הליגות המשניות באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לידס בנשמה, ‏18/8/02.

  1. לידס בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/02
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה כמה ליגות באירופה:

    הליגה הצרפתית:

    הליגה הצרפתית היא ליגה שיש לה איכות כדורגל גבוהה למרות שרוב השחקנים הצרפתים הטובים באירופה ובעולם משחקים בליגות אחרות וגם אם זאת כל שנה יש להרבה קבוצות מאירופה להשאיל או לקנות עוד שחקנים מהליגה הצרפתית. כמו באיטליה גם הליגה הזאת מותחת מאוד עד לסיום העונה כמו שהיה בעונה שעברה שבמפגש דו קרב בין המקום הראשון לשני (לאנס במקום הראשון נגד ליון בשני.) ליוןן ניצחה וזכתה באליפות לאחר שלאנס הובילה את הליגה מהמחזורים הראשונים של העונה. אז רציתי גם קצת לדבר על הקבוצות הגדולות של צרפת:

    ליון:
    ליון קבוצה שמשחקת מעולה לאורך שנים וגם בליגת האלופות מרשימה מאוד, יש לה שחקנים מצוינים כמו: סוני אנדרסון, סידני גובו, ויקאש דוראסו ועוד... וכברבתחילת השנה הזאת היא הרשימה כאשר הביסה את מחזיקת הגביע 5-1 במשחק הסופר קאפ המסורתי. ליון גם השנה מתכוונת להתמודד על האליפות ולנסות לקחת אותה, גם על הגיע כמובן. ובליגת האלופות היא תנסה לעבור את שלב הבתים הראשון או לסיים מקום שלישי ואז להמשיך לפחות ב-אופ'א.


    לאנס:
    הקבוצה שהפסידה בשנה שעברה את האליפות על המחזור האחרון אבל מצפה לעשות את העבודה בעונה הזאת עם שחקנים מעולים, וגם עם סנגלים שהרשימו מאוד במונדיאל: בובה דיופ, קולי, וגם אל חגי דיוף היה אצלה עד שחתם בליברפול.
    לאנס לא עשתה רכש בקיץ אבל נשארו לה עדיין השחקנים היצירתיים המעולים שלה וגם השנה היא תנסה ללכת על דאבל ולהתקדם באירופה.



    פריס סן ג'רמן:
    הקבוצה שלי בצרפת! הקבוצה עם הכוכב הגדול רונאלדיניו, ששנה שעברה סיימה רק רביעית השנה מצפה לפחות למקום שני.
    רונאלידיניו הכוכב הגדול בכושר מעולה, עם הרכש החדש מרטין קרדטי שבא מריבר פלייט ויכול להוסיף המון לקבוצה.
    היא הולכת שנה הבאה להיות קבוצה אחרת אם יותר כשרון (ויש לה הרבה!) ויותר ניסיון, וגם הקבוצה התגבשה עכשיו הרבה יותר לאחר שהם כבר משחקים כמה שנים ביחד.

    בורדו-הקבוצה הכי לא יציבה בליגה הצרפתית.לאחר הכישלון אשתקד(מקום רביעי) בבורדו מצפים חד משמעית לתואר אליפות וסגל השחקנים של בורדו לא נופל בהרבה(אם בכלל) מסגליהם של ליון ופסז'.הבינלאומים הצרפתיים אולף ראמה וכריסטורף דוגארי הם השחקנים הבולטים ביחד עם הסקורר האדיר פאולטה שלא מפסיק לכבוש(היה לפני שנתיים מלך השערים וגם אשתקד לא היה רחוק מזה...) וכמו גם סמרטין היציב ומיראנדה הברזילאי שמסוגלים להוביל את בורדו-אחד מהמועדונים הצרפתיים המצליחים בשנות ה90 לאליפות נוספת.מה שטוב בבורדו זה שלעומת שאר הפייבוריטיות בורדו נשארה עם בדיוק אותו סגל משנה שעברה ולמעשה חוץ דארשיבל שבא מלוריינט אף אחד אחר לא הצטרףעזב לאת הקבוצה.למרות הסגל הדי מרשים לבורדו צפויות בעיות חמורות מאד בהגנה שדי מדוללת וחלשה.אלי בופ יתחיל את עונתו השישית במועדון.

