הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/multimedia/graficos/futbol/2018/psg-106/desktop.Xxx

    הגרף המפלצתי של פאריס| במארקה הספרדי מן הסתם בעלי עניין גדול יותר לסקר את פאריס לקראת המפגש העצום נגד ריאל ב-1/8 גמר הצ'מפיונס בברנבאו בעוד קצת פחות מחודש. פאריס שפירקה אתמול 8:0 יריבה צרפתית אומללה - חצתה את רף מאה השערים העונה. יש לה 106 שערים ב-31 משחקים בכל המסגרות. מנצ'סטר סיטי של פפ במקום השני עם 90 גולים ומעט מאחורה ליברפול של קלופ עם 86. ריאל מדריד הרחק-הרחק-הרחק מאחור. היא כבשה 66 שערים בלבד בכל המסגרות, בעוד לטריו המפחיד של פאריס יש 65 שערים - קאבני 26, ניימאר 24 ואמבפה 15. אחריהם נמצא די-מאריה עם תשעה שערים ובגרף תוכלו לראות גם את חלוקת השערים לפי מפעלים. בליגה, לריאל יש 32 שערים ב-18 מחזורים לעומת 44 שערים של השלישייה של פאריס ב-21 משחקים.

    מעבר לכך קאבני השתווה אתמול לזלאטן עם שערו ה-156 במדי פאריס, וכשיכבוש את השער הבא יהיה מלך השערים שלה בכל ההיסטוריה. איברהימוביץ היה זקוק ל-180 משחקים(המספרים: 35 גולים בעונת הבכורה ואז 41, שערים, 30 שערים ו-50 שערים) בעוד קאבני עשה זאת ב-226(החלוקה המלאה: 25 שערים בעונת הבכורה, 31 שערים אחר-כך, 25 שערים, 49 שערים אשתקד ו-26 העונה.
     
  2. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    את האמץ זה לא הוגן להשוות.
    פריס משחקת בליגה הצרפתית הבינונית שבה אפילו מונאקו נהייתה על הפנים, רק ליון מארסיי וניס נראות סבירות. בליגה הספרדית הקבוצות יותר רציניות.
    ואל תשכח גם שפריס קיבלה באלופות את אנדרלכט וסלטיק האומללות, למרות שלזכותה ייאמר שהיא גם כבשה 4 נגד באיירן (ואת זה אי אפשר לקחת לה) בזמן שריאל התמודדה עם טוטנהאם ודורטמונד. אבל בזכות אפואל ניקוסיה ההתקפה של ריאל עוד עם נתונים מחמיאים.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בטוח שאדם ייתן גם את דעתו בהמשך. על סמך המעט שראיתי ממנו בתקופה האחרונה לדעתי זה מאוד תלוי בקבוצה ובתפקיד שיתפרו לו. היכולת ההגנתית שלו נמוכה ממה שרוב קבוצות הפרמיירליג מצפות משחקן בעמדה לדעתי. לא ראיתי או בדקתי סטט', אבל אני התרשמתי שהוא לא מחלץ מספיק כדורים ולא קורא את המשחק ברמה גבוהה במיוחד בצד הזה. הוא כן יכול ליצור דברים ולדחוף קבוצה קדימה, גם תחת לחץ, למרות שאני תוהה עד כמה הוא יעשה זאת טוב בהתמודדות מול קבוצות עם מרכז שדה חזק. אין לי שום אינדיקציה שהוא לא יכול לעשות זאת, להיפך, סתם תחושה כזו שיש בו משהו לא מלוטש בגיל שאתה מצפה לראות שחקן בשיאו.
     
