הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    מדהים כמה קבוצות בליגות הגדולות שהפתיעו לטובה בעונה שעברה פשוט מתרסקות העונה - לא סתם "חוזרות לסורן", פשוט קורסות - אפשר לצרף את מץ לקבוצות כמו אלאבס בספרד או קלן בגרמניה(אפילו פרייבורג)
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    קל להגיד ניימאר טיפש , ניימאר נפל למלכודת שהכינו לו .
    אבל כששחקן מקבל בעיטה אחרי השריקה של השופט אחרי שהוא קיבל כבר בעיטה אחת ברגל והדופק שלו על 300 קשה לשפוט אותו , הוא עוד הגיב בעדינות פשוט שחקן מארסיי דפק שם חתיכת הצגה .


    וואוווו איזה גול של קבאני , איזה שקט בוולודרום .
    עם כל הלחץ שיש , דקה 93 , בוןם .
     
  3. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    כואב הלב על מארסיי, אם לא ניצחה ביום כזה טוב שלה ויום חלש של פ.ס.ז', זה כנראה לא יקרה בקרוב. שער ענק של קבאני אבל באמת, כמה נאיביות לעשות פאול מטופש במקום כזה, ובדקה כזו.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    פתאום ההחמצה של סאנסון כמה דקות לפני מקבלת משמעות כפולה, יכל לנצח את המשחק אפילו עם מסירה קטנה לאוקמפוס.
    פיספוס גדול של מארסיי הניצחון כבר היה להם בידיים. פריז לא הגיעה למשחק באותה היכולת אליה התרגלנו העונה במיוחד ניימאר ואמבפה שהיה נראה שהאווירה בולודרום הוציאה אותם מהריכוז. מחצית שניה אמנם בשליטה מוחלטת של פריז אבל בלי יותר מדי מצבים אמיתיים, המשחק די עמד והחילופים של גארסיה עם אנז'י וסאנסון על חשבון מיטרוגלו ופאייה(היה נוראי היום שיחק עם פריז) קצת העירו את מארסיי ואז הגיע השער משום מקום של תובאן שהיה אמור לנצח את המשחק ועוד עם ההרחקה של ניימאר באמת לא מובן איך מארסיי הצליחה לא לנצח את המשחק, לוזרים גדולים.
    בפריז אני לא מבין את ההחלטה לעלות עם תיאגו מוטה שלא היה נראה כשיר לגמרי, ידוע שאין לו תחליף בסגל מבחינת סגנון ואופי אבל אולי עם שחקן כשיר במקומו פריז מנצחת כאן כי היא באמת 2-3 רמות מעל מארסיי שמלבד לחימה לא באמת הראתה משהו היום.

    מחמאות לגוסטאבו על משחק נהדר היום, המון קלאס ושקט, עשה עבודה של שניים בקישור. גם אנגיסה ששיחק לצידו הפתעה נעימה, שחקן שהגיע לפני שנתיים מהמילואים של ריימס ונראה כמו שחקן שעוד לא הרבה זמן יגיע לפרמיירליג.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמרת קלאס ושקט אמרת לואיז גוסטאבו :)

    ביאלסה וליל בלי ניצחון מאז המחזור הראשון. אמנם היו המון נסיבות מקלות והזיות בדרך, ויש גם משחק חסר, אבל זה בדרך להיפרדות לדעתך אדם?
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,236
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    תמיד לביילסה יש "נסיבות מקלות". אני רואה באירופה שבכל מקום הוא מתרסק אבל יש סביבו הייפ של איזה מנטור לא נורמלי ומהפכן.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    על פי הראיון שלו היום הוא נשמע מלא ביטחון לקראת ההמשך אבל אתה יודע מי הטיפוס יותר טוב ממני, הוא יכול לקום על צד שמאל מחר לארוז וללכת הביתה. מבחינת ליל אני לא רואה סיבה לפטר אותו, הסגל צעיר מאוד וזעזוע נוסף לא יעזור, עדיף כבר להישאר עם המאמן שבנה את הקבוצה ומאמין בכל החבר'ה הצעירים האלה ולקוות שמתישהו זה יתחבר והעונה לפחות תיגמר ללא מאבקי ירידה ויהיה אפשר לבנות קבוצה טובה ומנוסה יותר לעונה הבאה. כבר כתבתי לא פעם שעם 3-4 עוגנים ותיקים ליל יכלה להיראות טוב יותר העונה כי בינתיים הם מזכירים לי את בית"ר של פניג'ל במשחקים שראיתי אותם - המון כישרון מבולגן על הראש, בלי אופי וסף שבירה נמוך מאוד שגם משפיע על רמת הכדורגל.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראיתי אתמול את המחצית השנייה בין פריס לניס, 3:0 לקבוצה המיליונרית גם בלי ניימאר, קאבני עם צמד ו-99 שערי ליגה בפאריס בסה"כ. לא שמישהו הופתע.

