדרו , תפס עצבים על פול לה גואן (שניהם פרשנים בקנאנאל ספורט)
    כשלה גואן האשים את אראולה בשער השוויון , לאנדרו צדק במאת האחוזים!!!!
    תדמיינו שאתם עומדים בשער וכמעט 10 שחקנים פלוס מספר שחקני היריבה עומדים ומסתירים לכם
    ואף אחד לא יוצא לחסום את סילבה ,הכדור היה שטוח מאוד וחזק דיו על מנת להטעות כל שוער כולל
    את הטובים בעולם. האשמה היא בלעדית על שחקני השדה וממש לא על השוער ומיקאל לאנדרו
    שיודע דבר אחד או שניים על שוערות יצא ובצדק נגד המבקרים את אראולה.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/C3iGCbVWIAIofOs.Xxx
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    בכורה מחודשת לפאייה במארסיי בניצחון 1-2 בגביע על ליון ב'אולימפיקו' הצרפתי, הרכש היקר ביותר בתולדות מארסיי עלה בהארכה להופעה פושרת, איבד הרבה כדורים אבל במארסיי יתנו לו את הזמן. מארסיי אז עולה לשמינית גמר הגביע נגד אחת היריבות הגדולות שלה שרק לפני שבוע וחצי הביסה אותה בפארק OL, רוד פאני הותיק נגח פנימה במחצית הראשונה, טוליסו השווה במחצית השניה אבל בהארכה קאבלה מצא את דוריה שכבש כמו חלוץ מתוך הרחבה, דוריה הבקיע גם במשחק האחרון בין הקבוצות וסיפק לא מעט מהלכים יפים בחלק ההתקפי.

    עוד בגביע היום: ההפתעה הגדולה הגיעה מברז'ראק פריגור מהליגה הרביעית שהפתיעה את לאנס עם 0-2, ליל הדיחה את נאנט, בורדו את דיז'ון. גם לוריאן, שטרסבורג, ניור וקווילי בשמינית הגמר.

    היום ננעל חלון ההעברות של ינואר וכמובן מי שתפסו את תשומת הלב הן מארסיי וליל שעברו בעלות(ליל רק השבוע) וקושרו למספר גדול מאוד של שחקנים. במארסיי השלימו היום את ההעברה של גרגורי סרטיץ' מבורדו והוא מצטרף לפאייה, אברה וסאנסון שהצטרפו גם הם. בליל סגרו היום לא פחות מ-7 רכישות, השמות הבולטים הם אל-גאזי מאייאקס, קישנה מלאציו ובהלולי ממונאקו. גם מספר שחקנים עזבו כמו יונוס סנקארה שנמכר לבורדו, מוניר עובאדי עבר לניס וג'וניור טאלו הושאל לאמיאן מליגת המשנה.

    ניקולא פפה מאנז'ה שנחשב לשם חם מאוד וחוזר ע"י מארסיי, ליון, ליל והאל סיטי נשאר בסופו של דבר באנז'ה עד לסיום העונה וינסה לעזור למועדון בו גדל להישאר בליגה לפני מעבר שלו בקיץ לאחת הגדולות.
    מונפלייה שפיטרה את פרדריק האנץ בעקבות התבוסה למארסיי בשישי והאכזבה מהיכולת ובמיוחד מהתבוסות הגבוהות שמונפלייה ספגה העונה פעם אחר פעם מינתה את ז'אן-לואי גאסה למאמן, גאסה לא אימן מאז 2006(!) והוא חוזר למועדון בו שיחק כל הקריירה במטרה להשאיר אותו בליגה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    היום בגביע משחק הזוי בין שאמבלי הקטנטנה למונאקו.
    מונאקו כבר הובילה 0-3 אחרי 48 דקות(שערים של קאריז'ו, למאר ואמבפה) אבל המארחים לא נשברו והשוו ל3-3 כולל שני שערים בעשר הדקות האחרונות שבין לבין גם אנדראה ראג'י ממונאקו מורחק. במונאקו נמנעו מפדיחה שהייתה עולה לכותרות בכל אירופה הודות לדחיקות של הבלמים קווין אנדוראם הצעיר וקמיל גליק אחרי קרנות, שאמבלי עוד צימקה לפני סיום ההארכה וזה נגמר ב4-5 למונאקו שתהיה בשמינית אבל עם כמה סיבות לדאגה.

    סנט אטיין בחוץ אחרי 3-0 מביך בהארכה מול אוקזר, פעם קבוצת ליגה ראשונה מכובדת והדאבליסטית ב-96 עם גי רו האגדי על הקווים וכיום קבוצת תחתית בליג2 ומועמדת מובילה לרדת ליגה. אגב בסנט אטיין ביטלו את עסקת ההשאלה עם אנטוני מונייה מכיוון שהאוהדים שלהם לא היו מוכנים שאוהד ליון ילבש את החולצה הירוקה ומונייה לבסוף נחת באטאלנטה. היום את הראשון לזכות אוקזר כבש מוחמד יטארה עוד אחד שגדל בליון.

    גם נאנסי הובכה ע"י קבוצה מליגה נמוכה והיא קלוב אתלטיקו באסטיה הקבוצה הקטנה של העיר שניצחה בבית 0-2 ועלתה לשמינית, הקבוצה הבכירה של העיר כזכור קיבלה שביעיה בסיבוב הקודם בפארק דה פראנס מול פריז.