    Gianzola ו-alexshw אוהבים את זה.
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אין ספק שהקצב באנגליה גבוה יותר מהקצב בצרפת ובפורטוגל וכאן סרי יעמוד למבחן אם וכאשר יעבור צפונה אבל גם הקבוצה שתרצה אותו תצטרך להבין שהוא לא דפנסיבי אלא 50-50 קלאסי עם יותר דגש על ההתקפה ובניית המשחק. כנראה שאני מעריך אותו יותר מאליאס כי אני חושב שברגע שהוא יעבור לשחק בקצב יותר מהיר וגם יתאים את עצמו לכך הוא ישתפר כשחקן, בניס רואים אותו לפעמים מאט את המשחק בניסיון לחפש את הפעולה היותר יפה לעין ומתוחכמת ובפרמיירליג הוא יצטרך להיות יותר תכליתי ומהיר במשחק, אם זה יקרה הוא יכול להיות הצלחה גדולה כי יכולת מסירה וראיית המשחק שלו שייכות לרמות של קבוצות הצמרת באנגליה ללא ספק.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ניסיתי להשוות בין הליגות, רחוק מכך. אבל למרות שהליגה הצרפתית מאוד חלשה - לא חשבתי שהמספרים יהיו כאלה. ובצד של ריאל מדריד, אותו הדבר - לא חשבתי שההתקפה תהיה כל-כך חלשה. אגב, ניימאר מנסה להרוס את הכל בכוח, הוא ספג שריקות בוז אחרי שכבש רביעייה וזה אומר הכל. קאבני רוצה לבעוט פנדל ובחגיגה של פאריס להפוך לכובש הבכיר בהיסטוריה של המועדון, מה כואב לך שהוא יבעט? שמעתי אתמול מישהו מהטלוויזיה הצרפתית אומר שניימאר מתנהג 'כאילו לא היה כלום לפניו'(בפאריס) וזה לגמריי נכון, אופי מגעיל.
    אגב, כל השמועות על המעבר לריאל הן הזויות. הוא לא הגיע לחצי שנה, סכום ההעברה היה מטורף והוא 'תקוע' שם לדעתי חמש שנים במינימום.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @Nigel de Jong אני דווקא מסכים איתך לגבי רוב הדברים, ברור שהוא לא צריך לשחק בתפקיד הדפנסיבי ואני גם לא חושב שתהייה לו בעיה לשחק יותר מהר (במידה מסויימת, כמובן שזה כן ייפגע קצת בדיוק). אבל אני חושב שגם בתור 50-50, עמדה שיותר מתאימה לו ובעיקר בסגנון בוקס טו בוקס כזה, היכולת ההגנתית נמוכה ממה שרוב הקבוצות רוצות לעמדה הזו.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    יונייטד מחפשת כזה שחקן לדעתי, לפחות מאוד זקוקה. גם יתר הגדולות המחפשות ולא סתם השם שלו מקושר.
    השדים צריכים מאוד שחקן שישלים את פוגבה באמצע ובאמת ישחרר אותו.
    הררה לא טוב, וכשהוא לא משחק, אז עמדת המוצא של פוגבה פשוט הגנתית מדי.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ואם נשווה בין השניים כשהם משחקים בעמדה האחורית יותר, אני מעריך, על סמך היכרות לא מספיק טוב אני מודה, שהתרומה ההגנתית של פוגבה תהייה טובה יותר משל סארי. אם מבחינת "מוריניו" מה שחשוב לו מהעמדה הזו זה פחות שיפור היכולת לעזור בחילוצי כדור ושבירת התקפות היריב, או שהוא רואה בסארי את היכולת לעשות זאת יותר טוב ממה שאני חושב או ממה שהוא נדרש בצרפת, אז אני מצטרף לאדם שהיכולת שלו לתרום למשחק ההתקפה של הקבוצה ברמה מספיק גבוהה.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    גל חילופי המאמנים נמשך, אתמול בורדו מינתה את גוסטאבו פוייט למאמן במקומו של ז'וסלאן גורבנק שפוטר במהלך השבוע לאחר ההפסד הביתי לקון.
    פוייט הועדף בסופו של דבר על פניו של מישל פרודום מסיבות כלכליות ככל הנראה. אתמול עם מאמן הכושר אריק בדואה על הקווים הצליחה בורדו להפתיע ולנצח 0-1 את נאנט בדרבי דה ל'אטלנטיק בבוז'ואר משער של אחד האכזבות הגדולות העונה בעיר היין ניקולא דה פרוויל שלא הצדיק את הסכום הגדול ששולם עליו בקיץ. מי שכן כיכב העונה בבורדו היה מאלקום והוא צפוי לעזוב השבוע לארסנל או ליברפול, מוקדם יותר השבוע בורדו שיחררה את ז'רמי טולאלאן הותיק שביקש לעזוב לאחר פיטוריו של גורבנק, מי שעשויה לקלוט אותו היא אנז'ה.

    אז פוייט מצטרף לכריסטוף גאלטייה שהחליף את ביאלסה בליל ועדיין לא מצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ ולז'אן-לואי גאסה שהוזז לתפקיד המאמן בסנט אטיין לאחר התקופה הקצרה, המוזרה והכושלת של ז'וליאן סאבלה כמאמן הירוקים. מאמן נוסף שעשוי להצטרף לגלגל הוא פסקל דופרא מטולוז שלמרות סגל כשרוני ורכש מבטיח שהגיע בקיץ נמצאת כבר במקום הלפני אחרון בטבלה לאחר ההפסד אתמול 2-1 למונפלייה(שם דר-זקריאן עושה עבודה מצוינת העונה), דופרא השאיר את טולוז בליגה במצב כמעט בלתי אפשרי לפני שנתיים אבל לא הצליח לקדם מאז את המועדון לחלק העליון של הטבלה ולא מן הנמנע שיפוטר בקרוב. בינתיים מי שרוקד לו על הדם הוא הנשיא "הנפלא" של ליון ז'אן-מישל אולאס שהחליט להשתלח בו בטוויטר אחרי הביקורת של המאמן על השופטים במשחק אתמול.