    אוקזר-הקבוצה הכי 'IN' בליגה הצרפתית כיום.מאז ימי גיבראש הנפלאים באוקזר לא זוכרים קבוצה כה כישרונית עם יומרות כה רציניות.קבוצה הנשענת על כישרונות מגודלים במועדון אשר ממשיכים את דור הכישרונות של קאנטונה ושות'.פיליפ מקסס המצויין ינהיג את ההגנה(נקשר רבות למנצ'סטר יונייטד),הקישור של אוקזר הוא מדולל ופאדיגה הנהדר יהיה הבסיס בקישור של אוקזר ובהתקפה לאוקזר יש אחד מהטאלנטים היותר אדירים באירופה כיום-ג'יבריל סיסה שהיה אשתקד מלך השערים עם 22 שערים.הקבוצה שיחררה מספר שחקנים לא מרכזיים.הבורג המשמעותי שעליו מסתמסכים באוקזר הוא דווקא המאמן האגדי,גי רו שלאחר תקופה קצרה חזר לאמן את הקבוצה-מדובר באחד מהמאנים הוותיקים בצרפת שגידל עשרות כישרונות וזכה בעשרות תארים.

    מונאקו-לאחר הכישלון הצורב שעברה אשתקד במונאקו מצפים להרבה יותר ואם מסתגלים על הסגל שלה רואים קבוצה מאוזנת וחזקה.פוראטו המצויין יהיה השוער,בהגנה נוכל למצוא את הבלם הפאנסטי רפאל מארקז שכיכב במונדיאל ועכשיו מאד מאד מבוקש באיטליה.בקישור השופע כישרון של מונאקו נמצא את הפליימקר הנהדר מארסלו גאז'ארדו הארגנטינאי הבינלאומי,יוגובית הוותיק וג'ולי היציב.גם בהתקפה למונאקו יש אפילו עודף שחקנים.אוליבר בירהוף הוותיק,נונדה האתלטי והטכני ומרקו סימאונה שחזר מתקותו הקצרה במילאן.מונאקו לא צהירה בגלוי על תוכניותיה לעונה הקרובה אולם זה לא שולל ממונאקו להיות,לפני שהעונה מתחילה אחת הפייבוריטיות הרצינות לזכייה באליפות.דשאן,מיודענו יהיה המאמן של הקבוצה ולאחר הניסיון שקיבל משנתו הראשונה במועדון דשאן עשוי סוף סוף להניב את הפרות..

    זאת שנה אחת מהרבה שנים בזמן האחרון שמארסיי לא תאיים כנראה על תואר כלשהוא וגם נאנט שלקחה לפני שנתיים את האליפות לא הייתה טובה בעונה הקודמת וסיימה באמצע הטבלה אחריי שהתחילה את העונה במקום האחרון בליגה במשך כמה מחזורים שלמים, למרות זאת היא היתה טובה בליגת האלופות אבל עדיין השנה לא תהיה בין המתמודדות לכתר.

    הליגה ההולנדית:

    לליגה ההולדנדית יש הרבה לתת לאירופה אבל משום מה, זה ל הולך בדיוק איך שהם רוצים, היא לא משחקת טוב באירופה: למרות שפיינורד זכתה שנה שעברה בגיבע אופ'א, בליגת האלופות היא לא מצליחה להתקדם ולעלות.
    אבל היא עדיין ליגה טובה פשוט היא צריכה לדעת איך עושים את זה גם באירופה. הרבה קבוצות טובות יש שנאבקות שנה אחרי שנה על האליפות. קבוצות כמו: אייאקס, פיינורד, ויטסה ארהניים, ואיינדובן. השנה הם מתכוונים לעשות את אותו דבר אבל מקווים להשתפר גם באירופה, כי בליגה שלהם יש להם כדורגל!
    הנה כמה מהקבוצות הגדולות שלהם:

    איאקס אמסטרדם:
    דאבליסטית העונה הקודמת, משחקת מצוין גודלים אצלה כל הזמן עוד ועוד כשרונות צעירים, ויצירתיים. פשוט קבוצה שכיף לראות אותה על המגרש. אפשר לרשום מגילה על הכוכבים שגדלו אצלה ועברו לקבוצות גדולות מספרד ואנגילה ואיטליה...
    השנה היא רוצה אולי סוף סוף להראות לאירופה מה היא יודעת, ולא רק איזה שחקנים היא יודעת לייצר.
    איאקס כבר זכתה בגבע אירופה לפני כמה שנים, אבל אז גם עוד היו כל הכוכבים הגדולים ועכשיו היא בעצם קבוצה כמעט בלי כוכבים והחא עדיין כל כך טובה! אז שתמשיכי לייצר עוד שחקנים כשרוניים כי זה דבר נהדר לה ולעולם כולו.


