המחזור העשירי בפרמיירליג-!Boo! Different Shirt

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏1/11/12.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    במוקד המחזור העשירי צפוי מפגש נוסף בין פרגוסון וונגר, כאשר הפעם מנצ'סטר יונייטד מארחת את ארסנל באולד טרפורד. מחזור זה, אשתקד, סיפק לנו קלאסיקה בלתי נשכחת - אוהדיה של ארסנל, באופן לא מפתיע, יעדיפו לשכוח אותה - והלונדונים יעשו הכל בכדי להימנע מתוצאה דומה הפעם.

    שתי הקבוצות השיגו נצחונות בשבוע שעבר, ובאופן אירוני בשני המקרים משער שהיה אמור להיפסל בגלל נבדל. נקודה הזו אינה הועלתה במטרה לעקוץ בשום צורה את הקבוצות, או לחילופין לא לזקוף לזכותם ניצחון, אלא שהיא מובילה אותי לנקודה הבאה. תאוריות קונספירציה רבות צצות להן בעקבות השיפוט הקלוקל במשחקיה של יונייטד. כמדומני שצריך לעשות סדר בדברים.

    כמעט בכל ליגה בעולם הכדורגל, הקבוצות הגדולות יותר נוטות לקבל העדפה משופטים. בין אם אתם אוהבים אותם או לא, מנצ'סטר יונייטד - מבחינה הסטורית ואף גם בימים אלו - הוא אחד המועדונים הגדולים ביותר בעולם.

    ייתכן ויונייטד, בהרבה מקרים, יוצאת מורווחת כאדם שזה עתה התבשר כי זכה בסכום נכבד בהגרלת הלוטו, אך עם זאת שריקות רבות גם לא פועלות לזכותה. מעבר לכך, אין להתעלם מהעובדה שכמו יונייטד, גם צ'לסי, סיטי, ארסנל ואפילו ליברפול נוטות לקבל החלטות שערורייתיות במקצת. האם אצל מנצ'סטר יונייטד אלו מתרחשים לעיתים קרובות יותר? יכול להיות. אבל מכאן ועד שלחשד במה שקורה בהתאחדות האנגלית בכל הנוגע לשיפוט ופרגוסון? לעניות דעתי, אין בכך שמץ של אמת.

    אני לא שולל את העובדה שפרגוסון, בעל בעמיו במסגרת הפרמייר ליג והכדורגל העולמי, ניחן בתכונות אופי יוצאות מן הכלל, שבחלקן השפעה בלתי מוסברת על ההתאחדות וכל היוצא מכך. אבל כאן, לדאבום של הנמנים בתאוריות הקונספירציה, הסיפור מסתיים.

    מאת עדי (golding)

    And Now for Something Completely Different-באחד הקטעים הזכורים של הסדרה הגדולה מכולן, איבחן יפה ג'רי סיינפלד את הפתטיות של אוהד הספורט. "השחקנים כל הזמן הולכים ובאים, למעשה אנחנו מעודדים את החולצות...האוהדים יכולים להעריץ שחקן, אבל אם הוא מחליף קבוצה שורקים לו בוז! זה אותו אדם, אבל בחולצה אחרת...". למי שבמקרה לא מכיר:


    אוהדי ארסנל מכירים את התיאוריה הזאת מקרוב. בשנים האחרונות, עקב המדיניות החסכנית של ונגר, הם ראו בזה אחר זה שחקנים שעוזבים את הקבוצה, לעיתים ליריבות גדולות, והופכים למושאי שנאה. הקיץ זה כנראה הגיע לשיא עם רובין ואן פרסי. אוהדי ארסנל, שרובם אנשים ביקורתיים שרואים בעין מפוכחת את המציאות, היו מוכנים לסלוח להולנדי על כך שביקש לעזוב, על כך שהחליט שהאין-שאיפות של הקבוצה לא מתאימות לו ושהוא רוצה לשחק בקבוצה שמתמודדת על תארים, ולא על התואר הפיקטיבי של ונגר, המקום הרביעי. הכל התקבל בהבנה, חוץ מהיעד אליו בחר ואן פרסי לעבור. הבחירה שמנצ'סטר יונייטד הציבה אותו ברשימה אחת עם אשלי קול בעיני אוהדי הגאנרס. מחרתיים הוא פוגש לראשונה את האקסית, אמנם זה קורה באולד טראפורד מה שמפחית את אפקט השנאה, אבל גם אוהדי החוץ של ארסנל ישרקו לו בוז וסביר להניח שישמעו אותם על רקע הקהל הביתי המנומנם לעיתים. האיש שהיה אלילם עד לפני שלושה חודשים, שכבש מעל 30 שערים בעונה שעברה עבור ארסנל, הוא כעת פרסונה נון-גראטה במועדון, למרות שמבחינתו, הוא בסך הכל החליף חולצה.

