הליגה הקולומביאנית - Finalizacion 2014

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לוקאס ויאטרי החליט לא להגיע אלינו מסיבות אישיות ובסופו של דבר החתמנו את החלוץ הפאראגואי, פאבלו ולאסקס, אקס ליברטאד, סאנלו וטולוקה, שם היה מלך השערים. בניגוד לויאטרי הוא אכן "9" (מה שאנחנו צריכים), מה שכנראה יסיט את סבאיוס מעט לאחור במידה ושרמאן אכן עוזב לברזיל.

    * דפור קאלי מחתימה את ג'ונתן מוריז'ו, המגן השמאלי של הוילה.
    * אגילאס פריירה מחתימה את החלוץ ווילדר מדינה שינסה לחזור לעצמו לאחר שעזב את סנטה פה באמצע הסמסטר.
    * הומברטו אוסוריו בוטז'ו כנראה יצטרף לג'וניור באראנקייה.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פלייאוף העלייה, או בשמו הלא רשמי, הפלייאוף להחזרת אמריקה קאלי לליגה הבכירה, יצא לדרך ואמריקה עדיין לא מצליחה לנצח. האדומים סיימו הלילה בתיקו 1-1 מול טולואה, אבל למזלם במשחק המקביל לא נרשמה הכרעה בין פריירה למגדאלנה שביימו בתיקו 0-0.
    בבית המקביל פתחה קוקוטה בסערה עם 0-3 גדול על קרטאחנה, בעוד שקינדיו בניסיון השלישי שלה להעפיל, פותחת עם ניצחון 0-1 על בוקאראמנגה.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם קאלי לא תעלה מעניין מה יכינו לנו עונה הבאה
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתמול אגב, כמה שעות לפני שריקת הפתיחה, נשיא הנהלת הליגה (וזה שהגה את רעיון הפלייאוף ההיסטורי ההזוי) נצפה אוכל צהריים עם הנשיא של אמריקה... #רק_אומר :rolleyes:
     
  5. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    החתמתם כבר?
    אצלנו אומרים שהוא מועמד אלינו
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רשמית הוא עדיין לא הוצג כי הוא עוד צריך לעבור בדיקות רפואיות אבל הוא כבר צוטט בטוויטר שלו כמי שאומר שהוא בחר בנאסיונל בגלל הכסף. מצד שני, הכל נזיל ועד ששחקן לא סוגר רשמית הכל יכול להשתנות. גם ויאטרי היה "כמעט סגור" אצלנו.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @itay7 מדווחים בקולומביה שמיז'ונאריוס סגרה עם מקסימיליאנו נונייס מקריסטל. רשמים?
     
  8. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    לקח לו זמן להתאקלם ולהתחבר אבל בחצי השני של העונה הוא היה מצויין, מאוד נייד ועם כניסות טובות לרחבה. יש כעס גדול מאוד אצל האוהדים שלא חידשו לו את החוזה אבל ההנהלה הפילה את זה עליו, כנראה שבצדק אם הוא הולך לפפסי.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שחקן לא רע בכלל שלא גילה יציבות בארגנטינה (גם כי לא זכה ליציבות בדקות משחק). אני לא יודע איך שיחק בפרו, אבל לפי כמות הדקות, השערים וזה שקריסטל זכו באליפות... כנראה שהוא היה טוב :)

    עריכה: אני רואה שאיתי הגיב בסוף...
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תודה לשניכם :)
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מדהים כמה שאמריקה לוזרים. זה כבר הפך להיות שקוף שמחפשים להעלות אותם (בצורה מגוכחת) ליגה, אבל אם הייתי אוהד אמריקה, הייתי מתבייש. אתמול הפסידה הקבוצה לאוניון מגדאלנה 0-1 וגם הפסידה סופית במאבק לסיים כראשונה ולהעפיל לליגה הבכירה. קורטולואה ניצחה במשחק המקביל את פריירה 1-3 וכך נקבע שביום חמישי ישחקו קורטולואה מול מגדאלנה על מקום אחד בליגה הבכירה, כאשר תיקו יספיק לטולואה. טרם ידוע האם משחקה חסר החשיבות של אמריקה מול פריירה ישוחק.

    בבית המקביל, קוקוטה ניצחה את בוקאראמנגה 1-2 וקינדיו ניצחה את קרטאחנה באותה תוצאה. לקוקוטה וקינדיו 6 נק' כ"א לקראת המפגש האחרון ביניהן ביום רביעי, שם יספיק לקוקוטה תיקו כדי לחזור לליגה אחרי שנה אחת. אם קינדיו לא תצליח להעפיל, היא תשבור שיא חדש של 3 ניסיונות שונים העפלה שנכשלו תוך חודש. משחק חסר החשיבות בין קרטאחנה לבוקאראמנגה בוטל.

    הפארסה נמשכה בראיון שנתן נשיא מנהלת הליגה, ראמון ז'סורום (הוגה הפלייאוף המפגר הזה), שמיד לאחר איבוד הצ'אנס של אמריקה אמר שבעתיד כבר לא יתקיים הפלייאוף הזה...באמת שנגמרו לי המילים, אבל לפחות הוא עצר מהר את הטימטום.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עכשיו הוא סגור. הגיע למדיין ועבר בדיקות רפואיות בהצלחה.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    החדשות הטובות מהיום: שרמאן קארדנאס ממשיך אצלנו ופאבלו ולאסקס חתם סופית. עכשיו רק שאלוהים יעזור לנו עם ההגנה והכל מושלם.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921


    קצת פחות משבוע לפני פתיחת הליגה, אתלטיקו נאסיונל פגשה הלילה את האלופה אינדפנדיינטה סנטה פה למשחק הראשון של הסופרליגה (אלוף האלופים) והצליחה לרשום ניצחון מוצדק של 1-2 אם כי היכולת כמובן עדיין לא מספקת מצד שתי הקבוצות. האורחת מבוגוטה חסרה את השחקנים הבולטים, עומאר פרס ולואיס קרלוס אריאס עקב פציעות, בעוד שנאסיונל עדיין ללא שני שחקני הרכש הטריים - הפאראגואי פאבלו ולאסקס ואנדרס "מנגה" אסקובאר. המשחק היה לא רע, אבל עדיין ניכרים סימני החלודה על שחקני שתי הקבוצות, שייפגשו בעוד יומיים לגומלין בבוגוטה. המנצחת אגב, תייצג את קולומביה בקופה סודאמריקנה 2015.