    פיינורד:
    מחזיקת גביע אופ'א באמת יודעת עכשיו מה היא שווה, ומה היא יכולה להוציא מעצמה ואת זה היא תנסה לבצע בשנה הבאה. קבוצה אם הרבה הולנדים מצוינים שמתאימים לקבוצה ומשתלבים טוב מאוד, הם נורא מסודרים יודעים איפה כל אחד, מהי העמדה של כל אחד, ממש קבוצה לתפארת! השנה היא תנסה להחזיר לה את האליפות שנלקחה לאיאקס, וגם את הגביע איתו.פיינורד תנסה גם לעשות מה שעשתה בעונה שעברה באירופה ולנצח כל קבוצה שעוברת בדרכה כמו: אינטר, דורטמונד, ועוד... אני חושב שפיינורד קבוצה מצוינת ויכולה להצליח כל שנה הרבה מאוד גם למעלה מהציפיות.

    איינדובן כבר קבוצה מצוינת במשך כמה שנים. תמיד מתמודדת על התארים בארצה וגם באירופה. בשנה שעברה היא גם הייתה קרובה לקחת את אופ'א אבל יריבתה ההולנדית עשתה את זה במקומה.איינדובן לדעתי הקבוצה שבשנים האחרונות משחקת הכי טוב בליגת האלופות וזה גם מראה על ניסיון וביטחון עצמי גבוה. עכשיו עם המאמן החדש ישן שהעפיל במונדיאל הקודם עם קוראיה עד למקום רביעי, חזר לארצו בשביל לעזור גם להם. אני חושב שעכשיו הם ישתפרו מהעונה הקודמת ואולי אפילו ייקחו את גביע אופ'א. או אליפות או תואר אחר במדינתה.

    הליגה הגרמנית
    הליגה הגרמנית, הליגה הרביעית באירופה. (אחרי איטליה, אנגליה, וספרד.) מביאה לנו הרבה מאוד קבוצות מצוינות, כמו: דורטמונד, באיירן מינכן, לברקוזן,ועד הרבה קבוצות עם כשרון למשל: ורדר ברמן, שאלקה04, קייזרסלאוטן והרטה ברלין. ולא סתם שנה שעברה הגרמניות הגיעו גם לגמר ליגת האלופות וגם לגמר אופ'א.
    גם כאן הסיום היה דרמטי ביותר כאשר שני הפסדים רצופים של לברקוזן בסוף העונה לא איפשרו לה לקחת את האליפות אחרי שובילה את הליגה כל העונה.
    אני לא אדבר על כל הקבוצות (אתם יכולים להוסיף אם אתם רוצים...) אלא הטובות ביותר:

    באיירן מינכן:
    אחת מהאימפריות הגדולות בכדורגל באירופה, קבוצה של מלא כוכבים זרים וביתיים. כל שנה הקבוצה הזאת מתמודדת על שלושת התארים הכי יוקרתייים שיש: ליגת אלופות, אליפות וגביע ספרדי. גם השנה היא תנסה לעשות זאת למרות שיהיה הרבה יותר קשה גם בגרמניה וגם באירופה: הרבה קבוצות בגרמניה התפתחו והשתפרו וגם באירופה הקבוצות הגדולות עלו שלב. אבל שחקנים כמו: אפנברג,אלבר,מיכאל באלאק, סמואל קופור, אוליבר קאן ןעוד...
    לא יוותרו על ההמפעלים היוקרתיים האלה כל כך בקלות! היא עדיין קבוצה מצוינת גם לאחר שיאנקר עבר לאודינזה, ואנדרסון לברצלונה (כנראה.). אני מצפה מבאיירן עונת לחימה כי יהיה קה אבל היא יכולה לעשות את זה.