    היום המחזור יינעל עם משחק ענק בפארק OL שליון תארח את פריז סן-ז'רמן ותנסה לפתוח קצת את העניין בצמרת, ניימאר שוב פצוע ולא יהיה בסגל.
    כל תוצאה היום אגב יכולה להיות טובה עבור היריבה הגדולה של השתיים מהדרום, מארסיי שעשתה את שלה בשישי עם 0-2 בקון, ניצחון של ליון והפער מפריז יעמוד רק על 9 נק'. הפסד של ליון ישאיר את מארסיי במקום השני שמוביל לליגת האלופות.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ווינר שוט מטורף של ממפיס מעניק לליון ניצחון יוקרתי 1-2 על פ.ס.ז'.
    ליון לא הבריקה אבל המזל היה איתה. שער מוקדם של פקיר כבר אחרי שתי דקות, ההיעדרות של ניימאר, הפציעה של אמבפה בשלב מוקדם במשחק וההרחקה הטיפשית של דני אלבס השאירו אותה במשחק למרות שהיא לא הייתה ביכולת גבוהה ועם יום די חלש של פקיר ועוואר שאחראים בדר"כ על יצירת המצבים. מי שכן היה טוב בליון הוא טאנגי אנדומבלה, שחקן צעיר בן 21 שבכלל מושאל מאמיאן(ליון שילמה 2 מיליון על ההשאלה ותוכל לרכוש אותו בסיום העונה ב-8 מיליון נוספים) ומרשים מאוד לאורך העונה. למי שיש פטיש לקשרי מרכז שדה צרפתים ממוצא אפריקאי שיזכור את השם.

    הפער בצמרת מצטמצם ועומד על 8 נקודות.
    בשבת האוטובוס של מונפלייה יעלה צפונה לבירה למשחק עם פ.ס.ז', בסיבוב הקודם מונפלייה הייתה הראשונה לעצור את הקבוצה של אמרי ולא נכנעה גם מול ליון, מארסיי ומונאקו. יש פוטנציאל קטנטן להפתעה. בראשון ליון תצא למשחק לא קל בבורדו והמשחק המרכזי בסטאד ולודרום, הדרבי הגדול של הדרום - מארסיי מול מונאקו. בסיבוב הקודם זה נגמר עם שישיה לרשת של מאנדנדה אבל מאז מאזן הכוחות השתנה מאוד ומארסיי תגיע כפייבוריטית.
     
    Gianzola ו-alexshw אוהבים את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    שמח בשביל דפאי שמצא קבוצה למידותיו
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  12. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    מכין את הקרם אילחוש
     
    Nigel de Jong ו-Franco אוהבים את זה.
  13. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לא זוכר מתי משחק 'עונה' קיים כל כך הרבה. למרות כמובן שזה לא באמת משחק עונה.

    פקיר ב-19 משחקי ליגה העונה:
    16 שערים, 5 בישולים, 11 Man of the Match.

    כבש משחק 6 ברציפות בכל המסגרות.

    היום כבש שער חכם וקשה בבעיטה חופשית, שהזכיר בפעם המיליון שאראולה לא מתאים לרמה של פסז'. במקומם הייתי מכין הצעת ענק לאליסון מרומא (למרות שהאמת שגם שוער כמו ניק פופ מברנלי ישדרג אותם פלאים).
    השייחים גם חייבים להביא חיזוק לקישור לדעתי.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אין ספק שבליון אוהבים את הדקות האחרונות במשחקים מול פ.ס.ז', השער אתמול של ממפיס מצטרף לכמה שערים דרמטיים לאורך השנים:

     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש דיווחים שהפציעה של אמבפה לא קלה כפי שחשבו והוא ייעדר מהמשחק נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, נראה מה יהיה.

    ברשותכם אני רוצה כמה מילים על ליון שלפני עשור זו הייתה התקופה ששחטה את הליגה הצרפתית עם שבע אליפויות רצופות ומאז דעכה לאט-לאט בזהירות(להוציא את חצי גמר הצ'מפיונס ב-2010). היא עשתה חיים קשים לגדולות של אירופה והצליחה להדיח את ריאל מדריד. העונה רואים קבוצה שמחה שכובשת קרוב ל-2.5 שערים למשחק, הפסידה רק פעמיים ואחת מהן נגד פאריס. יש כוכבים עולים פורחים כמו פקיר ומריאנו הבלונדי וכמובן דפאי שאחראי על הגולאסו הנהדר ברגע האחרון.
    לדעתי העונה פאריס מציבה רף בלתי-אפשרי, אבל האם תיאורטית ליון הזו שלטעמי יש לה סגל מעט קצר - הייתה שווה אליפות בעונה אחרת נניח?, אפילו בעונה שעברה(אני חושב שהתשובה היא לא). אגב, אמרו על הליגה בצרפת 'אין שם אוהדים - יש שם צופים', לפחות במשחק נגד פאריס הייתה אווירה מטורפת.

    הנשיא ז'אן מישל אלואס(ארור היום בו מכרת לנו את בנזמה) היה יודע להוציא את המיץ לקבוצות האחרות ולמכור את השחקנים שלו בהרבה כסף ועכשיו הייתי רוצה לראות את ליון שומרת על הבסיס שלה למרות שזה נראה קשה, ועושה עונה יפה בצ'מפיונס בעונה הבאה.