    כרגע פריז מתארחת אצל ראן במשחק שנועל את הסיבוב ויקבע מי הקבוצה האחרונה שתעפיל לשמינית הגמר.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @Nigel de Jong מה אומר על השער, שלא ראיתי, של יאן קאראמו? הילד מביא 3 נק' סופר חשובות בתחתית.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    דחק מקרוב כדור רוחב מצוין של באזיל, אני מניח שגם אתה מבקיע משם אבל נפרגן לו על שער ניצחון בדקה ה-90.

    מכיוון שאני לא צופה אדוק של קון לאורך העונה וניזון בעיקר מתקצירים, פרשנים ואוהדים ברשת אני לא יכול לספר יותר מדי על ההתקדמות של הילד, ממה שאני שומע ורואה הוא עדיין לא שם חם בצרפת(כמו למשל ניקולא פפה מאנז'ה שבקיץ יעבור לאחת הגדולות/אנגליה) עבור מי שהוא לא אוהד קון שמרוצים ממנו מאוד, בפעם הבאה שאני אזכה לראות את קון במשחק מלא אני אנסה לעקוב אחריו יותר.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    אוהדי סנט אטיין כהרגלם לא מאכזבים ואתמול בדרבי מול ליון התצוגה שלהם בהשראת שלגיה: "מראה מראה שעל הקיר מי הקבוצה הכי שנואה במדינה?"

    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16473290_1397528743632133_5716837338492474332_n.Xxx?oh=1ca594840eb02bd1fb0d9dae76cd1138&oe=5947AB7F



    על המגרש סנט אטיין מנצחת 0-2 ומחזירה קצת את הכבוד לאחר התבוסה בגביע מול אוקזר.
    מונה פאקה והאמומה הבקיעו כבר לאחר 20 דקות, בעיקר בגלל טעויות של הגנת ליון החלשה, בתוספת הזמן גזאל וטוליסו איבדו את הראש והורחקו מה שגם גרם למהומה קטנה על המגרש. סנט אטיין כבר רק נקודה מתחת לליון ושבוע וחצי לפני מנצ'סטר יונייטד נדמה כי לפחות בליגה היא החזירה את העונה שלה לכיוון הנכון. בליון תוך כמה ימים מפסידים פעמיים לשתי היריבות הגדולות ביותר שלה מארסיי וסנט אטיין(שלוש שנים ברציפות היא מפסידה בGG), הליגה כבר גמורה עבור ליון שתתקשה אפילו להשיג את המקום לפלייאוף ליגת האלופות, הגביע הלך ונשאר רק הליגה האירופאית. בינתיים לא שקט - אולאס הודיע שהוא מגבה בינתיים את ז'נזיו שסופג ביקורות קשות מהאוהדים ולקאזט הודיע שבקיץ הוא רוצה לעזוב.

    עוד במחזור האחרון:

    - מונאקו שוב מוכיחה כי היא הקבוצה החזקה בצרפת, בשבת במשחק העונה הקטן בדרבי דה לה קוט ד'אזור היא הביסה בסטאד לואי דה 0-3 את ניס השניה. זה לא היה משחק של 0-3 וניס עמדה יפה על המגרש אבל היעילות של מונאקו בכל הקשור להבקעת שערים זה סימן ההיכר שלה העונה. בנג'מאן מנדי בישל פעמיים לז'רמאן(לא חגג נגד האקסית) ולפלקאו, אל טיגרה המשיך את הרנסאנס שלו עם השלישי של מונאקו והשני שלו במשחק אחרי בישול של תומא למאר, 14 שערי ליגה העונה ב-17 משחקים לפלקאו הנהדר. מונאקו פותחת פער של 3.5 נקודות בפסגה(סביר להניח שיחס השערים האדיר ישמר עד סיום העונה) על פריז וניס.
    - פריז הייתה בדרך לאבד נקודות בדיז'ון אבל המון מזל וטעויות מוזרת של שחקני ההגנה של דיז'ון סידרו לטיאגו סילבה וקבאני שערים בדקות הסיום, פריז מנצחת 1-3 את דיז'ון שממשיכה בצדק לקבל מחמאות, קבוצה מאוד סימפטית עם כמה שחקנים שבקיץ כנראה כבר לא ישארו שם(עבייד, דיוני, ליס-מלו).
    - הדרך חזרה לצמרת הכדורגל הצרפתי תהיה ארוכה קשה ורצופת מכשולים כך לומדים במארסיי שאחרי שבוע מצוין עם חמישיה לרשת של מונפלייה וניצחון בגביע על ליון הפסידה בחוץ מול מץ שחזרה לחיים אחרי תקופה רעה לא קצרה. יאן ז'ופר בכדור חופשי 7 דקות לסיום הבקיע את שער הניצחון לדרקונים.
    - בבכורה של אנדי דלור בהרכב טולוז הראתה כמה פוטנציאל התקפי יש לה עכשיו עם דלור, ברייטוייט, דורמאז, טויבונן וקורנטן ז'אן ודרסה 0-4 את אנז'ה. ז'אן בישל לדלור והוכשל כעבור כמה דקות בפנדל שאותו כבש ברייטוייט, טויבונן עלה מהספסל ובישל עם העקב לאוסקר טרחו וגם כבש בעצמו אחרי בישול לא פחות יפה של דורמאז. ניצחון גדול לטולוז על אנז'ה.
    - בבכורה של אל גאזי, קישנה ושקה עם 40 אלף אוהדים ביציעים וחלומות על עתיד טוב יותר תחת הבעלות החדשה ליל איכזבה והפסידה 1-0 בבית ללוריאן האחרונה. מסתבר שז'רמי אליאדייר עדיין חי והוא סידר לקאזוני ניצחון שמשאיר אותו בחיים, הכל עדיין צפוף ופתוח בתחתית.
     
    אלעד, alexshw ו-Franco אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.