    לברקוזן:
    הקבוצה הטובה ביותר לדעתי בגרמניה שנה שעברה אבל מזל אין לה בכלל! הפסידה את האליפות במפתיע בסוף העונה, הפסידה בגמר הגביע הגרמני ובגמר גביע האלופות!!!
    לברקוזן הצליחה לנצח קבוצות מהדרג הטוב בעולם כמו: לה קורוניה, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד...וניכנעה רק לריאל בגמר, אבל גם שם שיחקה מצוין ולא נשברה מריאל!
    השנה היא תנסה לעשות אותו דבר אבל בסוף העונה לא להישבר ולקחת גם את התואר.
    אני חושב שפשוט הקבוצה לא היתה מנוסה מספיק ובגלל זה לא עמדה בלחץ הגדול כשדיברו שהיא תיקח דאבל או אפילו טריפל הם נפלו מהרגליים. אבל אני חושב ששנה הבאה הם ילמדו מטעויות ויצליחו לפחות לקחת תואר אחד.

    שאלקה 04: עם קצת מזל אמורה לחזור למאבקי האליפות. אמיל אמפנזה חוזר מפציעה ממושכת והשיתוף פעולה שלו עם אבה סאנד, הדני, אמור להיות קטלני במיוחד. אוליבר רק פרש ובמקומו הגיע פרנק רוסט מברמן, שנחשב לאחד השוערים העולים בכדורגל הגרמני. כריסטיאן פאולסן, דני נוסף, נקנה בהרבה מאוד כסף מפ.צ קופנהאגן וינהל את המשחק בצוותא עם אנדי מולר. הקבוצה המאוד קוסמופוליטית איבדה הקיץ את מאמנה המצליח הוב סטיבנס להרטה ברלין.
    תהיה זאת שנת מבחן למחליפו הצעיר בן ה40, פרנק נויבארט. מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות לא תשחק העונה בליגת האלופות, מה שיעזור להם להתרכז אך ורק בליגה.

    הרטה ברלין: 'הענק הרדום' (כך היא מכונה בגרמניה) טרם התעורר. הפנים החדשות בעיר הבירה באה בדמות המאמן הוב סטיבנס, המוערך מאוד משאלקה. סטיבנס החליף את יורגן רובר, שהחזיר את הרטה לצמרת הליגה אבל אף פעם לא למאבקי האליפות. לואיזו (מגרמיו) שזכה עם ברזיל במונדיאל יחבור לבן ארצו מרסיליניו ולמיכאל פריץ הוותיק בהתקפה. ברטוש קראוון, הקשר הפולני יכנס למשבצת הגדולה של סבסטיאן דייסלר. כמו בעונה שעברה, הרטה שוב הרשימה במשחקי ההכנה, כאשר זכתה בגביע הליגה הגרמני. אם הרטה תמשיך את חצי השנה האחרונה של העונה שעברה, הקבוצה המאוד לא יציבה מברלין עשוייה להאבק על תואר האליפות.

    קייזרסלאוטרן: הקבוצה של אנדראס ברמה פתחה נהדר את העונה שעברה (7 ניצחונות רצופים בליגה) אבל מאז רק הלכה ודעכה. מקום בגביע אופ'א יהיה ריאלי גם בסוף העונה הזאת. מירוסלב קלוסה, הכוכב הגדול של הקבוצה, נשאר בסופו של דבר אצל 'השדים האדומים' ויקבל עזרה בהתקפה מכריסטיאן טים, הכישרון העולה מקלן. נזלו למבי הקונגולזי (מברוז) החליף את טריבו ווסט בהגנה. פטרסון ושטראסר עזבו, מארשל הקשיש פרש.

    ורדר ברמן: עונה קשה מאוד צפוייה למאמן תומאס שאף. הירוקים איבדו הקיץ מספר שחקני מפתח: השוער רוסט (שאלקה), טורסטן פרינגס הרב גוני (דורטמונד) ומארקו בודה (פרש). במקומם הגיעו החלוצים אנחלוס כריסטיאנס (אריס) ומארקו רייך (קלן). ברמן עדיין תתבסס על חלוצה הברזילאי, אאילטון, בתקווה שהעונה הזאת לא תהיה עונה פיננסית. מקום שישי גם בעונה הקרובה לא כל כך ריאלי עבור ברמן. צפו למקום במרכז הטבלה.

    שטוטגארט: כסף זה לא הכל בחיים. הקבוצה של פליקס מאגת', שמצוייה כבר למעלה משנה בקשיים כלכליים, לא יכולה להרשות לעצמה לקנות שחקני רכש מפורסמים. הפיתרון פשוט: טימו ונזל ואנדרס היינקל שחקני ההגנה תוצרת בית הצטיינו בשנה שעברה (מקום 8) ביחד עם הקשר הבילארוסי המחונן, אלכסנדר חלב. מיודענו, קרסימיר באלאקוב, ימשיך להוביל את הקבוצה הצעירה בדרך לגביע אופ'א (שטוטגארט כבר בגמר האינטרטוטו!).