    המחזור הקרוב יספק לנו כמה קרבות נוספים, פחות מעניינים אך בכל זאת מסקרנים. סוואנזי תצא מעודדת מהיכולת שהפגינה בשבוע הקודם אצל מנצ'סטר סיטי, ותרצה לנצל את המומנטום הרע אליו נכנסה צ'לסי כאשר היא מארחת את הכחולים ממערב לונדון. פולהאם של מרטין יול, שפתחה בצורה טובה למדי את העונה, תארח את אחת הקבוצות המסקרנות בליגה בדמות אברטון. וביום ראשון צפוי לנו קרב בין שתי קבוצות שמאוכזבות מפתיחת העונה שלהן; ליברפול תארח את ניוקאסל. נועלת הטבלה, קיו.פי.אר, תרצה להשיג ניצחון חשוב וגורלי נגד רדינג שמוצאת את עצמה רק שני מקומות מעל ההופס, בקרב בין שתי הקבוצות היחידות שעד כה לא ניצחו אף משחק.

    יום שבת
    מנצ'סטר יונייטד - ארסנל, אולד טרפורד, 14:45
    פולהאם - אברטון, קרייבן קוטאג', 17:00
    נוריץ' - סטוק, קרוו רוד, 17:00
    סנדרלנד - אסטון וילה, סטדיום אוף לייט, 17:00
    סוונזי - צ'לסי, ליברטי סטדיום, 17:00
    טוטנהאם - וויגאן, ווייט הארט ליין, 17:00
    ווסט האם - מנצ'סטר סיטי, אפטן פארק, 19:30

    יום ראשון
    קיו.פי.אר - רדינג, לופטוס רוד, 15:30
    ליברפול - ניוקאסל, אנפילד, 18:00
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  2. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    סיקור מעניין

    ארסנל מגיעה לOT, וצריך להיזכר בכמה רגעים יפים של המועדון שארסנל הגיעה ונלחמה ללא פחד.
    רק באולד טראפורד.

    ARSENAL Doing it at Old Trafford.

     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    1993 - משחק כזה יכל להכריע רק איש אחד


    2001 - ככה מנצחים משחק עונה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  4. jampumby Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    45
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיקור מעולה.

    למרות שאני לא מסכים שהנטייה לתת לכם את השריקה ברוב מצבי ה50-50 היא לגיטימית ולדעתי יש להילחם בה, אני מסכים שהיא נובעת מהרגל ולא משחיתות, לכן היא צריכה להפתר באמצעות שיקול דעת טוב יותר של הנוגעים בדבר. לא ועדות חקירה משטרתית, אלא מקצועית.

    רק שהדבר הזה דומה לכל מקרה שבו במקום להפעיל טכנולוגיה, מטילים עוד אחריות על בני האדם.
    כמו שאפשר להשתמש בחומר שמונע החלקה בכבישים, אשר קיים בנמצא אבל יקר בכסף, אז בנתיים תולים שלטי "זהירות החלקה" ומחוקקים חוקי נהיגה. שיהיה את מי להאשים.

    הכדורגל העולמי התפתח והשתפר, המהירויות תגובה שבו גבוהות מדי בשביל העין האנושית. אי אפשר לראות את זה במבט ראשון, ברוב המקרים גם לא דרך הטלוויזיה בבית.
    במקום לשפר את השופטים ושיקול הדעת שלהם, צריך להתחיל להקל עליהם לעשות את העבודה שלהם.

    בנתיים שורפים זמן ולא עושים כלום.
    והשופטים הופכים לפראנואידים יותר ויותר.

    בנוגע לחולצה של ואן פרסי-
    גם הוא יודע שהוא לא החליף סתם חולצה. המילה "סתם" היא בכלל בעייתית. היה את מנצ'סטר סיטי לא? מה ההבדל בעצם בניהן, מבחינת שאיפות? אולי לא היה מקבל כפיים כי בכל זאת, ארסנל עשתה בשבילו משהו שאף אחת מהקבוצות הגדולות היתה עושה והאוהדים סבלו מזה לא מעט לאורך השנים, אבל הוא לא היה מקבל בוז. כבר די השלימו עם זה עד שנודע לאן הוא הולך.

    הרי מה כבר מבקשים ממך בתור כוכב, אל תיהיה גרוע ואל תעבור ליריבה הגדולה (MANU) או העירונית (טוטנהאם וצ'לסי כרגע). כל השאר לא מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בניוקאסל מנסים אסטרטגיה חדשה להתמודדות עם סוארז:

    Steven Taylor (NUFC defender) on accusations Luis is a diver "People try to target Suarez because of how good he is. He's a brilliant player. He just gets the ball and it's attack, attack, attack."

    Alan Pardew on Luis Suarez "He is an outstanding talent. You could do a highlights show for him after every game."
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    סתם הרגשה, שנראה תוצאה לא כל כך רחוקה מעונה שעברה... לא יודע, הרגשה.
     