    מהזווית שלי כאוהד, אני כמובן לא מצפה ליותר מדי על ההתחלה, אבל ניכר שפשוט לא עשינו דבר בלחזק את ההגנה ונראה שהמסננת תמשיך גם הסמסטר. אלכסיס הנריקס כבר לא צריך להיות בקבוצה, בטח לא בהרכב הפותח. יותר מדי טעויות ושטויות שהוא עשה וממשיך לעשות, אבל עדיין מקבל את הגיבוי. איטי מדי, מאבד לא מעט את השחקן שלו וגם שוגה הרבה. גם אתמול גול שקיבלנו היה באשמה ישירה שלנו, אם כי פאלומינו היה האשם הבלעדי. נחכה שפראלטה ונאחרה יחזרו, כרגע זה לא נראה טוב.

    בקישור עדיין צריך לראות מה קורה עם שרמאן שלא שיחק אתמול. בהתחלה דווח שייצא לברזיל, אח"כ אמרו שהוא יישאר ועכשיו שוב מדובר על מעבר שלו. בלעדיו ובלעדיי קארדונה, לנאסיונל חסר עושה משחק, למרות שפאלומינו עשה אמש עבודה מצויינת. פאבלו סבאיוס עד כה עדיין לא נכנס לעניינים והאריסון אוטאלבארו מעולם לא היה בעניינים. אופצייה נוספת היא הונסואלי גרה שהראה לפרקים כדורגל טוב אשתקד והפעם צריך לקבל יותר דקות. גם בעיית החוד הקשה אמורה להפתר השנה עם הגעתם של סבאיוס וולאסקס, אבל זה בוודאי ייקח קצת זמן. סבאיוס עוד מתאקלם, ולאסקס טרם ערך בכורה.

    * מבחינת העולות לליגה הבכירה לאחר שהסתיים הפלייאוף המוזר לעלייה: קוקוטה דפורטיבו, לאחר תיקו 3-3 וגול לא חוקי שאושר לה מול קינדיו (שמצידה סגרה כישלון העפלה שלישי(!) בתוך חודש) וכן קורטולואה שסיימה ב-0-0 עם אוניון מגדאלנה והרוויחה לפאוסטינו אספרייה ארוחת אסאדו דשנה על חשבונו של קרלוס ואלדראמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/15
    gilad16 ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    2015 נפתחה לא טוב עבורנו אחרי הפסד מרגיז אבל צודק בגומלין בבוגוטה 0-2 לאינדפנדיינטה סנטה פה, מה שמכתיר אותם כאלופי הסופרליגה אחרי ניצחון 2-3 בגלובלי. קשה לומר שהם היו יותר טובים בסדרה, גם לא אתמול, אבל נאסיונל אתמול היתה חושך לגמרי. השוער סאפאטה נפחר למצטיין במשחק בעיקר בגלל שתי בעיטות חופשיות לחיבורים שהוא לקח, אבל מעבר לזה לא סיכנו את שערו יותר מדי. גם סנטה פה כאמור לא היתה גדולה, עומאר לא הבריק אבל הספיק "לבשל" שני כדורים נייחים שהפכו לשערים - הגול השני מתנה ענקית של השוער ארמאני ששגה באופן חמור מאוד, משהו שדי נדיר אצלו, אבל השגיאה הזו עלתה לנו בתואר.

    מעבר לכך - ההגנה שלנו המשיכה לעשות הרבה שטויות, יותר מדי איבודי כדור לא נחוצים ושוב, הנריקס חייב לקבל זמן ספסל, הוא פשוט לא בפוקוס. הפאראגואי פאבלו סבאיוס לא מוצא את עצמו. שיחק אתמול 20 דקות, כמו גם במשחק הראשון ועוד משחק הכנה אחד ועד כה הבחור לא מ עורב בכלל במשחק. גם התפקיד שלו כלל לא ברור - קשר התקפי? חלוץ? פליימייקר? גם אוסוריו נראה לי לא החליט. נשארנו עם קישור חלש מאוד אחרי העזיבה של קארדונה, מחייה, ואלוי ושרמאן (שכמעט בוודאות עוזב). גם ההתקפה לא נראתה טוב במשחקים האלו - רואיס בקושי מעורב, קופטה לא חזר לעצמו מאז שהצטרף, דוקה ובריו פצועים והפאראגואי השני ולאסקס, עדיין לא שותף אבל קשה להאמין שממנו תגיע הישועה. המבאס בכל זה, שיש לנו ליברטאדורס על הראש ואם ככה אנחנו מתכוונים להופיע, אז כנראה שחבל על הזמן של כולנו. אני שונא לעשות סיכומים לפני שמתחילה העונה וברור שכולם עדיין חלודים, אבל עד עכשיו זה פשוט נראה גרוע.

     
    gilad16 אוהב/ת את זה.

מצב נושא:
הנושא נעול.