    הליגה הטורקית:
    ההישג הענק של נבחרת טורקיה במונדיאל האחרון (מקום שלישי) נותן לחובבי הכדורגל בארץ השווארמה תקווה לליגה מרתקת, רמה גבוהה והצלחה של הנציגות במפעלים האירופאיים. בישראל יעקבו כמובן אחרי רביבו ופנרבחצ'ה, שיתחרו עם גלאטסראיי ובשיקטאש על התואר.

    בסוף השבוע תצא לדרך הליגה הטורקית. אחרי הקיץ החלומי, שכלל קמפיין מופלא של הנבחרת הלאומית במונדיאל וזכייה המרשימה במקום השלישי, עלה רף הציפיות מהליגה המקומית ובעיקר מהקבוצות המשתתפות במפעלים האירופיים. העונה, כמו בשנים קודמות, קשה לראות קבוצה שתצליח לאיים על ההגמוניה של המשולש מאיסטנבול המורכב מגלאטסראיי, פנרחבצ'ה ובשיקטאש. יתר הקבוצות ימשיכו לתפקד על תקן שוברות שיניים עבור כל אוהד לא-טורקי שינסה להגות נכון את שמותיהן.

    גלאטסראיי:

    האליפות האחרונה של גלאטסראיי הציבה אותה כשיאנית הזכיות בתואר (15), לפני פנרבחצ'ה (14). עושה רושם שבעונה הקרובה, מעבר למאבק היוקרתי ברמה הלאומית, ירצו חניכיו של המאמן ששב מהגלות, פתיח טרים, ללכת רחוק גם בליגת האלופות.

    הסגל של האלופה כולל לא מעט שחקנים שאיישו את הרכב הנבחרת הטורקית במונדיאל: ארגון, קורקמאז, ומעל כולם אומיט דוואלה וחסן שאש. דוואלה, שכמו טרים חזר לגלאטסראיי מגלות כושלת באיטליה, שיחק בעונה שעברה 10 משחקים במילאן ואפס משחקים באינטר, ללא שער אחד. את הקאמבק הוא עשה במונדיאל עם שני שערים מול סין ויפן, וכעת הוא חוזר למרכז העניינים ולהשתלבות בליגת האלופות.

    חסן שאש, המנהיג הבלתי מעורער של 'גלא' ונבחרת טורקיה, הציג יכולת פנטסטית בגביע העולם והפך לאחד הקשרים התוקפים הטובים ביבשת. בחוד צירף טרים את החלוץ הבוסני אלביר באליץ', שהושאל בעונה שעברה לראיו וייאקנו מהליגה הספרדית בה כבש עשרה שערים. באליץ' מכיר היטב את הזירה האירופית מריאל מדריד (למרות שלא זכה שם לדקות משחק רבות) אך מעורה גם בנעשה בטורקיה בשל עברו בפנרבחצ'ה.

    בקישור התחזקה האלופה בשני שחקנים מהייצוא הברזילאי החדש: חורחה פליפה מפלומיננזה ופאביו פינטו מאינטרנסיונל. גם בלם סנגלי שהשתייך למילאן, סאר אדמה, הצטרף למדי האדום-צהוב.

    פנרבחצ'ה:
    מטבע הדברים עיקר המעקב של האוהד הישראלי בליגה הטורקית יהיה אחרי קבוצתו של חיים רביבו. בקיץ קיבל המאמן הגרמני, וורנר לורנט, אישור לפתוח את הכיס, כדי לא לתת לגלאטסראיי לברוח עונה נוספת ובעסקת ענק רכש את קשר ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה, אריאל 'אל-בוריטו' אורטגה.

    בשנתיים האחרונות בארגנטינה גילה אורטגה יכולת מצוינת, אולם המונדיאל האחרון, והקריירה הקודמת באירופה, מעלים סימני שאלה גדולים על כדאיותו של השחקן. אין ספק שמדובר בפנומן של שליטה בכדור, אבל בטיפוס עם בעיות קשות בצד המנטלי ובקבלת החלטות על המגרש. שחקן רכש אחר שכדאי מאוד לשים לב אליו הוא החלוץ הברזילאי וושינגטון סטניסלאי, שהגיע מקבוצת פונטה פרטה, וכבש בצרורות בכל משחקי ההכנה של פנר. אולי הוא ישפר את המחץ בחוד, שלקראת סיום העונה שעברה סבל מבצורת ומנע זכייה באליפות למרות מספר נפילות של גלאטסראיי.