  8. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    היה לי את הכבוד והעונג להיות במשחק הזה, אבל כשמסתכלים בדיעבד על העונה שעברה ניתן לומר שהוא עשה לנו נזק מסוים, גרם לנו להאמין שאנחנו הרבה יותר גדולים ממה שהיינו באמת.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד, ארסנל מגיעה יותר מגובשת למשחק וגם משחק ההגנה שלה יותר טוב.
    התוצאה הייתה חריגה ואין טעם לצפות למשהו באיזור הזה.

    מתחבר למה שמייקל קאריק כתב, יש הרגשה שאם היה ניצחון סביר של 1:0 או 2:0, האליפות ה - 20 הייתה מגיעה במאי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/12
  10. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    שטויות, לא ה8:2 גרם לנו לאבד יתרון של 8 נק' בסוף העונה.
     
  11. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    מחזק.
    אילולא השערים של דז'קו ואגוארו לא הייתם עושים אנליזה ל 2-8 ההוא. היינו ב-HIGH כמה שבועות אחרי הניצחון, אח"כ התחלנו לשחק לא טוב וזהו.



    לגבי המשחק, אנחנו קבוצה טובה מארסנל, אבל אני לא רואה אותנו מביסים אותם. למען האמת אני אפילו לא בטוח שננצח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/12
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פעם המשחק יונייטד-ארסנל היה הקלאסיקו האמיתי של הכדורגל האנגלי, אבל איפה הימים האלה.
    געגועים לקרבות האמוק של ויירה ורוי קין במנהרה, לגאונות של הנרי ופירס, החוש של וילטורד וליונברג וגם בקהאם, ואן-ניסטלרוי ואחרים כמובן חסרים.
    מי זוכר שלפני שלוש-ארבע עונות עוד היה תיקו בין וונגר לפרגוסון במסגרת המשחקים בכל-המסגרות. ארסנל הייתה אימפריה והיום היא רחוקה מכך.

    לדעתי ה-8:2 לא גרם לזעזוע עמוק מספיק בארסנל היות והיא הצליחה להתאושש בצורה סבירה ומעלה. עדיין בנו סגל עם בעיות רבות ולא הצליחו לשמור על שחקני המפתח. תוצאה כזו מחר לא תחזור אבל היא פקטור מאוד קטן במשחק אם בכלל, כמעט הכל תלוי ביונייטד.

    מקווה בשביל ארסנל שלפחות מחר ואן-פרסי לא יכבוש. מוזמנים לקרוא 'בוואלה-ספורט' על ואן-פרסי והשינוי שעשה ביונייטד. ההשתלבות שלו בקבוצה הייתה פנומנלית והוא הוכיח שהעונה בארסנל לא הייתה מקרית. כל עוד הוא כשיר(גם זה מפתיע בינתיים) הוא שווה גול כמעט בכל משחק והוא מגוון את המשחק של יונייטד ועושה חילופי מקומות עם רוני. אהה, אני מקווה לשיפוט נורמלי אם אפשר. או שזו בקשה מוקדמת סטייל לקוות לראות את ארסנל עולה עם ביצים למשחק מחר.
     
  13. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    יונייטד-ארסנל תמיד מאד מרגש אותי, לא יודע איך להסביר את זה.
    אולי זה כי אני בחור צעיר ולא ראיתי את הקרבות בשנות ה-80 שבהם ליברפול שלטה וגדלתי על היריבות שנוצרה ממאבק על התארים מול התותחנים של ונגר.
    שנים שהמפגש הזה היה הכי איכותי באנגליה ביי פאר שניפק הרבה משחקים מעולים עם כדורגל טוב (ה2-2 בעונת 07/08 הכי זכור לי מהתקופה האחרונה עם שער שיוויון מאוחר של גאלאס),גם כשבשנים האחרונות פערי הרמות גדלו אני עדיין נושא את ההרגשה הזאת לפני המפגש הזה.
    מאד מדאיג אותי המשחק היום, אני לא סומך בכלל על ההגנה שלנו ולמען האמת ממש נמאס לי מכל המשחקים רבי השערים האלה, לאוהדים הנייטרלים זו חגיגה לי זה סתם התקף לב.
    אני מתגעגע לימים שבהם כבשנו ראשונים ואז ידעת שניצחת כי מאחורה יש לך רביעייה ושוער שלא תפצח אותם גם עוד 120 דק'.
    אני מניח שיהיה היום עוד משחק רב שערים בלי איכות הגנתית, אני מקווה ומאמין שאנחנו נבקיע יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/12
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    המשחק גרם לזילזול של יונייטד בכמה יריבות נחותות במשחקי הבית. ה - 3:3 נגד באזל - 4:4 נגד אברטון הם תולדה של היהירות וקלות דעת הזו. אחרת אין סיכוי שהקבוצה הייתה מאבדת יתרון מבטיח.
    שני משחקים האלה דפקו את כל העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/12
  15. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    אני בהחלט מסכים שהפסדנו את הפער הרב שפתחנו בגלל שאננות מטומטמת ואולי גם יהירות אני פשוט לא חושב שמשחק גדול אחד באוגוסט גרם לשאננות מעצבנת במאי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/12