    קצת הפריעה לי הביקורת הקשה וההשתלחות אפילו של עומרי אפק ונדב יעקובי. ניס ניסתה לצאת קדימה, הפסידה בסה"כ 3:0 עם שער עצמי ומופע הגנתי רע, אני לא חושב שהייתה קטסטרופה. אבל אני מעדיף לדבר על פאריס.
    גם במשחק מחורבן של אמבפה אני תופס את הראש ולא מבין איך הוא לא אצלינו בידיעה שמחר אני הולך להתעצבן על בנזמה. יש לו את המהירות והזריזות ואת השכל אני גם לא חושב שהוא עד כדי כך בלחץ, פשוט קשה לו להשתלב. היה מעניין לראות את די-מאריה משחק משחק מלא שוב, לפריס יש יכולת אישית מדהימה וראביו הפך לשחקן על. קאבני בהחלט לא מפסיק לרוץ וגם לוחץ את הבלמים, זה כן בכבוד שלו בניגוד לשחקני התקפה אחרים. דרקסלר בינתיים די פרווה חוץ מתרגיל הרונאלדיניו - 'האלסטיקו'. אפילו פאסטורה שם הוא שש-בש, הסגל פשוט מטורף.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,644
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    נדב ועמרי דיברו לעניין, ניס בעונה קטסטרופלית. לא ראיתי יותר מדי משחקים שלהם, אבל כן ראיתי את צמד המשחקים נגד נאפולי והם היו נוראיים. אז אמרתי לעצמי בטח זה תחילת עונה ובהמשך הם ירימו הילוך. עד עכשיו זה לא קרה והם רק מפסידים, ולזה תוסיף את הפציעה של סרי. נגד פסז' הם לא נראו אומללים, הם פשוט לא נראו.

    אה כן ועם כל הכבוד לוסלי סניידר, הבן אדם כבר כמה שנים על תקן פנסיונר.
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הסיבה שאמבפה לא מנוצל, זה התפקיד שלו. אמבפה צריך לשחק בשמאל, לא בימין.

    קאבאני החלוץ הטוב בעולם.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,644
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    תראה אין ספק שהוא חלוץ אדיר,וגם שומר על אותה רמה לא מעט שנים. אבל בשביל לזכות בטייטל של הכי טוב בעולם הוא צריך להגיע רחוק בליגת האלופות, מה שהוא מעולם לא עשה. חברו לואיס סוארס למשל כן עשה את זה ובצדק זכה לטייטל. השנה עם הצירוף של ניימאר לקבוצה לקבאני בהחלט יש סיכוי להראות שהוא הכי טוב, אבל על זה נצטרף לדבר עוד חצי שנה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהד של ניס ולא עוקב אחרי הקבוצה יותר מדי, היה טוב לראות את סניידר חוזר לשחק וגם באלוטלי לא ילד מאנייק כמו פעם. שים לב שדיברתי על המשחק אתמול ולא על העונה שלה. ניס ניסתה לצאת קדימה אבל יש לה כלים מוגבליים, בהגנה היא ספגה שער שלישי מגוחך ובמומנטום כזה של הפסדים, 3:0 נגד פאריס שכן יש לה שחקני ספסל רעבים שרוצים להוכיח את עצמם - זו לא טרגדייה ולא בושה. לפריס היו כבר משחקים יותר קלים העונה.

    אמבפה, בטח בהיעדרותו של ניימאר, מקבל יותר חופש פעולה לדעתי. אני דווקא לא ראיתי אותו הרבה בצד ימין במחצית השנייה אלא את די-מאריה. אמבפה היה בשמאל במהלך שבעט ליד החיבורים, וגם במרכז. וגם הביקורת כלפיו הייתה מוגזמת, הוא לא קטסטרופה ולא שערורייה. אבל כן צריך להעיר את השידור איכשהו אז מגזימים.

    לגבי קאבני - התחושה שלי היא שברבע גמר ליגת האלופות כשפאריס תהיה חייבת את הגול - הוא יחמיץ, יש לו מעין תווית של לוזר במפעל הזה, לא כמו הגדולים באמת. אני חושב שהוא חלוץ '9' אימתני אבל פשוט אני ואולי גם אחרים - מעדיפים סגנון כדורגל אחר, כמו סוארס למשל שגם מחוץ לרחבה הוא מאוד מסוכן ויש לו טכניקה מדהימה(סוארס בעיקרון, כן? כי העונה הוא גרוע - עד שיישמע אותי ויכבוש הערב את שער הניצחון בסאן-ממס), כמו אגווארו כמובן ועוד ועוד.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,644
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    גם אני דיברתי על המשחק אתמול, ניס היתה ממש גרועה ואם פסז' היתה לוחצת על הדוושה כל המשחק זה היה יכול להיגמר ב-5 ו-6. וניס לא באמת ניסתה לצאת קדימה, בפעמים היחידות שהיא עברה את החצי זה תמיד נגמר בלמסור כדור לבלוטלי שינסה להסתדר לבד מול כל ההגנה של פסז'.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אתה מחזק את מה שאני חושב, אבל תהיתי מה הלך הרוח בצרפת. תודה
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אתמול ליל דווקא הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה, למרות ההתעקשות של ביאלסה על המערך של ה3-3-3-1 אני חושב שהם נראים הרבה יותר מאורגנים ומסוכנים עם רביעיה אחורית ועדיף להם לחזור למערך יותר מוכר על מנת להתייצב כי בקצב הזה הליגה עוד תברח. אתמול אלמלא הפתיחה המהוססת וחסרת הביטחון שגם הובילה לשער המוקדם של מארסיי ויום גדול של מאנדנדה(נעל את השער) אני חושב שהם היו יוצאים עם כל הנקודות, סבלו מהמון חוסר מזל וגם חוסר מחץ(ניקולא פפה חלוץ? שחקן מוכשר אבל ממש לא סקורר). בשבת הקרובה מול מץ האחרונה בחוץ אפשר לצפות מליל לנצח לראשונה מאז המחזור הראשון, במידה ולא אני מעריך שקיים סיכוי לא קטן לפרידה מביאלסה.
     
    Franco אוהב/ת את זה.