    רכש נוסף שביצעה פנרבחצ'ה הוא הקשר היוגוסלבי, מירוסלב סטביץ', ששיחק בעשר השנים האחרונות בבונדסליגה, ובעונה שעברה זכה באליפות עם בורוסיה דורטמונד. סטביץ' יחזור לשחק תחת הנהגתו של וורנר לורנט, שאימן אותו במינכן 1860.

    שלושה שחקנים עזבו את המדים הכחולים-צהובים של פנר: אוצ'ה הניגרי עבר לאיסטנבולספור, ניקולה לאזטיץ' עבר לקומו מהליגה האיטלקית השנייה וסרקן עבר לטרבזונספור.

    בשיקטאש:

    בשבע השנים האחרונות בשיקטאש היא המכבי תל אביב של הכדורגל הטורקי. האליפות האחרונה בעונת 95-96 (כמו בקריית שלום) ומאז – מבט נוגה על שתי הגדולות של הכדורגל הטורקי, שלוקחת כל אחת בתורה את התואר.

    השנה יש לבשיקטאש כלים רבים להפתיע את הגדולות ולהגיע למועדון המכובד של 10 אליפויות ומעלה. על הקווים התחזקה הקבוצה במאמן מירצ'ה לוצ'סקו, עד העונה האחרונה מאמן היריבה השנואה גלאטסראיי, שלקח אתו את סרג'ן ילצ'ן. שימו לב לרשימת שחקני הרכש של לוצ'סקו : השוער הקולומביאני אוסקר קורדובה, ששיחק בעונה שעברה בפרוג'יה, פסקל נומה, החלוץ הצרפתי ששיחק בעונה שעברה במארסיי, הבלם הברזילאי אנטוניו קרלוס זאגו, ששיחק בחמש השנים האחרונות ברומא והקשר הברזילאי, אמראל, שירד עם פיורנטינה לליגה השנייה (לפני שצללה לליגה הרביעית).

    מעל כל שחקני הרכש ניצב החלוץ הטוב ביותר בטורקיה ואחד הצעירים המבטיחים, אילהאן מנסיז. בעונה שעברה הוא כבש 21 שערים ב-30 משחקים (ממוצע של 0.7 למשחק). במונדיאל הוא עלה מהספסל וכבש שלושה שערים - שער זהב מול סנגל וצמד מול דרום קוריאה במשחק על המקום השלישי. כל אלה מפיחים תקוות בקרב אוהדי בשיקטאש, שהעונה הקרובה תהיה שלהם.



    עוד תוצאות ועידכונים על המשחקים והקבוצות התקבלו בהמשך. עבודה של שעתיים וחצי. הידיים שלי כואבות!
     
  2. שגיא Guest

    וואו!
    "לידס בנשמה", כל הכבוד על ההשקעה!

    קצת כואב לי להגיד את זה אחרי שראיתי מה כתבת....
    אבל, יש לליגות האלה דיונים משל עצמם...היה טוב אם היית כותב שם...
    וגם אם היית כותב את זה לפני שהליגות נפתחו...
    בכל אופן יפה מאוד
    ואני מקווה שתשתלב בפורום
     
  3. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לידס בנשמה אני פשוט בהלם מההשקעה המדהימה. כמו שקלייברט ציין חבל שלא הכנסת כל ליגה לדיון שלה שכבר קיימים בנפרד ואם תוכל בבקשה תעשה זאת ואז נוכל (לנסות (-: ) ולהגיב ברצינות לכל החלקים.
     
  4. לידס בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/02
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסדר, אני יעשה זאת אבל כמו שאתם רואים אני חדש כאן ולכן איני יודע איפה רשום עליהם, אז אם תגדיו לי באיזה פורום אני מאוד אודה לכם!
     
  5. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגעת אל הפורום הנכון - תחפש דיונים בנושאים של הליגות שציינת ותכניס לשם את החלקים המתאימים מההודעה. אם לא תמצא פשוט תפתח נושא חדש לדיון. אבל נדמה לי שכל הליגות שציינת כבר דוינו לפחות בנושא אחד...
    תודה.